Luieruitslag
Dun sudocreme opsmeren. Huid moet ademen. het is stuk dus het heeft lucht nodig.
Jouw wondjes genezen toch ook sneller zonder pleister?
In de eerste maand deed Maizena hier de truc. snachts op haar bips/ beetje in de luier en smorgens was het vaak al zo goed als verdwenen.
Nu verschoon ik gewoon vaak haar luier en doe ik voor het slapen talkpoeder op haar kont.
En wanneer het rood (dreigt te worden) is doe ik er dus sudocreme op. Bepanthen deed hier niets.
Jm,
Prachtige liefdevolle foto's. Kan me voorstellen dat je er heel erg blij mee bent.
Ggirl
Oh ik snap je woede zo goed! Toen Ro anderhalve week oud was kregen wij kraamvisite. Myrie stak toen haar vinger in Ro's mond, omdat ze een beetje ging mopperen.
Dit was het moment waarop ik bevroor. Toen ze weg waren werd ik kwaad op man : Zag je dat niet? Waarom reageerde je niet .. etc..
Gelijk besloten dat het tijd werd voor een speen en sindsdien steekt niemand diens vinger meer in haar mondje.
Een dag later had Ro een groot ei in haar nek. Haar lymfeklieren waren opgezet, omdat het hard tegen ziektekiemen/bacterien moest vechten. Zo waardeloos. Heb die vriendin later ook opgebeld dat ze dat echt niet meer moest doen.. schrok zich rot. wist ze ook niet.. voor beide een leermoment geweest.
Goed gehandeld dus.
Razz
Ik snap dat je je druk maakt, maar volgens mij heb je er alles aan gedaan wat je kunt doen.
En mocht je je druk maken... Je kunt de HAP ook bellen voor advies he.
Gevalletje
Wat lief dat je aan M. dacht. Zal je vriendin ook vast waardevol vinden. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die na de dood van een kind er nog op terug komen.. bang om iets verkeerds te zeggen/ verdriet op te rakelen, etc..
Ik hoop dat ze gauw zwanger zijn van een gezond kindje.
Zo jammer dat je daar niets over te zeggen hebt. Ik weet nog goed hoe het was voordat ik Ro had. Leek wel alsof alle leeghoofden / drugsverslaafden kinderen kregen en ik niet. Hele donkere tijd was dat..

quote:
Op zondag 16 augustus 2015 11:32 schreef Lijnloos het volgende:Fap ik doe met je mee... Zo stom, bij Minke snakte ik na 8 weken weer naar mijn werk. Lekker met collega's kletsen over iets anders dan babys (wat soms toch weer neer kwam op kletsen over baby's maar ach...) en mijn hersenen weer gebruiken voor nuttige zaken. Maar nu wil ik helemaal niet. Niet dat ik denk dat ik een gezellige thuisblijfmoeder ben (heul nie) maar ik heb het achterlijke idee dat ik mijn werk helemaal niet meer kan, dat ze me door hebben als ik terug ben dat ik helemaa niks kan

dat ik door de mand val. Bullshit natuurlijk maar ik heb helemaal geen zin in 1 september... Vrijdag mag mijn mini-mannetje al wennen op het kdv, mixed feelings vooralsnog.

Precies dit. Echt precies hetzelfde. Ik zou gek worden wanneer ik echt 5 dagen per week thuis zou moeten zitten hoor. Ik heb mensen om me heen nodig. Gekke verhalen van leerlingen. Gewoon het gevoel hebben dat ik iets bijdraag aan hun ontwikkeling enzo.
Maar ik heb gewoon het idee dat ik er nog niet klaar voor ben. Mijn hoofd is nog niet ontzwangert.
Ik heb ook nog steeds achterlijk veel moeite met de meeste normale zinnen te maken, waardoor ik veel stotter of 'hoe noem je dat nou.. een eh.. eh.. schroevendraaier'. Ik word er zo onzeker van. Ik ben ook erg veel dingen vergeten qua vakkennis (theorie) en uiteraard kom ik er net achter dat ik aankomend jaar 5 (!) bovenbouw klassen krijg.. Wat alleen maar theorie is. Dus heb het idee dat ik nu eigenlijk heul veul moet bijleren.. wat ik dus niet doe, want; laatste weekje met ro en dan voel ik me daar weer schuldig over. Zucht.
Bij deze; ik ga me niet meer schuldig voelen. Ik heb verlof gehad en heb andere dingen aan mn hoofd gehad.
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 17:50 schreef kwakz0r het volgende:Had ik al gezegd dat Melba van opa en oma een Vtech Telefoon heeft gehad. Uit Frankrijk. In t Frans?

maar Melba is er wel erg gek op dus

![SKU-z1v1-ce-moment-when-1424453410.png]()
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 17:58 schreef DJMO het volgende:[..]
Hij was en is nog steeds een lichtgewichtje. Nou zitten er in rijstebloem nauwelijks calorieen, dus daar hoef ik het niet voor te doen, maar door hem nu vast aan de structuur van pap te laten wennen, kan ik hem straks makkelijker aan de echte brinta krijgen hoop ik.
Oh, vandaar. Klinkt slim. Hopelijk werkt het ook