quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:02 schreef gianni61 het volgende:
dus je zoekt grappen die echt niemand leuk vindt, behalve de grappenmaker zelf?
Da's misschien een beetje té kinky om bij 10jarigen te doen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:03 schreef Knitted het volgende:
[..]
Ga er gelijk met de zweep overheen.
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's misschien een beetje té kinky om bij 10jarigen te doen..
Goed idee maar misschien ishet leuker als het terug komt en schreeuwt "jullie hebben teveel gezien" en dan met het mes achter hen aan rennenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:10 schreef BaardaapAd het volgende:
Spreek met iemand af om ruzie te hebben - en dan geen kleine ruzie maar echt een volledig uit de hand gelopen bloedhekel aan elkaar niet met elkaar praten ruzie.
Houd dat op kamp een aantal dagen vol en ga op een gegeven moment ('s avonds als het rustig is, lefst al wat schemert) LUIDKEELS tegen elkaar te keer zodat iedereen het hoort. Daarna gaat de een de ander achterna MET EEN GROOT MES, ren door het kamp, gil "ik vermoord je ******" en zo.
Ren het kamp uit, naar waar je een flesje nepbloed (ketchup met een scheutje ketjapsaus en wat maïzena er door) hebt verstopt. De een gaat ergens liggen, krijgt een deel van dat nepbloed over zich heen. De ander doet wat nepbloed op dat mes en maakt een spoor tussen hyet mes en slachtoffer, om zich vervolgens verderop te verschuilen.
Nou hilarisch. Ik had een grap van je gezicht gemaakt als je aan mijn slaapzak kwam.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:58 schreef DoraIsCool het volgende:
Voor de eerste grappen hebben we al wel ideetjes:
*vershoudfolie over de wc
*tandpasta op lippen doen
*scheerschuim/slagroom op handen doen en dan met een veertje op gezicht kietelen
*een condoom vullen met water+slagroom en in de slaapzakken doen
*mensen aan bedden vastbinden
*chocoladesaussnorretjes maken
*...
Er wordt sws op elkaar getekend met watervaste stift ...
Nee, dat is ten eerste GEVAARLIJK en ten tweede niet leuk. We hebben die grap een aantal jaar geleden gedaan (de kampleiding was van te voren gewaarschuwd) en na een paar minuten werd er al begonnen met zoeken .... dat vinden van 'het lijk' ging iets té goed bij ons (twee kinderen overgeven bij het zien van).quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:14 schreef Royy het volgende:
[..]
Goed idee maar misschien ishet leuker als het terug komt en schreeuwt "jullie hebben teveel gezien" en dan met het mes achter hen aan rennen
Ik dacht dat je een grap maakte. Ik vind dat al behoorlijk ver gaan, denk niet dat die ouders er om kunnen lachenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:16 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Nee, dat is ten eerste GEVAARLIJK en ten tweede niet leuk. We hebben die grap een aantal jaar geleden gedaan (de kampleiding was van te voren gewaarschuwd) en na een paar minuten werd er al begonnen met zoeken .... dat vinden van 'het lijk' ging iets té goed bij ons (twee kinderen overgeven bij het zien van).
van die zwarte tabletten in iedergeval waardoor het water dus zwart wordt tijdens het douchenquote:
Wel een goeie jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
van die zwarte tabletten in iedergeval waardoor het water dus zwart wordt tijdens het douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:53 schreef HPLC het volgende:
Waarom vochten de joden niet mee in de Tweede Wereldoorlog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze gingen op kamp ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lol nee kende die alquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij hebt zeker in mijn spoiler gekeken hè
Vraag & Antwoord.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
waarom staat dit eigenlijk in V&A???
hoort dit niet in ONZ?
vraag en aanbod niet antwoordquote:
Waarom vochten de joden niet mee in de Tweede Wereldoorlog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:53 schreef HPLC het volgende:
Waarom vochten de joden niet mee in de Tweede Wereldoorlog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adolf Hitler brengt een bezoek aan een Duitsche concentratiekamp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij beveelt de officieren om een paar joden te brengen voor inspectie. Als de joden aankomen, gaat Hitler naar de 1e jood en vraagt hem op een vriendelijke manier: ''Zeg, hoe hoog kan jij springen?''
De 1e jood: ''1 meter, mein Fuhrer.''
Hitler: Hahaha! Oberschutze, geef deze man een vat bier!
De jood kijkt verbaasd en neemt zijn vat bier.
Bij de 2e jood vraagt Hitler hetzelfde.
Hitler: ''En hoe hoog kan jij springen?''
De 2e jood: ''Ik kan 2 meter springen, mein Fuhrer!''
Hitler: ''Hahahah! Oberschutze, geef deze man twee vaten bier!
Bij de 3e jood stelt Hitler nogmaals dezelfde vraag.
Hitler: ''En jij, hoe hoog kan jij springen?''
De 3e jood: '' 3 meter, meine Fuhrer! Ik kan 3 meter hoog springen!''
Hitler: Hahahahha! Oberschutze, schiet deze jood onmiddelijk neer, want hij kan over de muur heen springen!![]()
Hey Sherlock, hoest?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
vraag en aanbod niet antwoord![]()
![]()
Flauw, moest toch lachenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:04 schreef 9h05t het volgende:
[..]
[..]
Adolf Hitler brengt een bezoek aan een Duitsche concentratiekamp.
Hij beveelt de officieren om een paar joden te brengen voor inspectie. Als de joden aankomen, gaat Hitler naar de 1e jood en vraagt hem op een vriendelijke manier: ''Zeg, hoe hoog kan jij springen?''
Hitler: Hahahahha! Oberschutze, schiet deze jood onmiddelijk neer, want hij kan over de muur heen springen!![]()
![]()
of gewoon in hun bed plassenen dan hun reactie afwachten de volgende morgen
![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
Nee echtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
vraag en aanbod niet antwoord![]()
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Niet onmenselijk zijn he, wel Natriumhydroxide in de conditioner doen dan om te neutraliserenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:10 schreef Archibaltus het volgende:
Doe stiekem zoutzuur in de shampoo fles!1 einzz![]()
Waarom vochten de joden niet mee in de Tweede Wereldoorlog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
United States of America _O_![]()
Godverdommequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:04 schreef 9h05t het volgende:
[..]
[..]
Hitler: Hahahahha! Oberschutze, schiet deze jood onmiddelijk neer, want hij kan over de muur heen springen!
United States of America _O_![]()
Ken je die van die jongens die op kamp gingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!![]()
Komt een kampbegeleider bij de dokter.
Zegt ie; ik heb een gênant probleem.
Er zit een wit stukje aan mijn piemeloris..
"Oh laat maar eens zien dan"
Begeleider laat zij broek zakken.
"Oh zie het al, maak je niet druk.
Het is maar een melktandje....![]()
Laat een boer met een volle giertank komen als ze dan snachts slapen die hele zooi onder baggeren! ! Lache joh !!Ik zwaai naar dieren.![]()
Die van mij voor 20 euro, je kan het transactievrij overmaken of via iDeal bij mij betalen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor 25 euro kan je mijn grappen kopen.![]()
De klassieke tafeltje boven iemands hoofd en dan met de gastoeter wakker maken[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
Of iemands bed omringen met bekertjes met water[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]![]()
Vis of ei verstoppen tussen bed en matras[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]![]()
Opgespannen muizenvallen bij slapende mensen in bed leggen.
Voor een nog leuker effect kun je bij sommige mensen in plaats van muizenvallen ook mollenvellen gebruiken.![]()
Ik vind jouw variant dan ook veel leuker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:36 schreef Royy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte. Ik vind dat al behoorlijk ver gaan, denk niet dat die ouders er om kunnen lachen![]()
Dat is verplichte kost bij zijn jeugdbeweging, en geintjes over Der Führer worden niet getolereerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:45 schreef JochemP het volgende:
Lees voor uit Mein Kampf bij het kampvuur![]()
Steek een gebouw in de fik en sluit de brandslang aan op een benzinepomp. Gegarandeerd lachen.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Zitten wel een aantal goede tips tussen, waarschijnlijk komt dit topic in ONZ nog meer aan zijn trekken.![]()
Niet echt grap specifiek voor kamp. Maar doet het bij het voetbal wel altijd goed....
- Binnenkant van schone onderbroek insmeren met tijgerbalsem.![]()
Godverdomme manquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:04 schreef 9h05t het volgende:
[..]
[..]
![]()
Als dit echt de grappen zijn die je wil uithalen is het gewoon je laatste kamp. Paar klappen op je muil verdien je en wel om twee redenen:quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:58 schreef DoraIsCool het volgende:
Hallo allemaal,
Dit is mijn laatste kamp voor ik leiding wordt...
1. Kom aan slaapzakken of bedden en je verdient klappen.
2. Als dit het beste is wat je kan verzinnen verdien je nog meer klappen, met stokken.![]()
Jezusquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:01 schreef Hallojo het volgende:
Met een motorzaag iemands been afzagen terwijl hij slaapt
What de fuck man'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Tijdens het douche uurtje de watertemperatuur plotseling opstoken tot 120 graden.
![]()
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Tijdens het douche uurtje de watertemperatuur plotseling opstoken tot 120 graden.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:03 schreef mergbot het volgende:
De klassieke tafeltje boven iemands hoofd en dan met de gastoeter wakker maken![]()
![]()
Plastic folie bij de ingang op gezicht hoogte doen. niet eens strak plakken ofzo. en dan heel duidelijk zichtbaar een zogenaamd struikeltouw in de deurpost
Mensen denken dan "Hahaha daar trap ik niet in!" en kijken waar ze hun voeten neerzetten, en krijgen dan dat plastic folie in hun gezicht🐱![]()
brandnetels in iemands bed leggen[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven![]()
Vlak voor appél iemand's jodenster verstoppen.
Krijgt ie op zijn kop van de obersturmbahnfuhrer.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.![]()
rits van de slaapzak van de 1 met tie wrap vast maken aan die van een ander.
Desnoods meerdere.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
Voor de gein de gasslang op de douchekop aansluitenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:10 schreef BaardaapAd het volgende:
Spreek met iemand af om ruzie te hebben - en dan geen kleine ruzie maar echt een volledig uit de hand gelopen bloedhekel aan elkaar niet met elkaar praten ruzie.
Houd dat op kamp een aantal dagen vol en ga op een gegeven moment ('s avonds als het rustig is, lefst al wat schemert) LUIDKEELS tegen elkaar te keer zodat iedereen het hoort. Daarna gaat de een de ander achterna MET EEN GROOT MES, ren door het kamp, gil "ik vermoord je ******" en zo.
Ren het kamp uit, naar waar je een flesje nepbloed (ketchup met een scheutje ketjapsaus en wat maïzena er door) hebt verstopt. De een gaat ergens liggen, krijgt een deel van dat nepbloed over zich heen. De ander doet wat nepbloed op dat mes en maakt een spoor tussen hyet mes en slachtoffer, om zich vervolgens verderop te verschuilen.Mss leuk maar enkele weken geleden sneed een leider een andere leider zijn strot haast over...ene zit nog in de cel, andere is net uit het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:14 schreef Royy het volgende:
[..]
Goed idee maar misschien ishet leuker als het terug komt en schreeuwt "jullie hebben teveel gezien" en dan met het mes achter hen aan rennen
Zou kunnen dat dit nog niet vergeten is.![]()
Schrijf er een boek over en noem het mijn kamp14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
alle deuren op slot, steek wat haar in de fik en dan het brandalarm af laten gaan. leuk! de grap is dat je dan eindelijk weg mag van dat kolere kamp![]()
Ik zou bij TS ook een snorretje maken als hij slaapt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
haha iedereen om de beurt in de reet neuken , daar foto;s van maken en dan online op facebook ofzo zetten!!!! worden ze altijd voor homo uitgemaakt !!! en jij bent dan de super-hetero!! haahahaha jajaja ahaha#tranenvanhetlachen
Stom paard![]()
Maak een grote metalen boog met de tekst "arbeit mach frei" en zet die voor de ingang van je gebouw / tent.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:40 schreef jeroen25 het volgende:
Vlak voor appél iemand's jodenster verstoppen.
Krijgt ie op zijn kop van de obersturmbahnfuhrer.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: