Heb je de afgeknipte flappen meegekregen om aan de kat te voeren?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gisteren had ik de eindcontrole van mijn schaamlipcorrectie en vandaag naar GTST live geweest. Alweer een paar dagen zonder koffie.
Nee heb ze niet meer gezien na afloop en weet ook niet wat ermee gebeurd is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:43 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heb je de afgeknipte flappen meegekregen om aan de kat te voeren?
Ik heb gehoord dat de overblijfselen vaak gebruikt worden om vagina's te maken voor mannen die een vrouw willen worden. Dus misschien loopt er wel een kerel met jouw flappen rond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee heb ze niet meer gezien na afloop en weet ook niet wat ermee gebeurd is.
te veel informatiequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de overblijfselen vaak gebruikt worden om vagina's te maken voor mannen die een vrouw willen worden. Dus misschien loopt er wel een kerel met jouw flappen rond.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:22 schreef jodelahity het volgende:
Nou ja opzich toch wel een positief idee. Als je een keer verneukt wordt door een transgender is er de kans dat je in ieder geval dus steekt in iets wat wel van een vrouw was
quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:22 schreef jodelahity het volgende:
Nou ja opzich toch wel een positief idee. Als je een keer verneukt wordt door een transgender is er de kans dat je in ieder geval dus steekt in iets wat wel van een vrouw was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |