abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156313159
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 00:21 schreef ems. het volgende:
Net klaar, hele fijne serie die erg goed in elkaar zit. Ik verheug me op seizoen 2, te meer omdat de season finale erg zuinig was met verklaringen. En inderdaad, je kan soms heel erg duidelijk zien waar de invloeden voor bepaalde scenes en shots bij de makers vandaan komen. Gelukkig doen ze het wel gewoon goed dus ik kan me er niet aan storen.

Enige kleine detail wat me niet echt bekoort is de "evilcorp" naam. Ik begrijp dat ze daar nou niet bepaald makkelijk een echt bedrijf voor kunnen invullen (zoals ze in de rest van de serie wel gewoon doen) maar dat "evil" erin haalt me op de een of andere manier een beetje uit de inleving.
Hier ben ik het helemaal mee eens.

E-Corp had voldoende geweest ook al kijken we in feite door Elliot's ogen.
pi_156318335
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 00:24 schreef Divje het volgende:

[..]

E-Corp he ;) maar omdat we in feite door Elliot's ogen kijken zie en hoor je overal Evilcorp :P

Gewoon, de term gaat me ietwat ver. Ik kreeg er een beetje een "hack the planet"-idee bij. Te meer omdat ook in deze serie een jonge versie van Angelina Jolie zit.

Maar nogmaals, dit is mierenneuken van mijn kant omdat de serie dermate degelijk in elkaar zit dat het moeilijk is om iets anders te vinden om negatief over te zijn :P
Conscience do cost.
pi_156365036
Bazenserie, ik kreeg al een glimlach op mijn gezicht toen de hoofdrolspeler Snafu van The Pacific bleek te zijn. _O- Zouden ze hem daarom gecast hebben? In die mini-serie kon hij ook zo mooi "afwezig" zijn.
pi_156567383
Weten we al wat die chick in het Deens/Zweeds zei tegen Elliot?
pi_156567477
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 10:33 schreef bierjoost het volgende:
Weten we al wat die chick in het Deens/Zweeds zei tegen Elliot?
Staat al maandenlang op Reddit.

Ze zei in het Deens: "Ik vermoord je als je hem iets aangedaan hebt".
pi_156567778
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 10:42 schreef CudiKid het volgende:

[..]

Staat al maandenlang op Reddit.

Ze zei in het Deens: "Ik vermoord je als je hem iets aangedaan hebt".
Tnx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')