abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155299813
Over-de-zeikpost:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jullie zijn leuk en lieten me toch lachen door jullie posts :*
Dank je wel daarvoor.
pi_155300085
Bweuh MwC, welkom bij de 'autoschade is ruk en kost ook als alles geregeld lijkt nog mijoenmiljard tijd'-club }:| -O- :{w

En die leidster... Wat hebben jullie het toch te stellen met jullie kdv's! En wat ben ik dan blij met de onze O+ :@
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:02:42 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_155301310
Ah, wij moeten ook twee nieuwe deuren in onze auto omdat blei een lantaarnpaal niet zag. Gezellig clubje O+
disclaimer
pi_155301730
M heeft het steeds zo warm, al twee dagen dat haar temperatuur steeds aan de bovenrand zit, 37,5. Ze is verder wel blij/helder/drinkt goed heeft goede luiers. Vandaag had ze een romper met lange mouwen, maillot en jurkje aan. Gewoon te warm gekleed?
pi_155301734
Onze auto heeft dus niets, dat is de grap.

Mgoed.

KDV: ons kdv is super! Leidsters heel erg begaan, heel enthousiast als ik iets vertel (of ze faken het, maar dan wel heel erg goed) en Sjaak ziet er altijd verzorgd uit als ik hem ophaal. Er huilt ook bijna nooit iemand, ook niet als het etenstijd of speeltijd etc is. Ik ben echt super tevreden.
Vandaag hadden ze ons bijna gebeld om Sjaak op te komen halen, want hij had echt zijn dag niet. En ze mogen geen pcm geven. Vanmorgen heb ik hem nog snel een pcm gegeven bij het afzetten, maar die heeft niet de hele dag gewerkt. Gelukkig viel hij toen in slaap. Hij heeft 3 dutjes gedaan van 2,5 uur daar...

Mariposas, nee, het is zeker niet normaal als je kind zoveel huilt/krijst. Ik hoop dat de maagzuurremmers iets kunnen doen als je die krijgt.
pi_155301807
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:04 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja daar ben ik dus ook bang voor. Ik geloof er zelf al niet zo in. En 1 behandeling is ¤100 en ik ben er niet voor verzekerd. Vandaar dat ik dat (nog) niet heb gedaan.
Ga morgenochtend de huisarts bellen voor de maagzuurremmers en een grotere speen kopen.
Zou ik zeker doen!

En verder had/heb ik helemaal niets met osteopaten enzo.
Ik had met m'n peuter ook een lastige start en uit wanhoop hebben we het op een gegeven moment toch geprobeerd.
En echt er was geen enorme verbetering, maar het was mijn ¤100,- zeker waard!
Verder gewoon :*

Ah autopech mensen :*

En verder heb ik niet gelezen.... Vandaag weer een soort van gewerkt. Volgende week gaan we echt weer beginnen :')
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:30:55 #157
409579 LuDann
All the way
pi_155302211
Oh faptist, ik moest wel even grinniken om je hoor. Kan me helemaal voorstellen dat die leidster afgedaan heeft.

Dikke knuffel voor MC, ik zou ook geïrriteerd raken door zoiets. Even lekker uithuilen kan dan al een hoop opluchten.
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:33 schreef Fuente het volgende:

Ik ben net gestart met dat spul (duur zeg! :o ). Ik vind 2 schepjes alleen zoveel lijken zeg! Hoe geven jullie het?

Ik ben heel benieuwd of het werkt. Mogelijk dat bij Wolk het feit dat het een keizersnede is geworden een rol speelt bij de krampjes. Niet in contact gekomen met bacteriën in het baringskanaal enzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door LuDann op 17-08-2015 19:37:32 ]
pi_155302844
Fap :D gnorf. Maar 'een apart hoofd' is ook gewoon stom :') .

Autoschade is ook stom Cactus!

Manlief was dus met A naar de huisarts geweest. Ze was ziek maar niet uitgedroogd. Omdat de ochtendfles er goed inbleef hoefden we nog geen ORS te geven. Ze heeft 2x3 uur geslapen vandaag (Beppe kon alle was wegvouwen en voor ons koken O+ O+ ) en toen ik thuiskwam had ze alweer praatjes voor 10. En weer een wat dikkere poepluier *O* en het avondeten zit er tot nu toe nog in *O* Dus ik ben denk ik een overbezorgde mama geweest dat ik man zo stante pede met haar naar de dokter stuurde :@ maar goed, ik maakte me echt zorgen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2015 19:51:27 ]
pi_155303067
Razz, daar zijn huisartsen toch (ook) voor? Moeders die bezorgd zijn (nee, niet overbezorgd). Ik stuur vrouw met Sjaak morgenvroeg, voor de tweede keer met de oorontsteking. Zolang mijn kind niet kan praten, ga ik naar de huisarts bij een vermoeden.

Maar wel *O* dat A. weer wat beter lijkt!
pi_155303210
Mariposas :* kan ik iets voor je doen? Ik ben vanaf woensdag weer in DH.
pi_155304339
Fijn Razz!!

Mevrcactus :*

}:| }:| }:| }:| }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 17 augustus 2015 @ 20:42:29 #162
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155304897
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
M heeft het steeds zo warm, al twee dagen dat haar temperatuur steeds aan de bovenrand zit, 37,5. Ze is verder wel blij/helder/drinkt goed heeft goede luiers. Vandaag had ze een romper met lange mouwen, maillot en jurkje aan. Gewoon te warm gekleed?
dat gok ik dan wel. Ik weet niet wat de omgevings/buitentemperatuur vandaag bij jullie deed?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_155305022
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:42 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat gok ik dan wel. Ik weet niet wat de omgevings/buitentemperatuur vandaag bij jullie deed?
Mjah, buiten niet zo warm, 18 graden of zo, maar binnen is het hier 22 ongeveer. Ook niet extreem. Ze is wel meer wakker en dan druk of aan het huilen omdat ik haar even weg leg omdat ik iets als was moet doen. Of ze ligt bij mij en dat is ook warm natuurlijk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 17 augustus 2015 @ 20:50:07 #164
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155305235
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Mjah, buiten niet zo warm, 18 graden of zo, maar binnen is het hier 22 ongeveer. Ook niet extreem. Ze is wel meer wakker en dan druk of aan het huilen omdat ik haar even weg leg omdat ik iets als was moet doen. Of ze ligt bij mij en dat is ook warm natuurlijk.
rompertje korte mouw, jurkje, en het maillotje + evt een vestje pas aan doen als je naar buiten gaat ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:04:14 #165
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_155305844
Wat fijn dat A zich wat beter voelt Razz :)
Zoë wat ruk van de go :(
Knufs voor iedereen die het nodig heeft :*

Ik kom zo slecht toe aan bijlezen heel de tijd :{

SPOILER
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:10:53 #166
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_155306081
Owja.. en bewijs dat ie kan zitten ;)
http://s419.photobucket.c(...)zpsxna6pnoq.mp4.html

Hij heeft nu ook door dat hij wat verder kan tijgeren dan een 'rondje kleed' :D
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_155306111
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:29 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn Razz!!

Mevrcactus :*

}:| }:| }:| }:| }:|
SPOILER
}:| Klinkt smoezig }:|
pi_155306337
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:11 schreef ingee het volgende:

[..]

}:| Klinkt smoezig }:|
Ja. Afgelopen vrijdag vond ze het erg pittig want ze waren moe,huilden veel enz. Tsja welkom in mijn leven :P
SPOILER
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:19:25 #169
335643 faptist
Maakt fouten
pi_155306469
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:10 schreef Radyhyn het volgende:

Wat een leukerd. Dat lachje wanneer hij erachter komt dat jij trots op hem bent O+
pi_155306803
Mariposas, bij ons accepteerde B ook geen spenen, uiteindelijk wel de soothie speen (gekocht bij NeoBaby.nl) wij gebruiken hem icm met een speenknuffel (via dezelfde site) en dat bevalt erg goed.
pi_155307284
Wij hebben twee van die Soothies van Avent liggen. Ooit 1x geprobeerd om bij Sjaak naar binnen te krijgen. Hij lachte ons nog net niet uit. Mogen wat mij betreft voor verzendkosten naar je toe om te proberen.
pi_155307812
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:10 schreef Radyhyn het volgende:

Goed zo V! *O*
Voedingskussen er achter is ook wel slim trouwens, dat kan ik ook wel eens doen.

Las ik nog meer?
De autopechclub! Ik niet natuurlijk ( :D ) maar M kan er ook wat van. Nu staat er een nieuwe (tweedehandse) auto op de planning, dus hoop dat die heel blijft.

O ja, vraag van vandaag:
Wie oefent er nog trouw de bekkenbodemspieren? :@
(Heel belangrijk zei mijn mamagymjuf net, ehm ja, dat was ik al weer een maand of 5 vergeten. :@ )
pi_155307995
IMA, lijkt me lastig met kleding nu.
Wij gingen heel geleidelijk van 'pak je baby helemaal in' naar 'hee een bloot armpje :o ' naar ' *O* zomer! *O* alles bloot', maar jullie moeten één keer door natuurlijk.
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:05:46 #174
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155308419
Ik ben maar van de week begonnen aan die bekkenbodemspiwren toen ik even het rampengebied in de spiegel bekeek - het lijkt alsof m'n baarmoeder er half uit hangt. :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:08:44 #175
335643 faptist
Maakt fouten
pi_155308521
Ik heb die oefeningen nog nooit gedaan :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')