abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155403504
En 2-10 afgemaakt bij ranked 3v3 -O- :')
pi_155403567
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 11:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En ondanks mijn onkunde toch 'pro'-level bereikt *O*
hmm bij verliezen van een potje krijg je nog steeds 750 punten toch haha. Kan je nog best een eind mee komen :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_155403667
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 11:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

hmm bij verliezen van een potje krijg je nog steeds 750 punten toch haha. Kan je nog best een eind mee komen :P
Precies, dat heb ik dan toch mooi even bewezen!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:45:08 #179
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_155409289
Nou ben dus weer met een maat helemaal in de raket auto.

Bij 2vs2 ranked zit ik pas op 720 punten ofzo :r
pi_155412765
quote:
23:00 IK WERD GEK HOLY SHIT
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:12:25 #182
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_155413207
quote:
Holy shit, epic finish op 0:00 in die laatste pot.
Rossoneri siamo noi.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:28:54 #184
194233 Friday12
Originele kloon
pi_155413452
Die gast op 22:22 krijgt bijna een hartaanval _O-
pi_155422975
Belofte is belofte :)

zaterdag 22 augustus 2015 @ 00:59:14 #186
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_155426479
Wat is die team cosmic goed zeg. Zieke doelpunten worden er gemaakt en die saves :D. Maar Urban overwinning episch.

[ Bericht 7% gewijzigd door MisterJ.Lo op 22-08-2015 01:14:30 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_155428155
Wtf man die skills zijn echt te erg. Hoe fucking goed kan je zijn zeg.

Wat een handeling tijdens het vliegen.
pi_155428590
Kut cheaters met hun Rocketeer rank. Aan de andere kant was hij hartstikke chill en ook nog eens een Nederlander.

zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:32:04 #189
194233 Friday12
Originele kloon
pi_155434669
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 02:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Kut cheaters met hun Rocketeer rank. Aan de andere kant was hij hartstikke chill en ook nog eens een Nederlander.

[ afbeelding ]
Zijn geen cheaters maar no life pieces of shit :P
pi_155436728

Kronovi kat
pi_155438695
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Zijn geen cheaters maar no life pieces of shit :P
Nee hij zei zelf dat hij heeft lopen cheaten :P

quote:
99s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:00 schreef Furdinand het volgende:
[ afbeelding ]

Kronovi kat
:D
pi_155438728
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:29 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Nee hij zei zelf dat hij heeft lopen cheaten :P

[..]

:D
Waarom negeer je mij? :')
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
  FOK!fotograaf zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:53:09 #193
159915 -Menn0-
MNO
pi_155439217
Weet iemand hoe ik m'n NAT type kan veranderen? Heb nu restricted, GTA alleen in de wereld, COD niemand in de lobby en Rocket alleen maar tegen bots. Had al een paar poorten open gezet maar dat hielp niet. Lost een andere router kopen iets op? Heb nu een standaard Ziggo ding.
,,/
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:58:11 #194
194233 Friday12
Originele kloon
pi_155439322
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:53 schreef -Menn0- het volgende:
Weet iemand hoe ik m'n NAT type kan veranderen? Heb nu restricted, GTA alleen in de wereld, COD niemand in de lobby en Rocket alleen maar tegen bots. Had al een paar poorten open gezet maar dat hielp niet. Lost een andere router kopen iets op? Heb nu een standaard Ziggo ding.
Ik heb ook standaard ziggo... upnp moet je enablen op je ziggo modem/whatever je van ziggo hebt :P

Eventueel wat poorten open gooien
pi_155439389
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:30 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Waarom negeer je mij? :')
Ik zal even op een volwassen manier proberen te verklaren waarom ik (en ook Mitchel) geen zin hebben om met je te spelen. Ik zet dit openbaar zodat de rest het ook weet, want iedereen heeft daar recht op. Ik ga er verder ook geen big deal over maken.

In het begin vonden we je een goede kerel; aardig, grappig, leuk om mee te spelen. Maar uiteindelijk begonnen we ons steeds meer te irriteren aan je. Zo waren wij een aantal dagen terug samen Black Ops II aan het spelen, en omdat er toevallig een hele goede speler in de lobby zat was het in jouw belevingswereld automatisch een hacker met aimbot. Ik zei verder niks, maar het feit dat een speler goed is in een spel maakt hem bij lange na nog geen hacker.

In Rocket League is het idem dito. Je gaat constant als een kip zonder kop voor de bal, je wilt alle doelpunten voor jezelf en als iemand je boost nakt dan word je boos. Nou excuse me, maar volgens mij staat jouw naam niet op die boost hoor. Rocket League is een Team eSport en behoort als team gespeeld te worden. Zodra wij een fout maken treft ons alle blaam maar als jij een fout maakt is het of onze schuld, of puur luck van de tegenstander. Ik ben tevens niet de enige die er zo over denkt, Mitchel vond het namelijk ook niet leuk meer (vandaar dat hij daarstraks weg ging).

Ik wil verder geen haat zaaien, ik geef gewoon mijn eerlijke mening. Ik wens je dan ook gewoon veel succes in Rocket League. Je was een toffe gast totdat je egoisme in het spel te boven kwam.
pi_155439456
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:53 schreef -Menn0- het volgende:
Zou het toevallig kunnen dat je momenteel nog op een ADSL verbinding zit?
pi_155439459
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:01 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Ik zal even op een volwassen manier proberen te verklaren waarom ik (en ook Mitchel) geen zin hebben om met je te spelen. Ik zet dit openbaar zodat de rest het ook weet, want iedereen heeft daar recht op. Ik ga er verder ook geen big deal over maken.

In het begin vonden we je een goede kerel; aardig, grappig, leuk om mee te spelen. Maar uiteindelijk begonnen we ons steeds meer te irriteren aan je. Zo waren wij een aantal dagen terug samen Black Ops II aan het spelen, en omdat er toevallig een hele goede speler in de lobby zat was het in jouw belevingswereld automatisch een hacker met aimbot. Ik zei verder niks, maar het feit dat een speler goed is in een spel maakt hem bij lange na nog geen hacker.

In Rocket League is het idem dito. Je gaat constant als een kip zonder kop voor de bal, je wilt alle doelpunten voor jezelf en als iemand je boost nakt dan word je boos. Nou excuse me, maar volgens mij staat jouw naam niet op die boost hoor. Rocket League is een Team eSport en behoort als team gespeeld te worden. Zodra wij een fout maken treft ons alle blaam maar als jij een fout maakt is het of onze schuld, of puur luck van de tegenstander. Ik ben tevens niet de enige die er zo over denkt, Mitchel vond het namelijk ook niet leuk meer (vandaar dat hij daarstraks weg ging).

Ik wil verder geen haat zaaien, ik geef gewoon mijn eerlijke mening. Ik wens je dan ook gewoon veel succes in Rocket League. Je was een toffe gast totdat je egoisme in het spel te boven kwam.
Oh ja, en het komt jullie dus beide niet in jullie gedachte op om dat gewoon tegen me te zeggen ;) Negeren is wel zo lekker volwassen.. Gelukkig ben ik niet perfect en ja natuurlijk maak ik ook fouten .. Maargoed negeren is ook zo lekker normaal gelukkig is het maar een spel :')
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_155439493
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:04 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Oh ja, en het komt jullie dus beide niet in jullie gedachte op om dat gewoon tegen me te zeggen ;) Negeren is wel zo lekker volwassen.. Gelukkig ben ik niet perfect en ja natuurlijk maak ik ook fouten .. Maargoed negeren is ook zo lekker normaal gelukkig is het maar een spel :')
Het feit dat jij fouten maakt vind ik natuurlijk ook gewoon menselijk. Iederee doet dat, ik ook. Maar zodra jij een fout maakt moet je het niet meteen op een ander gooien want daar word ik persoonlijk echt niet goed van.
pi_155439703
Rocket League drama's _O_

Maareh, ligt het aan mij als ik vind dat de community heel erg minder word? Gisteravond weer reeks potjes gedaan, na een week ofzo, maar werkelijk waar elk potje werd er gestrooid met de 'noob' dit en noob dat, en schelden en gaan enzo. Vond 't vrij irritant worden. Zal wel aan mij liggen, want kan er ook geen kut van, maar speel het dan ook echt voor de lol, en doe echt wel mijn best. Haalt toch wel een stukje plezier weg zo. Maar goed, moment opname :P

Zo weer een paar potjes doen, heb er zin in.
pi_155439737
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:16 schreef Scrummie het volgende:
Rocket League drama's _O_

Maareh, ligt het aan mij als ik vind dat de community heel erg minder word? Gisteravond weer reeks potjes gedaan, na een week ofzo, maar werkelijk waar elk potje werd er gestrooid met de 'noob' dit en noob dat, en schelden en gaan enzo. Vond 't vrij irritant worden. Zal wel aan mij liggen, want kan er ook geen kut van, maar speel het dan ook echt voor de lol, en doe echt wel mijn best. Haalt toch wel een stukje plezier weg zo. Maar goed, moment opname :P

Zo weer een paar potjes doen, heb er zin in.
Hopen dat er binnenkort een report knop komt voor mensen die lopen te flamen in de chat, ze zouden misschien mutes moeten uitdelen voor een aantal dagen. En uiteindelijk ook permanent mutes :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')