Hij plijt voor de zaak in de stad naar daar wordt geen ruimte voor gemaakt. Een bed kopen die je in de stad niet in een vierkant blauw geel gebouw bij een of andere afslag.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:32 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Totdat je een bed gaat kopen bij Ikea en 100 km moet rijden omdat je het op een plekje uit het oog wilt.
Ze wilden meer Jip-en-Janneke-taal tijdens de opkomst van Fortuyn. Die mensen snapten er niets van, Fortuyn was juist van het elitaire taalgebruik.quote:
Ik vind deze tekenstijl ook wel erg modern en flash-achtig.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:35 schreef alors het volgende:
Ik had hier cassettebandjes van.
Maar het was een andere stem volgens mij.
Het is wel jouw avond.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:33 schreef tong80 het volgende:
Jip en Janneke.....Weer Zaltbommel
[ afbeelding ]
Leg eens uit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:35 schreef Heufd het volgende:
Annie MG Schmidt meest overschatte schrijver van Nederland.
Vraag me ook af waarom we dit moeten zien.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:37 schreef ForzaMilan het volgende:
Gaat hij nu series haten op de tekenstijl in een kinderboek. Man man man.
Wel grappig iddquote:
Beste kinderboek ooit:quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:35 schreef Heufd het volgende:
Annie MG Schmidt meest overschatte schrijver van Nederland.
Zal hij wel aan moeder de vrouw hebben overgelaten, heeft zelf een goed salaris binnengesleept.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:37 schreef Deckard het volgende:
Vraag mij af hoe hij die kinderen heeft opgevoed.
Oh hou op! Jarenlange angst en nachtmerries gehad over liften die niet meer op tijd konden stoppenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:38 schreef ForzaMilan het volgende:
Beste kinderboek ooit:
[ afbeelding ]
Het feit dat mevrouw Ali alles bij elkaar heeft gelogen zal hij verzwijgen neem ik aan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:40 schreef Deckard het volgende:
Wil hij zich profileren als iemand die wel de feiten durft te zien?
Zijn trouwens zat mensen wanneer die niet willen buigen kapot gaan.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh hou op! Jarenlange angst en nachtmerries gehad over liften die niet meer op tijd konden stoppen
Mooi voorbeeld? Ze heeft Nederland enkel als springplank gebruikt en ons niets opgeleverd.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:41 schreef ForzaMilan het volgende:
Hirshi Ali, mooi voorbeeld van een vluchteling die het wel ver schopt. Jammer van die andere 99%
Hie heet die Irakeze schrijver ook lweer die Nederlands heeft geleerd door Jip en Janneke ?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:39 schreef captain_fantasy het volgende:
Val er net in, dacht dat de gast Martin Bosma was haha, met z'n jip en janneke.
Hirshi Ali heeft ook een talent om anderen voor haar karretje te spannen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:41 schreef ForzaMilan het volgende:
Hirshi Ali, mooi voorbeeld van een vluchteling die het wel ver schopt. Jammer van die andere 99%
Maar ze heeft wel de taal geleerd, gewerkt en is niet thuis blijven zitten met een uitkering.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld? Ze heeft Nederland enkel als springplank gebruikt en ons niets opgeleverd.
Die was ook in zomergasten. Ook een flutgast overigens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hie heet die Irakeze schrijver ook lweer die Nederlands heeft geleerd door Jip en Janneke ?
Kader Abdolah.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hie heet die Irakeze schrijver ook lweer die Nederlands heeft geleerd door Jip en Janneke ?
Ze heeft ook bijgedragen aan de polarisering tussen autochtonen en moslims.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel de taal geleerd, gewerkt en is niet thuis blijven zitten met een uitkering.
Kader Abdollahquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kader Abdolah.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
kader Abdolah toch?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |