quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:52 schreef Makoto het volgende:
Ik heb gvd muziek crisis, ik wil muziek luisteren, maar ik weet niet wat. Alles wat ik heb heb ik geen zin in nu.
Wat moet ik doen?
*Aait over hoofd*quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
te laat, heb al gehuild
Ben VNV Nation aan het luisteren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:52 schreef Makoto het volgende:
Ik heb gvd muziek crisis, ik wil muziek luisteren, maar ik weet niet wat. Alles wat ik heb heb ik geen zin in nu.
Wat moet ik doen?
Spuitje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:52 schreef Makoto het volgende:
Wat moet ik doen?
Noujaaaa zegg heeeyyyyyyyyyyquote:
Waar wacht je op dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lost al je problemen in 1 klap op.
En ik niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
In mijn geval gaat dat niet. Ik heb verantwoordelijkheden.
Ja, ik heb namelijk ouders die wél onvoorwaardelijk om me geven, hetzelfde geldt voor vrienden, familie en vriendin.quote:
Hey surge bbyquote:
Gaat niet eens om haar. Die heeft 'r eigen inkomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:12 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, ik heb namelijk ouders die wél onvoorwaardelijk om me geven, hetzelfde geldt voor vrienden, familie en vriendin.
De groeten Niels, veel plezier met je Aziatische geld sletje,
man wil ik gaan boarden, begint het ineens ziek hard te waaien en zoquote:
Wie zijn er dan afhankelijk van jou, en waarom?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gaat niet eens om haar. Die heeft 'r eigen inkomen.
De slijterquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wie zijn er dan afhankelijk van jou, en waarom?
Goffedomme, kut weer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
man wil ik gaan boarden, begint het ineens ziek hard te waaien en zo
#rip
sup broeder
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |