hmm bij verliezen van een potje krijg je nog steeds 750 punten toch haha. Kan je nog best een eind mee komenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En ondanks mijn onkunde toch 'pro'-level bereikt
Precies, dat heb ik dan toch mooi even bewezen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
hmm bij verliezen van een potje krijg je nog steeds 750 punten toch haha. Kan je nog best een eind mee komen
23:00 IK WERD GEK HOLY SHITquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:44 schreef bombmannl het volgende:
Holyshit
Dat laatste potje![]()
echt episch
![]()
![]()
Sodejuquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:44 schreef bombmannl het volgende:
Holyshit
Dat laatste potje![]()
echt episch
![]()
![]()
Holy shit, epic finish op 0:00 in die laatste pot.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:44 schreef bombmannl het volgende:
Holyshit
Dat laatste potje![]()
echt episch
![]()
![]()
Zijn geen cheaters maar no life pieces of shitquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Kut cheaters met hun Rocketeer rank. Aan de andere kant was hij hartstikke chill en ook nog eens een Nederlander.
[ afbeelding ]
Nee hij zei zelf dat hij heeft lopen cheatenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zijn geen cheaters maar no life pieces of shit
quote:
Waarom negeer je mij?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:29 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Nee hij zei zelf dat hij heeft lopen cheaten
[..]
Ik heb ook standaard ziggo... upnp moet je enablen op je ziggo modem/whatever je van ziggo hebtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:53 schreef -Menn0- het volgende:
Weet iemand hoe ik m'n NAT type kan veranderen? Heb nu restricted, GTA alleen in de wereld, COD niemand in de lobby en Rocket alleen maar tegen bots. Had al een paar poorten open gezet maar dat hielp niet. Lost een andere router kopen iets op? Heb nu een standaard Ziggo ding.
Ik zal even op een volwassen manier proberen te verklaren waarom ik (en ook Mitchel) geen zin hebben om met je te spelen. Ik zet dit openbaar zodat de rest het ook weet, want iedereen heeft daar recht op. Ik ga er verder ook geen big deal over maken.quote:
Zou het toevallig kunnen dat je momenteel nog op een ADSL verbinding zit?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:53 schreef -Menn0- het volgende:
Weet iemand hoe ik m'n NAT type kan veranderen? Heb nu restricted, GTA alleen in de wereld, COD niemand in de lobby en Rocket alleen maar tegen bots. Had al een paar poorten open gezet maar dat hielp niet. Lost een andere router kopen iets op? Heb nu een standaard Ziggo ding.
Oh ja, en het komt jullie dus beide niet in jullie gedachte op om dat gewoon tegen me te zeggenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:01 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ik zal even op een volwassen manier proberen te verklaren waarom ik (en ook Mitchel) geen zin hebben om met je te spelen. Ik zet dit openbaar zodat de rest het ook weet, want iedereen heeft daar recht op. Ik ga er verder ook geen big deal over maken.
In het begin vonden we je een goede kerel; aardig, grappig, leuk om mee te spelen. Maar uiteindelijk begonnen we ons steeds meer te irriteren aan je. Zo waren wij een aantal dagen terug samen Black Ops II aan het spelen, en omdat er toevallig een hele goede speler in de lobby zat was het in jouw belevingswereld automatisch een hacker met aimbot. Ik zei verder niks, maar het feit dat een speler goed is in een spel maakt hem bij lange na nog geen hacker.
In Rocket League is het idem dito. Je gaat constant als een kip zonder kop voor de bal, je wilt alle doelpunten voor jezelf en als iemand je boost nakt dan word je boos. Nou excuse me, maar volgens mij staat jouw naam niet op die boost hoor. Rocket League is een Team eSport en behoort als team gespeeld te worden. Zodra wij een fout maken treft ons alle blaam maar als jij een fout maakt is het of onze schuld, of puur luck van de tegenstander. Ik ben tevens niet de enige die er zo over denkt, Mitchel vond het namelijk ook niet leuk meer (vandaar dat hij daarstraks weg ging).
Ik wil verder geen haat zaaien, ik geef gewoon mijn eerlijke mening. Ik wens je dan ook gewoon veel succes in Rocket League. Je was een toffe gast totdat je egoisme in het spel te boven kwam.
Het feit dat jij fouten maakt vind ik natuurlijk ook gewoon menselijk. Iederee doet dat, ik ook. Maar zodra jij een fout maakt moet je het niet meteen op een ander gooien want daar word ik persoonlijk echt niet goed van.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:04 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Oh ja, en het komt jullie dus beide niet in jullie gedachte op om dat gewoon tegen me te zeggenNegeren is wel zo lekker volwassen.. Gelukkig ben ik niet perfect en ja natuurlijk maak ik ook fouten .. Maargoed negeren is ook zo lekker normaal gelukkig is het maar een spel
Hopen dat er binnenkort een report knop komt voor mensen die lopen te flamen in de chat, ze zouden misschien mutes moeten uitdelen voor een aantal dagen. En uiteindelijk ook permanent mutesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:16 schreef Scrummie het volgende:
Rocket League drama's
Maareh, ligt het aan mij als ik vind dat de community heel erg minder word? Gisteravond weer reeks potjes gedaan, na een week ofzo, maar werkelijk waar elk potje werd er gestrooid met de 'noob' dit en noob dat, en schelden en gaan enzo. Vond 't vrij irritant worden. Zal wel aan mij liggen, want kan er ook geen kut van, maar speel het dan ook echt voor de lol, en doe echt wel mijn best. Haalt toch wel een stukje plezier weg zo. Maar goed, moment opname
Zo weer een paar potjes doen, heb er zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |