Beterschapquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:00 schreef LuDann het volgende:
Buh, manlief heeft mijn urine even weggebracht, want koorts en pijn. Ik heb een blaasontsteking.Vind het geen fijn idee, antibiotica en borstvoeding.
Oh my, echt waar? Wat chanantquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:03 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Miscommunicatie tussen vader en schoonvader in een groepsapp (vader was blij dat hij een fles mocht geven, schoonvader verdrietig dat hij het niet kon), en nu zijn ze allemaal jaloers, mijn ouders boos uit de groep gestapt en wil mijn vader me niet spreken want hij is verdrietig en teleurgesteld?
Man, doe eens volwassen, als je ergens mee zit kan je erover praten met me. Dat werkt stukken beter dan mij met een schuldgevoel laten zitten om iets waar ik compleet buiten sta.
*Ademt uit* Babyknuffelen werkt heel erg goed tegen rotgevoelens.![]()
Klote van je blaasontsteking. Daar had je wel vaker last van toch?
Ah, dat klinkt echt behoorlijk kinderachtig inderdaad zeg. Beetje overdreven reactie van je vader als ik dat zo lees. Sterkte daarmee, dat moet stressvol zijn!quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:03 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Miscommunicatie tussen vader en schoonvader in een groepsapp (vader was blij dat hij een fles mocht geven, schoonvader verdrietig dat hij het niet kon), en nu zijn ze allemaal jaloers, mijn ouders boos uit de groep gestapt en wil mijn vader me niet spreken want hij is verdrietig en teleurgesteld?
Man, doe eens volwassen, als je ergens mee zit kan je erover praten met me. Dat werkt stukken beter dan mij met een schuldgevoel laten zitten om iets waar ik compleet buiten sta.
*Ademt uit* Babyknuffelen werkt heel erg goed tegen rotgevoelens.![]()
Klote van je blaasontsteking. Daar had je wel vaker last van toch?
Dank je wel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BeterschapWeten ze dat je bv geeft?
Je gatenBH is onderweg trouwens
[..]
Oh my, echt waar? Wat chanant![]()
Hoewel ik het wel herken, dit soort uitlatingen
Toen wij uit het ziekenhuis kwamen na de bevalling had ik tegen de ouders gezegd dat ze om 17:00 welkom waren en niet eerder. Mijn ouders waren er om 17:00. Mijn schoonouders om 16:55. Dat heeft best wat emoties opgeleverd![]()
Ja, zo'n "hey daar loopt de kat wat leuk ik kan vast wel door blijven drinken die tiet trekt wel mee naar rechts" movequote:Op maandag 17 augustus 2015 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de baby in de spiegel
[..]
Bijt -ie?![]()
Ja lach er maar om. Je wil ze de kost niet geven. And to make matters worse heeft de buuv nu een TWEEDE kleinkindquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:20 schreef ingee het volgende:
Yay! De buurvrouw de loef afsteken met de features van je kleinkinderen en het aantal bezoekjes!
Dus of je even op wil schieten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja lach er maar om. Je wil ze de kost niet geven. And to make matters worse heeft de buuv nu een TWEEDE kleinkind
Oquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja lach er maar om. Je wil ze de kost niet geven. And to make matters worse heeft de buuv nu een TWEEDE kleinkind
dan ben ik al te laatquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:32 schreef ingee het volgende:
[..]
OM
G
Gelukkig heeft mijn moeders oudere buurvrouwen met rijen kleinkinderen waar toch niet tegenop te
concurreren valt.
Schoonouders zijn wat ouder, dus als daarnaast nog kleinkinderen komen zal de druk hier ook wel opgevoerd worden.
(Anderhalf jaar ertussen is mooi, vind je ook niet? Dan hebben ze nog wat aan elkaar!)
Ach nee! Mauwtje is 10 maanden toch? En de eerste 2 weken krijg je gratis!quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan ben ik al te laathup ingee, broek uit!
quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:39 schreef ingee het volgende:
[..]
Ach nee! Mauwtje is 10 maanden toch? En de eerste 2 weken krijg je gratis!
Als je er NU voor gaat hoeft nr 2 niet eens zo veel te vroeg geboren te worden hoor!
daar ging m'n drinkenquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:05 schreef ingee het volgende:
Mijn schoonmoeder gaat gewoon mee in het bevalbad hoor.
Ik zie het probleem niet?
met een schepnetje?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:05 schreef ingee het volgende:
Mijn schoonmoeder gaat gewoon mee in het bevalbad hoor.
Ik zie het probleem niet?
Fijn Hilmo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |