Goedzo!quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Heracles heeft uitverkocht uitvak in Leeuwarden.
weet je ook te benoemen waarom dit zou gebeuren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:13 schreef Iwanius het volgende:
Laat onverlet dat ik vrees dat Cambuur na dit seizoen teruggaat naar de Jupiler league. Dus Wilfred Genee zal dit jaar flink moeten gaan promoten bij VI op RTL7.
Onderbuikske.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:39 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
weet je ook te benoemen waarom dit zou gebeuren?
Of is dit middels het bekende onderbuik gevoel?
Cambuur eindigt lager dan de twaalfde plek, maar ik schat toch wel in hoger dan de achttiende plek. Dus genoeg kans om erin te blijven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:13 schreef Iwanius het volgende:
Laat onverlet dat ik vrees dat Cambuur na dit seizoen teruggaat naar de Jupiler league. Dus Wilfred Genee zal dit jaar flink moeten gaan promoten bij VI op RTL7.
Nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:12 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Cambuur eindigt lager dan de twaalfde plek,
We zullen zien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon gebaseerd op kennis.
Nu met van der Laan en Anderson erbij, makkie.. 4-0quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:22 schreef bascross het volgende:
Zaterdag eerst Heracles maar eens oprollen.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Heracles heeft uitverkocht uitvak in Leeuwarden.
Er kunnen meer dan 120 in het uitvak.quote:Heracles zal morgen ondersteund worden door 120 meegereisde supporters. Dit aantal is tegenvallend, maar een aantal goede resultaten kan dit aantal verhogen!
Er gingen niet meer buskaarten in de verkoopquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:18 schreef bascross het volgende:
[..]
[..]
Er kunnen meer dan 120 in het uitvak.
Welke tribune? Even voor je neus staan juichen als we scoren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:31 schreef hafcfan het volgende:
Ik zit gewoon in het thuis vak. Uit zie je geen reet.
West 8.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:34 schreef bascross het volgende:
[..]
Welke tribune? Even voor je neus staan juichen als we scoren.
Daar zit ik helaas niet. Verder zal het wel meevallen, hoewel er vorige week nog wel een groepje Feyenoorders is aangevallen op west.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
West 8.
Zolang je maar niet weer gaat rellen.
Ik kan me ook nooit ergeren aan andere mensen die juichen. Uitgezonderd die mensen die heel overdreven doen dan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:45 schreef bascross het volgende:
[..]
Daar zit ik helaas niet. Verder zal het wel meevallen, hoewel er vorige week nog wel een groepje Feyenoorders is aangevallen op west.Als je je enigszins rustig houdt zal het meevallen, maar er zullen altijd tokkies zijn die zich niet kunnen inhouden als ze een supporter van een andere club zien.
Ik vind het verder prima, levert Cambuur nog een paar centen op, het is toch (nog) niet uitverkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |