TRquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het enige waar haar groeit bij die biljartbal.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het enige waar haar groeit bij die biljartbal.
Ah, ga je op de game-toer?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Leuk!
Goed goed, even consoles aan het bekijken.
Hij mag nooit klagen hoor, want de natuur wil dat die jandoedel niet alleen een heel leuk vrouw heeft, maar ook nog eens een prachtig zoontje.quote:
Daar zit wat in!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij mag nooit klagen hoor, want de natuur wil dat die jandoedel niet alleen een heel leuk vrouw heeft, maar ook nog eens een prachtig zoontje.
In het oog van evenwicht moet je hem wel even op zijn nummer zetten natuurlijk.
Lekker dan, zit ik hier op KLBquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij mag nooit klagen hoor, want de natuur wil dat die jandoedel niet alleen een heel leuk vrouw heeft, maar ook nog eens een prachtig zoontje.
In het oog van evenwicht moet je hem wel even op zijn nummer zetten natuurlijk.
wtf at egypt en syriaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:48 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga stuk![]()
http://www.buzzfeed.com/l(...)m=4ldqpfp#.nso6EYjgQ
Ook echt overal open schoenen aan of iig deels zichtbare voeten en enkel bij deze foto dicht schoeisel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:48 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga stuk![]()
http://www.buzzfeed.com/l(...)m=4ldqpfp#.nso6EYjgQ
Egyptische mannen komen allemaal uit zuidelijk Amerika blijkbaar, met die dikke reet die ze willen.quote:
Hun photoshop skillz zijn gewoon slecht as fuck.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Egyptische mannen komen allemaal uit zuidelijk Amerika blijkbaar, met die dikke reet die ze willen.
Zieltje toch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lekker dan, zit ik hier op KLB
Top! Zitten heel leuke spellen bij, het is tegenwoordig net alsof je een film speelt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Weer oppakken na lange tijd dnek ik ja.
In het Engels zouden ze hem een Lucky son of a Gun of Lucky Son of a Bitch noemen. Dus nooit medelijden met hem hebben hoor.quote:
Ik heb nooit medelijden met 'm, maak je daar maar niet druk om.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In het Engels zouden ze hem een Lucky son of a Gun of Lucky Son of a Bitch noemen. Dus nooit medelijden met hem hebben hoor.
Dan is het goed, tijger.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:00 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik heb nooit medelijden met 'm, maak je daar maar niet druk om.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |