abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155204198
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Met baby's die helpen in de huishouding!

pi_155204262
Baard klaagde naderhand dat ik de thee die hij tijdens de weeënstorm voor me had gemaakt helemaal niet op had gedronken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:46:53 #3
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155204338
Oh ja dat infuus (van de weeenopwekkers). Daar had ik nog het meest last van qua herstel. Voelde echt nog dagenlang pijnlijk aan, waar de naald had gezeten. Ik vroeg echt ook 1 minuut na de bevalling of het infuus er uit mocht. Moest die stomme waaknaald er nog 6 uur tot m'n ontslag er in blijven. Protocol. Ik vergat die waaknaald steeds waardoor ik 'm er zelf steeds tegen aan stootte, vandaar dat het nog dagenlang zo beurs voelde denk ik...
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155204357
Ik maakte me alleen zorgen over de zakkende hartslag van mijn kind :X
pi_155204393
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard klaagde naderhand dat ik de thee die hij tijdens de weeënstorm voor me had gemaakt helemaal niet op had gedronken.
Hoe durf je. Niet cool DaD. :N
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155204411
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:47 schreef Nikooos het volgende:
Ik maakte me alleen zorgen over de zakkende hartslag van mijn kind :X
O bah ja! M kreeg ook elk dipje volop mee, terwijl ik een waas van weeën en persen zat.
Ik hoorde wel wat, maar had mijn energie ergens anders voor nodig en was half verdoofd van het pijnpompje.
pi_155204550
Die infuusnaald! Jaaa, zoveel haat. Bij mij wisten ze 'm ook eerst twee keer mis te prikken - drie pijnlijke plekken voor de prijs van een! :') ;(

Ik had verder vooral heel veel spierpijn in mijn schouders en bovenarmen, door het vasthouden van mijn knieën tijdens het persen.
pi_155204624
Ja, de infuusnaald }:| Zowel uk als ik hadden nog een week of 3 beurse plekken waar ze hadden geprobeerd/geprikt/gezeten :{

En m'n stuitje was beurs :{w
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155205212
Ik heb mijn man niet horen klagen na de bevalling. Hij 'pakte' wel regelmatig het bevallingsverhaal 'af'. :')
Hij is overigens ook net zo snel (of sneller) met aankleden.

De infuusnaald }:| dat ze me op de operatietafel legden en dat iemand me vroeg of het nog goed ging.
Nou, mijn pols doet wat pijn.
Zij: Hoe kan dat?
Omdat jij mijn infuusnaald Verder IN MIJN POLS DUWT!
pi_155205303
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:57 schreef lunapuella het volgende:
Die infuusnaald! Jaaa, zoveel haat. Bij mij wisten ze 'm ook eerst twee keer mis te prikken - drie pijnlijke plekken voor de prijs van een! :') ;(

Ik had verder vooral heel veel spierpijn in mijn schouders en bovenarmen, door het vasthouden van mijn knieën tijdens het persen.
Dat laatste he, ik dacht dus dat ik daar heel veel last van zou krijgen. Want bij yoga hadden we een keer 'geoefend' met persen en toen vond ik dat best wel zwaar :') maar in de praktijk totaal geen last van gehad, toen had ik mijn handen bij m'n enkels en dat was lang zo zwaar niet (plus een deel baarkruk).

Overigens maakt vriend nu wel eens grapjes over hoe hij de hele nacht niet had geslapen, maar heb geen serieuze klachten gehoord :D Manflu kan ie overigens wel als een pro!
pi_155205392
Infuusnaald :(
Maandag op dinsdag rond 2 uur ging ie er in, woensdagmiddag om 2 uur mocht hij er uit. :(

10x gevraagd, maar nee, wie weet moest er nog wat mee gebeuren. :(

Had ik al :( gezegd?

[ Bericht 0% gewijzigd door Selvaria op 14-08-2015 11:47:27 (Ik overdreef :+) ]
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:40:42 #12
335643 faptist
Maakt fouten
pi_155205485
Mijn geklaag over de bevalling:
Ik had zo'n dorst tijdens de bevalling en toen ik eindelijk limonade kreeg was hij mierzoet en daar hou ik niet van.
Wilde snauwen, maar mocht toen persen :+
pi_155205654
Ik wilde mijn tanden poetsen, want zo uit bed gerold de bevalling in en ik dacht dat gepuf ruikt vast niet fris, maar toen kreeg ik er infuus en zat ik 'vast' . :')
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:50:25 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_155205688
Ik had na de bevalling vooral last van spierpijn in mijn armen idd :')!
disclaimer
pi_155205807
Ik had vooral last van de persdrang achteraf... Moest poepen. :')

En help! Mijn kind rolde net van buik naar rug! Netjes gauw de camera erbij gepakt en het laatste duwtje naar de buik vastgelegd. Na twee minuten aanrommelen heb ik haar maar weer even 'gered'
Toen de foto met het kaartje, allemaal stomme foto's natuurlijk. :') vanmiddag nog een keer proberen, dan is ze weer fit na het slaapje.
Magoed, ik mag dus bij de box in de buurt blijven voortaan, voor de redding. Terugrollen snapt ze nog niet helemaal. Haar arm zit in de weg.

Edit: doh, die kant op kon ze al, ik bedoelde rug naar buik. 8)7

[ Bericht 10% gewijzigd door Risu op 14-08-2015 12:03:13 ]
pi_155205907
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:55 schreef Risu het volgende:
Ik had vooral last van de persdrang achteraf... Moest poepen. :')

En help! Mijn kind rolde net van buik naar rug! Netjes gauw de camera erbij gepakt en het laatste duwtje naar de buik vastgelegd. Na twee minuten aanrommelen heb ik haar maar weer even 'gered'
Toen de foto met het kaartje, allemaal stomme foto's natuurlijk. :') vanmiddag nog een keer proberen, dan is ze weer fit na het slaapje.
Magoed, ik mag dus bij de box in de buurt blijven voortaan, voor de redding. Terugrollen snapt ze nog niet helemaal. Haar arm zit in de weg.
Rols *O*

Die van mij rolt ook niet terug nee, ze kan het wel maar vergeet het steeds. :)
pi_155205917
Jeetje, wat ruk van die infuusnaalden.
Na de bevalling had ik echt nergens last van. Ja, moe. Maar na het douchen een kort dutje op een stoel terwijl Lou moest opwarmen, ging het gewoon weer goed.
Thuis was ik ook degene die drinken voor iedereen pakte en met verse baby trots door de kamer liep O+

Ik vond het ook maar matig dat ik per se in rolstoel naar buiten gerold moest worden. Ik wilde met m'n baby lopen. Vriend liep lekker te pronken met de baby en ik liep(zat) met vriendin al een kilometer verderop te wachten tot ie alle "ooooohhh" rammelende eierstokken voorbij was :P
pi_155206064
Die rolstoel had ik wel nodig. Ik zat lekker met kind in de MC op schoot en man rolde ons naar de auto. Thuis een keer de trap op naar boven en pas 2 dagen later weer een keer beneden. Ben tijdens het ziekenhuisverblijf ook alleen maar op de kamer geweest trouwens. De frisse lucht was wel weer even heerlijk.
pi_155206074
Ik vond het ook zo stom dat ik in een rolstoel naar de auto moest, ik was toch niet gehandicapt?
Lekker eigenwijs het eerste stukje gelopen, maar voor ik bij de lift was ben ik toch maar gaan zitten. :')
pi_155206077
Wat goed Risu! *O*

Tsja, lijkt me inderdaad vervelend als ze die infuusnaald nog laten zitten "voor het geval dat", maar omgekeerd is ook niet prettig hoor :+
Bij mij ging-ie er juist best vlot uit "want alles gaat prima" en die moest er dus halsoverkop weer terug in (want fluxus), waarbij er 2x verkeerd geprikt werd :X ben in totaal 4x geprikt voor dat infuus
Maarrr...eerlijk is eerlijk: ik word écht niet koud of warm van naalden (bloeddonor), dus beter bij mij dan bij iemand anders ;)
pi_155206132
En rollende baby's!
Afgezien van een incidentele rol van buik naar rug gebeurt er hier nog niets op dat gebied.
Ja, op zijn zij rollen als hij wil slapen, maar dat houdt het ook wel mee op.
pi_155206150
Consultatie bureau typje stond net onverwachts op de stoep.

Ik had helemaal geen zin in informatie delen :') Kijk helemaal niet uit naar de eerste afspraak of denken over de eerste inenting. Zij deed net of het een hele fijne happening is dat ze aan mijn kind gaan zitten en beoordelen :')

Blij dat ze gehaast en alles op een rap tempo vroeg en invulde. BAM BAM folders op tafel. Slok drinken nog voor de vorm, want ze had om een glas water gevraagd tenslotte en dag he? :D
Schudden voor gebruik
pi_155206190
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:06 schreef twist02 het volgende:
Wat goed Risu! *O*

Tsja, lijkt me inderdaad vervelend als ze die infuusnaald nog laten zitten "voor het geval dat", maar omgekeerd is ook niet prettig hoor :+
Bij mij ging-ie er juist best vlot uit "want alles gaat prima" en die moest er dus halsoverkop weer terug in (want fluxus), waarbij er 2x verkeerd geprikt werd :X ben in totaal 4x geprikt voor dat infuus
Maarrr...eerlijk is eerlijk: ik word écht niet koud of warm van naalden (bloeddonor), dus beter bij mij dan bij iemand anders ;)
Ellende is dat ze niet in hetzelfde gat mogen prikken...... of waar een zwelling zit van het vorige infuus...

Ik voelde me net gatenkaas in de eerste dagen na de bevalling :')
Schudden voor gebruik
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:16:10 #24
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155206330
Over infuus gesproken - kan ik ook een infuus van tepel naar kind aanleggen? Hij drinkt zo vaak de laatste dagen dat m'n tepel weer gesloopt raakt. }:|
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155206336
Ow en mijn jongetje ❤
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')