Ik denk dat de meeste fotografen weten dondersgoed dat er bewerkte fotos in elke blad,elke dag zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar het fotografieforum gaan en ze daar eens vragen of die foto's bewerkt zijn.
Tingo, je komt slechts met allerlei aannames aanzetten die tot nu toe geen enkele gronding hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zo? En er zijn corruptibiele moslims? Dat zei ik ook niet.Je kan voor 'n best wel 'weinig' geld de beste arme mensen omkopen. Ik vind de 'human shield heroes' niet overtuigend.
Dat zal best, maar ten eerste was dat de vraag niet en ten tweede maal jij er in het algemeen niet om of de meeste deskundigen het met jou eens zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste fotografen weten dondersgoed dat er bewerkte fotos in elke blad,elke dag zijn.
Ik heb de woord 'niet' bij gedaan dus ik ga deze niet beantwoorden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:33 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tingo, je komt slechts met allerlei aannames aanzetten die tot nu toe geen enkele gronding hebben.
Natuurlijk mag je twijfelen maar ga niet mensen omdat ze 'misschien arm' zouden zijn wegzetten als onbetrouwbaar en of mensen uitmaken voor leugenaar omdat je de verhalen niet gelooft zonder dat je degelijk bewijs daarvoor hebt.
Je kwetst er alleen maar mensen mee, misschien moet je als je aan het eind van de dag in je bedje ligt maar eens nagaan of je niemand een kwets hebt gedaan.
Beter lezenquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb de woord 'niet' bij gedaan dus ik ga deze niet beantwoorden.
En ik heb geen advies van niemand nodig om wanneer ik moet m'n bed in- so STFU.
Ik slik ze helemaal niet makkelijkquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb je wat onderbouwendse te schrijven voor de MSM verhalen dat je zo makkelijk slikken?
Hoe kom jij er toch steeds bij dat ik een blind vertrouwen in de massamedia heb?quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Als ik wil 'discussie' met mensen die 'n blinde vertrouw in 't MSM hebben dan kan ik beter naar hartvannederland/nu.nl/ enz.gaan.
Nee hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe kom jij er toch steeds bij dat ik een blind vertrouwen in de massamedia heb?![]()
Puur omdat ik je tegenspreek?
Als 't bewerkte fotos of gestaged fotos zijn?quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ten eerste was dat de vraag niet en ten tweede maal jij er in het algemeen niet om of de meeste deskundigen het met jou eens zijn.
Je ben toch met de officiele verhaaltjes tevreden? Waarom wil je zo graag 'n 'discussie' over hebben?quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, waarom dan wel? Dit is weer zo'n antwoord van niks.
Nogmaals, ik heb nergens gesteld dat ik tevreden ben met die verhalen. Alleen dat ze overtuigender zijn dan jouw beweringenquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je ben toch met de officiele verhaaltjes tevreden? Waarom wil je zo graag 'n 'discussie' over hebben?
Voor de 1000 e keer, mensen zijn benieuwd waar jij je beweringen op stoelt. Behalve op je gevoel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je ben toch met de officiele verhaaltjes tevreden? Waarom wil je zo graag 'n 'discussie' over hebben?
Zand vermengd met bloed ziet er inderdaad terracotta uit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:00 schreef Tingo het volgende:
Interview with Cal Sarwar.
Terracotta coloured sand? Zijn er mensen hier met 'n beetje verstaan van
kleuren?
Ik zie niet hoe iemand kan met 'terracotta coloured sand' komen.
Misschien dat 't gewoon artistic,poetic of doodnormaal
journalistiek-media bullshit licence is.
Die is er al, BNW / IS: De strijd in het Midden-Oosten #7 asjequote:Op maandag 17 augustus 2015 22:14 schreef Scissum het volgende:
Ik denk eerder dat die IS aanslagen veelal een False Flag zijn om de westerse publieke steun te behouden voor de vermeende strijd tegen IS in het Midden-Oosten. Misschien is een verzameltopic van deze aanslagen handig zodat je de rode draad kan bespreken i.p.v. één aanslag eindeloos bespreken.
Ik houd het bij de beelden die ik gezien heb op NON msm.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
zand met bloed word groen , en natuurlijk niet terracotta..quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:00 schreef Tingo het volgende:
Interview with Cal Sarwar.
Terracotta coloured sand? Zijn er mensen hier met 'n beetje verstaan van
kleuren?
Ik zie niet hoe iemand kan met 'terracotta coloured sand' komen.
Misschien dat 't gewoon artistic,poetic of doodnormaal
journalistiek-media bullshit licence is.
En voor de '1000 e keer' ,ik snap niet waarom mensen zijn zo over mijne beweringen benieuwd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de 1000 e keer, mensen zijn benieuwd waar jij je beweringen op stoelt. Behalve op je gevoel.
OK.i'll take your word for it right now.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Zand vermengd met bloed ziet er inderdaad terracotta uit.
Oh really? Welke?quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik houd het bij de beelden die ik gezien heb op NON msm.
Terracotta is toch helemaal geen gek woord. En best een accurate beschrijving van de kleur van drogend bloed. Geen idee waarom je er een issue van maakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK.i'll take your word for it right now.
Waarschijnklijk was 't meer poetische licence.
Hij heeft ook wat boeken te koop.
Ja dat was ook mijn eerste gedachte... Dat is gewoon de kleur van drogend bloed. Het zand geeft er een textuur aan die de gelijkenis nog sterker maakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Terracotta is toch helemaal geen gek woord. En best een accurate beschrijving van de kleur van drogend bloed. Geen idee waarom je er een issue van maakt.
Om erachter te komen of je een verhaal voor waar aan kan nemen en in dit geval de officiele versie zal je toch moeten kijken naar wat niet klopt van het verhaal , dat wat jij het negatieve opzoeken noemt . Verder zie ik niet het negatieve in op het moment dat iets meer vagen oproept , dat betekend dat je nog niet bij de waarheid bent . Het zegt niks over in welke richting die waarheid ligt .quote:[..]
Ik houd het bij de beelden die ik gezien heb op NON msm.
En dat staat gewoon los van MSM, als je informatie zelf nou eens bij elkaar veegt in plaats van alleen het negatieve opzoeken.
als je zoveel vragen blijft houden zoek zelf wat uit in plaats van dingen voor waar te nemen wat iemand op youtube jou verteld.
Bekijk beelden en trek daar een conclussie uit.
Ipv wat voor gekauwd voor waar te nemen omdat een ander dat zegt!
Wat heb je je twijfels over dan?quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb nergens gesteld dat ik tevreden ben met die verhalen. Alleen dat ze overtuigender zijn dan jouw beweringen
Mocht je eens met iets overtuigend komen sta ik daar voor open. Het is echt niet zo dat ik er met alle geweld tegenin ga omdat jij het toevallig post. Maar tot dusver ben je niet verder gekomen dan lompe beschuldigingen richting slachtoffers, wazige vragen en meningen en heb je nog niks gepost wat concreet te verbinden valt aan een hoax.
Kan je vraag ook andersom stellen, waarom wil jij zo graag in herhaling blijven vallen wb je hoax theorietje?
Laatste keer dat ik dit ook uitleg, blijf niet aan de gang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |