SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
1 post onder jequote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:39 schreef Maver24 het volgende:
Geloof dat het nu wat rustiger wordt. Eens kijken waar de kat uithangt.
F11 werkt altijd toch.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:46 schreef kree het volgende:
deze fullscreen, iemand dat gelukt?
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Of ik kijk erover heen
Serieus. Dat wist ik niet eensquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 post onder je
Hier ook rustiger, maar dat is niet vreemd omdat we in dezelfde stad wonen.
Ja met die menu bars enzo wel, wil meer alleen het kaartje.quote:
Daar heb ik ook gewoont toen ik klein was. Bij de slinge bij de burgte. Vreewijk heb ik ook gewoontquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zuidwijk hier
Er waait nu een heerlijk frisse wind door het huis
Nu voor vannacht een koudfront erachter aan dat de temperatuur even daalt tot een graad of 12.quote:
Ik opgegroeid bij Spartaan 20 in de buurt, de Burgten vroeger huis aan huis blaadjes bezorgd. Althans, dat vond ik kut. Ze kwamen er achter dat ik veel krantjes weggooide en toen werd ik ontslagenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gewoont toen ik klein was. Bij de slinge bij de burgte. Vreewijk heb ik ook gewoont
Gaafquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:46 schreef LTVDK het volgende:
De rust lijkt te zijn wedergekeerd
Gifje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |