Hoe durf je. Niet cool DaD.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard klaagde naderhand dat ik de thee die hij tijdens de weeënstorm voor me had gemaakt helemaal niet op had gedronken.
O bah ja! M kreeg ook elk dipje volop mee, terwijl ik een waas van weeën en persen zat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:47 schreef Nikooos het volgende:
Ik maakte me alleen zorgen over de zakkende hartslag van mijn kind
Dat laatste he, ik dacht dus dat ik daar heel veel last van zou krijgen. Want bij yoga hadden we een keer 'geoefend' met persen en toen vond ik dat best wel zwaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:57 schreef lunapuella het volgende:
Die infuusnaald! Jaaa, zoveel haat. Bij mij wisten ze 'm ook eerst twee keer mis te prikken - drie pijnlijke plekken voor de prijs van een!![]()
Ik had verder vooral heel veel spierpijn in mijn schouders en bovenarmen, door het vasthouden van mijn knieën tijdens het persen.
Rolsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:55 schreef Risu het volgende:
Ik had vooral last van de persdrang achteraf... Moest poepen.![]()
En help! Mijn kind rolde net van buik naar rug! Netjes gauw de camera erbij gepakt en het laatste duwtje naar de buik vastgelegd. Na twee minuten aanrommelen heb ik haar maar weer even 'gered'
Toen de foto met het kaartje, allemaal stomme foto's natuurlijk.vanmiddag nog een keer proberen, dan is ze weer fit na het slaapje.
Magoed, ik mag dus bij de box in de buurt blijven voortaan, voor de redding. Terugrollen snapt ze nog niet helemaal. Haar arm zit in de weg.
Ellende is dat ze niet in hetzelfde gat mogen prikken...... of waar een zwelling zit van het vorige infuus...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:06 schreef twist02 het volgende:
Wat goed Risu!
Tsja, lijkt me inderdaad vervelend als ze die infuusnaald nog laten zitten "voor het geval dat", maar omgekeerd is ook niet prettig hoor
Bij mij ging-ie er juist best vlot uit "want alles gaat prima" en die moest er dus halsoverkop weer terug in (want fluxus), waarbij er 2x verkeerd geprikt werdben in totaal 4x geprikt voor dat infuus
Maarrr...eerlijk is eerlijk: ik word écht niet koud of warm van naalden (bloeddonor), dus beter bij mij dan bij iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |