Dat is ook wel een goede pedagogische overweging.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:53 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn kinderen ook van bassie en adriaan afgehouden. Die boeven waren niet complex genoeg.
Silent Sonataquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:01 schreef DO2 het volgende:
Welke film is dit? Geloof dat ik m weleens gezien heb.
In Spanish, the word "jamon" not only means "ham" but also "a dish of a woman".quote:
6.5 op IMDB. Ik sla hem over.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
In Spanish, the word "jamon" not only means "ham" but also "a dish of a woman".
Dat is redelijk goed. Alles boven 6 is wel de moeite waard.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
6.5 op IMDB. Ik sla hem over.
Waarde aan IMDB hechten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuke film was dat, ik heb de band van de soundtrack ooit nog eens live gezien. Maar deze scene herinner ik me niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:05 schreef DO2 het volgende:
Deed me ws aan deze denken: Underground (1995) - IMDb
Geen idee waarom.
Lijkt me goed, zet hem op het lijstje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:05 schreef DO2 het volgende:
Deed me ws aan deze denken: Underground (1995) - IMDb
Geen idee waarom.
Niet voor een Romcom.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is redelijk goed. Alles boven 6 is wel de moeite waard.
IMDB is wel n waardeloze graadmeter, hoor. Zeker als het aankomt op de wat obscure films. Maar toegegeven: je mist geen meesterwerk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het wordt geen nieuw duo, helaas.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:09 schreef marcodej het volgende:
Wilfried en Adriaan hebben geen toekomst samen.
Inderdaad. Veel Amerikanen (of andere IMDB-gebruikers) geven heel snel een 1/10 rating, echt belachelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:09 schreef DO2 het volgende:
[..]
IMDB is wel n waardeloze graadmeter, hoor. Zeker als het aankomt op de wat obscure films. Maar toegegeven: je mist geen meesterwerk.
Best een aardige film toch? Maar goed ik kijk niet zo veel films. Had gehoopt dat Adriaan meer een soort docu uit had gekozen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:11 schreef ForzaMilan het volgende:
Er zijn zooooooooveel films op IMDB die een kutscore krijgen maar harstikke goed zijn.
En dan krijgt Interstellar een 8,7 terwijl het een waardeloze film is.
Het verdient geen 8.7, maar het is absoluut geen waardeloze film.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:11 schreef ForzaMilan het volgende:
Er zijn zooooooooveel films op IMDB die een kutscore krijgen maar harstikke goed zijn.
En dan krijgt Interstellar een 8,7 terwijl het een waardeloze film is.
6.5 misschien een 7tje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het verdient geen 8.7, maar het is absoluut geen waardeloze film.
Eens, prima uitzending, interessante onderwerpen. Maar wat een vervelende man zeg...quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:12 schreef Ryon het volgende:
Goede aflevering
(A) duidelijk pleidooi voor het nut en belang van ruimtelijke ordening juristen en planologen. Wellicht niet bedoeld, kwam toch goed naar voren,
(B) bevestiging dat ingenieurs toch echt wereldvreemde autisten zijn. Waarschijnlijk ook niet bedoeld, maar toch.
En het belangrijkste:
(C) veel mooie fragmenten van de grootsheid en schoonheid van de menselijke invloed op de natuurl en ruimtelijke indeling. Toppertje dit.
Eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:12 schreef Ryon het volgende:
Goede aflevering
(A) duidelijk pleidooi voor het nut en belang van ruimtelijke ordening juristen en planologen. Wellicht niet bedoeld, kwam toch goed naar voren,
(B) bevestiging dat ingenieurs toch echt wereldvreemde autisten zijn. Waarschijnlijk ook niet bedoeld, maar toch.
En het belangrijkste:
(C) veel mooie fragmenten van de grootsheid en schoonheid van de menselijke invloed op de natuurl en ruimtelijke indeling. Toppertje dit.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:16 schreef Deckard het volgende:
Dit was een rukgast met flutfragmenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |