Wanneer we in een match zitten dan kun je die private match joinen. Username en pass zijn altijd ''aardbei''. Als ie vol zit betekent het dat er al 2 mensen aan het spectaten zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:27 schreef Mano_ het volgende:
Kan ik als niet-lid de games spectaten of streamt er iemand?
Ok cool. Hoe vind ik jullie match? Of gaat dat via die username?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:55 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Wanneer we in een match zitten dan kun je die private match joinen. Username en pass zijn altijd ''aardbei''. Als ie vol zit betekent het dat er al 2 mensen aan het spectaten zijn
quote:
Waarom maken jullie geen 2vs2 team? of je zoekt nog een 3e?quote:
Met andere woorden: ga weg, prutsersquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Waarom maken jullie geen 2vs2 team? of je zoekt nog een 3e?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Met andere woorden: ga weg, prutsers
Je kunt de matches zelf plannen he, of je er nou 4 per dag speelt, of 1 in de 2 weken maakt niks uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:58 schreef Scrummie het volgende:
Haha, ik zou het best willen hoor, maar daarvoor ben ik te onregelmatig online enzo.
Same here, werk in ploegen. Ik wil best een team maken, maar verwacht niet dat ik elke dag online ben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:58 schreef Scrummie het volgende:
Haha, ik zou het best willen hoor, maar daarvoor ben ik te onregelmatig online enzo.
Ja dat filmpje beloofd niet veel goedsquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:00 schreef ForzaMilan het volgende:
Die gasten waar we vanavond tegen moeten zijn fucking goed zag ik.
Link?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja dat filmpje beloofd niet veel goeds
Zeg vuige pleb, dat staat gewoon in de ESL chat.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:14 schreef Mano_ het volgende:
Voor de noobs zoals ik:
http://play.eslgaming.com(...)597&joinpw=fokpuntnl
Team Ouwe vogelzoeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |