abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155285662
Ggirl: oh ik was ook boos geworden! Ik heb het hier steeds tussen neus en lippen door aangekondigd dat er geen vingers in mijn baby gestopt mochten worden. Tot nu toe gaat dat goed!

:* voor alle dames die weer moeten werken maar nog niet willen.

Beterschap voor alle zieke kindjes.

Zometeen mag ik voor het eerst naar het CB. Ik vind het wel spannend. Niet zozeer het CB maar het feit dat ik voor het eerst alleen met de auto wegga met M. Zal wel weer goed komen, maar toch :')

Oh en we hadden een bizar goede nacht: 23.00 in de wieg daarna 4.30 en 8.30 :o @Mari: ik ben ook uit mijn ritme na de nachtvoeding. Die duurt ong. 45 min en daarna gaat M. nog liggen keten in de wieg. Ik ben dan echt klaarwakker.
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:18:45 #52
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155285723
Oh, zo klinken de nachtvoedingen wel echt vermoeiend ja :Y. Bij ons was het in 7 minuten gedaan en dan sliep ze alweer :'). Ik had er dan ook niet zoveel moeite mee en lag snel weer te slapen. Nu met de fles had ik ook wel wat meer moeite met in slaap komen, je bent er dan toch ook helemaal uitgeweest. Gelukkig zijn wij er nu (al dan niet tijdelijk) vanaf :)

Spannend naar het CB! Ik mag straks ook. Met beide dames. Ben zooo benieuwd naar de stats! E. was een flink stuk groter dan S zag ik gister in het boekje (met 9 maanden was S. 8375 gram en E al 8970! Qua lengte scheelde het 2 cm evenals hoofdomtrek :').), leuk om te zien!

Hier ook weer een goede nacht, wel moesten we er een keertje uit want alle spenen en knuffels lagen naast het bed :')
pi_155285893
Succes / veel plezier Selvaria!

Krisvc :* wat rot
Hoop dat t snel beter gaat

Wauw JM O+ mooie foto's!!!

Razz :* kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Succes vandaag

Succes @ het cb!

Geen idee hoe lang mijn meiden zijn. Mt80 met 8mnd. Nu rompers
Mt 80/86. Laatste x meten en wegen was met 3 mnd. Daarna niet meer gedaan.

S pakt het Speelhuisje op en stapt vooruit :')
Tijd voor een loopkar denk ik.
pi_155285922
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 07:53 schreef LuDann het volgende:
Super Mariposas, bedankt voor de link! Die Infacol het raam uit en aan de probiotica dus. :Y

Dat advies alleen, in die laatste zin. Om je kint niet te veel te stimuleren door op te pakken. ;( Knappe jongen die dat kan, lijkt me. :D

Wij geven ook probiotica. Bij mijn oudste 2 gaven we ABC Dophilus maar dat is nu niet te krijgen door leveringsproblemen. Een goede vervanger is orthiflor start. We geven het nu sinds 3 dagen aan B en na 4 dagen zou je normaal wat effect verwachten. Infacol gaven we hier ook, geen resultaat.

Razz, jeetje ik hoop dat het allemaal meevalt, sterkte vandaag :*

Kwak wat stom! Ik zou het toch aangeven anders als je hem ophaalt, dat je dat niet zo fijn vond. Misschien waren ze heel druk? Ik zou het ook rot vinden :(

Kazy, succes bij het cb (en met de rit er naar toe :P)

Tante_Soesa ook succes!

Wij hebben het idee dat de krampen van B komen door de antibiotica. Vanaf dag 1 heeft ze dus al verschrikkelijke krampen en vanaf dag 1 krijgt ze die rommel. Gisteren hebben we de ab ipv in de ochtend pas in de avond gegeven. En de krampen verschoven inderdaad mee, ipv de hele avond en eerste deel van de nacht heeft ze nu alleen in het tweede deel van de nacht krampen gehad. Ik hoop echt dat we er donderdag mee mogen stoppen als we bij de kinderarts zijn geweest.
Gisteravond was wel heel erg wennen, zonder baby op de bank! Van schrik viel ik zelf in slaap :')

Overdag gaat B wel steeds beter slapen en wordt ze rustiger. Het huilen is nu ook geen 6 uur achter elkaar meer dus er zit echt wel een stijgende lijn in. Inbakeren lijkt goed te helpen en op tijd in bed leggen ook (gapen = slapen). En verder is ze zoooo lief O+ en mooi O+ En ze ruikt zo lekker O+ oh echt O+
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_155286131
Is dat nou echt zo'n probleem, ja? Ik zou het niet aangeven. Ze zien zoveel kinderen.. om nou bij iedereen te jompelen en het allemaal fantastisch te vinden. Na twee kinderen zou ik als groepsleider het al helemaal zat zijn. Het is toch vrij normaal dat een baby dat uiteindelijk wel voor elkaar krijgt dat te kunnen?
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:52:10 #56
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155286196
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:47 schreef Skittles het volgende:
Is dat nou echt zo'n probleem, ja? Ik zou het niet aangeven. Ze zien zoveel kinderen.. om nou bij iedereen te jompelen en het allemaal fantastisch te vinden. Na twee kinderen zou ik als groepsleider het al helemaal zat zijn. Het is toch vrij normaal dat een baby dat uiteindelijk wel voor elkaar krijgt dat te kunnen?
Nou, misschien wel. Maar de leidsters op het KDV van mijn meiden zijn eigenlijk altijd wel (al dan niet gemaakt) enthousiast bij nieuwe features :Y. Laatst vertelde juf L. ook dat ze gewoon zo trots was op S, omdat ze al loopt O+. En als ze kindjes lang niet hebben gezien (of naja, wat is lang, na 2 weken vakantie) dan worden ze echt enthousiast en vrolijk begroet. Ik vind dat leuk, mijn kinderen vinden dat leuk en dat zou toch eigenlijk ook wel een klein beetje erbij mogen horen vind ik. Helemaal als je een kindje 6 weken niet hebt gezien toch?
  maandag 17 augustus 2015 @ 10:12:09 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_155286500
Zo, ik kom niet bijgelezen dus heb ik alleen dit topic gedaan :')

Beterschap kleine A :*
Selvaria weer werken, succes!
Knuffel voor Kwak, ze zullen het heus niet zo bedoelen ;) maandagochtendnadevakantiestress enzo :*

Ik had vier dagen weekend en dan FOK ik aanzienlijk minder :P
disclaimer
pi_155286702
Morning!

LuDann, wij gebruiken nu CinaBaby ipv Infacol en dat werkt hier als een tierelier.

Mariposas, heb je nog kunnen slapen?

Beterschap voor kleine A. :'(

Selvaria, veel plezier! (Jij had wel heel veel zin in weer werken toch? :D)

Fuente, ik hoop dat ze snel mag stoppen met de AB. Wat een rommel kan dat zijn, terwijl je weet dat het ze beter maakt.

Kwak, ik kan me voorstellen dat dat niet heel erg prettig voelt. Een beetje net doen alsof hij geen wereldprestaties heeft geleverd. :{w

Soesa, succes bij het CB!

(Hoe maken jullie trouwens die mooie grafiekjes? Met stats? Is daar een app voor?)

Hier uiteindelijk een goede nacht gehad. L. heeft de eerste helft van de nacht tussen ons in geslapen op het aankleedkussen met celstofmat zonder luier. Bij de voeding van 4 uur zag alles er weer goed uit en heeft ze met een luier (wat losser dan normaal) alsnog in d'r eigen bed liggen tukken tot 9 uur. En hoe ze het voor elkaar heeft gekregen weet ik niet, maar ze werd vanochtend met d'r hoofd naar het voeteneind wakker. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155286727
Ontzettende +1 op SQ.

En JM wat een prachtige foto's!

W en ik zijn in de trein onderweg naar oma in het wilde oosten. O+ en hij ligt heerlijk te tukken.
pi_155286728
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:24 schreef Krisvc het volgende:

(Hoe maken jullie trouwens die mooie grafiekjes? Met stats? Is daar een app voor?)
app van het CB! GroeiGids :)
pi_155287001
Razz hopelijk valt het mee uiteindelijk. Maar het lijkt mij niet lekker werken, sterkte!

Selvaria succes met je eerste werkdag!

Krisvc wat fijn dat het minder is! Hopelijk blijft het weg.

Fuente wat rot dat ze er zo'n last van heeft. Hopelijk mogen jullie snel stoppen met de AB.

En ik gebruik ook de groeiapp van t cb ervoor. Eind juli woog vlegel 7 kilo bij 67cm, lekker gemiddeld!
En nu ligt hij boos te wezen in de box omdat hij de confetti niet op mag eten :')

Er was toch een app om baby voetjes op te meten?
  maandag 17 augustus 2015 @ 10:49:18 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_155287104
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:25 schreef Crumpette het volgende:
Ontzettende +1 op SQ.

En JM wat een prachtige foto's!

W en ik zijn in de trein onderweg naar oma in het wilde oosten. O+ en hij ligt heerlijk te tukken.
Ohja, de foto's van JM ja, die zijn echt geweldig! Jullie zijn zo'n mooi lief gezinnetje O+ O+

Veel plezier in 't oost'n crump O+
disclaimer
  maandag 17 augustus 2015 @ 10:52:40 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_155287165
Wij waren vrijdag in de dierentuin met mijn familie! Mauw vond het allemaal prachtig. Beestjes heeft ze nog niet zo veel mee, behalve aapjes die in je buggy klimmen en geitjes die aan je teentjes likken, daar moet je vreselijk zenuwachtig van giechelen O+

De echte schaterlachs kwamen pas toen mama op een hometrainertje ging fietsen om alle lampjes aan te krijgen :') En daarna samen op het luchtspringkussen was het ook gieren van de pret.
Honderd meter voor de uitgang viel ze in slaap _O-
disclaimer
pi_155287282
Dierentuin O+ Treinslaaps O+
Mydelirium shoesize!

En thanks, fijn dat we het zo goed doen op foto ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de festivalopbouwherrie zorgde hier voor een minidutje van krap een half uur :') }:| :(
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155287672
Beterschap voor A razz :* Zo zit je op het werk ook niet lekker natuurlijk

JM :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 17 augustus 2015 @ 11:25:15 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155287712
:* voor iedereen die het kan gebruiken..

ik zit met m'n ziel onder m'n arm :') Michael slaapt, Jan en Geert zitten op school. Voor de vakantie had ik nu de deur uitgemoeten om Geert van de psz te halen, maar ik kan nog ruim twee uur aan m'n huishouden besteden, of tv kijken, of slapen, of gewoon niets doen. Kortweg: genoeg te doen, maar ik verveel me enzulks :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_155287717
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Crumpette op 17-08-2015 11:32:06 ]
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:31:46 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_155287825
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:25 schreef DJMO het volgende:
:* voor iedereen die het kan gebruiken..

ik zit met m'n ziel onder m'n arm :') Michael slaapt, Jan en Geert zitten op school. Voor de vakantie had ik nu de deur uitgemoeten om Geert van de psz te halen, maar ik kan nog ruim twee uur aan m'n huishouden besteden, of tv kijken, of slapen, of gewoon niets doen. Kortweg: genoeg te doen, maar ik verveel me enzulks :')
Och, geniet gewoon even 1 dag van het niks doen ;)
Morgen weer in het gelid!

JM, uiteindelijk gaat het je veel opleveren denk ik. Maar je moet wel even door de eerste zure schil heen. Succes :*
disclaimer
pi_155288060
Welkom Mydel! *O*

Dierentuin, leuk SQ, gaan wij binnenkort ook eens doen. Gezien de reactie op voorbijlopende katten moet dat wel geweldig zijn! *kir ende koer* Maar eerst maar eens een kinderboerderij bezoeken.

:* voor alle baby's danwel moeders die het nodig hebben!

Ik heb maar eens een zeer kleurrijk vloerkleed bij de Leenbakker gehaald als speelkleed, geïnspireerd door ehmm.. iemand hier ooit. Nu leg ik haar helemaal vooraan op haar rug en dan duurt het mooi een paar minuten voor ze al achteruit tijgerend de andere kant bereikt. Waar ze dan op het laminaat gaat liggen huilen. :')

Wel enorm veeeel gekreun en gepiep, ze heeft een heeeelll zwaaaarrrr leveeeennn. -O-
Deden die van jullie dat ook in de tijgerfase?

Nu het huis babyproofen! *O*
pi_155288071
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:24 schreef Krisvc het volgende:
Selvaria, veel plezier! (Jij had wel heel veel zin in weer werken toch? :D)
Ja! Gewoon even weer mezelf zijn ipv 24/7 mama. Ik kijk er al wel weer naar uit om N. op te halen vanmiddag. O+

:* voor JM, alle zieke kindjes en iedereen die het nodig heeft (niet zo goed bij kunnen lezen).
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:53:09 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_155288282
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:43 schreef ingee het volgende:
Welkom Mydel! *O*

Dierentuin, leuk SQ, gaan wij binnenkort ook eens doen. Gezien de reactie op voorbijlopende katten moet dat wel geweldig zijn! *kir ende koer* Maar eerst maar eens een kinderboerderij bezoeken.

:* voor alle baby's danwel moeders die het nodig hebben!

Ik heb maar eens een zeer kleurrijk vloerkleed bij de Leenbakker gehaald als speelkleed, geïnspireerd door ehmm.. iemand hier ooit. Nu leg ik haar helemaal vooraan op haar rug en dan duurt het mooi een paar minuten voor ze al achteruit tijgerend de andere kant bereikt. Waar ze dan op het laminaat gaat liggen huilen. :')

Wel enorm veeeel gekreun en gepiep, ze heeft een heeeelll zwaaaarrrr leveeeennn. -O-
Deden die van jullie dat ook in de tijgerfase?

Nu het huis babyproofen! *O*
de hysterische bloemen? O+

Achteruit tijgeren *O* ze gaat hard joh!
disclaimer
pi_155288330
Ingee jouw kint gaat echt hard :D! Bij W duurde het nog wel een dikke maand voor hij ook de vooruit vond :') veel plezier met redden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 17 augustus 2015 @ 11:55:33 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155288339
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Och, geniet gewoon even 1 dag van het niks doen ;)
Morgen weer in het gelid!

JM, uiteindelijk gaat het je veel opleveren denk ik. Maar je moet wel even door de eerste zure schil heen. Succes :*
nah .. adhd he .. kan niet stilzitten _O-

'k had Jan iets beloofd, en vooruit; hij krijgt een eigen pc op z'n kamer (met draadloos internet, als z'n tijd er op zit, haal ik gewoon de dongle uit z'n pc >:) )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_155288507
SQ, dierentuin, leuk! Lijkt mij zo leuk als baby zijnde, dat je alles als nieuw en spannend ziet in zo'n dierentuin :D wij zijn van plan om volgend jaar een abonnement te nemen op Blijdorp, hopelijk vindt Vlegel het ook zo leuk :)

Thnx JM, en hopelijk gaat het snel wat beter :*

DJ, zelfde "probleem" hier. Vlegel heeft er al 2,5 uur op zitten, dat is al bijna meer dan normaal op een hele dag :')

Ingee dat doet Vlegel hier ook, maar dan vooruit. Inclusief theatrale huils met hoofd op z'n armen als de kat net wegloopt als hij er bijna is :')
Maar hij doet het wel overal op het laminaat, speelkleed wordt zorgvuldig vermeden want beperkingen daar doet meneer niet aan :{w
pi_155288511
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de hysterische bloemen? O+

Achteruit tijgeren *O* ze gaat hard joh!
Nee, hysterische vakjes heb ik. (Oke, dat klinkt helemaal niet hysterisch :') )

Even een foto zoeken.

SPOILER
De vooruit hebben we nog niet. Daar wil ze wel heen, maat op magische wijze komt er juist steeds meer afstand tussen haar en haar speels/katten/voerbakjes :o :( :')

[ Bericht 16% gewijzigd door ingee op 17-08-2015 12:08:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')