Dat heb ik natuurlijk al gedaan en dan blijft er een kleine selectie over. En dan wordt het moeilijk.quote:Op zondag 20 december 2015 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die bovenste!
Maar die onderste heeft ook wel wat, maar ik heb gewoon wat meer met de kleur groen en rood geeft me hoofdpijn
Wel jammer van de prijs
Volgens mij moest je ook op de hoogte en de grootte van de wieltjes letten, wat dat betreft geef ik practical design de voorkeur boven het hebben van een leuker kleurtje
Als je al hebt geselecteerd en statistisch is het wat je wil (dwz dat het verder alleen nog maar om de vormgeving en de kleuren gaat), dan zou ik evengoed voor de groene gaan. Maar ik vind de rode ook wel wat hebben. Zijn ze beide in dezelfde winkel te koop? Want eventueel blijkt er één in het echt veel mooier of juist veel lelijker te zijn, dat kan de keus dan ook nog beïnvloeden.quote:Op zondag 20 december 2015 19:25 schreef kuolema het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk al gedaan en dan blijft er een kleine selectie over. En dan wordt het moeilijk.
Onderste. Ik hou van iets meer symmetrie.quote:Op zondag 20 december 2015 18:25 schreef kuolema het volgende:
Deze:[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Bovenste is 36 inch, onderste 40 inch en 23 euro goedkoper.
Uit dezelfde webshop. Echt veruit de goedkoopste. Maar als ik in een winkel wil testen moet ik een eind reizen met de trein, daar heb ik geen zin in. Dat zou wel het beste zijn, dan kan ik erachter komen wat ik prettiger vind: een langer of korter board. Langer is stabieler, korter is handiger als je weinig ruimte hebt om te sturen. Hoewel ik denk dat 10 cm niet zoveel verschil maakt.quote:Op zondag 20 december 2015 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je al hebt geselecteerd en statistisch is het wat je wil (dwz dat het verder alleen nog maar om de vormgeving en de kleuren gaat), dan zou ik evengoed voor de groene gaan. Maar ik vind de rode ook wel wat hebben. Zijn ze beide in dezelfde winkel te koop? Want eventueel blijkt er één in het echt veel mooier of juist veel lelijker te zijn, dat kan de keus dan ook nog beïnvloeden.
De groene is juist kleiner. Ik begrijp dus niet waarom hij duurder is want de specificaties zijn verder hetzelfde.quote:Op zondag 20 december 2015 19:30 schreef Beathoven het volgende:
De groene is onnodig duurder voor het extra oppervlak dat je krijgt. 5 euro meer zou op zn plaats zijn, 20 extra vind ik teveel voor marketing.
In dat geval zou ik dan toch voor de langere gaan (want praktischer), want echt lelijk vind ik die rode ook weer niet.quote:Op zondag 20 december 2015 19:36 schreef kuolema het volgende:
[..]
Uit dezelfde webshop. Echt veruit de goedkoopste. Maar als ik in een winkel wil testen moet ik een eind reizen met de trein, daar heb ik geen zin in. Dat zou wel het beste zijn, dan kan ik erachter komen wat ik prettiger vind: een langer of korter board. Langer is stabieler, korter is handiger als je weinig ruimte hebt om te sturen.
[..]
De groene is juist kleiner. Ik begrijp dus niet waarom hij duurder is want de specificaties zijn verder hetzelfde.
Nee, het gaat er meer om wat je ermee wilt doen.quote:Op zondag 20 december 2015 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In dat geval zou ik dan toch voor de langere gaan (want praktischer), want echt lelijk vind ik die rode ook weer niet.
edit: Is er niet iets van een "optimale lengte t.o.v. de lichaamslengte-verhouding" oid?
Ik heb niet zoveel verstand van deze dingen
Zo te zien geldt hoe langer hoe beter (in elk geval tot een lengte van 42 inch), dus wat dat betreft zou de langere beter zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 19:45 schreef kuolema het volgende:
[..]
Nee, het gaat er meer om wat je ermee wilt doen.
Nou, hij mag wel over de mijne heen hoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als ik een zusje had, zou je over haar heen mogen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als ik een zusje had, zou je over haar heen mogen.
Eerste!quote:Op zondag 20 december 2015 18:25 schreef kuolema het volgende:
Deze:[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Bovenste is 36 inch, onderste 40 inch en 23 euro goedkoper.
Eerste, met een gebakken eitje doorheen.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:00 schreef kuolema het volgende:
Ik heb honger. Heb nog een zakje Good Noodles kerrie liggen. Zal ik dat klaarmaken of op een stukje komkommer knagen?
Oké, maar zonder ei.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Eerste, met een gebakken eitje doorheen.
Ik ben een ecto, dus kan het hebben.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:18 schreef kuolema het volgende:
[..]
386 kilocalorieën zijn wel genoeg hoor
Komkommer doen. Kan je zoveel van naar binnen proppen als je wiltquote:Op donderdag 24 december 2015 00:00 schreef kuolema het volgende:
Ik heb honger. Heb nog een zakje Good Noodles kerrie liggen. Zal ik dat klaarmaken of op een stukje komkommer knagen?
Ik nietquote:Op donderdag 24 december 2015 00:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ben een ecto, dus kan het hebben.Heeft het gesmaakt?
Te laat. Ik weet eigenlijk ook niet eens of er nog wel komkommer is.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komkommer doen. Kan je zoveel van naar binnen proppen als je wilt
En is sneller.
Je had ook gewoon beide kunnen doen, dan hoef je niet te kiezenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:52 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik niet
Het was wel lekker maar ik vind kip lekkerder.
[..]
Te laat. Ik weet eigenlijk ook niet eens of er nog wel komkommer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |