Op die foto's lijkt het idd zo, maar als je de beelden bekijkt kun je zien dat rood complete onzin was. Geel was volledig terecht geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier komt Karsdorp toch echt met de onderkant van z'n voet richting Kum.
Overigens vond ik 3 wedstrijden onzin, maar dat vind ik ook van vrijspraak.
In de beelden zie ik hem toch echt steeds met de onderkant van z'n voet tegen Kum aankomen en door het contact draait Karsdorp rond.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op die foto's lijkt het idd zo, maar als je de beelden bekijkt kun je zien dat rood complete onzin was. Geel was volledig terecht geweest.
Het is dan ook een spits.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:02 schreef satecl het volgende:
Die Dammers trouwens. HahaDie was me toch weer een partijtje slecht tegen Jong Heerenveen. Iemand dat opgevallen dat hij bij elke kans van Heerenveen de schuldige was? (samenvatting) Die jongen zal er gewoon nooit komen. Lekker lozen die gast.
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:11 schreef onlogisch het volgende:
Die polls zijn leuk geweest. Die kunnen nu wel uit de OP.
Cambuur wist zich niet terug te knokken, PEC verneukte het gewoon zelf.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Wel benieuwd naar zondag mannen. Cambuur uit bleek vorig jaar een lastige opgave voor menig ploeg. Wij wisten de winst daar wel weg te slepen, met ik meen een goal van Toornstra?
Ook afgelopen week tegen PEC wisten ze zich goed terug te knokken.
Wat denken jullie? Ik zet in op een laffe 0-1
Ja, dat was die pass van Clasie, waarna Toornstra eerst op de keeper mikte en toen toch scoorde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Wel benieuwd naar zondag mannen. Cambuur uit bleek vorig jaar een lastige opgave voor menig ploeg. Wij wisten de winst daar wel weg te slepen, met ik meen een goal van Toornstra?
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cambuur wist zich niet terug te knokken, PEC verneukte het gewoon zelf.
Ik zet dit weekend niets in, maar 0-1 teken ik voor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Oh ja, die is meteen door naar Groningenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat was die pass van Clasie, waarna Toornstra eerst op de keeper mikte en toen toch scoorde.
Ik ga voor 1-3. Ze zijn natuurlijk wel hun aanvoerder kwijt
Ik denk een redelijk eenvoudige 0-2, de verdediging staat prima, en we zullen heus wel voldoende creeren om er 2 te makenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:13 schreef onlogisch het volgende:
0-2 na 40-45 kansen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk een redelijk eenvoudige 0-2, de verdediging staat prima, en we zullen heus wel voldoende creeren om er 2 te maken
40-45 minutenquote:
Vorig seizoen brak het feit dat we geen scorend vermogen hadden ons op. Nu hebben we Vejinovic, Kramer, Kuyt en Elia (die niet veel zal scoren maar wel moet bijdragen aan doelpunten). Daarnaast is Kazim nu vanaf het begin fit, die meevoetballend helemaal niet zo slecht is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:22 schreef satecl het volgende:
Typisch Feyenoord om deze wedstrijd lekker niet te winnen. 1-1.
Dat we gewoon GEEN goeie spits hebben gaat ons dit seizoen, net als vorig seizoen, opbreken.
Haha. Mooie hashtagquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vorig seizoen brak het feit dat we geen scorend vermogen hadden ons op. Nu hebben we Vejinovic, Kramer, Kuyt en Elia (die niet veel zal scoren maar wel moet bijdragen aan doelpunten). Daarnaast is Kazim nu vanaf het begin fit, die meevoetballend helemaal niet zo slecht is.
#optimisttotindekist
Ajax is 4x achter elkaar kampioen geworden zonder goede spits.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:22 schreef satecl het volgende:
Typisch Feyenoord om deze wedstrijd lekker niet te winnen. 1-1.
Dat we gewoon GEEN goeie spits hebben gaat ons dit seizoen, net als vorig seizoen, opbreken.
Dat laatste verwacht ik ook. Hebben we dan toch maar mooi wat aan verdiend, en dan schuift Achahbar weer een plaatsje op in de pikorde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Mooie hashtag
Je hebt wel gelijk, maar Kazim zie ik geen potten breken dit seizoen. Sterker nog, het zal mij niet verbazen als ie nog vetrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |