Lijkt me eerder dat ze cardridges gaan gebruikenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:08 schreef nomar83 het volgende:
NX wordt misschien download only...
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1099932
Ik hoop het. Zonder een fysiek medium ben je overgeleverd aan totale willekeur.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat ze cardridges gaan gebruiken
Nu ik het zo eens goed doorlees lijkt me dat inderdaad logischer. Hoewel ik dat een vreemde stap zou vinden. Dan creëer je een budget-systeem, maar waar geen discs in kunnen. En juist de casual consument is gehecht aan discs, die weten misschien niet eens waar de eShop zit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:16 schreef DKUp het volgende:
Het kan ook zijn voor een goedkopere Wii U. Nintendo heeft de laatste generaties rare fratsen uitgehaald, dus het zou mij niet eens verbazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:31 schreef Young_David het volgende:
Yes! Hij staat in m'n vensterbank!
[ afbeelding ]Echt geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:31 schreef Young_David het volgende:
Yes! Hij staat in m'n vensterbank!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vraag me af, kan je de 4 stijlen in 1 level gebruiken? Dat die automatisch overspringt zeg maar..
die stukken voelde zooo traag met wolfquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat vond ik wel meevallen, al schijnt het in de WiiU versie allemaal wat sneller te gaan (dat varen). Volgens mij niet uitgespeeld omdat ik het toen even een poosje niet gespeeld had, en toen ik weer ging spelen, was ik er helemaal uit, dus had niet echt meer een idee waar ik mee bezig was en waar ik naar toe moest. Wat ik trouwens wel vaker heb met dit soort games.
Twilight Princess alleen beetje het begin gespeeld, maar vond het een beetje saai, en de stukken dat je in een wolf (ofzo) veranderde vond ik ook niet geweldig.
Yep, dan haak ik al snel af, tenzij de gameplay inhoudelijk goed en boeiend is, zoals bij goede Stealth games.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
die stukken voelde zooo traag met wolf
Heb er nooit moeite mee gehad, vond de Twilight realm altijd wel wat toevoegen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yep, dan haak ik al snel af, tenzij de gameplay inhoudelijk goed en boeiend is, zoals bij goede Stealth games.
Jammer, want de normale Link gedeeltes waren wel gewoon leuk.
maar ja die wolf voelde zo anders.quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yep, dan haak ik al snel af, tenzij de gameplay inhoudelijk goed en boeiend is, zoals bij goede Stealth games.
Jammer, want de normale Link gedeeltes waren wel gewoon leuk.
volgend jaar. Kans is alleen dat ze die maken voor NXquote:Op maandag 24 augustus 2015 07:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar ja die wolf voelde zo anders.
Wanneer komt er een nieuwe zelda of metroid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |