Hmm gebeurt bij mij wel helaas vaker dat ze quitten. Ook wel vaak dat ze willen opgeven, maar dat heb ik idd ook nog nooit geaccepteerd. Gewoon de kuikebak in als de andere sterker is. Ga toch ook niet van het voetbalveld lopen als ik 6-0 achter sta ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gehad, maar dat was hooguit 5% van de potjes. Ook een paar keer gehad dat mensen uit mijn team er om vroegen, maar nooit aan toegegeven. Liever dik verliezen dan kappen.
Faalhaasquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:50 schreef iPancakeMix het volgende:
Vannacht wilde ik een Rocket League potje in, PC crashte. Opnieuw opstarten, kreeg blue screen of death met de melding ''CRITICAL_PROCESS_DIED''. Meerdere dingen geprobeerd, booten in safe mode en shit, uiteindelijk PC opnieuw moeten installeren. Dat deed het 'm. Ik denk dat het uiteindelijk is gekomen omdat ik mijn processor had ge-overclocked naar 4,6 GHz wat veel te hoog is voor mijn koeler. Moet wel al m'n games opnieuw installeren
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:50 schreef iPancakeMix het volgende:
Dat deed het 'm. Ik denk dat het uiteindelijk is gekomen omdat ik mijn processor had ge-overclocked naar 4,6 GHz wat veel te hoog is voor mijn koeler. Moet wel al m'n games opnieuw installeren
Denk eerder dat je zelf iets fout heb gedaan... Heb je van alle hardware drivers? Ook wat je normaal zelf niet hoeft te installeren?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:10 schreef iPancakeMix het volgende:
Weet overigens niet wat er mis is met m'n PC hoor. Heb hem net 5 keer opnieuw op moeten starten, kreeg steeds een zwart scherm nadat het Windows logo verdween bij het opstarten. Daarna deed ie het eindelijk. Ik heb geen flauw idee of het misschien wel aan Windows 10 zelf ligt.
Zal zo even kijken, want hier krijg ik dus kanker van xD Sta ik met TWEE - NUL voor tegen paschy90 en zijn team, loopt mijn Rocket League vast. Rip </3quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Denk eerder dat je zelf iets fout heb gedaan... Heb je van alle hardware drivers? Ook wat je normaal zelf niet hoeft te installeren?
4v4 en 1v1 zijn het minst leuk imo.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hm 4 vs 4...nog nooit gedaan! Zet m eigenlijk nu standaard op 3 vs 3..jullie wel eens gedaan?
Maakt niet echt veel verschil denk ik?
Heb trouwens een hekel aan mensen die via dat chat zeggen: verdedigen en dan zelf als eerste bij de bal willen zijn.
2v2 en 3v3 blijven het leukst. 1v1 kun je het beste spelen als je veel score (= exp) wilt maar het is saai omdat je helemaal in je eentje bent. Kans op counter attacks zijn dan ook heel groot als je een fuck-up maakt. 4v4 is een grote chaos en is alleen te spelen als je in een grappige bui bent en houdt van de drukte.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hm 4 vs 4...nog nooit gedaan! Zet m eigenlijk nu standaard op 3 vs 3..jullie wel eens gedaan?
Maakt niet echt veel verschil denk ik?
Heb trouwens een hekel aan mensen die via dat chat zeggen: verdedigen en dan zelf als eerste bij de bal willen zijn.
Haha okay...1 vs 1 vind ik soms nog wel leuk om te doen, dan gaat het wel meer over je eigen skills....als je bij 3 vs 3 2 noobs om je heen hebt, wordt het toch echt lastig. Je kan nog wel wat verschil maken, maar je hebt zeker een flinke klusquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:57 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
2v2 en 3v3 blijven het leukst. 1v1 kun je het beste spelen als je veel score (= exp) wilt maar het is saai omdat je helemaal in je eentje bent. Kans op counter attacks zijn dan ook heel groot als je een fuck-up maakt. 4v4 is een grote chaos en is alleen te spelen als je in een grappige bui bent en houdt van de drukte.
Speelden wij gister ook samen of ben jij "Robbus(?)" op PSN?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
4 vs 4 is tof, lekker chaos
Soms speel ik ook 3 vs 3 ranked, maar dan zijn sommige mensen echt te goed en word ik soms zo gruwelijk hard afgemaakt.
Net 2 vs 3 ranked met 3-0 gewonnen
Tegenstander zat nog in een party ook.
Robbus15 op PSN, geen idee of wij gister samen gespeeld hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Speelden wij gister ook samen of ben jij "Robbus(?)" op PSN?
Check.... Dan denk ik het niet. Binnenkort maar eens los weer?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Robbus15 op PSN, geen idee of wij gister samen gespeeld hebben.
Yesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Check.... Dan denk ik het niet. Binnenkort maar eens los weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |