Henk heeft gelijk in deze imo... Sowieso was de arbitrage weer eens slechtquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Henk de Jong was de 1-1 onterecht afgekeurd.
Kun je hier nog wat mee?
De arbitrage is enorm stuitend. Nog stuitender dan vorig jaar.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Henk heeft gelijk in deze imo... Sowieso was de arbitrage weer eens slecht
Idd... Zoveel fouten weer bij Feyenoord en bij PSVquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De arbitrage is enorm stuitend. Nog stuitender dan vorig jaar.
Dat is muziek?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:56 schreef Tagliano het volgende:
De muziek daar mag nog wel ietsje aangepast worden imo
Fledderus houdt van acteren. Huilen voor de camera na de degradatie van Roda en dan daarna snel vluchten naar Heracles.quote:
Deze zinsopbouw doet pijn aan mijn ogen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:59 schreef opperkleurder het volgende:
NEC zie ik dit niet meer winnen.
Knap zeg, na 2 wedstrijden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC staat nog steeds in het linkerrijtje.
Eh, nee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgend jaar weer gewoon lekker in de juup
Ja, klopt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester City - Chelsea is toch weer bezig?
Gezellig om te lezen dat je het gezellig vindt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar ik vond het hier zo vreselijk gezellig dat ik ben blijven hangen.
En als je uit Alkmaar komt, voor AZ zeker?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP
En als je uit de Ijsselstraat komt voor Barney.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En als je uit Alkmaar komt, voor AZ zeker?
Met het schakelkanaal (Eredivisie en Jupiler League) is het wel handig in één topic te posten, dat is deze gewordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:52 schreef NaturalScience het volgende:
Dit is toch niet het Live Jupilerleagueverslagen topic?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hey tagliano goede serie btw komt er ook een nieuwe
twitter:StevieVanZandt twitterde op woensdag 22-07-2015 om 21:30:11#Lilyhammer RIP. Not my decision. Let's just say for now the business got too complicated. Very proud of our 24 shows. New ideas on the way. reageer retweet
Jammerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]twitter:StevieVanZandt twitterde op woensdag 22-07-2015 om 21:30:11#Lilyhammer RIP. Not my decision. Let's just say for now the business got too complicated. Very proud of our 24 shows. New ideas on the way. reageer retweet
![]()
Een winnend Roda.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat mogen we vanavond verwachten?
De Graafschap gaat verliezen, PSV en krijgt het lastig maar wint waarschijnlijk wel en die andere wedstrijd is echt totaal onvoorspelbaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winst voor Roda, PSV en Heracles.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op papier het minst interessante potje denk ik. De Graafschap kan er geen reet vanquote:
Misschien doet Andy v/d Meijde het wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:54 schreef Cavaliers het volgende:
Het muurschieten met Tijs v/d Brink is nu al het hoogtepunt van de avond.
Dat zou zeer onterecht zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien doet Andy v/d Meijde het wel.
Die is te laat, moest Melisa nog een veeg gevenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mij werd Andy van der Meijde beloofd.
Slagveerquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
Slagveer doet mogelijk niet mee bij Heerenveen. Nu wint PSV sowieso.
vindtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vindt jij eigenlijk van Helene?
Dat wil je niet missen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:33 schreef Tagliano het volgende:
Zo, precies op tijd voor Roda-Graafschap
Slagveer vs Brenet, dat kan leuk wordenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling SC HEERENVEEN: Mulder; vAnholt, Bijker, St. Juste, Cavlan; vdBoomen, Thern, vdBerg; Slagveer, Te Vrede, Larsson
De bierbuiken iets gebruindquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gras kan heel licht gegroeid zijn.
Nog een mazzeltje dat jij er niet hebt gespeeld danquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:05 schreef GGMM het volgende:
Wat heeft PSV veel lelijke spelers gehad.
Dat had puntenaftrek opgeleverd, haha!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog een mazzeltje dat jij er niet hebt gespeeld dan
Deed ie vorige week wel mee?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nummertje twee voor Van Hyfte dit seizoen.
Voetbal kon je het niet noemen, neequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelde Roda überhaupt vorige week?
Trainer: Darije Kalezic.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Voetbal kon je het niet noemen, nee
leuke speler was dat bij rkcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:14 schreef BadderHaring het volgende:
Brenet speelt. Poulsen op de bank. En dan zijn er nog mensen die beweren dat de jeugd bij PSV geen kansen krijgt.Brenet is een verdediger, dus die krijgt inderdaad niet zo heel veel kansen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
En Koolhofquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
''Voorlopig krijgen de spitsen van De Graafschap geen goede kansen''
Nee, vind je het gek als Tarfi je enige goede speler is. Hatsekidee
Je vergeet Vermeij.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
''Voorlopig krijgen de spitsen van De Graafschap geen goede kansen''
Nee, vind je het gek als Tarfi je enige goede speler is. Hatsekidee
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:14 schreef BadderHaring het volgende:
Brenet speelt. Poulsen op de bank. En dan zijn er nog mensen die beweren dat de jeugd bij PSV geen kansen krijgt.Deze post is echt achterlijk domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste gaat op doel en de anderen gaan steeds verder van doel af.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:17 schreef Tagliano het volgende:
De vrije trappen van Tarfi zijn wel weer een beetje als vanouds
Cocu moet sowieso wel naar het gestichtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:19 schreef Slobeend het volgende:
Cocu moet naar het gesticht met z'n Brenet.
echt hequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:19 schreef Slobeend het volgende:
Cocu moet naar het gesticht met z'n Brenet.
En dat terwijl Slagveer er he-le-maal niets van kan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt he
Luciano Pasveer gaat er drie maken
Goede comebackquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je bent zelf achterlijk dom. Domoor.
3 officiele goals al voor PSV, die Brenet. Meer goals gemaakt dan succesvolle tackels.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brenet is een verdediger, dus die krijgt inderdaad niet zo heel veel kansen.
Fuck it. Als je haar maar goed zit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens de assistent van De Graafschap is het belangrijk dat er goede keuzes aan de bal gemaakt moeten worden.
Die nu in beeld is bedoel je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:23 schreef BadderHaring het volgende:
Die blonde is best lekker. Valt me elke keer weer op.
De vriendin van degene die de fanclub voor Van der Laan heeft opgericht.quote:
echtboosworden.nlquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:27 schreef Doublepain het volgende:
Misschien heeft Cocu ook een website opgericht
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 19:28:111 - De Graafschap have had only one touch in the opposition box in the first half vs @rodajckerkrade. Toothless. http://t.co/UXxg1RvK8P reageer retweet
Poulsen wordt langzaam gebracht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:30 schreef Doublepain het volgende:
Brenet linksback, ik dacht dat het een incidentje was
twitter:Erikmeijer_ twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 19:33:27Gewoon 1-0 voor @rodajckerkrade beste kansen, betere spel. @FOXSportsnl reageer retweet
Dit boeit niemandquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
onsball is echt een waardeloze kutsite
Ik ga weerquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:32 schreef Brammess het volgende:
een kutlied nog kutter maken, hoe flik je het?
overigens kijk ik vanaf nu
De enige twee pluspunten zijn die van Helene.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is de eretribune een sjanant programma
Helene, ZUCHT!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
De enige twee pluspunten zijn die van Helene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |