abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155293431
Mnoh, pousse aaien O+ En spiegel O+
En de shoes voor mini-Mydel O+

Mr Blauwe Bes en ik hebben een koffiedate bij de lokale Doppio, hij is alvast net zo afgeleid door alles en iedereen als z'n vader :X
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:06:33 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_155293506
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:00 schreef LuDann het volgende:
Buh, manlief heeft mijn urine even weggebracht, want koorts en pijn. Ik heb een blaasontsteking. }:| Vind het geen fijn idee, antibiotica en borstvoeding.
Beterschap :* Weten ze dat je bv geeft?
Je gatenBH is onderweg trouwens :)

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:03 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Miscommunicatie tussen vader en schoonvader in een groepsapp (vader was blij dat hij een fles mocht geven, schoonvader verdrietig dat hij het niet kon), en nu zijn ze allemaal jaloers, mijn ouders boos uit de groep gestapt en wil mijn vader me niet spreken want hij is verdrietig en teleurgesteld?

Man, doe eens volwassen, als je ergens mee zit kan je erover praten met me. Dat werkt stukken beter dan mij met een schuldgevoel laten zitten om iets waar ik compleet buiten sta.

*Ademt uit* Babyknuffelen werkt heel erg goed tegen rotgevoelens. *;

Klote van je blaasontsteking. Daar had je wel vaker last van toch?
Oh my, echt waar? Wat chanant :') ;(
Hoewel ik het wel herken, dit soort uitlatingen :')
Toen wij uit het ziekenhuis kwamen na de bevalling had ik tegen de ouders gezegd dat ze om 17:00 welkom waren en niet eerder. Mijn ouders waren er om 17:00. Mijn schoonouders om 16:55. Dat heeft best wat emoties opgeleverd :') :')
disclaimer
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:08:37 #103
409579 LuDann
All the way
pi_155293551
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:03 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Miscommunicatie tussen vader en schoonvader in een groepsapp (vader was blij dat hij een fles mocht geven, schoonvader verdrietig dat hij het niet kon), en nu zijn ze allemaal jaloers, mijn ouders boos uit de groep gestapt en wil mijn vader me niet spreken want hij is verdrietig en teleurgesteld?

Man, doe eens volwassen, als je ergens mee zit kan je erover praten met me. Dat werkt stukken beter dan mij met een schuldgevoel laten zitten om iets waar ik compleet buiten sta.

*Ademt uit* Babyknuffelen werkt heel erg goed tegen rotgevoelens. *;

Klote van je blaasontsteking. Daar had je wel vaker last van toch?
Ah, dat klinkt echt behoorlijk kinderachtig inderdaad zeg. Beetje overdreven reactie van je vader als ik dat zo lees. Sterkte daarmee, dat moet stressvol zijn!

Ik heb regelmatig blaasontstekingen inderdaad, die soms uitlopen op een nierbekkenontsteking. Ik hoop dat ik op tijd aan de kuur ben begonnen, want heb wel al pijn in mijn zij. Had die pijn alleen niet op tijd opgemerkt met de wond van de KS erbij.
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:10:08 #104
409579 LuDann
All the way
pi_155293593
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Beterschap :* Weten ze dat je bv geeft?
Je gatenBH is onderweg trouwens :)

[..]

Oh my, echt waar? Wat chanant :') ;(
Hoewel ik het wel herken, dit soort uitlatingen :')
Toen wij uit het ziekenhuis kwamen na de bevalling had ik tegen de ouders gezegd dat ze om 17:00 welkom waren en niet eerder. Mijn ouders waren er om 17:00. Mijn schoonouders om 16:55. Dat heeft best wat emoties opgeleverd :') :')
Dank je wel. :) B_N heeft dat doorgegeven ja, heb om die reden vaker per dag een gift in plaats van 1 keer per dag een pil. Hoop dat dat sexy stuk ondergoed snel binnen is. *O*

Oh my, je (schoon)ouders... :X
pi_155293663
Ik snap het gewoon niet, maar dat werd me ook niet in dank afgenomen toen ik dat zei. :') Tja, ik ga er ook niet om liegen en zeggen dat ik het begrijp. Anyhow, ik kan niet wachten tot m'n eigen kint groot genoeg is en ik onredelijke oma kan worden. :9 Grannyfittie, jwz.

Ik hoop dat je er snel genoeg bij bent. Ik heb 1x een nierbekkenontsteking gehad en dat vond ik net zo'n pretje als bevallen. :X
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155293816
Huh? Jouw vader heeft wél een fles gegeven en nu is hij teleurgesteld? :o

Wat wil hij nog meer? BV geven?

Ik geloof dat zwangere en bevallen vrouwen niet de enige hormonale wezens zijn, grootouders kunnen er soms ook wat van zeg! :')
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:18:45 #107
409579 LuDann
All the way
pi_155293824
Grannyfittie. _O-
pi_155293870
Yay! De buurvrouw de loef afsteken met de features van je kleinkinderen en het aantal bezoekjes! *O*
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:22:34 #109
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155293944
Och Kris... wat vervelend. Ik herken het wel hoor, mijn moeder had er ook wat last van. Maar ze heeft het me een keer uitgelegd hoe het voor haar voelde. Het krijgen van een kleinkind voelde voor haar haast hetzelfde als zelf (weer) een kind krijgen. Alleen, nu moet ze dat kind delen met nog 2 ouderparen...

Neemt niet weg dat ik er een hekel aan heb als volwassenen zo gaan doen hoor :')
pi_155293946
"Ik heb met 3 maanden er lekker al haring ingevrot"
"Nou, mijnes heb ik lekker advocaat laten lepelen, lepeltje ging er zo in."
"Wat, jij gedrocht, ik trek je pruik van je kop!"
"Kappen hoor, ik sla je kunstgebit zo in een glas water"
pi_155293969
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de baby in de spiegel O+

[..]

Bijt -ie? :X ;(
Ja, zo'n "hey daar loopt de kat wat leuk ik kan vast wel door blijven drinken die tiet trekt wel mee naar rechts" move }:| :'(

En al die (schoon) ouders! Daar vallen die van mij bij in het niet.

Beterschap LuDann!
pi_155294002
Kris _O-
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:27:27 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_155294127
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:20 schreef ingee het volgende:
Yay! De buurvrouw de loef afsteken met de features van je kleinkinderen en het aantal bezoekjes! *O*
Ja lach er maar om. Je wil ze de kost niet geven. And to make matters worse heeft de buuv nu een TWEEDE kleinkind ;(
disclaimer
pi_155294220
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja lach er maar om. Je wil ze de kost niet geven. And to make matters worse heeft de buuv nu een TWEEDE kleinkind ;(
Dus of je even op wil schieten. }:|
pi_155294326
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

O :o M :o G :o

Gelukkig heeft mijn moeders oudere buurvrouwen met rijen kleinkinderen waar toch niet tegenop te
concurreren valt.

Schoonouders zijn wat ouder, dus als daarnaast nog kleinkinderen komen zal de druk hier ook wel opgevoerd worden. :')

(Anderhalf jaar ertussen is mooi, vind je ook niet? Dan hebben ze nog wat aan elkaar! :') )
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:33:41 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_155294361
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:32 schreef ingee het volgende:

[..]

O :o M :o G :o

Gelukkig heeft mijn moeders oudere buurvrouwen met rijen kleinkinderen waar toch niet tegenop te
concurreren valt.

Schoonouders zijn wat ouder, dus als daarnaast nog kleinkinderen komen zal de druk hier ook wel opgevoerd worden. :')

(Anderhalf jaar ertussen is mooi, vind je ook niet? Dan hebben ze nog wat aan elkaar! :') )
dan ben ik al te laat :') hup ingee, broek uit!
disclaimer
pi_155294543
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan ben ik al te laat :') hup ingee, broek uit!
Ach nee! Mauwtje is 10 maanden toch? En de eerste 2 weken krijg je gratis!
Als je er NU voor gaat hoeft nr 2 niet eens zo veel te vroeg geboren te worden hoor!
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:41:07 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_155294583
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:39 schreef ingee het volgende:

[..]

Ach nee! Mauwtje is 10 maanden toch? En de eerste 2 weken krijg je gratis!
Als je er NU voor gaat hoeft nr 2 niet eens zo veel te vroeg geboren te worden hoor!
:') ik zit net tussen ei en o, dus dat wordt toch aardig prematuur dan :P
disclaimer
pi_155294688
Over nummer 2 hebben ze het hier gelukkig nog niet.
Nummer 1 was al onverwacht voor ze (je zou denken dat eind 20, een gezinswoning en getrouwd ze toch zou voorbereiden op zoiets).

Heb wel al meerdere tips gekregen over hoe we ervoor kunnen zorgen dat de volgende een meisje wordt, en het vriendelijke doch dringende verzoek of oma aanwezig mag zijn bij die geboorte; anders maakt ze nooit meer zoiets mee natuurlijk!

}:|
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:48:13 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_155294857
Ja leuk, ik zou een verloskamer met tribune reserveren!
disclaimer
pi_155295122
Ja en dan ruzie maken zeker over wie het dichtst bij zit en de special effects het beste ziet :{w
pi_155295214
Ik val even binnen. Met een nieuwtje waar ik erg van stond te kijken. Wisten jullie dat als je werkloos wordt en je kind ging naar de kinderopvang, dat je qua kinderopvangtoeslag recht houdt op 6 maanden toeslag? En als je dan nog uren over hebt (wij enorm veel uren namelijk omdat we maar 1 dag in de week gebruik maakten), mag je die na die 6 maanden nog verder opgebruiken tot december! *O*

Ik had de opvang al opgezegd, maar het is toch wel heel erg fijn dat hij heen kan blijven gaan. Volledig die kosten dragen zou wat krap worden maar nu kan het wel gewoon. Fijn voor baby en fijn voor ons. Dan brengen we hem in plaats van een dag, maar een half dagje.
pi_155295561
Mijn schoonmoeder gaat gewoon mee in het bevalbad hoor.
Ik zie het probleem niet?

Fijn Hilmo! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 17 augustus 2015 @ 16:05:33 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155295579
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:05 schreef ingee het volgende:
daar ging m'n drinken _O-

mijn baby rolde net uit zichzelf van z'n rug naar buik :o *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:05:52 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_155295588
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:05 schreef ingee het volgende:

Fijn Hilmo! *O*
met een schepnetje?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')