quote:
Inmiddels heb ik met de leidsters gesproken over het bijten. Ze gaven aan dat bijten schijnt te helpen, maar ik heb aangegeven dat ik dat géén optie vind om meerdere redenen. Dat snapten ze gelukkig wel. Hoe ze eventueel met andere kinderen omgaan heb ik maar even buiten beschouwing gelaten, maar ze weten in ieder geval hoe ik erover denk.

Ja, het blijft een rare opmerking, maar de juf in kwestie is nu op vakantie, dus ik heb met andere leidsters gesproken. Misschien dat die juf in kwestie nog wat van de oude stempel is, want ze is al behoorlijk op leeftijd.
Die volle mond van I.

Een en al herkenning ook, soms tot kokhalzen aan toe.
Dot wat rot dat Stip zo'n last heeft van muggenbeten.

T en S zijn beiden nog nooit door een mug gebeten, dus ik weet niet of ze er veel last van zouden hebben. Ik hoop dat ze nog lang muggenbeetloos blijven, want ik vind het echt zielig al die jeukende bultjes bij die mini's.
GM beterschap voor je mini. Lekker in de havermoutsmurrie dompelen, dat helpt echt, hopelijk krijgt ze er niet teveel last van.
S heeft ontdekt dat er vliegtuigen in de lucht kunnen vliegen. We wonen zo'n 25 kilometer bij Schiphol vandaan, zo ongeveer precies onder een aanvliegroute.

Ik kan me nog herinneren dat ik het als kind geweldig vond dat er zoveel vliegtuigen overvlogen. Ik hoop dat T en S het ook zo tof gaan vinden. S begint nu al te zoeken als hij het geluid van een vliegtuig hoort en als hij hem spot zegt hij "tuig" en wijst er heel enthousiast naar.
S is vandaag ook voor het eerst naar de kapper geweest. Hij vond het stom, maar het is wel gelukt. Hij is door de kapster omgekocht met een chocoladekoekje.

Het zweet brak me letterlijk uit, dus ik was al lang blij dat het vrij soepel ging op wat gewurm omdat hij weg wilde na. Gelukkig hoefde hij niet te huilen, want dan had ik echt een beetje zenuwachtig geworden geloof ik. Nu heeft ie in ieder geval een hele hippe coupe in plaats van een Haagse mat.
Vinden jullie kindjes fietsen ook zo leuk? S vind het echt geweldig en wordt al blij als ik hem vraag of we zullen gaan fietsen. Vandaag ging hij even zijn nieuwe kapsel aan mijn zusje showen en toen ik na 15 minuten vroeg of we weer gingen fietsen om terug naar huis te gaan pakte hij zelf zijn helmpje en stond echt te trappelen met zijn voetjes bij mijn fiets. Ik ben echt blij dat ik hem met zoiets simpels zo'n leuke tijd bezorg.