Stuk hahahaha.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:35 schreef 44rdbei het volgende:
Ik had een date met een Nederlandse jongen. Hij wilde gelijk aan het bier maar omdat het pas 11 uur in de ochtend was begon ik met thee. Na 3 bier viel hij van kruk, dat was gelijk het einde van de date. Achteraf is hij gaan rondbazuinen dat we het gedaan hadden, beetje zielig...
Weet je zeker dat het thee was?quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:35 schreef 44rdbei het volgende:
Ik had een date met een Nederlandse jongen. Hij wilde gelijk aan het bier maar omdat het pas 11 uur in de ochtend was begon ik met thee. Na 3 bier viel hij van kruk, dat was gelijk het einde van de date. Achteraf is hij gaan rondbazuinen dat we het gedaan hadden, beetje zielig...
Een Marokkaans meisje die wat met een Nederlander begint die dan nog eens bier drinkt en dat zij ook nog eens seks met hem wiltquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:26 schreef Unreachable_ het volgende:
Ik had n paar jaar terug n date met n Marokkaanse meid. We gingen ergens wat drinken. Zij dronk thee. Ik dronk n biertje. Gezellig kletsen enzoo....Maar ze wilde ineens sex!!
Woooooooooooooow... Ik heb het maar gwn gedaan. Ze was wel fantastich maar eigenlijk veel te vroeg.
We hadden beter kunnen wachten op een 3e date of n 2e date toch?
Ik ben n Marokkaan. Geloof wat je wilt. Ik heb vaker daarna met haar afgesproke. Puur voor de sex. Ik vond het achteraf gezien niks zon sexrelatie.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:52 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]
Een Marokkaans meisje die wat met een Nederlander begint die dan nog eens bier drinkt en dat zij ook nog eens seks met hem wiltGeloof je het zelf
Marokkanen die bier drinkenquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:56 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Ik ben n Marokkaan. Geloof wat je wilt. Ik heb vaker daarna met haar afgesproke. Puur voor de sex. Ik vond het achteraf gezien niks zon sexrelatie.
Haram-sex is het lekkerst,.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:57 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]
Marokkanen die bier drinken
Marokkaanse meiden die casual seks hebben?![]()
iesch haram
Dan vond die je waarschijnlijk te lelijk om voor te betalenquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:01 schreef iDonkey het volgende:
Een date waarbij ik (als vrouw zijnde) álles moest betalen
Dat zal het wel zijn geweest jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:58 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]
Dan vond die je waarschijnlijk te lelijk om voor te betalen
Wat is dit dan ineens?quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:39 schreef zarGon het volgende:
Zo'n 10 jaar geleden maakte mijn toenmalige vriend het met mij uit. Na zes maanden huilen en zwelgen in medelijden, besloot ik weer te daten. Mijn vriendinnen waren heel lief en ondersteunend voor mij gelukkig, dat hielp enorm. Eén ervan was dol op het blad Cosmo en deelde wat ze had gelezen en het delen waard vond met de vriendinnengroep.
In één van de uitgaves stonden er tips hoe je een man (makkelijk) kon verleiden... We konden er wel om lachen met de vriendinnen, en - dankzij die paar wijntjes - vonden we het wel een goed idee om zo'n tip uit te proberen!
Een vriendin had mij gekoppeld aan kennis van haar; volgens haar zag hij er uitermate goed uit, had hij een functie met aanzien en het belangrijkste van allemaal: hij was vrijgezel. Snel een date geregeld, want hij zag er goed uit op de foto's en zijn stem aan de telefoon klonk toch ook wel heel fijn om te horen.
Goed... De dag van de date was gekomen, hij had een date geregeld bij een smaakvol restaurant. Hij zag er goed uit, was grappig en we hadden het zeer gezellig. Tijdens het eten excuseerde ik mij en liep ik richting het toilet. Na een paar minuten kwam ik terug, en gooide ik mijn string op zijn schoot en liep naar mijn stoel om te zitten met een bonkend hart. Waar was ik in godsnaam mee bezig?! Hij keek me verrast en ondeugend aan, en ik wist wel dat ik zwoele nacht tegemoet zou gaan.
Plotseling staat hij op en geeft hij aan dat hij zo terug is. Ik zie 'm richting de toilet lopen (ik zie dat hij mijn string in zijn vuist heeft) en vraag me wel een beetje af wat hij van plan is. Al snel komt hij terug, loopt hij naar mijn stoel, gooit z'n boxer op mijn schoot en loopt vervolgens naar zijn stoel. Hij zit niet, maar staat stil naast zijn stoel. Ik kijk hem aan en zie dat zijn hand richting zijn middel. Hij duwt zijn broek omlaag en ik zie dat hij mijn string aan heeft. NEEEE!!!!
Ik in een slappe lach, ik kon geen serieus gesprek meer voeren. Die zwoele nacht zijn we niet aan toegekomen, maar hij heeft het wel goed gemaakt hoor later.
Ik ben na al die jaren nog steeds samen met hem, we zijn getrouwd en hebben zelfs kinderen. Gelukkig kunnen we er nu om lachen en hebben wij tenminste wel een leuk verhaal als men vraagt hoe wij elkaar hebben leren kennen, haha.
Wtf manquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:39 schreef zarGon het volgende:
Zo'n 10 jaar geleden maakte mijn toenmalige vriend het met mij uit. Na zes maanden huilen en zwelgen in medelijden, besloot ik weer te daten. Mijn vriendinnen waren heel lief en ondersteunend voor mij gelukkig, dat hielp enorm. Eén ervan was dol op het blad Cosmo en deelde wat ze had gelezen en het delen waard vond met de vriendinnengroep.
In één van de uitgaves stonden er tips hoe je een man (makkelijk) kon verleiden... We konden er wel om lachen met de vriendinnen, en - dankzij die paar wijntjes - vonden we het wel een goed idee om zo'n tip uit te proberen!
Een vriendin had mij gekoppeld aan kennis van haar; volgens haar zag hij er uitermate goed uit, had hij een functie met aanzien en het belangrijkste van allemaal: hij was vrijgezel. Snel een date geregeld, want hij zag er goed uit op de foto's en zijn stem aan de telefoon klonk toch ook wel heel fijn om te horen.
Goed... De dag van de date was gekomen, hij had een date geregeld bij een smaakvol restaurant. Hij zag er goed uit, was grappig en we hadden het zeer gezellig. Tijdens het eten excuseerde ik mij en liep ik richting het toilet. Na een paar minuten kwam ik terug, en gooide ik mijn string op zijn schoot en liep naar mijn stoel om te zitten met een bonkend hart. Waar was ik in godsnaam mee bezig?! Hij keek me verrast en ondeugend aan, en ik wist wel dat ik zwoele nacht tegemoet zou gaan.
Plotseling staat hij op en geeft hij aan dat hij zo terug is. Ik zie 'm richting de toilet lopen (ik zie dat hij mijn string in zijn vuist heeft) en vraag me wel een beetje af wat hij van plan is. Al snel komt hij terug, loopt hij naar mijn stoel, gooit z'n boxer op mijn schoot en loopt vervolgens naar zijn stoel. Hij zit niet, maar staat stil naast zijn stoel. Ik kijk hem aan en zie dat zijn hand richting zijn middel. Hij duwt zijn broek omlaag en ik zie dat hij mijn string aan heeft. NEEEE!!!!
Ik in een slappe lach, ik kon geen serieus gesprek meer voeren. Die zwoele nacht zijn we niet aan toegekomen, maar hij heeft het wel goed gemaakt hoor later.
Ik ben na al die jaren nog steeds samen met hem, we zijn getrouwd en hebben zelfs kinderen. Gelukkig kunnen we er nu om lachen en hebben wij tenminste wel een leuk verhaal als men vraagt hoe wij elkaar hebben leren kennen, haha.
Maar als moslim maar je toch geen alcohol en sex voor het huwelijk?quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:56 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Ik ben n Marokkaan. Geloof wat je wilt. Ik heb vaker daarna met haar afgesproke. Puur voor de sex. Ik vond het achteraf gezien niks zon sexrelatie.
Dat schrijft de Islam voor ja. Maar wie zegt dat ik een praktiserende moslim ben?quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:47 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Maar als moslim maar je toch geen alcohol en sex voor het huwelijk?
Nee als je Sam boomsma heet ben je ook geen marokaanquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:50 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Dat schrijft de Islam voor ja. Maar wie zegt dat ik een praktiserende moslim ben?
Daarin tegen was zij dat dan ook niet ?quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:50 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Dat schrijft de Islam voor ja. Maar wie zegt dat ik een praktiserende moslim ben?
Is maar een email adres. Ik vind het een mooie naam sam.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:54 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Nee als je Sam boomsma heet ben je ook geen marokaan
quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:55 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Daarin tegen was zij dat dan ook niet ?
Vreemd dat je niet gewoon antwoord geeft.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:05 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Is maar een email adres. Ik vind het een mooie naam sam.
[..]aarentegen* Is de juiste spelling die je moet hanteren.
Ontopic. Wie zegt dat zij een praktiserende Moslima is?
Verkiezingen zijn er over 3 jaar geloof ik.
Wat is daar mis mee? Soms hij soms jij.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:01 schreef iDonkey het volgende:
Een date waarbij ik (als vrouw zijnde) álles moest betalen
Gelukkig heeft hij alleen mijn hand aangeraakt, om vervolgens te zeggen: "Normaal ga ik niet naar bed met iemand op een eerste date, maar ik maak nu graag een uitzondering".quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:06 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Oh,oh. Ik hoop dat ie zn handen heeft weten te thuis te houden.
Wat een gek! Hahaha..spannend en toen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:08 schreef Voszje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij alleen mijn hand aangeraakt, om vervolgens te zeggen: "Normaal ga ik niet naar bed met iemand op een eerste date, maar ik maak nu graag een uitzondering".
Ik begon een beetje schaapachtig te lachen... Ik zei dat ik daar weinig behoefte aan had. Toch ging hij door met zijn 'grapjes', over dat hij mijn foto toch al had... Inclusief een 'witte' plek erop.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:09 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Wat een gek! Hahaha..spannend en toen?
Wel een leuke openingszinquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:08 schreef Voszje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij alleen mijn hand aangeraakt, om vervolgens te zeggen: "Normaal ga ik niet naar bed met iemand op een eerste date, maar ik maak nu graag een uitzondering".
quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:13 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik begon een beetje schaapachtig te lachen... Ik zei dat ik daar weinig behoefte aan had. Toch ging hij door met zijn 'grapjes', over dat hij mijn foto toch al had... Inclusief een 'witte' plek erop.![]()
Ik was blij toen 'ie weer wegging, al duurde het daarna nog even voor hij door had dat het niets ging worden.
Doe er je voordeel mee.quote:
Ja, heel bizar. Graag gedaan in ieder geval.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:15 schreef perro. het volgende:
[..]![]()
sommigen kerels.
alsof ze straalbezopen op een date aankomen.
wel gelachen. bedankt!
Huh? wat bedoeld ie met witte plek?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:13 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik begon een beetje schaapachtig te lachen... Ik zei dat ik daar weinig behoefte aan had. Toch ging hij door met zijn 'grapjes', over dat hij mijn foto toch al had... Inclusief een 'witte' plek erop.![]()
Ik was blij toen 'ie weer wegging, al duurde het daarna nog even voor hij door had dat het niets ging worden.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:13 schreef Voszje het volgende:
over dat hij mijn foto toch al had... Inclusief een 'witte' plek erop.
quote:
Ja, dijenkletser die gozer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:18 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]Dat is wel erg fout
[..]Ik durf dat toch niet. Tenzij je iemand al lang kent. Maar ja dan is het niet echt een eerste date meer denk ik
Misschien dacht die wel gewoon grappig te zijn. Maar na die witte plek opmerking kan ik het me haast niet voorstellen, of hij is inderdaad echt ongelooflijk onhandig
Ik denk dat hij bedoelde dat hij de hand aan zichzelf had geslagen, kijkend naar die foto.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:16 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Huh? wat bedoeld ie met witte plek?
Dan was die waarschijnlijk wel serieus, of hij dacht dat z'n grap hem je bed in zou krijgenquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ja, dijenkletser die gozer.Hij was wel ietwat gepikeerd dat ik niet met hem het bed in dook.
Ja, ik ben ook bang dat hij serieus was. Hij probeerde het misschien nog te redden met "wat ruik je lekker..", maar helaas.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:21 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]
Dan was die waarschijnlijk wel serieus, of hij dacht dat z'n grap hem je bed in zou krijgen
Ieuw... Gadverdamme. Sommige mannen weten de spanning er niet in te houden. Maar dit gaat wel n beetje ver vind ik. Op de eerste date zulke dingen roepen en voorstellenquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:21 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde dat hij de hand aan zichzelf had geslagen, kijkend naar die foto.
Er zitten bijzondere gevallen tussen, ja.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:24 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Ieuw... Gadverdamme. Sommige mannen weten de spanning er niet in te houden. Maar dit gaat wel n beetje ver vind ik. Op de eerste date zulke dingen roepen en voorstellen
Goed gedaan meid.
"Oversexte wanhopige" zou een betere kwalificatie zijn voor zulke figuren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:25 schreef Voszje het volgende:
[..]
Er zitten bijzondere gevallen tussen, ja.
Als me nog iets te binnen schiet... Maar dit was mijn enige date met een Belg.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:17 schreef perro. het volgende:
[..]
ik hou me aanbevolen voor meer belgenverhalen.
Belgen lijken me zo onaantrekkelijk in bed. Wat zeggen ze als ze klaarkomen dan? Aléé hè, ik ben gearriveerd!quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:29 schreef Voszje het volgende:
[..]
Als me nog iets te binnen schiet... Maar dit was mijn enige date met een Belg.
belgenacties mogen ook.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:29 schreef Voszje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:32 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]
Belgen lijken me zo onaantrekkelijk in bed. Wat zeggen ze als ze klaarkomen dan? Aléé hè, ik ben gearriveerd!
Moet ik even over nadenken, maar volgens mij ken ik er wel een aantal.quote:
Heb je wel eens met n marokkaan gedate?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:29 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee, deze heb ik nog niet in mijn nationaliteitenlijstje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:36 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens met n marokkaan gedate?
allez, gooi er nog eens wat verhaalkes uit deerne.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:34 schreef Voszje het volgende:
Moet ik even over nadenken, maar volgens mij ken ik er wel een aantal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |