Elke donderdag staat de leesbode om 09;30 voor de deur om de nieuwe leesmap te verwisselen met de oude. Nadat de leesbode mevrouw de nieuwe leesbode weer terug heeft gezet op zijn plekje naast de deur, graai ik de tas waar de leesbode in zit als een sluwe vos naar binnen en gris ik met stomende oren naar de VIVA. Eenmaal op de wc aangekomen en als de eerste plonsdrollen alweer hun aftocht aan het doen zijn, zit ik al op de pagina van Anybody, een rubriek in de VIVA.
Ja dames en heren, zo kansloos ben ik! Anybody is een rubriek waar VIVA lezeressen pronken met een naakte lichaam(zowel de voorkant als achterkant, het hoofd staat er niet op) met daaronder een bijbehorend mini interview over wat de kandidaat in kwestie van haar lichaam vind. Voorheen stonden er regelmatig 22/23/24 jarige jonge studentes naakt in deze rubriek met een toch wel lekker lichaam maar nu is het al een aantal edities zo dat er alleen maar 46 en 54 jarige Anita's en Joke's de rubriek sieren. Op sommige momenten had ik gewild dat ik nooit naar deze rubriek had gebladderd
Klacht: Laatste tijd alleen maar verrimpelde wijvenlijven in de rubriek Anybody van VIVA
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis