SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Deuce92 op 14-08-2015 18:22:20 ]
Ambtenaar hier maar, ik moet toch echt gewoon 40 uur in de week maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:34 schreef fathank het volgende:
Jailbreak
lekker hoor die ambtenarenuurtjes in de bouwvak. En zelf buiten de bouwvak op vakantie gaan. Dat is dus eignelijk dubbel vakantie.
go-getter voor vrije uurtjes ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
Henk, waar is die go-getter mentaliteit gebleven man. Ben je nu een seal of wat
met een 36-urig contract zeker en 80 vrije dagen per jaar ofzo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Ambtenaar hier maar, ik moet toch echt gewoon 40 uur in de week maken.
10 weken vakantie per jaar ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:40 schreef fathank het volgende:
overheid doet toch niks
[..]
met een 36-urig contract zeker en 80 vrije dagen per jaar ofzo.
Als ik een buffe opa zie lopen denk ik ook altijd "Hey Cor".quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[..]
Precies deze. Heb ook altijd een gezonde paranoia als ik me begeef in de randstad. Je pikt mij er echt zo uit qua woordkeuze volgens mij. Een groot wandelend cliché.
hey Seto, ik ga je grootouders bezoeken in Myanmar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:44 schreef seto het volgende:
hey quest waar ga je heen op vakantie
groetjes de belastingdienst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |