Wij geven ook probiotica. Bij mijn oudste 2 gaven we ABC Dophilus maar dat is nu niet te krijgen door leveringsproblemen. Een goede vervanger is orthiflor start. We geven het nu sinds 3 dagen aan B en na 4 dagen zou je normaal wat effect verwachten. Infacol gaven we hier ook, geen resultaat.quote:Op maandag 17 augustus 2015 07:53 schreef LuDann het volgende:
Super Mariposas, bedankt voor de link! Die Infacol het raam uit en aan de probiotica dus.
Dat advies alleen, in die laatste zin. Om je kint niet te veel te stimuleren door op te pakken.Knappe jongen die dat kan, lijkt me.
Nou, misschien wel. Maar de leidsters op het KDV van mijn meiden zijn eigenlijk altijd wel (al dan niet gemaakt) enthousiast bij nieuwe featuresquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:47 schreef Skittles het volgende:
Is dat nou echt zo'n probleem, ja? Ik zou het niet aangeven. Ze zien zoveel kinderen.. om nou bij iedereen te jompelen en het allemaal fantastisch te vinden. Na twee kinderen zou ik als groepsleider het al helemaal zat zijn. Het is toch vrij normaal dat een baby dat uiteindelijk wel voor elkaar krijgt dat te kunnen?
app van het CB! GroeiGidsquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:24 schreef Krisvc het volgende:
(Hoe maken jullie trouwens die mooie grafiekjes? Met stats? Is daar een app voor?)
Ohja, de foto's van JM ja, die zijn echt geweldig! Jullie zijn zo'n mooi lief gezinnetjequote:Op maandag 17 augustus 2015 10:25 schreef Crumpette het volgende:
Ontzettende +1 op SQ.
En JM wat een prachtige foto's!
W en ik zijn in de trein onderweg naar oma in het wilde oosten.en hij ligt heerlijk te tukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de festivalopbouwherrie zorgde hier voor een minidutje van krap een half uur![]()
![]()
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Crumpette op 17-08-2015 11:32:06 ]
Och, geniet gewoon even 1 dag van het niks doenquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:25 schreef DJMO het volgende:
voor iedereen die het kan gebruiken..
ik zit met m'n ziel onder m'n armMichael slaapt, Jan en Geert zitten op school. Voor de vakantie had ik nu de deur uitgemoeten om Geert van de psz te halen, maar ik kan nog ruim twee uur aan m'n huishouden besteden, of tv kijken, of slapen, of gewoon niets doen. Kortweg: genoeg te doen, maar ik verveel me enzulks
Ja! Gewoon even weer mezelf zijn ipv 24/7 mama. Ik kijk er al wel weer naar uit om N. op te halen vanmiddag.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:24 schreef Krisvc het volgende:
Selvaria, veel plezier! (Jij had wel heel veel zin in weer werken toch?)
de hysterische bloemen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:43 schreef ingee het volgende:
Welkom Mydel!
Dierentuin, leuk SQ, gaan wij binnenkort ook eens doen. Gezien de reactie op voorbijlopende katten moet dat wel geweldig zijn! *kir ende koer* Maar eerst maar eens een kinderboerderij bezoeken.voor alle baby's danwel moeders die het nodig hebben!
Ik heb maar eens een zeer kleurrijk vloerkleed bij de Leenbakker gehaald als speelkleed, geïnspireerd door ehmm.. iemand hier ooit. Nu leg ik haar helemaal vooraan op haar rug en dan duurt het mooi een paar minuten voor ze al achteruit tijgerend de andere kant bereikt. Waar ze dan op het laminaat gaat liggen huilen.
Wel enorm veeeel gekreun en gepiep, ze heeft een heeeelll zwaaaarrrr leveeeennn.
Deden die van jullie dat ook in de tijgerfase?
Nu het huis babyproofen!
nah .. adhd he .. kan niet stilzittenquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, geniet gewoon even 1 dag van het niks doen
Morgen weer in het gelid!
JM, uiteindelijk gaat het je veel opleveren denk ik. Maar je moet wel even door de eerste zure schil heen. Succes
Nee, hysterische vakjes heb ik. (Oke, dat klinkt helemaal niet hysterischquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de hysterische bloemen?
Achteruit tijgerenze gaat hard joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vooruit hebben we nog niet. Daar wil ze wel heen, maat op magische wijze komt er juist steeds meer afstand tussen haar en haar speels/katten/voerbakjes![]()
![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door ingee op 17-08-2015 12:08:22 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |