Vakanties bepaal ik natuurlijk zelf, maar werklokaties bepalen de bedrijven. Ik heb ervaring met bepaalde contreien voor langere duur en dan word ik er vaker heengestuurd. Vakanties in de buurt doen is dan veel goedkoper ivm een gratis vliegticket.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je de locaties voor het kiezen?
Ik heb je eerder Zuid Amerika aanbevolen, maar dat is aan jou.
Inderdaad niet te lang. En dan daarna grand canyonquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is leuk voor een lang weekend, langer dan 4 dagen zou ik afraden
Grand Canyon is mooi, ik vond het zo leuk om met m'n voetjes tegen de afgrond te staan en om naar beneden te kijkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad niet te lang. En dan daarna grand canyon
Had'k nog nooit van gehoord eigenlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Grand Canyon is mooi, ik vond het zo leuk om met m'n voetjes tegen de afgrond te staan en om naar beneden te kijken![]()
Bryce Canyon is wel veel mooier
Da's een vallei met uitgesleten kalkrotsen, stenen pilaren die een rode gloed hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had'k nog nooit van gehoord eigenlijk
Wat dan vriend haasquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 05:37 schreef BozeHaas het volgende:
Zoveel nieuwe mensen ontmoet en toch voelt deze boi zich alleen
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:34 schreef RockNijntje het volgende:
Oh yes. Mijn zonnebril zou de 26e pas klaar zijn en dan heb ik er niks aan op vakantie, maar gisteren kreeg ik een mail dat ik hem al op kon komen halen. Perfect. Dit maakt me blijer dan het me zou moeten maken.
Mwa ik ben meer into r&b/hiphop/rap achtige muziek. Maar op z'n tijd is het wel oké.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh ok, een soort festival lees ik inderdaad....
vind je dat leuk?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mwa ik ben meer into r&b/hiphop/rap achtige muziek. Maar op z'n tijd is het wel oké.
Defqon is beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |