abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155309489
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:29 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon naar het fotografieforum gaan en ze daar eens vragen of die foto's bewerkt zijn.
Ik denk dat de meeste fotografen weten dondersgoed dat er bewerkte fotos in elke blad,elke dag zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155309494
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zo? En er zijn corruptibiele moslims? Dat zei ik ook niet.Je kan voor 'n best wel 'weinig' geld de beste arme mensen omkopen. Ik vind de 'human shield heroes' niet overtuigend.
Tingo, je komt slechts met allerlei aannames aanzetten die tot nu toe geen enkele gronding hebben.
Natuurlijk mag je twijfelen maar ga niet mensen omdat ze 'misschien arm' zouden zijn wegzetten als onbetrouwbaar en of mensen uitmaken voor leugenaar omdat je de verhalen niet gelooft zonder dat je degelijk bewijs daarvoor hebt.
Je kwetst er alleen maar mensen mee, misschien moet je als je aan het eind van de dag in je bedje ligt maar eens nagaan of je niemand een kwets hebt gedaan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:36:29 #78
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155309571
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste fotografen weten dondersgoed dat er bewerkte fotos in elke blad,elke dag zijn.
Dat zal best, maar ten eerste was dat de vraag niet en ten tweede maal jij er in het algemeen niet om of de meeste deskundigen het met jou eens zijn.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_155309645
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:33 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Tingo, je komt slechts met allerlei aannames aanzetten die tot nu toe geen enkele gronding hebben.
Natuurlijk mag je twijfelen maar ga niet mensen omdat ze 'misschien arm' zouden zijn wegzetten als onbetrouwbaar en of mensen uitmaken voor leugenaar omdat je de verhalen niet gelooft zonder dat je degelijk bewijs daarvoor hebt.
Je kwetst er alleen maar mensen mee, misschien moet je als je aan het eind van de dag in je bedje ligt maar eens nagaan of je niemand een kwets hebt gedaan.
Ik heb de woord 'niet' bij gedaan dus ik ga deze niet beantwoorden.
En ik heb geen advies van niemand nodig om wanneer ik moet m'n bed in- so STFU.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155309862
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb de woord 'niet' bij gedaan dus ik ga deze niet beantwoorden.
En ik heb geen advies van niemand nodig om wanneer ik moet m'n bed in- so STFU.
Beter lezen ;)

het woord 'niet' verliest alle kracht door wat je er vervolgens achter schrijft.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:51:29 #81
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155310158
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb je wat onderbouwendse te schrijven voor de MSM verhalen dat je zo makkelijk slikken?
Ik slik ze helemaal niet makkelijk :)
Heb dit onderwerp van beide kanten bestudeerd, en alles wat de door jou zo gehate MSM-sites laten zien is overtuigender dan wat jij tot nu toe hebt laten zien dmv filmpjes waarin iemand, die net zoals jij, dingen ziet die berusten op onderbuikgevoelens en een tunnelvisie waar je U tegen zegt.

Je hebt zelf niet door dat je met uiterst simpel te weerleggen vragen komt, steeds opnieuw!
En als je vragen beantwoord worden, kom je een dag later met dezélfde vraag, alleen in een nieuw jasje. Dat ballistics report wat je hier neer hebt gegooid spreekt veel van jou beweringen tegen, maar je plukt er gewoon iets uit wat in je straatje past en gaat voorbij aan de 99 andere dingen die je tegenspreken.

Op precies dezelfde manier ga je om met mensen die je tegenspreken met goede onderbouwing, je pakt iets uit een post van iemand en gaat daar verder op in met (weer dezelfde) vragen, en gaat volledig voorbij aan álle feiten die je eerdere stellingen/vragen onderuit halen.

Gebed zonder eind is dit.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:54:30 #82
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155310278
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar. Als ik wil 'discussie' met mensen die 'n blinde vertrouw in 't MSM hebben dan kan ik beter naar hartvannederland/nu.nl/ enz.gaan.
Hoe kom jij er toch steeds bij dat ik een blind vertrouwen in de massamedia heb? :')
Puur omdat ik je tegenspreek?
pi_155310353
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:54 schreef Divje het volgende:

[..]

Hoe kom jij er toch steeds bij dat ik een blind vertrouwen in de massamedia heb? :')
Puur omdat ik je tegenspreek?
Nee hoor.
pi_155310506
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:36 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat zal best, maar ten eerste was dat de vraag niet en ten tweede maal jij er in het algemeen niet om of de meeste deskundigen het met jou eens zijn.
Als 't bewerkte fotos of gestaged fotos zijn?
pi_155310559
Interview with Cal Sarwar.

Terracotta coloured sand? Zijn er mensen hier met 'n beetje verstaan van
kleuren?
Ik zie niet hoe iemand kan met 'terracotta coloured sand' komen.
Misschien dat 't gewoon artistic,poetic of doodnormaal
journalistiek-media bullshit licence is.
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:14:47 #86
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155311163
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor.
Nou, waarom dan wel? Dit is weer zo'n antwoord van niks. :r
pi_155311349
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:14 schreef Divje het volgende:

[..]

Nou, waarom dan wel? Dit is weer zo'n antwoord van niks. :r
Je ben toch met de officiele verhaaltjes tevreden? Waarom wil je zo graag 'n 'discussie' over hebben?
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:24:16 #88
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155311515
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je ben toch met de officiele verhaaltjes tevreden? Waarom wil je zo graag 'n 'discussie' over hebben?
Nogmaals, ik heb nergens gesteld dat ik tevreden ben met die verhalen. Alleen dat ze overtuigender zijn dan jouw beweringen :)
Mocht je eens met iets overtuigend komen sta ik daar voor open. Het is echt niet zo dat ik er met alle geweld tegenin ga omdat jij het toevallig post. Maar tot dusver ben je niet verder gekomen dan lompe beschuldigingen richting slachtoffers, wazige vragen en meningen en heb je nog niks gepost wat concreet te verbinden valt aan een hoax.

Kan je vraag ook andersom stellen, waarom wil jij zo graag in herhaling blijven vallen wb je hoax theorietje?

Laatste keer dat ik dit ook uitleg, blijf niet aan de gang.
pi_155311610
quote:

[..]

Voor de 1000 e keer, mensen zijn benieuwd waar jij je beweringen op stoelt. Behalve op je gevoel.
pi_155311766
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:00 schreef Tingo het volgende:

kleuren?
Zand vermengd met bloed ziet er inderdaad terracotta uit.
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:37:58 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155312011
quote:
18s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:14 schreef Scissum het volgende:
Ik denk eerder dat die IS aanslagen veelal een False Flag zijn om de westerse publieke steun te behouden voor de vermeende strijd tegen IS in het Midden-Oosten. Misschien is een verzameltopic van deze aanslagen handig zodat je de rode draad kan bespreken i.p.v. één aanslag eindeloos bespreken.
Die is er al, BNW / IS: De strijd in het Midden-Oosten #7 asje :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:42:11 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155312142
quote:

[..]

Ik houd het bij de beelden die ik gezien heb op NON msm.

En dat staat gewoon los van MSM, als je informatie zelf nou eens bij elkaar veegt in plaats van alleen het negatieve opzoeken.
als je zoveel vragen blijft houden zoek zelf wat uit in plaats van dingen voor waar te nemen wat iemand op youtube jou verteld.
Bekijk beelden en trek daar een conclussie uit.
Ipv wat voor gekauwd voor waar te nemen omdat een ander dat zegt!
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:45:55 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155312275
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:00 schreef Tingo het volgende:

kleuren?

zand met bloed word groen , en natuurlijk niet terracotta..
voor de duidelijkheid terracotta is een verzamelnaam en word in feite meer tussen rood en oranje in.
pi_155313339
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Voor de 1000 e keer, mensen zijn benieuwd waar jij je beweringen op stoelt. Behalve op je gevoel.
En voor de '1000 e keer' ,ik snap niet waarom mensen zijn zo over mijne beweringen benieuwd.
Je heb 't zelfde propaganda als ik gezien/gelezen neem ik aan en we denken heel anders over.Who fckin cares? Waarom moet ik m'n tijd verspillen aan uitleggen met mensen die gaat 't toch niet snappen.
(Als dat over m'n wat 'specials' gebruik van 't Nederlandse taal of gewoon perspectief maakt toch geen reet uit)
pi_155313376
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Zand vermengd met bloed ziet er inderdaad terracotta uit.
OK.i'll take your word for it right now.
Waarschijnklijk was 't meer poetische licence.
Hij heeft ook wat boeken te koop.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tingo op 18-08-2015 00:34:07 ]
pi_155313518
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oh really? Welke?
pi_155313958
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 00:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK.i'll take your word for it right now.
Waarschijnklijk was 't meer poetische licence.
Hij heeft ook wat boeken te koop.
Terracotta is toch helemaal geen gek woord. En best een accurate beschrijving van de kleur van drogend bloed. Geen idee waarom je er een issue van maakt.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:56:29 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155314033
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 00:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Terracotta is toch helemaal geen gek woord. En best een accurate beschrijving van de kleur van drogend bloed. Geen idee waarom je er een issue van maakt.
Ja dat was ook mijn eerste gedachte... Dat is gewoon de kleur van drogend bloed. Het zand geeft er een textuur aan die de gelijkenis nog sterker maakt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:58:56 #99
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155314082
quote:
[..]

En dat staat gewoon los van MSM, als je informatie zelf nou eens bij elkaar veegt in plaats van alleen het negatieve opzoeken.
als je zoveel vragen blijft houden zoek zelf wat uit in plaats van dingen voor waar te nemen wat iemand op youtube jou verteld.
Bekijk beelden en trek daar een conclussie uit.
Ipv wat voor gekauwd voor waar te nemen omdat een ander dat zegt!
Om erachter te komen of je een verhaal voor waar aan kan nemen en in dit geval de officiele versie zal je toch moeten kijken naar wat niet klopt van het verhaal , dat wat jij het negatieve opzoeken noemt . Verder zie ik niet het negatieve in op het moment dat iets meer vagen oproept , dat betekend dat je nog niet bij de waarheid bent . Het zegt niks over in welke richting die waarheid ligt .
Een officiele versie kan net zo goed voorgekauwd aangenomen worden omdat een autoriteit het heeft gezegt . Ik zie voornamelijk vooroordelen als argument om niet in de alternatieve hoek te kijken en die kunnen meteen van tafel geveegd worden want die zijn nooit de waarheid en zal een ander nooit van gedachten doen veranderen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_155314669
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:24 schreef Divje het volgende:

[..]

Nogmaals, ik heb nergens gesteld dat ik tevreden ben met die verhalen. Alleen dat ze overtuigender zijn dan jouw beweringen :)
Mocht je eens met iets overtuigend komen sta ik daar voor open. Het is echt niet zo dat ik er met alle geweld tegenin ga omdat jij het toevallig post. Maar tot dusver ben je niet verder gekomen dan lompe beschuldigingen richting slachtoffers, wazige vragen en meningen en heb je nog niks gepost wat concreet te verbinden valt aan een hoax.

Kan je vraag ook andersom stellen, waarom wil jij zo graag in herhaling blijven vallen wb je hoax theorietje?

Laatste keer dat ik dit ook uitleg, blijf niet aan de gang.
Wat heb je je twijfels over dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')