quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:52 schreef Makoto het volgende:
Ik heb gvd muziek crisis, ik wil muziek luisteren, maar ik weet niet wat. Alles wat ik heb heb ik geen zin in nu.
Wat moet ik doen?
*Aait over hoofd*quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
te laat, heb al gehuild
Ben VNV Nation aan het luisteren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:52 schreef Makoto het volgende:
Ik heb gvd muziek crisis, ik wil muziek luisteren, maar ik weet niet wat. Alles wat ik heb heb ik geen zin in nu.
Wat moet ik doen?
Spuitje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:52 schreef Makoto het volgende:
Wat moet ik doen?
Noujaaaa zegg heeeyyyyyyyyyyquote:
Waar wacht je op dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lost al je problemen in 1 klap op.
En ik niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
In mijn geval gaat dat niet. Ik heb verantwoordelijkheden.
Ja, ik heb namelijk ouders die wél onvoorwaardelijk om me geven, hetzelfde geldt voor vrienden, familie en vriendin.quote:
Hey surge bbyquote:
Gaat niet eens om haar. Die heeft 'r eigen inkomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:12 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, ik heb namelijk ouders die wél onvoorwaardelijk om me geven, hetzelfde geldt voor vrienden, familie en vriendin.
De groeten Niels, veel plezier met je Aziatische geld sletje,
man wil ik gaan boarden, begint het ineens ziek hard te waaien en zoquote:
Wie zijn er dan afhankelijk van jou, en waarom?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gaat niet eens om haar. Die heeft 'r eigen inkomen.
De slijterquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wie zijn er dan afhankelijk van jou, en waarom?
Goffedomme, kut weer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
man wil ik gaan boarden, begint het ineens ziek hard te waaien en zo
#rip
sup broeder
quote:
Laat ik dat maar voor me houden, maar ik ben momenteel niet voor niets in Nederland.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wie zijn er dan afhankelijk van jou, en waarom?
aight, joah goed mang.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Goffedomme, kut weer.
Jaa rustig aan man, met jou verder?
Niet doen nee. Het was een grapje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:14 schreef Makoto het volgende:
Ook al zou je geen verantwoordelijkheid hebben tegenover iemand anders, hoef je toch goffedomme niet meteen uit 't leven te stappen
Kon je eindelijk 'n serieus antwoord geven en dan hou je het weer voor je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laat ik dat maar voor me houden, maar ik ben momenteel niet voor niets in Nederland.
Oh, HAHAHAHAHA grappig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niet doen nee. Het was een grapje.
Het zou gelijk ook wel erg rustig worden op FOK! dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:14 schreef Makoto het volgende:
Ook al zou je geen verantwoordelijkheid hebben tegenover iemand anders, hoef je toch goffedomme niet meteen uit 't leven te stappen
Vandaag 25 km geskate en trek net m'n eerste biertje open. De slijter zou op me failliet gaan als 'ie afhankelijk van me was.quote:
Dan 360 no scope wall bang ik jou gekquote:
De avond is nog jong héquote:
lawlquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:19 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dan 360 no scope wall bang ik jou gek
Wrm zet je mijn pin hier ;squote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lawl
kak pleb
denken dat je mij en Xhussypussy69X kan handelen
KD als in Kont Dansen? Dan heb je gelijk bbyquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn KD is beter dan die van jou pleb
net doen of niet iedereen die al heeftquote:
Duidelijk welquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lawl
kak pleb
denken dat je mij en Xhussypussy69X kan handelen
Dat sws, maar had het over Kill-death ratio nerd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
KD als in Kont Dansen? Dan heb je gelijk bby
[..]
net doen of niet iedereen die al heeft
wie is nou de nerd met zulke termen dan, nerdquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat sws, maar had het over Kill-death ratio nerd.
wow, noem je me nou een slet
EL O EL, is gewoon normale term skklquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wie is nou de nerd met zulke termen dan, nerd
en neen, gwoon populair jwt
Doe maar niet alsof ik nerdier ben dan jij want we weten beiden wel beter hoor bby.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wie is nou de nerd met zulke termen dan, nerd
en neen, gwoon populair jwt
quote:
oh sozquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
EL O EL, is gewoon normale term skkl
bewijs het maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe maar niet alsof ik nerdier ben dan jij want we weten beiden wel beter hoor bby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |