abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:55:12 #1
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155176479
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:57:11 #2
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155176535
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:34 schreef _NIKKI_ het volgende:
? Maar het feit dat een leidster spreekt over terugbijten blijf ik vreemd vinden.
Echt het gesprek aan gaan!! Anders zit je straks ook niet meer met een gerust hart op je werk.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155176854
Stip heeft een muggenallergie en dat ziet er toch wel iets erger uit. Die krijgt meteen een rode dikke plek ter grootte van een 2 euro munt of groter en binnen een uur of 2 komt er pus uit. Maar misschien zijn er ook gradaties in :) Mijn huisarts raadde Azaron creme aan (of hormooncreme, maar dat wilden we (nog) niet).

Beterschap iig!
pi_155179946
Saar heeft toch de waterpokken... ze heeft er verder geen last van en ze kan ze maar gehad hebben...
Vraag mij alleen af van wie ze ze heeft gekregen.
S. 2014
J. 2016
pi_155180558
Ja, dat is inderdaad wel raadselachtig, ze gaat niet naar opvang toch? Ik heb eigenlijk geen idee hoe je waterpokken kunt oppikken.
Beterschap!! Wel middenin jullie verhuizing, toch? ;( .

Zijn jullie kindjes ook zo gulzig met eten? I propt echt alles helemaal in haar mond. En dan gaat ze het liefst ook uit de stoel om met haar mond propvol eten een beetje rond te gaan struinen. :{w .
Hier was het brood met bessenjam (er was niets op haar jurkje terechtgekomen, dat is dan wel weer wonderbaarlijk _O_ ). We proberen haar nu wel aan te leren dat je ook gewoon per stukje iets kunt eten, in plaats van alles meteen in je mond proppen alsof je middenin een hongerwinter zit. :D .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155181226
Ah wat sneu GM :'( Hopelijk krijgt ze er niet alsnog last van!

Franny :D heel herkenbaar :+ Zo zit F vaak met een stuk banaan wat nog half uit z'n mond steeks :')
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad op het kdv, ze hebben het dus zelf ook gezien :)

F eet ook ontzettend veel. Ik ben echt zo verbaasd hoeveel hij wegwerkt :+ Daar staan dan helaas wel weer heel veel poepluiers tegenover :') ik neem mijn opmerking over het niet nodig hebben van geurzakjes voor poepluiers terug, het is nu echt niet meer te harden :X
pi_155181800
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:41 schreef Franny_G het volgende:
Ja, dat is inderdaad wel raadselachtig, ze gaat niet naar opvang toch? Ik heb eigenlijk geen idee hoe je waterpokken kunt oppikken.
Beterschap!! Wel middenin jullie verhuizing, toch? ;( .

Zijn jullie kindjes ook zo gulzig met eten? I propt echt alles helemaal in haar mond. En dan gaat ze het liefst ook uit de stoel om met haar mond propvol eten een beetje rond te gaan struinen. :{w .
Hier was het brood met bessenjam (er was niets op haar jurkje terechtgekomen, dat is dan wel weer wonderbaarlijk _O_ ). We proberen haar nu wel aan te leren dat je ook gewoon per stukje iets kunt eten, in plaats van alles meteen in je mond proppen alsof je middenin een hongerwinter zit. :D .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeel herkenbaar. Vooral nu hij de Ikea stoel in de ban heeft gedaan en alleen nog maar op zn lage stoel eet. Ik moest wel even grinniken om je foto hoor :D

Bananen worden hier naar binnen geschoven als een professionele hotdog-eter :X

Arme S!
pi_155183105
Nee ze gaat idd niet naar de opvang... maar speelt wel met andere kinderen, en je schijnt t dus ook gewoon uit de lucht te kunnen oppikken...
NajaN de timing is geweldig maar gelukkig is ze zelf super vrolijk.
S. 2014
J. 2016
pi_155183134
En een speciale O+ voor I. Heerlijk zo'n volle mond
S. 2014
J. 2016
pi_155183966
Jammer Saar! Maar idd, je kunt ze maar gehad hebben. Wat helpt bij het indrogen is een havermoutbadje: havermout in washand en elastiekje erom, in bad doen en goed natmaken en de plekken ermee deppen.
Home is where the O+ is...
pi_155184108
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:32 schreef Cwen het volgende:
Jammer Saar! Maar idd, je kunt ze maar gehad hebben. Wat helpt bij het indrogen is een havermoutbadje: havermout in washand en elastiekje erom, in bad doen en goed natmaken en de plekken ermee deppen.
Die pas hier ook favo bij de pokkies!
pi_155186278
Boaz kan ook echt ALTIJD eten .. heeft ie net zijn eigen boterham op en zit ik aan de mijnes, komt ie naar me toe gekropen met zo'n kop van: hallo, geef mij ook eens wat! Ik heb HONGERRRRRR.
Ventje eet onderhand nog meer op een dag als ik zelf doe :X
pi_155186879
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:32 schreef Cwen het volgende:
Ga ik even onthouden!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:08:21 #14
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_155188290
Whahahaha franny die foto :D _O-

Beterschap voor saar. Het ziet er zo sneu uit, fijn dat ze er geen last van heeft. Hopelijk blijft dat zo.

Lucas eet vooral veel brood en dat merken we nu ook in de boodschappen. Kwamen we eerder de week door met 2 broden, nu hebben we er 3 nodig. Of eigenlijk 3 en een beetje :+ Meneer kaant ook gewoon een heel brood weg in een week _O_
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_155188565
Franny :D O+

Arme Saar :( Maar nog even en ze is er vanaf.
pi_155189720
Brood is ook gewoon heel lekker dus ik snap L. wel :D

Bedankt voor de beterschaps voor mn aapie, duidelijk dat t pokkies zijn want ze krijgt ze dus ook in dr kruis... :X }:|
Mja ze is gewoon dr eigen blije zelf.

Waar drinken jullie dreumessen uit? Saar kan uit een rietjesbeker drinken of de avent oefenbeker maar dan laat de 85% weer zo uit dr mond lopen terwijl ze t met de handgreepfles wel gewoon doorslikt..
S. 2014
J. 2016
pi_155190191
Die oefenbeker staat hier ook garant voor een hoop natte kleding.
Hij vindt het vooral prachtig in te drukken en dan de beker op de kop :')
Difrax open bekertje vindt hij prachtig en die hebben we ook onder de douche voor oefenen en kliederen.
Rietjesbeker is gewoon voor de makkelijk, die wordt het hele huis door meegenomen en wordt zelfs als die op zijn kant ligt naast gelegen en dan het rietje in zijn mond stoppen en dan een poging doen tot drinken. Hoezo lui?
pi_155190391
Oefenbeker van Avent echt een rotding hier.
Hier gaat er een rietjesbeker mee op pad, deze staat overdag ook op tafel thuis. Tijdens de maaltijden een plastic Ikea-bekertje.
Ooh en soms neem ik ook een bidon mee voor onderweg. :)
pi_155190409
Dat is gewoon inventief joh Blue ;)

F drinkt uit een rietjesbeker of een gewone beker. Dat uit de mond laten lopen gebeurt hier ook wel eens, blijkbaar heeft hij dan toch geen dorst :+
pi_155191137
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar heeft toch de waterpokken... ze heeft er verder geen last van en ze kan ze maar gehad hebben...
Vraag mij alleen af van wie ze ze heeft gekregen.
Melb had het precies zo, tijdens onze vakantie bultjes. Alleen op hoofd gezicht en ledematen. Geen jeuk. Een dag een beetje koorts.

Hij is wel verkouden geweest net na de besmetting, dat was 2,5 week ervoor. Of tijdens de laatste dagen kdv of op een bbq met baby's. Heeft daar de baby van Crumpette besmet, die er ook weinig last van heeft gehad.

Ik knijp in mijn handjes dat t zo mild was. Stel dat ie t daardoor nog een keer krijgt is die tweede keer vaak ook mild.

Hoop dat Saartje er net zo weinig last van krijgt.
Kwak
pi_155191623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:57 schreef Moppert het volgende:

Echt het gesprek aan gaan!! Anders zit je straks ook niet meer met een gerust hart op je werk.
Inmiddels heb ik met de leidsters gesproken over het bijten. Ze gaven aan dat bijten schijnt te helpen, maar ik heb aangegeven dat ik dat géén optie vind om meerdere redenen. Dat snapten ze gelukkig wel. Hoe ze eventueel met andere kinderen omgaan heb ik maar even buiten beschouwing gelaten, maar ze weten in ieder geval hoe ik erover denk. :) Ja, het blijft een rare opmerking, maar de juf in kwestie is nu op vakantie, dus ik heb met andere leidsters gesproken. Misschien dat die juf in kwestie nog wat van de oude stempel is, want ze is al behoorlijk op leeftijd.

Die volle mond van I. :D O+ Een en al herkenning ook, soms tot kokhalzen aan toe. :')

Dot wat rot dat Stip zo'n last heeft van muggenbeten. -O- T en S zijn beiden nog nooit door een mug gebeten, dus ik weet niet of ze er veel last van zouden hebben. Ik hoop dat ze nog lang muggenbeetloos blijven, want ik vind het echt zielig al die jeukende bultjes bij die mini's.

GM beterschap voor je mini. Lekker in de havermoutsmurrie dompelen, dat helpt echt, hopelijk krijgt ze er niet teveel last van. :*

S heeft ontdekt dat er vliegtuigen in de lucht kunnen vliegen. We wonen zo'n 25 kilometer bij Schiphol vandaan, zo ongeveer precies onder een aanvliegroute. O+ Ik kan me nog herinneren dat ik het als kind geweldig vond dat er zoveel vliegtuigen overvlogen. Ik hoop dat T en S het ook zo tof gaan vinden. S begint nu al te zoeken als hij het geluid van een vliegtuig hoort en als hij hem spot zegt hij "tuig" en wijst er heel enthousiast naar.

S is vandaag ook voor het eerst naar de kapper geweest. Hij vond het stom, maar het is wel gelukt. Hij is door de kapster omgekocht met een chocoladekoekje. :X Het zweet brak me letterlijk uit, dus ik was al lang blij dat het vrij soepel ging op wat gewurm omdat hij weg wilde na. Gelukkig hoefde hij niet te huilen, want dan had ik echt een beetje zenuwachtig geworden geloof ik. Nu heeft ie in ieder geval een hele hippe coupe in plaats van een Haagse mat. :')

Vinden jullie kindjes fietsen ook zo leuk? S vind het echt geweldig en wordt al blij als ik hem vraag of we zullen gaan fietsen. Vandaag ging hij even zijn nieuwe kapsel aan mijn zusje showen en toen ik na 15 minuten vroeg of we weer gingen fietsen om terug naar huis te gaan pakte hij zelf zijn helmpje en stond echt te trappelen met zijn voetjes bij mijn fiets. Ik ben echt blij dat ik hem met zoiets simpels zo'n leuke tijd bezorg. :)
pi_155191881
Saar wordt ook onwijs blij van fietsen! Dat zit ze heel blij te hupsen en te wapperen want stilzitten is :{w
Vd week reden we bij mijn zus vandaan door een nogal hobbelige straat... dus ontdekte ze dat als je dan aaaaaaaaaaa gilt je hele leuke wiebelgeluiden krijgt... ze heeft de hele straat gegild... :+

Ik vind het mooi dat ze echt voorkeuren gaan ontwikkelen en dingen gaan ontdekken.
S. 2014
J. 2016
pi_155191986
Nikki ik zie een overeenkomst!
Wij wonen ook vlakbij Schiphol onder een van de banen, precies bij een bocht net na het opstijgen. Geweldig vindt F het als ze over denderen (gelukkig is die baan niet standaard open)

En fietsen O+
Love it, een jongetje die alles aanwijst en zwaait en roept.
En koeien ):O
Als ik daar voorbij fiets zonder stoppen breekt de hel los. Daar moet even gestopt, en dan gaat hij aanwijzen en hoor ik steeds die die die O+

Had ik al O+ gedaan?
Nou bij deze O+ !!
pi_155192234
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:42 schreef BlueEyes het volgende:
Nikki ik zie een overeenkomst!
Wij wonen ook vlakbij Schiphol onder een van de banen, precies bij een bocht net na het opstijgen. Geweldig vindt F het als ze over denderen (gelukkig is die baan niet standaard open)

En fietsen O+
Love it, een jongetje die alles aanwijst en zwaait en roept.
En koeien ):O
Als ik daar voorbij fiets zonder stoppen breekt de hel los. Daar moet even gestopt, en dan gaat hij aanwijzen en hoor ik steeds die die die O+

Had ik al O+ gedaan?
Nou bij deze O+ !!
Ik ga O+ O+ van jouw post... wij gaan vanuit de stad in een dorp in de polder wonen en daar zijn koeien en schapen enz en ik kan niet wachten ze met saar te bekijken.
S. 2014
J. 2016
pi_155192297
Onweer! O+
Of "flits, flits" zoals Ellie zegt. Ze vindt het prachtig!
Home is where the O+ is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')