Dit soort kerels zijn charmant, en prettig gezelschap. Ze zijn complimenteus en stellen geen eisen (waarom zouden ze ook, het is niet zo dat ze hun verdere leven met je gaan delen). Zolang jij ook prettig gezelschap bent blijven ze langs komen. Zodra je meer verwachtingen laat blijken zijn ze pleite.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom vallen vrouwen altijd voor dit soort kerels? Waanzin gewoon.
Niets heftig. Die vent heeft ruim de tijd gehad om er achter te komen welke aanpak bij jou werkt. Hij weet inmiddels op welke knoppen hij moet drukken, en dat doet hij dan ook. Dat blijft hij natuurlijk niet doen. Er komt een punt dat jij hem meer energie kost dan oplevert, of een gevaar gaat worden voor zijn echte relatie. Dan maakt hij er heel rap een einde aan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 07:10 schreef mayonaisee het volgende:
Het is echt heftig.
Iedere keer als ik dan begin over "als je haar niet kunt loslaten dan zal ik de keuze voor ons maken" dan ben ik degene met de verkeerde conclusies en ik ben iemand die iemand wil die overal ja op zegt en ik reageer verwend enz enz. Hij pakt me precies op de dingen die ook wel zo zijn maar nu denk ik weer; ligt het dan aan mij dat ik hem niet vertrouw?!
Ik kan verbaal echt niet tegen hem op. De "fucking" en "fuck you" vliegen me om de oren.
En je bent wel echt een ongelofelijke imbeciel als je hier in trapt...quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:17 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dit soort kerels zijn charmant, en prettig gezelschap. Ze zijn complimenteus en stellen geen eisen (waarom zouden ze ook, het is niet zo dat ze hun verdere leven met je gaan delen). Zolang jij ook prettig gezelschap bent blijven ze langs komen. Zodra je meer verwachtingen laat blijken zijn ze pleite.
Hij manipuleert je gewoon. Hij baalt er enorm van dat je hem doorziet en probeert het zo te spelen dat jij aan jezelf gaat twijfelen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 07:10 schreef mayonaisee het volgende:
Het is echt heftig.
Iedere keer als ik dan begin over "als je haar niet kunt loslaten dan zal ik de keuze voor ons maken" dan ben ik degene met de verkeerde conclusies en ik ben iemand die iemand wil die overal ja op zegt en ik reageer verwend enz enz. Hij pakt me precies op de dingen die ook wel zo zijn maar nu denk ik weer; ligt het dan aan mij dat ik hem niet vertrouw?!
Ik kan verbaal echt niet tegen hem op. De "fucking" en "fuck you" vliegen me om de oren.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 07:10 schreef mayonaisee het volgende:
Het is echt heftig.
Serieus… Wat doe je nog met die kerel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 07:10 schreef mayonaisee het volgende:
Het is echt heftig.
Als ik idd niet zo triest zou zijn had ik ook jullie hulp en (duidelijke) adviezen niet nodig of andere adviezen online.quote:
Dit hele topic, dit hele probleem, ze hadden niet eens moeten bestaan. Het is om te janken dat dit soort vrouwen serieus bestaan. Erger nog dat ze vaak ook nog eens volwassen zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:31 schreef mayonaisee het volgende:
[..]
Als ik idd niet zo triest zou zijn had ik ook jullie hulp en (duidelijke) adviezen niet nodig of andere adviezen online.
Juist omdat ik een "jankerd" ben vraag ik jullie hulp om me over die streep te trekken. Aan zulke reacties heb ik niks.
Wat heb je tegen 'm gezegd dan?quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:33 schreef mayonaisee het volgende:
Ik snap de satirische reacties
Heb juist deze ochtend de knoop doorgehakt en hem dit gemeld. Dat is gewoon nog best lastig. Vandaar dat ik het weer deelde.
Ik snap ook wel dat ik een dom schaap ben die geen knopen doorhakte en maar bleef zeuren.
Wat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
Je zou kunnen eisen dat je een gesprek krijgt met zijn ex.
Dat ik ermee wil stoppen, dat ik niet geloof dat hij ooit haar kan loslaten (als hij al een stap heeft ondernomen) en dat ik daar niet meer op wil wachten.quote:
Even voor de duidelijkheid;quote:
Natuurlijk heeft hij deze stap nooit ondernomen. Voor haar geen wolkje aan de lucht hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:36 schreef mayonaisee het volgende:
[..]
Dat ik ermee wil stoppen, dat ik niet geloof dat hij ooit haar kan loslaten (als hij al een stap heeft ondernomen) en dat ik daar niet meer op wil wachten.
Ben je er nou mee gestopt of wil je ermee stoppen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:36 schreef mayonaisee het volgende:
[..]
Dat ik ermee wil stoppen, dat ik niet geloof dat hij ooit haar kan loslaten (als hij al een stap heeft ondernomen) en dat ik daar niet meer op wil wachten.
Ze twijfelt nog en is bang dat ze het misschien toch allemaal verkeerd zietquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je er nou mee gestopt of wil je ermee stoppen?
Is het nou wel of niet uit?.
Een grote fuck you too naar hem en verder niet meer naar omkijken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:36 schreef mayonaisee het volgende:
Thanks!quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een grote fuck you too naar hem en verder niet meer naar omkijken.
Je hebt het dus niet uitgemaakt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je er nou mee gestopt of wil je ermee stoppen?
Is het nou wel of niet uit?.
Jewel, besefte me idd dat de twijfel ervan afspat dus heb hem gezegd dat het hier stopt en niet verder gaat.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet uitgemaakt..
Je bent een lopende comedy!.
En toen heb je hem ook daadwerkelijk verwijderd uit je leven, dus geblokkeerd op e-mail, telefoon, WhatsApp, dit, dat?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:12 schreef mayonaisee het volgende:
[..]
Jewel, besefte me idd dat de twijfel ervan afspat dus heb hem gezegd dat het hier stopt en niet verder gaat.
Dat het een stomme beslissing van me is en ik onnodig "mess" heb gemaakt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
En toen heb je hem ook daadwerkelijk verwijderd uit je leven, dus geblokkeerd op e-mail, telefoon, WhatsApp, dit, dat?
Wat zei hij eigenlijk? 'Bon, bien'?
Hij is wel heel goed in het afschuiven van alles op jou.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:14 schreef mayonaisee het volgende:
[..]
Dat het een stomme beslissing van me is en ik onnodig "mess" heb gemaakt.
Manipulatief tot het bittere einde dus.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:14 schreef mayonaisee het volgende:
[..]
Thanks, en ik kan ergens je schoppen onder mn kont wel waarderen. Maakt me wat minder zeurderig en naïef ;-)quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is wel heel goed in het afschuiven van alles op jou.
Anyways, wens je een fijne leven. Als je hem kan loslaten, that is.
Daarop reageer je toch niet?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:14 schreef mayonaisee het volgende:
[..]
Je wordt geschoffeerd als je hem wijst op de manier waarop hij je goedheid misbruikt en je overduidelijke leugens op de mouw spelt. Hij gaat je niet gelukkig maken, joh.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:31 schreef mayonaisee het volgende:
[..]
Als ik idd niet zo triest zou zijn had ik ook jullie hulp en (duidelijke) adviezen niet nodig of andere adviezen online.
Juist omdat ik een "jankerd" ben vraag ik jullie hulp om me over die streep te trekken. Aan zulke reacties heb ik niks.
Dankje voor je reactie. Zodra later mijn gevoel voor hem is gezakt (we zien elkaar nu gelukkig ff twee weken niet dus dat helpt) dan kan ik die grofheid wel aan. Maar omdat ik er teveel ingezakt ben is dat nu ff lastig.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je wordt geschoffeerd als je hem wijst op de manier waarop hij je goedheid misbruikt en je overduidelijke leugens op de mouw spelt. Hij gaat je niet gelukkig maken, joh.
Hoe teleurstellend ook. Als je niet tegen hem opkan, zou ik het contact verbreken. (Ok, jullie zijn collega's maar dat betekent niet dat je buiten het werk om contact hoeft te hebben.)
Thanks, ik heb het geprobeerd maar het is duidelijk dat het niks meer te bieden heeft idd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:22 schreef madeliefff het volgende:
Godver wat een verhaal. Het is wel overduidelijk dat hij van alles voor je verborgen hield en goed kan manipuleren. Lijkt me dat hij nog steeds samen is met zijn ex.
Hij ging ook echt toevallig in dezelfde week op vakantie met zijn eigen fam als hij met zijn ex zou gaan![]()
Ik hoop maar dat je je niet weer laat ompraten. Schrijf voor jezelf de punten op waarin je hem niet vertrouwd en lees die op als hij weer contact met je opneemt zodat je ze niet vergeet! En onthou: geen woorden maar daden..
Jup, vandaar dat ik eerder ook aangaf dat ik door lage eigenwaarde zo moeilijk alleen kan zijn en dus denk ik foute mannen aantrek. Daarom ook goed om nu bewust even alleen te blijven om mezelf te herpakken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:08 schreef zarGon het volgende:
Je beseft dat je een makkelijke prooi bent voor de (foute) mannen op deze manier eh? En dat je eigenlijk aan jezelf moet werken en leert tevreden zijn over jezelf en zo?
Dat je advies best belachelijk is.quote:
Hij heeft anders wel een punt, want die stoere uitspraken van je volgde je dus mooi niet op. Je zei het voor effectbejag, omdat je hoopte dat hij alsnog voor jou zou kiezen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 07:10 schreef mayonaisee het volgende:
Het is echt heftig.
Iedere keer als ik dan begin over "als je haar niet kunt loslaten dan zal ik de keuze voor ons maken" dan ben ik degene met de verkeerde conclusies en ik ben iemand die iemand wil die overal ja op zegt en ik reageer verwend enz enz.
Als het ook zo is, moet je niet miepen over dat je er op aangesproken wordt. Ongeacht wie er gelijk heeft, laat jij je maar wat graag pakken omdat je liever niet los wil laten en dat is jouw keuze.quote:Hij pakt me precies op de dingen die ook wel zo zijn maar nu denk ik weer; ligt het dan aan mij dat ik hem niet vertrouw?!
Als volwassen vrouw dien je zelf je keuzes te maken en op te volgen. Mag je gerust bij en om janken, maar maak anderen niet verantwoordelijk voor shit die je toch echt zelf moet beslissen..quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:31 schreef mayonaisee het volgende:
Lijkt me verstandig om eerst aan jezelf te werken ja, sterkte!quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:12 schreef mayonaisee het volgende:
Jup, vandaar dat ik eerder ook aangaf dat ik door lage eigenwaarde zo moeilijk alleen kan zijn en dus denk ik foute mannen aantrek. Daarom ook goed om nu bewust even alleen te blijven om mezelf te herpakken.
Klopt dat ik me niet volwassen opstel doordat ik het niet zelf kan en anderen nodig heb om dat voor me te beslissen en dat toont ook aan dat ik nog moet groeien.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een punt, want die stoere uitspraken van je volgde je dus mooi niet op. Je zei het voor effectbejag, omdat je hoopte dat hij alsnog voor jou zou kiezen.
[..]
Als het ook zo is, moet je niet miepen over dat je er op aangesproken wordt. Ongeacht wie er gelijk heeft, laat jij je maar wat graag pakken omdat je liever niet los wil laten en dat is jouw keuze.
[..]
Als volwassen vrouw dien je zelf je keuzes te maken en op te volgen. Mag je gerust bij en om janken, maar maak anderen niet verantwoordelijk voor shit die je toch echt zelf moet beslissen..
[..]
Lijkt me verstandig om eerst aan jezelf te werken ja, sterkte!
Natuurlijk niet.quote:
Ah oke dus zij belt die ex vriendin even op om te vragen of hij liegt enzo?quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Gebeurd vaak zat dat bijvoorbeeld een vrouw de minnares van haar man opbelt. We hebben het nu over een man die potentieel over alles liegt. Misschien is die relatie in Frankrijk helemaal niet over. En is zij nu eigenlijk de minnares. Door met iemand in Frankrijk te bellen/praten kan ze pas echt weten hoe de zaken ervoor staan, zonder voorgelogen te worden door de Franse beroepsleugenaar.
Er is een Franse (vrouwelijke) collega die hem al jaren goed kent en waar hij goed mee kan opschieten, waar ik in het begin wel eens gesprekken mee had (ook op advies van hem om wat gerust te zijn over zijn intenties). Zij bevestigde mij in het begin ook vaak dat hij nog nooit zo zeker is geweest over mij destijds en dat hij echt wel wilde met mij maar dat hij de ander moeilijk pijn kon doen (daarom was hij, volgens haar, na al die tijd nog niet stoer genoeg geweest om het stop te zetten).quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Gebeurd vaak zat dat bijvoorbeeld een vrouw de minnares van haar man opbelt. We hebben het nu over een man die potentieel over alles liegt. Misschien is die relatie in Frankrijk helemaal niet over. En is zij nu eigenlijk de minnares. Door met iemand in Frankrijk te bellen/praten kan ze pas echt weten hoe de zaken ervoor staan, zonder voorgelogen te worden door de Franse beroepsleugenaar.
Je trekt het naar het belachelijke, maar zo belachelijk is dit helemaal niet. Het geeft wel aan dat er totaal geen onderling vertrouwen is.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oke dus zij belt die ex vriendin even op om te vragen of hij liegt enzo?
Dankje voor je antwoord.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:54 schreef mayonaisee het volgende:
[..]
Er is een Franse (vrouwelijke) collega die hem al jaren goed kent en waar hij goed mee kan opschieten, waar ik in het begin wel eens gesprekken mee had (ook op advies van hem om wat gerust te zijn over zijn intenties). Zij bevestigde mij in het begin ook vaak dat hij nog nooit zo zeker is geweest over mij destijds en dat hij echt wel wilde met mij maar dat hij de ander moeilijk pijn kon doen (daarom was hij, volgens haar, na al die tijd nog niet stoer genoeg geweest om het stop te zetten).
Laatst probeerde ik weer zo'n gesprek met diegene aan te knopen maar zij blijft zeggen dat hij er wel klaar mee is en stop heeft gezegd maar dat ze eraan twijfelt of hij wel daadwerkelijk er helemaal een punt achter kan zetten omdat hij zich nog steeds erg schuldig voelt tov haar. Vandaar ook dat hij door blijft betalen enz.
Dit scenario kan het natuurlijk ook gewoon zijn en misschien heb ik het dan weer te snel willen afdwingen door mijn onzekerheid. In het begin leek het namelijk idd zo dat hij toch echt heel zeker was van zijn zaak met mij. Daarom blijft hij ook steeds roepen dat ik teveel en te snel dingen wil en dat ik verwend reageer dat ik weg loop als ik niet krijg wat ik wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |