Buiten de ordinaire praat. Welk cijfer?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je van ordinaire praat houdt kom je aan je trekken
Mager 6jequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Buiten de ordinaire praat. Welk cijfer?
Echt wtfquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
Je zoon Lavezzi noemen
Lavezzi Rutjes
kan je beter in het Tulip hotel zitten daar dat ziet er nog wel netjes uit vanaf de buitenkant gezien danquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:52 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
InderdaadIk ken mensen die daar werken/werkte maar daar wil je echt niet eten en slapen
Que? Ik vond t afgelopen maandag juist strontvervelend en saai, vandaag vind ik t weer ouderwets gezellig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:53 schreef Evertjan het volgende:
is het al 22.00?? deze uitzending duurt een uur te lang
Glazertjes moeten hun geld van de familie nog opmaken denk ik?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie zegt dat van Gaal dit perse alleen doet?
Denk dat die directeuren daar ook wel een vinger in de pap hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amstel en Nissan zijn er ook nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:57 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Is nog de enige sponser naast Gillette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |