SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jullie zijn leuk en lieten me toch lachen door jullie posts![]()
Dank je wel daarvoor.
Zou ik zeker doen!quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:04 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Ik geloof er zelf al niet zo in. En 1 behandeling is ¤100 en ik ben er niet voor verzekerd. Vandaar dat ik dat (nog) niet heb gedaan.
Ga morgenochtend de huisarts bellen voor de maagzuurremmers en een grotere speen kopen.
Ik ben net gestart met dat spul (duur zeg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gok ik dan wel. Ik weet niet wat de omgevings/buitentemperatuur vandaag bij jullie deed?quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
M heeft het steeds zo warm, al twee dagen dat haar temperatuur steeds aan de bovenrand zit, 37,5. Ze is verder wel blij/helder/drinkt goed heeft goede luiers. Vandaag had ze een romper met lange mouwen, maillot en jurkje aan. Gewoon te warm gekleed?
Mjah, buiten niet zo warm, 18 graden of zo, maar binnen is het hier 22 ongeveer. Ook niet extreem. Ze is wel meer wakker en dan druk of aan het huilen omdat ik haar even weg leg omdat ik iets als was moet doen. Of ze ligt bij mij en dat is ook warm natuurlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat gok ik dan wel. Ik weet niet wat de omgevings/buitentemperatuur vandaag bij jullie deed?
rompertje korte mouw, jurkje, en het maillotje + evt een vestje pas aan doen als je naar buiten gaatquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Mjah, buiten niet zo warm, 18 graden of zo, maar binnen is het hier 22 ongeveer. Ook niet extreem. Ze is wel meer wakker en dan druk of aan het huilen omdat ik haar even weg leg omdat ik iets als was moet doen. Of ze ligt bij mij en dat is ook warm natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:29 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn Razz!!
Mevrcactus
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt smoezig
![]()
Ja. Afgelopen vrijdag vond ze het erg pittig want ze waren moe,huilden veel enz. Tsja welkom in mijn levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een leukerd. Dat lachje wanneer hij erachter komt dat jij trots op hem bentquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:10 schreef Radyhyn het volgende:
Owja.. en bewijs dat ie kan zitten
http://s419.photobucket.c(...)zpsxna6pnoq.mp4.html
Hij heeft nu ook door dat hij wat verder kan tijgeren dan een 'rondje kleed'
Goed zo V!quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:10 schreef Radyhyn het volgende:
Owja.. en bewijs dat ie kan zitten
http://s419.photobucket.c(...)zpsxna6pnoq.mp4.html
Hij heeft nu ook door dat hij wat verder kan tijgeren dan een 'rondje kleed'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |