abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155178200
Drie maanden geleden heb ik heel nonchalant in de club een leuk meisje leren kennen. Na een keer wat gedronken te hebben is het uitgelopen op friends with benefits.
We zijn nu vanaf het begin ongeveer elke week aan het afspreken onder het mom dat we elkaar leuk vinden maar omdat ik binnenkort voor een lange tijd naar het buitenland vertrek we geen relatie kunnen beginnen.

Nu is het zo dat we in deze 'relatie' best klef zijn, veel seks hebben, maar tegelijkertijd wel allerlei 'machtspelletjes' spelen wie het meest onafhankelijk en dominant is (nu wel minder omdat ze zich over heeft gegeven aan me, maar het blijft altijd wel een beetje gebeuren). Ze is een dominanter meisje die zich hard voordoet, maar eigenlijk omdat ze het leuk vind om gedomineerd te worden en wanneer ik tegengas geeft ze zich vrouwelijk voelt.

Wat ook meespeelde is dat ze een tijdje bang was dat ik haar puur voor seks gebruikte (wat ze dus ook vaak indirect uitteste). Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ik in het begin wel een beetje me voordeed zoals het beste bij haar zou passen, misschien wel iets te goed (of daarom juist niet goed). In mijn ogen was ze gewoon een leuke meid om lol mee te hebben en seks mee te hebben, no strings attached. Ook al was het duidelijk dat we geen relatie gingen krijgen (over gepraat) legde ik het er soms ook wel een beetje dik op om te laten zien dat ik haar niet puur gebruikte voor seks (veel knuffelen etc, koosnaampjes). Soms knuffelde ik haar ook op random doelloze momenten wat meer gebeurde uit awkwardness (we hebben nu een klik soms forceerde ik die ook waardoor go with the flow niet altijd gebeurd) dan verliefdheid, maar dat terzijde. Als het waar is dat vrouwen goed kunnen voelen heeft ze dit allemaal ook moeten voelen in het begin, puur door de manier waarop ik haar aankeek of de reden waarom ik bepaald gedrag liet zien. Net zoals ze mijn positieve intenties (ik wou dan weer geen 'misbruik' van haar maken), dominantie (ik weet gewoon dat ik haar beter heb laten voelen dan veel van haar exen, op basis van aantrekkingskracht) en onzekerheden heeft kunnen voelen. Neem me niet verkeerd. Niet de hele relatie is 'gefaked'. We hebben oprecht goeie gesprekken gehad, leuke tijden gehad, veel gelachen, goeie seks, alleen was er al die tijd geen 'romantische' impuls van mijn kant.

Toch is dat in de loop van de maanden veranderd. Ik heb wat gevoelens voor haar gekregen. Als ik nu met haar knuffel is het meer omdat ik haar graag wil knuffelen en niet omdat het erbij hoort. We zijn daarnaast ook opener tegenover elkaar geworden, zeker sinds een week of twee omdat we erover gepraat hebben en duidelijk is geworden dat het meer is dan seks maar minder dan een relatie. Ik ben daarnaast ook minder 'macho' gaan gedragen en meer mezelf geworden (net zoals zij, van tough girl naar een wat meer open boek). Kortom: we zijn dus vrienden (we hebben ook echt goeie gesprekken, kunnen lachen met elkaar, weten elkaar geheimen etc.), gedragen als een relatie (knuffelen, zoenen, klef doen etc.) er is seksuele aantrekkingskracht (we worden oprecht geil van elkaar etc.). Dat punt is dus afgesloten.

Je zou eigenlijk denken dat de situatie duidelijk is voor ons beide. Toch heb ik het idee van niet.
Ik ga volgende week op vakantie en we hadden in eerste instantie afgesproken allebei niet aan onszelf te zitten zodat we extra geil zijn als we elkaar weer zien. Nu belt ze gister ineens op om te zeggen dat als ik daar de kans krijg iets te doen ik er gewoon voor moet gaan. Ik reageerde er expres nonchalant op grapte dat dat soort van 'lief' van haar is en dat hetzelfde natuurlijk voor haar geldt. Ik zit er dus over na te denken en het kan een paar dingen betekenen:

1) Ze is verliefd op me geworden en wilt me het gevoel geven dat ze onafhankelijk is om mij afhankelijk te maken (dit vermoed een goeie vriend van me)
2) Ze wilt gewoon lekker neuken met wat andere mannen (ze heeft een hoog libido van nature)
3) Ze is zooo lief dat ze nog even last minute aan geeft dat ik de vrijheid heb, wat sarcastisch klinkt maar best nog zou kunnen, mits:
A) Ik de situatie zou overthinken en ze blind is geweest voor de manier waarop ik me in het begin voelde. Dus dat ze denkt dat ik haar gewoon echt leuk vind maar dat we ondanks dat wel elkaar vrijheid gunnen. Bijna te mooi om waar te zijn dus. Of:
B) Helemaal niet boeitdat ik van binnen totaal onafhankelijk met haar om wou gaan (zonder dat te uitten) en het haar ook niks boeit dat ik haar een beetje leuk ben gaan vinden. Puur friends with benefits, that's it.

Ik hoop dat iemand die dit leest de situatie herkent en me kan vertellen wat er in haar omgaat (al heb ik het voorgevoel dat het om 1 gaat).

Daarnaast is het zo dat ik niet helemaal meer zeker ben hoe ze tegen me aan kijkt. In het begin maakte dit mij ook niet zoveel uit maar omdat ik nu wat gevoelens voor haar heb gaat dit toch meespelen. Als jullie het plaatje van een afstandje bekijken, denken jullie dan dat ze denkt dat ik:

1) Haar 'echt' leuk vond/vind maar gewoon geen relatie met haar kan krijgen door de omstandigheden. En wederzijds. En daar A) Oke mee is of B) probeert mij om te krijgen toch een relatie met haar te krijgen
2) Ik haar probeerde te 'playen' (zoals dat weleens eerder bij haar gebeurd is) maar ik mijn gevoelens niet onder controle kon krijgen, als een zwakkeling, waardoor ze nu toe is aan een andere jongen als ik weg ben. (Dit zie je vaak gebeuren, op de een of andere manier houden vrouwen altijd van onafhankelijke mannen, dus dat ze dit op deze manier ziet is zeker reeel)
3) Ik haar gewoon een leuk meisje vind en probeer te genieten van de tijd die we hebben, en daarom we nonchalant met elkaar moeten omgaan wat betrefd seks met anderen. (Dit is wat ik eigenlijk al die tijd voelde, naar haar communiceer en waar ze verbaal mee instemt).

Ik hoop dat iemand deze situatie herkent of ziet wat er speelt en dit voor mij wat duidelijker kan maken.

Ben erg benieuwd!
pi_155178312
Jezus, wat denk jij veel. Dat is mijn eerste reactie.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155178440
Pfff.

Wat zegt zij er zelf van?
pi_155178467
Vraag het haar.
pi_155178488
Jij bent het wijf in jullie relatie.
pi_155178509
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Jezus, wat denk jij veel. Dat is mijn eerste reactie.
Heb hier relatief eigenlijk niet eens zo lang over nagedacht :P
pi_155178561
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:19 schreef zovty het volgende:
Pfff.

Wat zegt zij er zelf van?
Ze zegt dat we friends with benefits zijn en we gewoon nu van elkaar tijd genieten. Wat ik echter in m'n leven heb geleerd is dat de meeste niet altijd zeggen wat ze denken en dat haar gedrag tegenstrijdige dingen laat zien.
pi_155178575
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Jij bent het wijf in jullie relatie.
Hoe zo?
pi_155178579
"Ja maar zij denkt dan A en doet B en dan is het eigenlijk C en misschien bedoelt ze D"

Gast, maak jezelf niet zo gek.
pi_155178623
Je begint over dat je zo dominant bent en goed en geweldig en dan dit relaas over al je onzekerheden?
Je lijkt wel op een vrouw eigenlijk :D
Geen interesse.
pi_155178628
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:25 schreef Scorpie het volgende:
"Ja maar zij denkt dan A en doet B en dan is het eigenlijk C en misschien bedoelt ze D"

Gast, maak jezelf niet zo gek.
Geloof me, zo denken vrouwen echt. Zodra een vrouw me niets boeit probeer ik ze ook niet te begrijpen (teveel energie zoals dat me nu kost), maar zodra ik gevoelens krijg kan ik het niet laten.
pi_155178634
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:24 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Ze zegt dat we friends with benefits zijn en we gewoon nu van elkaar tijd genieten. Wat ik echter in m'n leven heb geleerd is dat de meeste niet altijd zeggen wat ze denken en dat haar gedrag tegenstrijdige dingen laat zien.
Ik denk dat je er eens niet zoveel over moet praten en nadenken. Geniet nou maar van elkaar en laat anderen even met rust.
pi_155178651
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:27 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Geloof me, zo denken vrouwen echt.
Lang niet allemaal.

quote:
Zodra een vrouw me niets boeit probeer ik ze ook niet te begrijpen (teveel energie zoals dat me nu kost), maar zodra ik gevoelens krijg kan ik het niet laten.
Als ze zoveel energie kost zijn ze het meestal niet waard. Emotionele bloedzuigers zijn dat, en daar moet je ver vandaan blijven.
pi_155178694
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:27 schreef GobSmacked- het volgende:
Je begint over dat je zo dominant bent en goed en geweldig en dan dit relaas over al je onzekerheden?
Je lijkt wel op een vrouw eigenlijk :D
Wauw ho eens, dat is wel heel zwart wit ;) Iederéén heeft onzekerheden.
Ik denk dat ik in de basis macho kan zijn (ik heb lef) maar ik door mijn onzekerheden het er soms te dik op smeer (omdat het werkt).

Omdat ik veel denk? :+
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 14:31:01 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_155178699
Ik gok zomaar dat ze dat zegt omdat ze dan zelf ook een vrijbriefje heeft om dat te doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_155178740
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:30 schreef Kutdeksel het volgende:
Zou je denken? Je bent helemaal niet macho man, doe gewoon normaal. Hoe lang wou je die act nog volhouden?
pi_155178744
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:27 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik denk dat je er eens niet zoveel over moet praten en nadenken. Geniet nou maar van elkaar en laat anderen even met rust.
Dus je zegt dat ik het beste het een beetje kan laten gaan, op mezelf moet richten, en alle tegenstrijdige signalen van haar gewoon negeren?
pi_155178776
Waarom praat je niet gewoon eens met haar hierover?

Jullie hebben uitgesproken dat het geen relatie is. Dan ben je dus gewoon haar scharrel en kunnen jullie het samen heel leuk hebben met klefs en knuffelen naast de seks, maar zijn jullie niets aan elkaar verplicht.

Als jij wil dat het wel een relatie wordt, moet je dat zeggen. En dan hoor je wel wat zij er van vindt.

En verder: machtsspelletjes zijn zo sneu. Zeg gewoon wat je denkt en voelt. Als het niet weberzijds is is dat kut maar kun je het maar beter gelijkw eten.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_155178793
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:30 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Wauw ho eens, dat is wel heel zwart wit ;) Iederéén heeft onzekerheden.
Ik denk dat ik in de basis macho kan zijn (ik heb lef) maar ik door mijn onzekerheden het er soms te dik op smeer (omdat het werkt).

Je kan gewoon beter jezelf zijn en niet proberen zo nep macho te doen. Echte dames hebben dat zo door ;)
Geen interesse.
pi_155178799
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:32 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Dus je zegt dat ik het beste het een beetje kan laten gaan, op mezelf moet richten, en alle tegenstrijdige signalen van haar gewoon negeren?
Signalen van vrouwen zijn altijd tegenstrijdig dus zoveel mogelijk negeren. En ik bedoel niet dat je je op jezelf moet richten, maar minder denken en meer genieten.
Je hebt het toch fjin met toch fijn met het chickie? Waarom zit je het dan helemaal kapot te denken en analyseren? Word het daar leuker van? Je kan beter haar analyzeren als je snapt wat ik bedoel, weh, whe, weh, whe.
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 14:35:10 #21
16180 crew  CoolGuy
pi_155178806
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zou je denken? Je bent helemaal niet macho man, doe gewoon normaal. Hoe lang wou je die act nog volhouden?
Hij doet alsof hij het is, omdat hij denkt dat dat de manier is om haar te behouden, terwijl hij in realiteit stapelgek op haar is en maar wat graag een relayie met haar zou willen, maar als hij dat zegt geeft ie haar de overhand en verliest zij haar interesse in hem en is hij haar kwijt.
pi_155178838
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:34 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Je kan gewoon beter jezelf zijn en niet proberen zo nep macho te doen. Echte dames hebben dat zo door ;)
Deze vrouw weet.
pi_155178885
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lang niet allemaal.

[..]

Als ze zoveel energie kost zijn ze het meestal niet waard. Emotionele bloedzuigers zijn dat, en daar moet je ver vandaan blijven.
Ik denk dat je op een bepaald punt dit altijd wel krijgt bij vrouwen. Paradoxaal genoeg vinden ze het juist leuk als jij er niet ingezogen wordt.

quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik kan het goed spelen, en het werkt :)

Tenzij je dit bedoelt met macho:
pi_155178907
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:38 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Ik denk dat je op een bepaald punt dit altijd wel krijgt bij vrouwen. Paradoxaal genoeg vinden ze het juist leuk als jij er niet ingezogen wordt.

Ik heb dit nog nooit gehad bij mijn vrouw.

quote:
Ik kan het goed spelen, en het werkt :)
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je zelf al moet aangeven dat je een rol 'speelt' bij een vrouw, dan geeft dat natuurlijk wel te denken.
pi_155178990
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:34 schreef aquawoman het volgende:
Waarom praat je niet gewoon eens met haar hierover?

Jullie hebben uitgesproken dat het geen relatie is. Dan ben je dus gewoon haar scharrel en kunnen jullie het samen heel leuk hebben met klefs en knuffelen naast de seks, maar zijn jullie niets aan elkaar verplicht.

Als jij wil dat het wel een relatie wordt, moet je dat zeggen. En dan hoor je wel wat zij er van vindt.

En verder: machtsspelletjes zijn zo sneu. Zeg gewoon wat je denkt en voelt. Als het niet weberzijds is is dat kut maar kun je het maar beter gelijkw eten.
Eigenlijk heb je helemaal gelijk. We zijn elkaar niks verplicht en ik zou het helemaal kunnen loslaten. Toch is het raar dat we eerst afspreken ons seksueel in te houden zodat we na 2 weken los kunnen gaan waarna ze nu met dit aan komt. Voor mij alleen maar beter aangezien ik daar ook wil uitgaan etc., maar de plotselinge schakeling is voor mij een alarmbel waarbij ze mij of te leuk begint te vinden of het tegenovergestelde. Beide is me al genoeg overkomen.
pi_155179073
Jullie zijn gewoon allebei verliefd. Stop met rough doen en geef gewoon toe aan je gevoelens. Dat is meer macho dan deze act.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_155179118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:42 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Eigenlijk heb je helemaal gelijk. We zijn elkaar niks verplicht en ik zou het helemaal kunnen loslaten. Toch is het raar dat we eerst afspreken ons seksueel in te houden zodat we na 2 weken los kunnen gaan waarna ze nu met dit aan komt. Voor mij alleen maar beter aangezien ik daar ook wil uitgaan etc., maar de plotselinge schakeling is voor mij een alarmbel waarbij ze mij of te leuk begint te vinden of het tegenovergestelde. Beide is me al genoeg overkomen.
Hoe voel jij er echt over?

Want sec gezien was het geen relatie en kon je losgaan in het buitenland en is dat nu nogmaals bevestigd?

Wil jij dat ze meer wil? Of vind je het wel prima.zoals het is? Als dat laatste het geval is zou ik lekker mijn mond houden en er niet al te veel over nadenken - who cares waarom ze dat zei. Als het eerste het geval is, dan moet je gewoon je mond opentrekken en dat zeggen.
pi_155179122
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:34 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Macho is het verkeerde woord. Ik zit niet bij haar van "Ja en toen moest ik kiezen of ik of de club uit moest rennen of mn vriend moest helpen in dat gevecht. Dus ik pakte die gozer bij zn shirt blablabla". Het is meer dat ik soms door heb waarom ze bepaalde dingen doet en met mijn gedrag reageer zodat die betekenis wordt gecompenseerd. Voorbeeldje:
We zitten film te kijken. Ik gaf tussendoor aan dat ik graag wil weten. Tijdens een spannende scene begint ze me ineens te verleiden en te zoenen. Ik maak er een grapje van en benoem of ze wilt dat ik moet kiezen tussen de film of haar. Zij natuurlijk in de lach omdat ze weet dat ik haar door heb.

Op dat moment wil ik diep van binnen de film wel op pauze zetten en met haar zoenen maar omdat ik weet waarom ze precies op dat moment zich zo gedraagd en ik daarnaast zin heb die film af te zien moet ik een soort van grens trekken. Ik kies op dat moment dus voor mezelf omdat ik weet dat dat aantrekkelijker is (en daarnaast wil ik de film natuurlijk afzien :P).
pi_155179195
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:34 schreef zovty het volgende:

[..]

Signalen van vrouwen zijn altijd tegenstrijdig dus zoveel mogelijk negeren. En ik bedoel niet dat je je op jezelf moet richten, maar minder denken en meer genieten.
Je hebt het toch fjin met toch fijn met het chickie? Waarom zit je het dan helemaal kapot te denken en analyseren? Word het daar leuker van? Je kan beter haar analyzeren als je snapt wat ik bedoel, weh, whe, weh, whe.
Ik probeer dat ook zeker niet te veel te doen. Als ik bij haar ben probeer ik gewoon in de flow te komen, hoofd uit en een leuke tijd te hebben (we zijn niets voor niets nu 3 maanden verder). Alleen op dit soort overduidelijke momenten beginnen de rateltjes wel weer te draaien. Maar goed, we zullen het zien hoe het loopt. Uiteindelijk leer ik hier ook weer van en herken ik de situatie daarna wel de volgende keer. :)
pi_155179251
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:48 schreef Kutdeksel het volgende:
Op dat moment wil ik diep van binnen de film wel op pauze zetten en met haar zoenen maar omdat ik weet waarom ze precies op dat moment zich zo gedraagd en ik daarnaast zin heb die film af te zien moet ik een soort van grens trekken. Ik kies op dat moment dus voor mezelf omdat ik weet dat dat aantrekkelijker is (en daarnaast wil ik de film natuurlijk afzien :P).
Dus jij wil zoenen, zij wil zoenen, maar toch ga je niet zoenen want anders heeft ze gewonnen?
pi_155179384
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hij doet alsof hij het is, omdat hij denkt dat dat de manier is om haar te behouden, terwijl hij in realiteit stapelgek op haar is en maar wat graag een relayie met haar zou willen, maar als hij dat zegt geeft ie haar de overhand en verliest zij haar interesse in hem en is hij haar kwijt.
Dat is dus het grappige. Ik vind haar inderdaad leuk maar stapelgek dan weer niet. Als ze mij zou vragen een relatie te beginnen zou ik het vanuit dit punt in tijd niet doen. Ik denk dat het vooral met mijn ego te maken heeft. Ben ik in staat een vrouw geintereseerd te houden ja nee..

Als ik dan mag kiezen zou ik het allerliefst nu stoppen en vrienden blijven en een ander seks maatje nemen. En dat is het hele ding, ik ben ook zo dubbelzinnig als de pest. Enerzijds verlies ik op seksueel vlak interesse in haar (laatst kreeg ik nog een slappe, eerste keer in 3 maanden) en wil ik weer naar de volgende, anderzijds is het toch een klap in mn gezicht als zij ook de interesse zou verliezen.
pi_155179428
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb dit nog nooit gehad bij mijn vrouw.

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je zelf al moet aangeven dat je een rol 'speelt' bij een vrouw, dan geeft dat natuurlijk wel te denken.
Maar dat is ook een hele andere situatie. Ik neem het even aan, maar jullie vonden elkaar gewoon leuk, verkering, verloofd hop trouwen en daar gaan jullie. Friends with benefits terwijl je wel emotioneel aan elkaar verbind is gewoon gevaarlijk terrein.

Ben 20.
pi_155179515
Jezus dude. Wat een lange verhalen. Hier beetje hetzelfde, maar dan zonder machtsspelletjes. Leuke dame leren kennen voor mijn vakantie. Zij ging na mijn vakantie ook een lange reis maken. Dus we zouden elkaar 3 maanden niet zien en we kenden elkaar toen net een maand. Ik wilde wel serieus worden, maar zij wilde vrijheid voor ons allebei. Ik vond het toen klote. Maar voor haar heeft het nogal gebackfired. uiteindelijk heb ik twee dames tussendoor gehad, en eentje daarvan is korte relatie geworden. Dat is nu weer over en nu zijn we weer friends with benefits met de eerste. Ik geloof dat ze er wel spijt van had dat ze dat voorstelde.
Ik wil nu niks serieus op korte termijn want ik ga deze week weer backpacken. Kortom gewoon doen waar je zin in hebt. Als het echt zo leuk is samen komt het uiteindelijk toch wel goed. Ook zonder ellenlange verhalen en A,B, C opties.
pi_155179521
quote:

[..]

Macho is het verkeerde woord. Ik zit niet bij haar van "Ja en toen moest ik kiezen of ik of de club uit moest rennen of mn vriend moest helpen in dat gevecht. Dus ik pakte die gozer bij zn shirt blablabla". Het is meer dat ik soms door heb waarom ze bepaalde dingen doet en met mijn gedrag reageer zodat die betekenis wordt gecompenseerd. Voorbeeldje:
We zitten film te kijken. Ik gaf tussendoor aan dat ik graag wil weten. Tijdens een spannende scene begint ze me ineens te verleiden en te zoenen. Ik maak er een grapje van en benoem of ze wilt dat ik moet kiezen tussen de film of haar. Zij natuurlijk in de lach omdat ze weet dat ik haar door heb.

Ik krijg hier een beetje kriebels en plaatsvervangende schaamte van.
Geen interesse.
pi_155179523
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:46 schreef Radioheader het volgende:
Jullie zijn gewoon allebei verliefd. Stop met rough doen en geef gewoon toe aan je gevoelens. Dat is meer macho dan deze act.
Ik weet hoe het is om verliefd te zijn. Dat is dit niet, voor mij in ieder geval. Ik heb wel een punt bereikt dat ik het belangrijker ben gaan vinden hoe ze zich voelt en wat ze over me denkt.
pi_155179578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:47 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Hoe voel jij er echt over?

Want sec gezien was het geen relatie en kon je losgaan in het buitenland en is dat nu nogmaals bevestigd?

Wil jij dat ze meer wil? Of vind je het wel prima.zoals het is? Als dat laatste het geval is zou ik lekker mijn mond houden en er niet al te veel over nadenken - who cares waarom ze dat zei. Als het eerste het geval is, dan moet je gewoon je mond opentrekken en dat zeggen.
Het zit er gewoon precies tussen in. Ik vind haar te leuk om onafhankelijk met haar om te gaan puur voor seks (ze wilt iig dat we ook vrienden zijn ipv alleen seks sprak ze indirect uit) maar niet leuk genoeg voor een relatie. Sterker nog, ik flirt nog steeds met andere vrouwen en heb ook met andere vrouwen dingen gedaan, maar de gedachte dat zij het zelfde doet vind ik niet leuk.
pi_155179592
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:52 schreef zovty het volgende:

[..]

Dus jij wil zoenen, zij wil zoenen, maar toch ga je niet zoenen want anders heeft ze gewonnen?
Ik wou zoenen maar wou liever de film afkijken. En dat wist ze.
pi_155179650
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:02 schreef the85mc het volgende:
Jezus dude. Wat een lange verhalen. Hier beetje hetzelfde, maar dan zonder machtsspelletjes. Leuke dame leren kennen voor mijn vakantie. Zij ging na mijn vakantie ook een lange reis maken. Dus we zouden elkaar 3 maanden niet zien en we kenden elkaar toen net een maand. Ik wilde wel serieus worden, maar zij wilde vrijheid voor ons allebei. Ik vond het toen klote. Maar voor haar heeft het nogal gebackfired. uiteindelijk heb ik twee dames tussendoor gehad, en eentje daarvan is korte relatie geworden. Dat is nu weer over en nu zijn we weer friends with benefits met de eerste. Ik geloof dat ze er wel spijt van had dat ze dat voorstelde.
Ik wil nu niks serieus op korte termijn want ik ga deze week weer backpacken. Kortom gewoon doen waar je zin in hebt. Als het echt zo leuk is samen komt het uiteindelijk toch wel goed. Ook zonder ellenlange verhalen en A,B, C opties.
Thanks, hier heb ik wel wat aan :)
Ik denk inderdaad dat die emoties er gewoon een beetje bij horen, maar uiteindelijk beland ik toch wel met een of ander buitenlands meisje in bed en dan is het ineens allemaal niet zo erg. En mocht het bij terugkomst nog steeds chill zijn dan zij het zo. Gewoon zien hoe het loopt dus...
pi_155179671
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:02 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Ik krijg hier een beetje kriebels en plaatsvervangende schaamte van.
Hoe zo? Dit is totaal niet een herkenningspunt voor je?
pi_155179672
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:06 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Thanks, hier heb ik wel wat aan :)
Ik denk inderdaad dat die emoties er gewoon een beetje bij horen, maar uiteindelijk beland ik toch wel met een of ander buitenlands meisje in bed en dan is het ineens allemaal niet zo erg. En mocht het bij terugkomst nog steeds chill zijn dan zij het zo. Gewoon zien hoe het loopt dus...
Wat een player _O_
Geen interesse.
pi_155179698
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:07 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Hoe zo? Dit is totaal niet een herkenningspunt voor je?
Ik vind het eng hoe je blijkbaar in je hoofd er mee bezig bent en je zo overtuigd bent van hoe jouw denkwijze de juiste is, als of je in haar hoofd zit. Wat uiteraard niet zo is.

Maar misschien ben ik wel raar in dit.
Geen interesse.
pi_155179701
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:07 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Wat een player _O_
_O-

Zo gaat het bij haar straks ook als ik een paar weken weg ben. Laten we er niet omheen draaien.
pi_155179851
Je overthinkt de boel teveel.
pi_155179872
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:08 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Ik vind het eng hoe je blijkbaar in je hoofd er mee bezig bent en je zo overtuigd bent van hoe jouw denkwijze de juiste is, als of je in haar hoofd zit. Wat uiteraard niet zo is.

Maar misschien ben ik wel raar in dit.
Als ik naast een heel onschuldig meisje op de bank lag dat gewoon me lief aankijkt en me een kusje wilt geven dan is het een ander verhaal. Maar het is wel een beetje obvious als jij tegen je date zegt dat je niet dronken wilt worden (en dan niet als hint) en hij met 4 tequilla shots aan komt.

Maar goed, misschien heb ik het wel mis, hoe kijk jij tegen deze situatie aan? Ben ik alles aan het overdenken of ben ik weldegelijk met een meisje dat weet hoe ze moet manipuleren?
pi_155179909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Je overthinkt de boel teveel.
Mag ik jou vragen heel eerlijk antwoord te geven. Test je nooit jongens uit door specifiek te kijken hoe ze reageren op wat je zegt en doet?

Vragen zoals: volgens mij voel je jezelf een macho of niet?
pi_155179974
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:13 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Als ik naast een heel onschuldig meisje op de bank lag dat gewoon me lief aankijkt en me een kusje wilt geven dan is het een ander verhaal. Maar het is wel een beetje obvious als jij tegen je date zegt dat je niet dronken wilt worden (en dan niet als hint) en hij met 4 tequilla shots aan komt.

Maar goed, misschien heb ik het wel mis, hoe kijk jij tegen deze situatie aan? Ben ik alles aan het overdenken of ben ik weldegelijk met een meisje dat weet hoe ze moet manipuleren?
Ik ben het wel eens met de meerderheid hier. Niet te veel over nadenken. Je probeert dan een soort controle te creëren die je nooit in de hand hebt, immers een mens heeft een eigen wil en je kan niet alles onder controle hebben/houden.

Een wijze les voor jou nog: Als je vrouw nooit probeert te manipuleren is het geen echte vrouw.
Geen interesse.
pi_155179984
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:15 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Mag ik jou vragen heel eerlijk antwoord te geven. Test je nooit jongens uit door specifiek te kijken hoe ze reageren op wat je zegt en doet?

Vragen zoals: volgens mij voel je jezelf een macho of niet?
Heer eerlijk heb ik die neiging wel eens. Maar in de loop der jaren ben ik er wel achtergekomen dat wanneer je spelletjes nodig hebt (of denkt te hebben), dit geen goed teken is.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:20:29 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155180039
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:27 schreef Kutdeksel het volgende:

Geloof me, zo denken vrouwen echt. Zodra een vrouw me niets boeit probeer ik ze ook niet te begrijpen (teveel energie zoals dat me nu kost), maar zodra ik gevoelens krijg kan ik het niet laten.
Geloof me. Probeer niet iedere vrouw over een kam te scheren. Daarmee doe je iedereen te kort.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155180231
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:59 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Maar dat is ook een hele andere situatie. Ik neem het even aan, maar jullie vonden elkaar gewoon leuk, verkering, verloofd hop trouwen en daar gaan jullie. Friends with benefits terwijl je wel emotioneel aan elkaar verbind is gewoon gevaarlijk terrein.

Ben 20.
True. Op jouw leeftijd was ik ook nog wel bezig met rolspelen ja. Leer je vanzelf wel af.
pi_155180260
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:17 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Ik ben het wel eens met de meerderheid hier. Niet te veel over nadenken. Je probeert dan een soort controle te creëren die je nooit in de hand hebt, immers een mens heeft een eigen wil en je kan niet alles onder controle hebben/houden.

Een wijze les voor jou nog: Als je vrouw nooit probeert te manipuleren is het geen echte vrouw.
Dus nu zeg je eigenlijk laat je maar lekker manipuleren door een vrouw?
Kijk, wat ik heb geleerd is dat mannen exentrieke controle uitoefenen en vrouwen intrensieke. Ik kan bijvoorbeeld uit gewoonte tegen mijn vriendin zeggen kom we gaan hierheen, of bepalen wat voor standje etc. (natuurlijk kan ze ook wat zeggen want je doet samen dingen maar van nature neemt een man initiatief in dat soort dingen).

Vrouwen daarentegen kunnen op een passieve manier juist weer de man beinvloeden. Dat weet je zelf ook. Ik ben me alleen sterk bewust van die controle. Wanneer een vrouw dat doet kan ik mijn denken niet uitzetten en ga ik daar bewust op reageren. Dat is eenaal wie ik ben, mezelf zijn dus.
Als ik dan niet mezelf ben ga ik daar op reageren zoals een doorsnee man dat zou doen, of erin meegaan (onderdanige man) of doen wat je zelf wilt omdat het je geen fuck boeit wat voor betekenis de vrouw geeft aan die situatie (dominante man). In die situaties lijkt het mij het beste om het te benoemen zodat het ontwapend wordt.

Maar hoe zie jij dat voor je? Een echte man? Hoe gaat die om met manipulatie?

Laat hij het gaan omdat hij weet dat je toch geen controle over je hebt of gunt hij je die controle, of wordt hij gecontroleerd? Of zet hij de controle buitenspel omdat hij zelf de controle wilt hebben?
pi_155180277
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Heer eerlijk heb ik die neiging wel eens. Maar in de loop der jaren ben ik er wel achtergekomen dat wanneer je spelletjes nodig hebt (of denkt te hebben), dit geen goed teken is.
Eigenlijk wil je een man die je geen ruimte geeft tot spelletjes?
pi_155180298
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geloof me. Probeer niet iedere vrouw over een kam te scheren. Daarmee doe je iedereen te kort.
Iedereen verschilt maar iedereen is ook weer gelijk.
pi_155180324
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

True. Op jouw leeftijd was ik ook nog wel bezig met rolspelen ja. Leer je vanzelf wel af.
Ben wel benieuwd, hoe ga je er nu mee om? Of manipuleerd je vrouw je never nooit?
pi_155180335
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:31 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Eigenlijk wil je een man die je geen ruimte geeft tot spelletjes?
Ik wil gewoon niet dat dat nodig is. Dus dat de relatie goed zit. Meestal komt de neiging om te manipuleren door wantrouwen, onzekerheid en dergelijke.

Maar goed, is voor jullie niet aan de orde. Jullie hebben geen relatie maar meer iets tussen relatie en vriendschap. Je wilt ook geen relatie omdat je haar niet leuk genoeg vindt; duidelijker kan niet. Deze situatie zal niet eindeloos duren. Eens zul jij iemand tegenkomen die wel leuk genoeg is en hierom lachen. Gok ik.
pi_155180368
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:30 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Dus nu zeg je eigenlijk laat je maar lekker manipuleren door een vrouw?
Kijk, wat ik heb geleerd is dat mannen exentrieke controle uitoefenen en vrouwen intrensieke. Ik kan bijvoorbeeld uit gewoonte tegen mijn vriendin zeggen kom we gaan hierheen, of bepalen wat voor standje etc. (natuurlijk kan ze ook wat zeggen want je doet samen dingen maar van nature neemt een man initiatief in dat soort dingen).

Vrouwen daarentegen kunnen op een passieve manier juist weer de man beinvloeden. Dat weet je zelf ook. Ik ben me alleen sterk bewust van die controle. Wanneer een vrouw dat doet kan ik mijn denken niet uitzetten en ga ik daar bewust op reageren. Dat is eenaal wie ik ben, mezelf zijn dus.
Als ik dan niet mezelf ben ga ik daar op reageren zoals een doorsnee man dat zou doen, of erin meegaan (onderdanige man) of doen wat je zelf wilt omdat het je geen fuck boeit wat voor betekenis de vrouw geeft aan die situatie (dominante man). In die situaties lijkt het mij het beste om het te benoemen zodat het ontwapend wordt.

Maar hoe zie jij dat voor je? Een echte man? Hoe gaat die om met manipulatie?

Laat hij het gaan omdat hij weet dat je toch geen controle over je hebt of gunt hij je die controle, of wordt hij gecontroleerd? Of zet hij de controle buitenspel omdat hij zelf de controle wilt hebben?
Nee, gewoon go with the flow. Je mag bedachtzaam zijn, maar deze analyse is ook weer zoiets.
Ik vind dit niet normaal eigenlijk. En wanneer weet je of er gemanipuleerd word of niet?
Precies dat weet je niet altijd, je zal ook wel eens bespeeld zijn zonder dat je het door hebt ;)

Vrouwen kunnen ook initiatief nemen, we leven inmiddels in 2015 en niet meer in 1898.
Geniet gewoon van je vriendin of hoe je haar ook noemt i.p.v. paranoïde allerlei tekens en signalen te zoeken zodat je maar niet voor jouw gevoel gemanipuleerd word. Daar lijk je heel erg bang voor te zijn op een of andere manier.
Geen interesse.
pi_155180503
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:33 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik wil gewoon niet dat dat nodig is. Dus dat de relatie goed zit. Meestal komt de neiging om te manipuleren door wantrouwen, onzekerheid en dergelijke.

Maar goed, is voor jullie niet aan de orde. Jullie hebben geen relatie maar meer iets tussen relatie en vriendschap. Je wilt ook geen relatie omdat je haar niet leuk genoeg vindt; duidelijker kan niet. Deze situatie zal niet eindeloos duren. Eens zul jij iemand tegenkomen die wel leuk genoeg is en hierom lachen. Gok ik.
Je slaat de spijker op z'n kop. Daar komt het ook zeker vandaan, vanuit beide kanten. Dat laatste is in ieder geval een mooi vooruitzicht, bedankt :)
pi_155180567
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:34 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Nee, gewoon go with the flow. Je mag bedachtzaam zijn, maar deze analyse is ook weer zoiets.
Ik vind dit niet normaal eigenlijk. En wanneer weet je of er gemanipuleerd word of niet?
Precies dat weet je niet altijd, je zal ook wel eens bespeeld zijn zonder dat je het door hebt ;)

Vrouwen kunnen ook initiatief nemen, we leven inmiddels in 2015 en niet meer in 1898.
Geniet gewoon van je vriendin of hoe je haar ook noemt i.p.v. paranoïde allerlei tekens en signalen te zoeken zodat je maar niet voor jouw gevoel gemanipuleerd word. Daar lijk je heel erg bang voor te zijn op een of andere manier.
Ik ben wat dat betrefd ook wel een controlefreak. En ik denk wij beide. Wij beide weten dat we kunnen manipuleren waardoor we ons tegen onszelf proberen te beschermen (op een hele onschuldige flirterige manier maar met een veel diepere laag eronder).
Maar ik ga het in ieder geval proberen wat meer los te laten, dat heb ik in ieder geval nu van jullie reacties geleerd. :)
pi_155180637
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:41 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Ik ben wat dat betrefd ook wel een controlefreak. En ik denk wij beide. Wij beide weten dat we kunnen manipuleren waardoor we ons tegen onszelf proberen te beschermen (op een hele onschuldige flirterige manier maar met een veel diepere laag eronder).
Maar ik ga het in ieder geval proberen wat meer los te laten, dat heb ik in ieder geval nu van jullie reacties geleerd. :)
Goed dat je je dat (nu) realiseert. Je bent nog jong, maar als je zo doorgaat kan je denk ik uiteindelijk heel moeilijk een volwassen relatie onderhouden.
En stel je vind echt iemand heel leuk en je wil er verder mee maar je blijft denken op deze manier dan gok ik op veel slechtlopende relaties.
Geen interesse.
pi_155180683
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:33 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd, hoe ga je er nu mee om? Of manipuleerd je vrouw je never nooit?
Nou, ze mag het altijd proberen, maar na 10 jaar snapt ze vast wel dat ik daar niet voor zwicht.
pi_155180779
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:44 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Goed dat je je dat (nu) realiseert. Je bent nog jong, maar als je zo doorgaat kan je denk ik uiteindelijk heel moeilijk een volwassen relatie onderhouden.
En stel je vind echt iemand heel leuk en je wil er verder mee maar je blijft denken op deze manier dan gok ik op veel slechtlopende relaties.
Als ik iemand echt leuk vind er ook minder reden is voor mindgames, omdat er dan minder te verbergen is. En uiteindelijk ga ik al deze relaties uiteindelijk ook aan voor mijn droomvrouw.
pi_155180816
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:49 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Als ik iemand echt leuk vind er ook minder reden is voor mindgames, omdat er dan minder te verbergen is. En uiteindelijk ga ik al deze relaties uiteindelijk ook aan voor mijn droomvrouw.
Stel ze zou dit doen:

quote:

[..]

Voorbeeldje:
We zitten film te kijken. Ik gaf tussendoor aan dat ik graag wil weten hoe de film afloopt. Tijdens een spannende scene begint ze me ineens te verleiden en te zoenen. Ik maak er een grapje van en benoem of ze wilt dat ik moet kiezen tussen de film of haar. Zij natuurlijk in de lach omdat ze weet dat ik haar door heb.

Hoe zou jij op deze situatie reageren dan?
pi_155180949
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik gok zomaar dat ze dat zegt omdat ze dan zelf ook een vrijbriefje heeft om dat te doen.
Of ze zei het in de ijdele hoop dat TS zou zeggen ''Nee, dat is niet nodig, ik wil alleen jou'' ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 15:56:42 #63
16180 crew  CoolGuy
pi_155181021
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Of ze zei het in de ijdele hoop dat TS zou zeggen ''Nee, dat is niet nodig, ik wil alleen jou'' ;)
Dat kan ook nog ja.
pi_155181051
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

:D

Of schat jij dat echt zo in?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:58:09 #65
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_155181060
Comfort test, shit test. Google het.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:58:52 #66
431144 Teydelyk
pi_155181090
Een beetje teasen in een relatie kan geen kwaad overigens.
pi_155181101
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:58 schreef Teydelyk het volgende:
Comfort test, shit test. Google het.
Iemand die het snapt :Y
Wat is volgens jou de beste manier op hierop te reageren?

Edit: Net gelezen wat redpill zegt. Daar staat dat je haar juist comfort moet geven, maar dat lijkt me wel heel definitief in deze situatie.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kutdeksel op 13-08-2015 16:06:00 ]
pi_155181108
Dat van die film... was ze niet gewoon een beetje bang door die spannende scène? Ik heb dat ook wel eens, dan wil ik me stiekem verstoppen achter de bank omdat het eng is. Misschien wilde ze zich niet laten kennen en zoende ze je daarom wel, hoefde ze even niet naar het beeld te kijken.
pi_155181118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:59 schreef Polenbatser het volgende:
Dat van die film... was ze niet gewoon een beetje bang door die spannende scène? Ik heb dat ook wel eens, dan wil ik me stiekem verstoppen achter de bank omdat het eng is. Misschien wilde ze zich niet laten kennen en zoende ze je daarom wel, hoefde ze even niet naar het beeld te kijken.
Het was Troy...
pi_155181205
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:57 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

:D

Of schat jij dat echt zo in?
Zo te lezen zijn jullie beide zo bezig met elkaar niet te laten kennen en vooral niet toegeven aan elkaar dat jullie elkaar oprecht leuk vinden dat ze misschien hoopt jou zo een beetje uit de tent te lokken om toch toe te geven dat je haar meer dan alleen een sexbuddy ziet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:03:38 #71
431144 Teydelyk
pi_155181218
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:59 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de beste manier op hierop te reageren?
Je zult altijd een balans moeten zoeken. Te kil zijn en ze krijgt koude voeten, te makkelijk zijn en ze raakt verveelt. Shit tests altijd negeren, opblazen, afwenden, er langs heen praten. Na de seks sowieso een beetje knuffelen, zeker als je wat dominanter bent geweest.
pi_155181244
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:59 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Jammer dat je nu iedereen die je probeert te helpen eigenlijk benoemd tot onwetend en dit topic niet snappen.

Succes verder!
Geen interesse.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:05:21 #73
431144 Teydelyk
pi_155181264
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:04 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Jammer dat je nu iedereen die je probeert te helpen eigenlijk benoemd tot onwetend en dit topic niet snappen.

Succes verder!
Je gaat niet aan een vis vragen hoe je vissen moet vangen, dat vraag je aan de visser.
pi_155181293
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:59 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Het was Troy...
Ah ok, nee ja zo eng is die niet.

Aangezien je graag wilt weten van vrouwen of ze manipuleren en testen, ik heb dat wel gedaan ja. Maar eigenlijk altijd als ik onbewust voelde dat er iets niet helemaal goed zat. Die 'relaties' duurde ook nooit lang. Bij mijn ex-vriend heb ik nooit getest of wat dan ook, want dat voelde direct goed. Is uiteindelijk om andere redenen verbroken die relatie. Dus misschien wil ze meer maar voelt ze dat jij dat niet wilt en wil ze toch testen of je niet misschien meer wil? Nou redeneer ik wel heel erg vanuit mijn eigen hoofd, dus dit hoeft voor haar helemaal niet op te gaan.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:06:58 #75
431144 Teydelyk
pi_155181317
Nu belt ze gister ineens op om te zeggen dat als ik daar de kans krijg iets te doen ik er gewoon voor moet gaan.

Waarschijnlijk heeft ze zelf net ook een ander op het oog of al iets mee geflikt.
pi_155181330
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:05 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Je gaat niet aan een vis vragen hoe je vissen moet vangen, dat vraag je aan de visser.
Jongetjes... :N
Geen interesse.
pi_155181332
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zo te lezen zijn jullie beide zo bezig met elkaar niet te laten kennen en vooral niet toegeven aan elkaar dat jullie elkaar oprecht leuk vinden dat ze misschien hoopt jou zo een beetje uit de tent te lokken om toch toe te geven dat je haar meer dan alleen een sexbuddy ziet.
Maar ze weet dat het geen relatie kan worden. Is het reeel om in een friends with benefits situatie af te spreken alleen seks met elkaar te hebben, of is dat niet gewoon een synoniem voor relatie?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:07:42 #78
431144 Teydelyk
pi_155181345
Het is de natuur van vrouwen om te manipuleren en mindgames te spelen. Daarom doen ze het vaak goed in de politiek. Mannen losten problemen met hun vuisten op.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:07:59 #79
431144 Teydelyk
pi_155181354
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:07 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Jongetjes... :N
Geen inhoudelijke reactie? Dan heb ik gelijk :)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:08:56 #80
431144 Teydelyk
pi_155181388
Zijn jullie exclusief FWB? Dus zij slaapt met niemand anders en jij ook niet?
pi_155181410
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:07 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Maar ze weet dat het geen relatie kan worden. Is het reeel om in een friends with benefits situatie af te spreken alleen seks met elkaar te hebben, of is dat niet gewoon een synoniem voor relatie?
Maar misschien wil ze eigenlijk wel gewoon een relatie?
En anders praat je gewoon met haar, dat doen zeg maar volwassen mensen in wat voor relatie dan ook. ;)
pi_155181428
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:03 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Je zult altijd een balans moeten zoeken. Te kil zijn en ze krijgt koude voeten, te makkelijk zijn en ze raakt verveelt. Shit tests altijd negeren, opblazen, afwenden, er langs heen praten. Na de seks sowieso een beetje knuffelen, zeker als je wat dominanter bent geweest.
Dat is precies wat ik ook een keer tegen haar zij. Ik wil tussen ons de balans vinden tussen vriendschap, liefde met elkaar delen en seks.

Het probleem hiermee is dat dit geen shit test is maar een comfort test. Zoals snakelady al zij kan het heel goed zijn dat ze wilt kijken of ik echt om haar geef. Of natuurlijk niet, het kan ook zijn dat ze gewoon probeert emotioneel onafhankelijk te zijn omdat ze weet dat we over een maand ermee moeten stoppen.

Eerlijk gezegd vind ik het moeilijk in te schatten of in onze relatie het oke is om alleen op elkaar te focussen. Kom ik dan te attached over als ik dat toch wil? Want diep van binnen wil ik het liefste dat totdat we met elkaar stoppen...
pi_155181469
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:04 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Succes verder!
Zo bedoel ik het dus niet. De meeste kennis die ik hierover heb komt van de bron die hij net benoemd. Hij weet er gewoon iets meer over de wanneer waarop ik tegen relaties aan kijk en de manier waarop ik met vrouwen om ga. Verder no offence, ik waardeer jouw advies ook :)
pi_155181529
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:06 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Ah ok, nee ja zo eng is die niet.

Aangezien je graag wilt weten van vrouwen of ze manipuleren en testen, ik heb dat wel gedaan ja. Maar eigenlijk altijd als ik onbewust voelde dat er iets niet helemaal goed zat. Die 'relaties' duurde ook nooit lang. Bij mijn ex-vriend heb ik nooit getest of wat dan ook, want dat voelde direct goed. Is uiteindelijk om andere redenen verbroken die relatie. Dus misschien wil ze meer maar voelt ze dat jij dat niet wilt en wil ze toch testen of je niet misschien meer wil? Nou redeneer ik wel heel erg vanuit mijn eigen hoofd, dus dit hoeft voor haar helemaal niet op te gaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:06 schreef Teydelyk het volgende:
Nu belt ze gister ineens op om te zeggen dat als ik daar de kans krijg iets te doen ik er gewoon voor moet gaan.

Waarschijnlijk heeft ze zelf net ook een ander op het oog of al iets mee geflikt.
En dit zijn dus de twee scenarios waar ik tussen in zit met mijn gedachtens.
Ik weet echt niet welke van de twee nou waarheid is, ook omdat ze zelf ontzettend intelligent is en weet hoe ze moet bespelen...
pi_155181587
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:13 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

[..]

Ik weet echt niet welke van de twee nou waarheid is, ook omdat ze zelf ontzettend intelligent is en weet hoe ze moet bespelen...
Maar misschien zitten jullie nu zo vast in dit patroon dat het ze zelf niet zo goed weet hoe ze het onderwerp moet aansnijden?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:15:19 #86
431144 Teydelyk
pi_155181588
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:13 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

[..]

Niet echt iemand waar je een relatie mee aan wil gaan dus.
pi_155181671
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:08 schreef Teydelyk het volgende:
Zijn jullie exclusief FWB? Dus zij slaapt met niemand anders en jij ook niet?
Daar is nog nooit echt over gepraat, totdat ze dus net belt om die stap te zetten. Omdat ze dat wilt OF omdat ze dat JUIST NIET wilt. Dat vind ik dus heel moeilijk nu in te schatten.
Want zodra ze niet exclusief wilt zijn en ik wel maakt dat dingen heel awkard (dan ben ik overly attached). Dan is dit eigenlijk een niet intentionele shit test.
Maar als ze het wel wilt en dit zegt is het een intentionele comfort test.

Snap je het dillema?
pi_155181696
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:15 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Maar misschien zitten jullie nu zo vast in dit patroon dat het ze zelf niet zo goed weet hoe ze het onderwerp moet aansnijden?
Ze belt me doodleuk op (beetje nerveus wel) om te zeggen dat als ik wil neuken ik dat gewoon moet doen
pi_155181706
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:15 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Niet echt iemand waar je een relatie mee aan wil gaan dus.
Precies, maar toch wil ik haar voor nu wel exclusief
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:19:41 #90
431144 Teydelyk
pi_155181732
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:18 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Precies, maar toch wil ik haar voor nu wel exclusief
Dan geef je wel behoorlijk wat macht uit handen.
pi_155181777
Ik heb het idee dat ik tegen haar wil gaan zeggen dat zolang wij FWB zijn ik wel exclusiviteit wil. Although ik mezelf daarmee wel in de vingers snijdt mocht ik een leuk buitenlands meisje tegen komen.

Wat kunnen we mensen toch lekker hypocriet zijn ook he :)
pi_155181805
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:19 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Dan geef je wel behoorlijk wat macht uit handen.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:17 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Daar is nog nooit echt over gepraat, totdat ze dus net belt om die stap te zetten. Omdat ze dat wilt OF omdat ze dat JUIST NIET wilt. Dat vind ik dus heel moeilijk nu in te schatten.
Want zodra ze niet exclusief wilt zijn en ik wel maakt dat dingen heel awkard (dan ben ik overly attached). Dan is dit eigenlijk een niet intentionele shit test.

Snap je het dillema?
Dat hangt er dus een beetje vanaf. Het is een beetje het prisoners dillema.

Wat het trouwens zo moeilijk maakt is dat ze het ene moment heel aanhankelijk is en het andere moment weer heel onafhankelijk. En ik weet niet hoe ze mij ziet.

Ik deed me juist voor als heel attached terwijl ik dat niet was. Het feit dat ze dat weet of niet weet heeft ook weer invloed op de situatie.

[ Bericht 9% gewijzigd door Kutdeksel op 13-08-2015 16:29:40 ]
pi_155181925
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar misschien wil ze eigenlijk wel gewoon een relatie?
En anders praat je gewoon met haar, dat doen zeg maar volwassen mensen in wat voor relatie dan ook. ;)
Ze stemt ermee in dat een lange afstand relatie geen goed idee is, maar of ze met mee praat of niet is de vraag.
pi_155182298
Ze heeft trouwens eens gezegd dat ze er niet van houdt als een jongen met een meisje gaat om 'de sport'. Dat rijmt dan toch niet met ga maar neuken als je op vakantie bent?
pi_155182973
Pffff.. Wat ben jij een controlfreak zeg! Probeer je te voorkomen dat je (weer) gekwetst wordt?
pi_155183045
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:07 schreef Teydelyk het volgende:
Het is de natuur van vrouwen om te manipuleren en mindgames te spelen. Daarom doen ze het vaak goed in de politiek. Mannen losten problemen met hun vuisten op.
Ik weet niet of dat laatste in dit geval nou de oplossing is.

En: bitch, please.
pi_155183090
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:20 schreef Kutdeksel het volgende:
Ik heb het idee dat ik tegen haar wil gaan zeggen dat zolang wij FWB zijn ik wel exclusiviteit wil. Although ik mezelf daarmee wel in de vingers snijdt mocht ik een leuk buitenlands meisje tegen komen.

Wat kunnen we mensen toch lekker hypocriet zijn ook he :)
Vind je haar echt niet leuk? Als je FWB bent en je mag niet iets met aan ander uitspoken en het gaat om meer dan de seks, dan heb je gewoon een (misschien niet zo beste) relatie toch?
pi_155183162
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Ze stemt ermee in dat een lange afstand relatie geen goed idee is, maar of ze met mee praat of niet is de vraag.
Waar ga jij naartoe dan? Ik bedoel, wat is de afstand?
pi_155183235
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:02 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Vind je haar echt niet leuk? Als je FWB bent en je mag niet iets met aan ander uitspoken en het gaat om meer dan de seks, dan heb je gewoon een (misschien niet zo beste) relatie toch?
Dat idee heb ik dus ook, dat ze nu beide angstvallig een relatie proberen te vermijden vanwege de betekenis maar er eigenlijk al midden in zitten.

Gezellig samen film kijken, knuffelen, seks, veel praten met elkaar, vertrouwensband, vriendschap, monogaam willen zijn.....dat klinkt voor mij toch echt wel als een relatie. :P
pi_155185703
Jezus, wat een kutleven heb je als je de hele tijd zoveel nadenkt terwijl je zo weinig verstand hebt.
pi_155185762
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:59 schreef plieneminie het volgende:
Pffff.. Wat ben jij een controlfreak zeg! Probeer je te voorkomen dat je (weer) gekwetst wordt?
Herken je jezelf daarin?
pi_155185790
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:00 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat laatste in dit geval nou de oplossing is.

En: bitch, please.
Voor sommige dames kan een goeie fist partij juist wel opwindend zijn.
pi_155185822
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:42 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Herken je jezelf daarin?
Nee, een vriend.
pi_155185852
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:02 schreef aquawoman het volgende:

[..]

De scheiding tussen dit en een relatie is ook heel dun, behalve dat we elkaar iets minder serieus nemen (we teasen elk uur wel) en we beide beseffen dat het toch niks kan worden. Neem ik aan.
pi_155185889
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waar ga jij naartoe dan? Ik bedoel, wat is de afstand?
Zweden. Niet zo heel ver maar niet waard voor een relatie.

Ze had zelf ook al eens een lange afstand relatie gehad die niet werkte dus ze zegt zelf ook dat ze het niks vind.
pi_155186022
Vraag het gewoon. Vrouwen zijn, net als mannen, niet allemaal hetzelfde. 'Alle vrouwen' slaat nergens op, behalve dat ze een vagina hebben.

Als ik zeg ga maar lekker neuken, dan meen ik dat. Andere mensen/vrouwen niet. Zeg dat je twijfelt en het eerlijk wil spelen. En dump drama
pi_155186211
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Jezus, wat een kutleven heb je als je de hele tijd zoveel nadenkt terwijl je zo weinig verstand hebt.
Lekker in de aanval! Wat zie ik verkeerd volgens jou?
pi_155186324
Heb je autisme?
pi_155186623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:09 schreef Kutdeksel het volgende:
Ik ben daarnaast ook minder 'macho' gaan gedragen en meer mezelf geworden (net zoals zij, van tough girl naar een wat meer open boek).
Hilarische constatering toch wel, gezien je relaas.

quote:
Je zou eigenlijk denken dat de situatie duidelijk is voor ons beide. Toch heb ik het idee van niet.
Verrassend ja..

quote:
Nu belt ze gister ineens op om te zeggen dat als ik daar de kans krijg iets te doen ik er gewoon voor moet gaan. Ik reageerde er expres nonchalant op grapte dat dat soort van 'lief' van haar is en dat hetzelfde natuurlijk voor haar geldt. Ik zit er dus over na te denken en het kan een paar dingen betekenen:

1) Ze is verliefd op me geworden en wilt me het gevoel geven dat ze onafhankelijk is om mij afhankelijk te maken (dit vermoed een goeie vriend van me)
2) Ze wilt gewoon lekker neuken met wat andere mannen (ze heeft een hoog libido van nature)
3) Ze is zooo lief dat ze nog even last minute aan geeft dat ik de vrijheid heb, wat sarcastisch klinkt maar best nog zou kunnen, mits:
A) Ik de situatie zou overthinken en ze blind is geweest voor de manier waarop ik me in het begin voelde. Dus dat ze denkt dat ik haar gewoon echt leuk vind maar dat we ondanks dat wel elkaar vrijheid gunnen. Bijna te mooi om waar te zijn dus. Of:
B) Helemaal niet boeitdat ik van binnen totaal onafhankelijk met haar om wou gaan (zonder dat te uitten) en het haar ook niks boeit dat ik haar een beetje leuk ben gaan vinden. Puur friends with benefits, that's it.
Dit had zoveel makkelijker en korter gekund, als je niet zo vuistdiep in dit soort spelletjes zou zitten en het gewoon op de vrouw af kan vragen of ze echt wil dat je vrijheid om andere meisjes te neuken gaat gebruiken. Maar ja, zoals de waard is, etc. krijg je dan vast weer zo een tactisch antwoord nu en blijf je om elkaar heen dralen..

quote:
Ik hoop dat iemand die dit leest de situatie herkent en me kan vertellen wat er in haar omgaat (al heb ik het voorgevoel dat het om 1 gaat).
Godzijdank geen herkenning nee. Wel typisch dat je eckt goede vrienden zou zijn, haar denkt te kunnen en moeten manipuleren en je dit dan nog aan wildvreemden op internet moet vragen, terwijl je ondertussen ook niet gewoon gaat voor wat jij wil..
Treurig..

quote:
Daarnaast is het zo dat ik niet helemaal meer zeker ben hoe ze tegen me aan kijkt. In het begin maakte dit mij ook niet zoveel uit maar omdat ik nu wat gevoelens voor haar heb gaat dit toch meespelen. Als jullie het plaatje van een afstandje bekijken, denken jullie dan dat ze denkt dat ik:

1) Haar 'echt' leuk vond/vind maar gewoon geen relatie met haar kan krijgen door de omstandigheden. En wederzijds. En daar A) Oke mee is of B) probeert mij om te krijgen toch een relatie met haar te krijgen
Het kunnen, willen en krijgen zou gebaseerd moeten zijn op wat jullie beide echt willen. Je vraagt op internet of je haar echt leuk vindt, dus je zal wel niet klaar zijn voor een volwassen relatie.
Gezien de PUA-achtige omstandigheden is het ook nog de vraag of een van jullie twee eerlijk open kaart zou gaan spelen over de eckte gevoelens en of jullie elkaar daar dan in zouden kunnen vertrouwen..

quote:
2) Ik haar probeerde te 'playen' (zoals dat weleens eerder bij haar gebeurd is) maar ik mijn gevoelens niet onder controle kon krijgen, als een zwakkeling, waardoor ze nu toe is aan een andere jongen als ik weg ben. (Dit zie je vaak gebeuren, op de een of andere manier houden vrouwen altijd van onafhankelijke mannen, dus dat ze dit op deze manier ziet is zeker reeel)
3) Ik haar gewoon een leuk meisje vind en probeer te genieten van de tijd die we hebben, en daarom we nonchalant met elkaar moeten omgaan wat betrefd seks met anderen. (Dit is wat ik eigenlijk al die tijd voelde, naar haar communiceer en waar ze verbaal mee instemt).
Je bent een zwakkeling door dit soort spelletjes in stand te houden, terwijl je jezelf af moet vragen wat je nu eigenlijk echt wil en daar gewoon voor te gaan. Je bent een zwakkeling als wat je wil afhangt van wat die meid al dan niet wel zou kunnen willen.

quote:
Ik hoop dat iemand deze situatie herkent of ziet wat er speelt en dit voor mij wat duidelijker kan maken.

Ben erg benieuwd!
Gewoon kappen met die hele handel. Ga niet meer dan ordinair no strings attached rondneuken tot je een meid tegenkomt die je echt wil en ga daar dan gewoon voor zonder spelletjes die je weg houden bij je eigenlijke gevoel en niet duidelijk zijn voor de ander.

Fijne vakantie hè!
pi_155188306
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:51 schreef Koettie het volgende:
Vraag het gewoon. Vrouwen zijn, net als mannen, niet allemaal hetzelfde. 'Alle vrouwen' slaat nergens op, behalve dat ze een vagina hebben.

Als ik zeg ga maar lekker neuken, dan meen ik dat. Andere mensen/vrouwen niet. Zeg dat je twijfelt en het eerlijk wil spelen. En dump drama
Ga ik doen
pi_155188394
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:00 schreef Rucola het volgende:
Heb je autisme?
Nee, maar wel een hoger iq dan gemiddeld en waarschijnlijk hooggevoeligheid.

Hoe zo denk je dat dan? Vanwege het overdenken?
pi_155188426
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:11 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Nee, maar wel een hoger iq dan gemiddeld en waarschijnlijk hooggevoeligheid.

Hoe zo denk je dat dan? Vanwege het overdenken?
Ja en alles eng serieus nemen
pi_155188583
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hilarische constatering toch wel, gezien je relaas.

[..]

Verrassend ja..

[..]

Dit had zoveel makkelijker en korter gekund, als je niet zo vuistdiep in dit soort spelletjes zou zitten en het gewoon op de vrouw af kan vragen of ze echt wil dat je vrijheid om andere meisjes te neuken gaat gebruiken. Maar ja, zoals de waard is, etc. krijg je dan vast weer zo een tactisch antwoord nu en blijf je om elkaar heen dralen..

[..]

Godzijdank geen herkenning nee. Wel typisch dat je eckt goede vrienden zou zijn, haar denkt te kunnen en moeten manipuleren en je dit dan nog aan wildvreemden op internet moet vragen, terwijl je ondertussen ook niet gewoon gaat voor wat jij wil..
Treurig..

[..]

Het kunnen, willen en krijgen zou gebaseerd moeten zijn op wat jullie beide echt willen. Je vraagt op internet of je haar echt leuk vindt, dus je zal wel niet klaar zijn voor een volwassen relatie.
Gezien de PUA-achtige omstandigheden is het ook nog de vraag of een van jullie twee eerlijk open kaart zou gaan spelen over de eckte gevoelens en of jullie elkaar daar dan in zouden kunnen vertrouwen..

[..]

Je bent een zwakkeling door dit soort spelletjes in stand te houden, terwijl je jezelf af moet vragen wat je nu eigenlijk echt wil en daar gewoon voor te gaan. Je bent een zwakkeling als wat je wil afhangt van wat die meid al dan niet wel zou kunnen willen.

[..]

Gewoon kappen met die hele handel. Ga niet meer dan ordinair no strings attached rondneuken tot je een meid tegenkomt die je echt wil en ga daar dan gewoon voor zonder spelletjes die je weg houden bij je eigenlijke gevoel en niet duidelijk zijn voor de ander.

Fijne vakantie hè!
Even los van de toon van je post (valsssss }) ) moet ik je gelijk geven. Ik ben zelf ook niet eenduidig tegenover haar. Wil het casual houden maar ben wel heel klef. Geen wonder dat ze dit voorstelt, los van wat ze zelf wilt.

Ik wil in ieder geval geen relatie met haar, dat weet ik zeker. Is het dan eerlijk om monochamie te verwachten in een friends with benefits relatie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kutdeksel op 13-08-2015 20:30:31 ]
pi_155188748
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:12 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ja en alles eng serieus nemen
Wat valt er hier niet serieus te nemen dan?
pi_155189474
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:19 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Even los van de toon van je post (valsssss }) ) moet ik je gelijk geven. Ik ben zelf ook niet eenduidig tegenover haar. Wil het casual houden maar ben wel heel klef. Geen wonder dat ze dit voorstelt, los van wat ze zelf wilt.

Ik wil in ieder geval geen relatie met haar, dat weet ik zeker. Is het dan eerlijk om monochamie te verwachten in een friends with benefits relatie?
Mijn voormalig FWB praatte ook zo :') . En toen ik er klaar mee was en er met een ander vandoor ging was dat 1 groot drama. Kan je dat hebben? Dat zij jou laat zitten voor een ander?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155189750
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:44 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Mijn voormalig FWB praatte ook zo :') . En toen ik er klaar mee was en er met een ander vandoor ging was dat 1 groot drama. Kan je dat hebben? Dat zij jou laat zitten voor een ander?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij voor een ander zou ik wel kut vinden. Dat het stopt omdat het moet stoppen is iets anders. Tenminste, dat denk ik nu. Wel leuk dat het zo voor jullie afliep :)
pi_155189928
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:50 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Mij voor een ander zou ik wel kut vinden. Dat het stopt omdat het moet stoppen is iets anders. Tenminste, dat denk ik nu. Wel leuk dat het zo voor jullie afliep :)
En wanneer moet het stoppen omdat het moet stoppen zonder dat het kut is dan? Geloof me; die scenario's zijn er vrijwel niet.
pi_155189958
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:54 schreef silliegirl het volgende:

[..]

En wanneer moet het stoppen omdat het moet stoppen zonder dat het kut is dan? Geloof me; die scenario's zijn er vrijwel niet.
Ik ga volgende maand voor een lange tijd naar het buitenland. Onze afspraak was dat we tot die tijd samen zouden blijven en dat het daarna over moet..
  donderdag 13 augustus 2015 @ 21:00:14 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155190178
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:55 schreef Kutdeksel het volgende:

Ik ga volgende maand voor een lange tijd naar het buitenland. Onze afspraak was dat we tot die tijd samen zouden blijven en dat het daarna over moet..
Niks moet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155190219
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niks moet.
Het kan niet anders. Ik kan een lange afstand relatie niet handlen, dat weet ik nu al. Zij heeft er al 1 gehad die ook faliekant de mist in ging. Naar haar zeggen heeft ze daar ook geen zin in.
pi_155190310
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:55 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Tsja. Dan ben je gedwongen uit elkaars buurt. Maar dan kan het nog wel rot voelen, helaas!
  donderdag 13 augustus 2015 @ 21:04:44 #122
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155190375
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:47 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Zweden. Niet zo heel ver maar niet waard voor een relatie.

Ze had zelf ook al eens een lange afstand relatie gehad die niet werkte dus ze zegt zelf ook dat ze het niks vind.
Tja, Ik heb 2,5 jaar en lat relatie gehad met nu mijn man in Denemarken.
Dat was het toch echt wel waard voor ons ;)
Maar ik ontken niet dat het moeilijk kan zijn en het niet voor iedereen is weggelegd.
pi_155192353
Als jullie gewoon niet de hele tijd zo een spelletjes hadden gespeeld dan zat jij nu niet zo in de shit.
Voor de rest spreek je jezelf heel hard tegen. En volgens mij willen jullie beiden een relatie met elkaar! Maar zoeken jullie de hele tijd smoezen om er maar niet aan toe te geven. Want het resultaat is een scheiding door je lange reis.
Dus beiden stoer doen om jullie zelf te beschermen. Om jezelf wijs te maken dat het toch niet kan..
Waarschijnlijk ook beiden een flinke portie bindingsangst.
En misschien is je IQ wel hoog (ondanks een paar domme schrijffouten), je EQ moet duidelijk nog een flink stuk groeien.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_155193052
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:19 schreef Kutdeksel het volgende:
Geen wonder dat ze dit voorstelt, los van wat ze zelf wilt.
Gezien jullie dynamiek misschien niet nee, maar ik verwonder me wel..

quote:
Wist je niet een tijdje terug ook zeker dat het niet meer dan een beetje spelen en neuken zou zijn? De fwb vind ik niet zo geloofwaardig, gezien je lap tekst en alles, maar wellicht hebben we een andere definitie van vriendschap. Niet zo boeiend verder, maar waarom ga je niet gewoon eens een serieus gesprek aan? Jullie zijn de enigen die kunnen bepalen of monogamie jullie gelukkig maakt en dan maakt het fwb- dan wel relatielabeltje ook geen ene kut meer uit..
pi_155194151
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:17 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Snap je het dillema?
Dit is toch om te janken. Hele analyses in jargon. Voor haar gaan denken. Weet je zeker dat jij het mannetje bent?
pi_155199969
Als ze zegt 'als je de kans hebt op vakantie zit dan maar niet in over mij.'
bedoelt ze eigenlijk 'als ik te weten kom dat je seks hebt gehad met een ander zal ik me erg gekwetst voelen.'

Jouw situatie is sterk gelijkend aan de manier waarop ik mijn huidige vriendin heb gekregen (met het verschil dat wij geen seks hadden).

Naar mijn mening merk je aan haar gedrag dat ze dat wel met je wil, en daar ook op hoopt, maar wacht op iets uit jouw richting. In die verandering die jij hebt ondergaan herken ik mezelf ook heel erg.

Ik zeg ga ervoor man, een leuk meisje is best moeilijk te vinden. Pas als je een relatie met dr hebt zul je beseffen dat dat pas 'friends with benefits' is.
pi_155204864
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 01:53 schreef InformaQ het volgende:
Als ze zegt 'als je de kans hebt op vakantie zit dan maar niet in over mij.'
bedoelt ze eigenlijk 'als ik te weten kom dat je seks hebt gehad met een ander zal ik me erg gekwetst voelen.'

Jouw situatie is sterk gelijkend aan de manier waarop ik mijn huidige vriendin heb gekregen (met het verschil dat wij geen seks hadden).

Naar mijn mening merk je aan haar gedrag dat ze dat wel met je wil, en daar ook op hoopt, maar wacht op iets uit jouw richting. In die verandering die jij hebt ondergaan herken ik mezelf ook heel erg.

Ik zeg ga ervoor man, een leuk meisje is best moeilijk te vinden. Pas als je een relatie met dr hebt zul je beseffen dat dat pas 'friends with benefits' is.
Hij zegt dat hij niet echt gek op haar is, haar alleen wel leuk vindt en het vooral een egoding is dat hij wilt weten wat zij wil..En dan denk jij dat hij ervoor moet gaan?

Dit soort situaties leidt zelden tot een (stabiele) relatie dus ik denk dat jouw verhaal echt een uitzondering is. Good for you, maar bij TS lijkt me dit niet aan de orde.
pi_155205310
dit heeft volgens mij niet zoveel met 'friends with benefits' te maken,
is eerder 'een vaste sex-relatie en laten we er zo moeilijk en ingewikkeld mogelijk mee omgaan'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')