quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom hij daarheen is gegaan, is mij en Stijn een raadsel.
genotquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:55 schreef Stringer het volgende:
Dijkhuizen pakt overigens 3 punten met Brentford en z'n Moneyball team...
Lekker na zo'n debacle in The Carling Cup. Go Marinus!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:55 schreef Stringer het volgende:
Dijkhuizen pakt overigens 3 punten met Brentford en z'n Moneyball team...
Klein stukje maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je de docu gezien? Jack to a king.
Ook met Johngod
Yes, en dan de kraker 's middags, heerlijk net na de 14:30 wedstrijden uit de EDVquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:05 schreef Downwards het volgende:
De uitploegen gaan het loodzwaar krijgen morgenmiddag. Dat begint natuurlijk al met Arsenal uit bij Palace.
Vind 17:00 op zondag ook wel een heerlijke tijd. Blijf normaal altijd wel hangen in het supportershome, maar ga morgen direct na de wedstrijd naar huis / de Ierse pub om City - Chelsea te kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:53 schreef Stringer het volgende:
[..]
Yes, en dan de kraker 's middags, heerlijk net na de 14:30 wedstrijden uit de EDV
Mjah, het is voor mij tegenwoordig 1,5 uur naar de Kuip. Vorig jaar nog een scc, dit jaar maar ff niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:00 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vind 17:00 op zondag ook wel een heerlijke tijd. Blijf normaal altijd wel hangen in het supportershome, maar ga morgen direct na de wedstrijd naar huis / de Ierse pub om City - Chelsea te kijken.
Ik kan in zo'n 10 min. thuis zijn, maar als je eenmaal lekker aan het drinken bent met z'n allen, heb je ook niet altijd zin om direct na de wedstrijd thuis voor de tv te gaan zitten. Wat dat betreft is een pub waar ze de Engelse wedstrijden uitzenden, wel ideaal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:05 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mjah, het is voor mij tegenwoordig 1,5 uur naar de Kuip. Vorig jaar nog een scc, dit jaar maar ff niet.
Daarom maar alle pakketten aangeschaft op tv ;-)
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik kan in zo'n 10 min. thuis zijn, maar als je eenmaal lekker aan het drinken bent met z'n allen, heb je ook niet altijd zin om direct na de wedstrijd thuis voor de tv te gaan zitten. Wat dat betreft is een pub waar ze de Engelse wedstrijden uitzenden, wel ideaal.
Dat laatste natuurlijk niet, maar Brugge kan nog wel eens lastiger worden dan menigeen denkt. Dinsdag eerst in Manchester geloof ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:22 schreef TLC het volgende:
ManU nog weinig overtuigend, die kunnen weleens tegen een zeperd oplopen tegen Club Brugge.. en dan is het waarschijnlijkvan Gaal
dan ga ik JUICHENquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:22 schreef TLC het volgende:
ManU nog weinig overtuigend, die kunnen weleens tegen een zeperd oplopen tegen Club Brugge.. en dan is het waarschijnlijkvan Gaal
Maar voorlopig wel de volle puntenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:22 schreef TLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |