Ik heb thuis 2 boeken liggen van mijn vorige studie. Klinische Psychologie (maar die is dan ook echt klinisch en schools), en Praktijkgerichte Ontwikkelingspsychologie, wat ik altijd als een heel fijn boek heb ervaren. Omdat er heel duidelijk verbanden worden gelegd in de wijze van opvoeden en ontwikkelen en hun invloed op de psyche.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:15 schreef K44S het volgende:
Beste fokkers, omdat ik geïnteresseerd ben in psychologie, ( al dan niet zware vorm ). Ben ik benieuwd welke boeken jullie aanraden.
Het gaat dan voornamelijk om het "mensen" lezen en waarom mensen dingen doen.
Nu help ik nog je kite naar grote hoogten, geef mij je nummer dan doe ik hetzelfde met jou in de slaapkamer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:17 schreef perro. het volgende:
doe dat volgende keer dan. een beetje subtiel verpakken in een grap of gevatte opmerking oid.
Spanning niet eens eigenlijk. Als mijn ouders naar de camping zijn voor een paar weken weet ik mezelf ook te reden en houd ik het huishouden ook gewoon bij. Ik verlang nu gewoon echt naar een plek voor mezelf en als ik zie wat ik qua hypotheek ga betalen en wat ik ervoor terugkrijg, daar heb ik echt niets gelijkwaardigs qua huren voor. Dus dit was echt een schot in de roos.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:16 schreef perro. het volgende:
[..]
ah oki. nog nooit eerder op jezelf gewoond dus? spanning alom dus.
te corny. en haar moeder was erbij.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu help ik nog je kite naar grote hoogten, geef mij je nummer dan doe ik hetzelfde met jou in de slaapkamer.
Huren kan een oplossing zijn maar ik vind het water naar de zee dragen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:17 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik wou dat ik al op mezelf kon (al is het huren, van een kamertje). Wie weet binnenkort.
Dan had die moeder gezegd:quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:19 schreef perro. het volgende:
[..]
te corny. en haar moeder was erbij.
Het gaat mij er meer om dat ik al redelijk wat mensenkennis heb, maar dit graag wil uitbreiden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de songteksten van The Doors - 'people are strange' en Björk - 'human behaviour'. Dan leer je meer dan genoeg over waarom mensen dingen doen.
is toch anders.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Spanning niet eens eigenlijk. Als mijn ouders naar de camping zijn voor een paar weken weet ik mezelf ook te reden en houd ik het huishouden ook gewoon bij. Ik verlang nu gewoon echt naar een plek voor mezelf en als ik zie wat ik qua hypotheek ga betalen en wat ik ervoor terugkrijg, daar heb ik echt niets gelijkwaardigs qua huren voor. Dus dit was echt een schot in de roos.
Als het zover is wel jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:20 schreef perro. het volgende:
[..]
is toch anders.![]()
wel pics posten zodra je erin zit. kunnen wij commentaar leveren.
gamen. adi0s
Heb direct die scene van de Lullo's in mijn hoofdquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan had die moeder gezegd:
"Eerst met mij en dan met mijn dochter."
Van Binsbergen, lul.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb direct die scene van de Lullo's in mijn hoofd
Kan interessant zijn. Maar zoals bij mijn vorige post ben ik meer opzoek naar een boek van emotionele psychologie(psychologie is dikwijls emotie maar ok.).quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb thuis 2 boeken liggen van mijn vorige studie. Klinische Psychologie (maar die is dan ook echt klinisch en schools), en Praktijkgerichte Ontwikkelingspsychologie, wat ik altijd als een heel fijn boek heb ervaren. Omdat er heel duidelijk verbanden worden gelegd in de wijze van opvoeden en ontwikkelen en hun invloed op de psyche.
Ik kende ze niet, maar heb er onlangs eens een kort naspeel toneelstukje van gezienquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb direct die scene van de Lullo's in mijn hoofd
Hmmm,op jouw leeftijd is dat niet zo gek ook.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Huren kan een oplossing zijn maar ik vind het water naar de zee dragen.
"He, wat is het cijfer?"quote:
In je post waar ik op reageerde zei je enkel psychologie. Vandaar dat ik deze aanraaddequote:Op zondag 16 augustus 2015 20:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Kan interessant zijn. Maar zoals bij mijn vorige post ben ik meer opzoek naar een boek van emotionele psychologie(psychologie is dikwijls emotie maar ok.).
Ik heb voor de lol een tijd geleden dat boek van Neils Strauss (die hosselbaas) "The Game" een stuk geleden, die was dan ook wel interessant maar iets te gemaakt. Nu ben ik naar soortgelijke genre.
Dan is een appartement wel fijn. Maar de prijzen voor iets respectabels zijn veel te hoog.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:23 schreef K44S het volgende:
[..]
Hmmm,op jouw leeftijd is dat niet zo gek ook.
Ik zou de vrijheid heerlijk vinden die ik hier thuis toch nog mis (christelijk opgevoed).
Klopt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In je post waar ik op reageerde zei je enkel psychologie. Vandaar dat ik deze aanraadde
Als het kan, dan huur ik iets van rond de 500 de maand.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is een appartement wel fijn. Maar de prijzen voor iets respectabels zijn veel te hoog.
Dan zat ik gelijk in de creepzone denk ik....quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:17 schreef perro. het volgende:
[..]
doe dat volgende keer dan. een beetje subtiel verpakken in een grap of gevatte opmerking oid.
Ik vond Ontwikkelingspsychologie wel heel interessant omdat daarin wordt geschetst hoe bijvoorbeeld bepaalde opvoedingsstijlen invloed hebben op de ontwikkeling. In de opvoeding ligt dan ook de basis van de psyche van de mens. Dus mocht je 'bij het begin willen beginnen', raad ik je dat boek aanquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:25 schreef K44S het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vond/vind het moeilijk om aan te geven welke genre, tenslotte ben ik qua boeken vrijwel totaal onbekend (ik zeg vrijwel, omdat marketing ook een psychologie genre kan zijn) er mee.
Ik zal het eens opzoekenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vond Ontwikkelingspsychologie wel heel interessant omdat daarin wordt geschetst hoe bijvoorbeeld bepaalde opvoedingsstijlen invloed hebben op de ontwikkeling. In de opvoeding ligt dan ook de basis van de psyche van de mens. Dus mocht je 'bij het begin willen beginnen', raad ik je dat boek aan
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Valt hier nog wat te neuken?
Ik bedoel, hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |