Nee,naturlijk niet omdat ze het vermogen ontbreken (zoals de echte standup comedians in de USA) om gewoon alles uit het hoofd te doen en het echt als een vak te benaderen. Daarom alles van kaartjes aflezen en autocue.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:51 schreef gosschalks het volgende:
Kunnen ze geen grappen tappen zonder op te lezen

Wat is er mis met Geer en Goor?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee,naturlijk niet omdat ze het vermogen ontbreken (zoals de echte standup comedians in de USA) om gewoon alles uit het hoofd te doen en het echt als een vak te benaderen. Daarom alles van kaartjes aflezen en autocue.
Maar ik vond die grapjes flauw,stupide en helemaal niet de term one-liner verdienen omdat de clue je al van verre zag aankomen. Niveau Geer & Goor humor en wat dan aan tafel gehyped wordt als zijnde "leuk moeten vinden" terwijl het gewoon niveau onderbroekenlol val als je al wat op hebt.

quote:MINISTER HENK KAMP over de economische stand van zaken | Hoogte- en dieptepunten uit 12 jaar burgemeesterschap van ANNEMARIE JORRITSMA | RAMSEY NASR vertrekt opnieuw naar z'n geliefde Noordpool | ALEX KLAASEN & HENRY VAN LOON in 'Neuken is voor meisjes'

Ja, leuk he! Die 'Alex Klaasen' en 'Henry van Loon'!quote:

Wel een paardenlul die enigszins naar rechts wijstquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die Henk maar een ontzettende paardenlul.

Ach, zo heeft de periferie ook weer wat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:08 schreef gosschalks het volgende:
Zijn ouders waren vast vergeten hem accentloos Nederlands te leren praten

Dit is prima verstaanbaar. Dit is i.i.g. beter dan zo'n Gooise r.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:08 schreef gosschalks het volgende:
Zijn ouders waren vast vergeten hem accentloos Nederlands te leren praten

Ik vind dat iedereen in ieder geval moet kunnen switchen tussen accent/dialect en accentloos Nederlandsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is prima verstaanbaar. Dit is i.i.g. beter dan zo'n Gooise r.

Wat is accentloos Nederlands?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:12 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen in ieder geval moet kunnen switchen tussen accent/dialect en accentloos Nederlands

Krijgen we allemaal eenheidsworsten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:12 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen in ieder geval moet kunnen switchen tussen accent/dialect en accentloos Nederlands

Een typisch NIMBY-argument.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:13 schreef marcodej het volgende:
Prima, duurzame energie. Maar niet voor de kust van Kattuk.

Er is een alternatief waardoor het in niemands achtertuin komt. Lijkt me ideaal.quote:

Nederlands waarbij niet direct te horen is uit welke streek je afkomstig bent, maar misschien heb ik ten onrechte het idee dat dit niet bij iedereen te horen is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:13 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat is accentloos Nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |