quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:53 schreef HPLC het volgende:
Waarom vochten de joden niet mee in de Tweede Wereldoorlog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
United States of America _O_
Godverdommequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:04 schreef 9h05t het volgende:
[..]
[..]
Adolf Hitler brengt een bezoek aan een Duitsche concentratiekamp.
Hij beveelt de officieren om een paar joden te brengen voor inspectie. Als de joden aankomen, gaat Hitler naar de 1e jood en vraagt hem op een vriendelijke manier: ''Zeg, hoe hoog kan jij springen?''
De 1e jood: ''1 meter, mein Fuhrer.''
Hitler: Hahaha! Oberschutze, geef deze man een vat bier!
De jood kijkt verbaasd en neemt zijn vat bier.
Bij de 2e jood vraagt Hitler hetzelfde.
Hitler: ''En hoe hoog kan jij springen?''
De 2e jood: ''Ik kan 2 meter springen, mein Fuhrer!''
Hitler: ''Hahahah! Oberschutze, geef deze man twee vaten bier!
Bij de 3e jood stelt Hitler nogmaals dezelfde vraag.
Hitler: ''En jij, hoe hoog kan jij springen?''
De 3e jood: '' 3 meter, meine Fuhrer! Ik kan 3 meter hoog springen!''
Hitler: Hahahahha! Oberschutze, schiet deze jood onmiddelijk neer, want hij kan over de muur heen springen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
Die van mij voor 20 euro, je kan het transactievrij overmaken of via iDeal bij mij betalen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor 25 euro kan je mijn grappen kopen.
Ik vind jouw variant dan ook veel leuker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:36 schreef Royy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte. Ik vind dat al behoorlijk ver gaan, denk niet dat die ouders er om kunnen lachen
Dat is verplichte kost bij zijn jeugdbeweging, en geintjes over Der Führer worden niet getolereerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:45 schreef JochemP het volgende:
Lees voor uit Mein Kampf bij het kampvuur
Godverdomme manquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:04 schreef 9h05t het volgende:
[..]
[..]
Adolf Hitler brengt een bezoek aan een Duitsche concentratiekamp.
Hij beveelt de officieren om een paar joden te brengen voor inspectie. Als de joden aankomen, gaat Hitler naar de 1e jood en vraagt hem op een vriendelijke manier: ''Zeg, hoe hoog kan jij springen?''
De 1e jood: ''1 meter, mein Fuhrer.''
Hitler: Hahaha! Oberschutze, geef deze man een vat bier!
De jood kijkt verbaasd en neemt zijn vat bier.
Bij de 2e jood vraagt Hitler hetzelfde.
Hitler: ''En hoe hoog kan jij springen?''
De 2e jood: ''Ik kan 2 meter springen, mein Fuhrer!''
Hitler: ''Hahahah! Oberschutze, geef deze man twee vaten bier!
Bij de 3e jood stelt Hitler nogmaals dezelfde vraag.
Hitler: ''En jij, hoe hoog kan jij springen?''
De 3e jood: '' 3 meter, meine Fuhrer! Ik kan 3 meter hoog springen!''
Hitler: Hahahahha! Oberschutze, schiet deze jood onmiddelijk neer, want hij kan over de muur heen springen!
Als dit echt de grappen zijn die je wil uithalen is het gewoon je laatste kamp. Paar klappen op je muil verdien je en wel om twee redenen:quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:58 schreef DoraIsCool het volgende:
Hallo allemaal,
Dit is mijn laatste kamp voor ik leiding wordt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |