Dien een klacht inquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:37 schreef Scorpie het volgende:
Waarom stond bij beiden elftallen het logo van PEC?
quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Ado Den Haag wordt de verrassing van het seizoen.
Ik gok op 8quote:
In welke landen spreekt men al steevast over ADO als het onderwerp Nederlands voetbal is?quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Heracles wordt de verrassing van het seizoen.
Buiten Nederland praat er niemand over de eredivisiequote:Op zondag 16 augustus 2015 19:41 schreef Nober het volgende:
[..]
In welke landen spreekt men al steevast over ADO als het onderwerp Nederlands voetbal is?
Speelde een kutwedstrijd, niet normaal zo slecht.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:47 schreef ajacied4lf het volgende:
El Ghazi, jongen die ver gaat komen.
Dat komt omdat hij zo verstandig is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:47 schreef ajacied4lf het volgende:
El Ghazi, jongen die ver gaat komen.
Gat met Ado scheelt maar twee punten. Over 2 weken de kampioenswedstrijd Ajax-Ado.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:51 schreef GGMM het volgende:
Ajax en Feyenoord hebben de concurrentie al op een behoorlijke achterstand gezet.
Dan ben je nog positief ingesteld.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
De Graafschap gaat slechts 11 punten halen
7 dan en Vreman over een week of 5 ontslagenquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ben je nog positief ingesteld.
Hij wou Sergio Ramos toch halen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Verdediging is nog steeds niks met Jones, Blind, Smalling, Shaw.
Dat Van Gaal dat niet ziet.
Haal dan Pepe da's ook niks.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:56 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hij wou Sergio Ramos toch halen?
kan die beter Vertonghen ophalen bij de Spursquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:56 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hij wou Sergio Ramos toch halen?
Lief dagboek.quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:48 schreef TLC het volgende:
Ik heb de avonduitzending niet echt kunnen zien, en normaal gesproken zie ik wel de herhaling later in de avond maar op nederland 2 waren de blote tetten van Penelope Cruz te zien, toch een lastige keuze.. Heracles-NEC of een ontblootte mevrouw Cruz... lastig lastig, ik heb toch maar voor het laatste gekozen
Ik heb niet gekekenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De wedstrijd schijnt al afgelopen te zijn.
Dat zie ik niet als een belediging.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat je die Paxcon bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |