abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155239149
Vanmorgen toen ik op de plee zat voelde ik dat plastic blokker-ding onder me kapot springen.
Ik moest vanmiddag eigenlijk een andere halen maar heb daar niet meer aan gedacht omdat ik die ouwe van me moest helpen in de kringloop.

Toevallig maakte mijn vriendin vandaag naar hartenlust gebruik van mijn afwezigheid om een beauty en wellness middagje te houden met haar vriendinnen en zo'n muts van zo'n flutbedrijf die die zooi vertegenwoordigd.
Gaat midden in het make-upgekeuvel één van die steltlopers naar de wc, waarop ik een telefoontje krijg op de zaak van mijn vriendin die me meedeelt dat desbetreffende dame keihard met haar hoofd tegen de wasbak is terechtgekomen omdat de wc bril er van af schuifde op het moment dat ze ging zitten en een blauwe bult heeft van hier tot Tokio.

Mijn spontane reactie met de vraag of ze die plek niet gelijk wat konden wegwerken met wat poedertjes en frutseltjes viel niet erg in dankbare aarde. :X

Klacht: De nieuwe schijtbril die ik gelijk maar meenam van de kringloop werd ook al niet erg op prijs gesteld... :N
pi_155239344
Wat een avonturen maakt deze TS mee zeg. Ongekend gewoon.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2015 15:46:15 ]
pi_155239437
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 15:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat een avonturen maakt deze TS mee zeg. Ongekend gewoon.
pi_155239453
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 15:50 schreef Werkman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik weet niet meer van wie die was, maar er is een leukere versie hiervan op FOK! Probeer het nog eens!
pi_155240162
Wc-bril van de kringloop :')
pi_155240905
Lekker aan wc brillen ruiken
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_155241413
Werkman topic :')
Ze worden steeds leuker ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155241509
Ik had bij jou wel een massief eikenhouten bril verwacht, in de zelfde kleur als je plavuizen salontafel.
pi_155241576
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 15:38 schreef Werkman het volgende:
Mijn spontane reactie met de vraag of ze die plek niet gelijk wat konden wegwerken met wat poedertjes en frutseltjes viel niet erg in dankbare aarde. :X
Ik zie het al voor me. :')

"Oooh, wat ben jij toch ook een ongevoelige lompe boer! o|O "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')