quote:Op zondag 12 april 2015 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
Bijgewerkt overzicht![]()
Users met naam:
LTVDK = Kees
Yasmin23 = Ria
Elfletterig = Henk
Webschip = Antoine
Specularium = Mart
Peunage = Pleintje / Hans?
Anonymoussie = Arnie
Karina = Corrie
Marianne = Marianne
Mani89 = Arie
Users zonder naam:
Voorschrift = ?
timmmmmm = ?
Fylax = ?
Namen zonder users:
? = Harry
Zei je toen ook alquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook gewoon doen alsof ik niet besta.
Elflettering
quote:Op zondag 12 april 2015 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fijn dat je aan mij denkt. En waar is Uccie?
quote:Op zondag 12 april 2015 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Users met naam:
LTVDK = Kees
Yasmin23 = Ria
Elfletterig = Henk
Webschip = Antoine
Specularium = Mart
Anonymoussie = Arnie
Karina = Corrie
Marianne = Marianne
Mani89 = Arie
Users zonder naam:
Voorschrift = ?
timmmmmm = ?
Fylax = ?
Fokker89 = ?
Uccie = ?
Namen zonder users:
? = Harry
Verouderd lijstje. We noemen Yasmin23 eigenlijk nooit Ria. Veel vaker Fatima. En die naam bij Anonymoussie klopt ook niet.quote:
Doe even een update dan, Henk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verouderd lijstje. We noemen Yasmin23 eigenlijk nooit Ria. Veel vaker Fatima. En die naam bij Anonymoussie klopt ook niet.
En Specularium Mart noemen was geen succes.
Hoezo wat was er danquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Njos is nog steeds boos op mij omdat ik toen de TT heb veranderd.
Je moet dit niet uitleggen, Nelis.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zijn elf vakjes. Linksboven en rechtsonder moet het cijfer 1 voorstellen.
Fokker89quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij ging 10 uur geleden ook al slapen, net als gister en eergister.
GA DAN OOK LAMLUL
Je Zult Nooit Geloven Wat De UI Van Deze User Betekent, Als Je Het Ziet Zul Je Versteld Staanquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je Zult Nooit Geloven Wat De UI Van Deze User Betekent, Als Je Het Ziet Zul Je Versteld Staan
#weblog
Zo is de FOK!Weblog niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je Zult Nooit Geloven Wat De UI Van Deze User Betekent, Als Je Het Ziet Zul Je Versteld Staan
#weblog
chicks of lekkerding doet t altijd wel goedquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:32 schreef d4v1d het volgende:
Krijg net zo als fyllie een harde epener van de views
Hoeveel views?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik heb het een paar keer gedaan, alleen zonder steeds een hoofdletter
David zou te voor de hand liggend zijn. Ik moest eerst aan Dave denken, zoals in Dave Roelvink. Maar toen dacht ik ineens aan zijn vader Dries Roelvink.quote:
Jaja, niet gelezen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
David zou te voor de hand liggend zijn. Ik moest eerst aan Dave denken, zoals in Dave Roelvink. Maar toen dacht ik ineens aan zijn vader Dries Roelvink.
En aangezien hij d4v1d heet en 4 min 1 drie is...
LTVDK = LTKDVquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
Bijgewerkt overzicht
Users met naam:
LTVDK =
Yasmin23 = Fatima
Elfletterig = Henk
Webschip = Antoine
Specularium = Harry
Anonymoussie = Wibi
Karina = Corrie
Njosnavelin = Marianne
Mani89 = Arie
d4v1d = Dries
Users zonder naam:
Voorschrift = ?
timmmmmm = ?
Fylax = ?
Uccie = ?
Fokker89 = ?
Namen zonder users:
? = Harry
Kan best een leuk blogbericht opleveren. Moet je natuurlijk wel de goede users met hun UI's selecteren.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
#weblog
2deep4mequote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
David zou te voor de hand liggend zijn. Ik moest eerst aan Dave denken, zoals in Dave Roelvink. Maar toen dacht ik ineens aan zijn vader Dries Roelvink.
Geniaal bedacht.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fred kan bij Fokker.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
LTVDK = LTKDV
Namen zonder users kan ook weg
timmmm = schedelquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
Bijgewerkt overzicht
Users met naam:
LTVDK =
Yasmin23 = Fatima
Elfletterig = Henk
Webschip = Antoine
Specularium = Harry
Anonymoussie = Wibi
Karina = Corrie
Njosnavelin = Marianne
Mani89 = Arie
d4v1d = Dries
Users zonder naam:
Voorschrift = ?
timmmmmm = ?
Fylax = ?
Uccie = ?
Fokker89 = ?
Voorschrift solliciteert eigenlijk heel erg naar de bijnaam Gordon.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
Bijgewerkt overzicht
Users met naam:
LTVDK =
Yasmin23 = Fatima
Elfletterig = Henk
Webschip = Antoine
Specularium = Harry
Anonymoussie = Wibi
Karina = Corrie
Njosnavelin = Marianne
Mani89 = Arie
d4v1d = Dries
Users zonder naam:
Voorschrift = ?
timmmmmm = ?
Fylax = ?
Uccie = ?
Fokker89 = ?
Blaagquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:25 schreef anonymoussie het volgende:
Doe is ff echte wheelies in de OP.
Ik ben ook de enige die jou Arno noemt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Felix.
Maar daar is de rest het niet mee eens.
Wowow waar ben ik in dit lijstje.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
Bijgewerkt overzicht
Users met naam:
LTVDK =
Yasmin23 = Fatima
Elfletterig = Henk
Webschip = Antoine
Specularium = Harry
Anonymoussie = Wibi
Karina = Corrie
Njosnavelin = Marianne
Mani89 = Arie
d4v1d = Dries
Users zonder naam:
Voorschrift = ?
timmmmmm = ?
Fylax = ?
Uccie = ?
Fokker89 = ?
Geen idee Kano, is al een oudere lijst.quote:
Via welke link?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jajaja.
Kijk eens of je mobiel naar de radio kan luisteren nu?
Ik geef een 8 voor dit idee. Goed, maar het kan nog beter, Wibi.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Felix.
Maar daar is de rest het niet mee eens.
Ja leuk. TuneIN is beter, dus bek dicht jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:40 schreef d4v1d het volgende:
Radio via VLC op mobiel werkt prima trouwen
Maar ik noem hem al sinds hij hier in deze SC bestaat Felix.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geef een 8 voor dit idee. Goed, maar het kan nog beter, Wibi.
Daar kan ik mee leven.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee Kano, is al een oudere lijst.
houd zelf je bekquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja leuk. TuneIN is beter, dus bek dicht ja
Yoki en Njos ook wel es.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige die jou Arno noemt.
Tenzij je weer plastic tieten gaat posten, dan ben je gewoon een Wibi.
Alleen een beetje voelen is toch geen gay?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:42 schreef d4v1d het volgende:
Ik en fokker zijn ook een stelletje.
Niet dat we gay zijn. Maar we mogen elkaar heel erg
Bij Felix moet ik aan kattenvoer denken. We hebben hier al een te hoog katten-gehalte. En met Whiskas hebben we hier ook niet al te beste ervaringen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar ik noem hem al sinds hij hier in deze SC bestaat Felix.
Ik mag jullie allemaal heel erg. Ik ben volledig polygaam.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:42 schreef d4v1d het volgende:
Ik en fokker zijn ook een stelletje.
Niet dat we gay zijn. Maar we mogen elkaar heel erg
Nee.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:44 schreef d4v1d het volgende:
Of val ik daar ook onder met mijn jemoeder-grappen op z'n tijd
Noem hem dan gelijk Martin Gaus.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij Felix moet ik aan kattenvoer denken. We hebben hier al een te hoog katten-gehalte. En met Whiskas hebben we hier ook niet al te beste ervaringen.
Misschien is "Frolic" een betere naam. Gewoon voor het evenwicht of zo.
Harry is de enige die de TR's van dit topic nog bekijkt. En die doet hier echt niks mee.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wowowowow
Ik ga maar even een TR zetten.
Dat is niet zo aardig, Mart.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
En moemoe = zweefteef
Misschien niet de officiële bijnaam, maar ze is het wel.
Nee het is een tekenfilm +quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij Felix moet ik aan kattenvoer denken. We hebben hier al een te hoog katten-gehalte. En met Whiskas hebben we hier ook niet al te beste ervaringen.
Misschien is "Frolic" een betere naam. Gewoon voor het evenwicht of zo.
En Triggerturk/stengel/kaasquote:
nou dat hoop ik niet voor m.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uitkijken jongen, misschien is het wel je buurman.
Roep anders eens even heel hard ALLAHU AKBAR!!!!!!!!! Dan weer je het gelijkquote:
Wel multiculti, een normale Turk en iets uit Zwollywood.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die wil stiekem aan mijn stengel zitten, net als Efteling.
Ik geloof niet dat dat helemaal waar isquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is de enige die de TR's van dit topic nog bekijkt. En die doet hier echt niks mee.
De enige die hier steeds praat over aan stengels en billetjes zitten, ben jij. En de enige die steeds dat gifje post van dat poppetje met een paarsgepunte lans (© Djeez) ben jij.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die wil stiekem aan mijn stengel zitten, net als Efteling.
Jawel ik lig nu in bed.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat gelooft natuurlijk niemand meer.
Je bent Schedel en Kano vergetenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
Bijgewerkt overzicht
Users met naam:
LTVDK =
Yasmin23 = Fatima
Elfletterig = Henk
Webschip = Antoine
Specularium = Harry
Anonymoussie = Wibi
Karina = Corrie
Njosnavelin = Marianne
Mani89 = Arie
d4v1d = Dries
moemoe = Zweefteef
Users zonder naam:
Voorschrift = ?
timmmmmm = ?
Fylax = ?
Uccie = ?
Fokker89 = ?
Kauai = ?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De rest hoeven we niet te weten.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De enige die hier steeds praat over aan stengels en billetjes zitten, ben jij. En de enige die steeds dat gifje post van dat poppetje met een paarsgepunte lans (© Djeez) ben jij.
En jij natuurlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:53 schreef YokiKater het volgende:
Users zonder naam:
Voorschrift = Heeft te veel bijnamen
timmmmmm = Timtim, Timmeh, De Schedel
Fylax = ?
Uccie = Leo, Vrouwtje Theelepel
Fokker89 = ?
Kauai = ?
Kiauauoeauoieoa dingesquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat is niet leuk. Ik stem voor Mona.
Dan kan Fokker wel Fiona heten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat is niet leuk. Ik stem voor Mona.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:53 schreef YokiKater het volgende:
Users zonder naam:
Voorschrift = Voorschurft, Voortent, Voorvocht, Voorschoft, Voorturk, Voorbips, Voorruit etc.
timmmmmm = Timtim, Timmeh, De Kale ZeikSchedel
Fylax = Iets Te Grote Oren, Paardensnikkeltje
Uccie = Leo, Vrouwtje Theelepel
Fokker89 = Fylaxfan89
Kauai = Kiaua
Dat is mijn exhte naam :pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan Nick. Gewoon een afkorting van nickname natuurlijk.
vindt jijquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:50 schreef anonymoussie het volgende:
Wat vindt jij van Felix, Felix?
quote:
Felix.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:53 schreef anonymoussie het volgende:
Ik maar denken dat Elf mij gaat verbeteren.
En Kano is Kano.
IK WEET TOch nIET hOE MANquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
HEB JE NOU AL MUZIEK GEUPLOAD?
Dat maakt Nick nog geschikter dan ik al dacht.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:00 schreef Fylax het volgende:
Nee ik wil gewoon een naam geen bijnaam
Justin Bieber.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:00 schreef Fylax het volgende:
Nee ik wil gewoon een naam geen bijnaam
jaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je er uberhaupt al wel ingelogd?
Sinds wanneer ben jij Redactie Frontpagequote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
MOET IK DAN VERDOMME ALLES ZELF DOEN.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:04 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij Redactie Frontpage![]()
![]()
14 jaar en heeft het nu al gemaakt in zijn leven![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan ook niet, heb FTP toegang weggehaald, en een limiet ingesteld van 200MB
Ja, sommigen hebben daar 38 jaar voor nodig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:04 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij Redactie Frontpage![]()
![]()
14 jaar en heeft het nu al gemaakt in zijn leven![]()
Ftp was nice.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan ook niet, heb FTP toegang weggehaald, en een limiet ingesteld van 200MB
Ja, die David upload meteen 200 bestanden en dan ook nog FLAC.quote:
ohquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, die David upload meteen 200 bestanden en dan ook nog FLAC.
Alsof het geld om mijn rug groeit.
Ja alsof ik wist dat je een limiet hadquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Yoki is gewoon Yoki.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het maar niks dat we Yokikater gewoon Yoki gaan noemen. Ik stem tegen.
Staat gewoon in de PM hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja alsof ik wist dat je een limiet had
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Yoki is gewoon Yoki.
Of Yoki Beer.
Dries.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Saai.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Yoki is gewoon Yoki.
Of Yoki Beer.
Is al stukken beter.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
Ik weet toevallig dat Yoki stiekem Edgar heet.
Ik dacht Kwamé.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
Ik weet toevallig dat Yoki stiekem Edgar heet.
Nee, op een vrijdag. Maar ik ben wel aanstaande zaterdag jarig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet je hem even vragen of -ie op een zaterdag is geboren.
Ik denk dat we moeten zoeken naar een naam voor een vrouwelijke stratenmaker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten zoeken naar een naam voor een vrouwelijke stratenmaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrij scherp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten zoeken naar een naam voor een vrouwelijke stratenmaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Njos gaat hier morgen weer van genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je geen Kwamé heten. Wel Kofi.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, op een vrijdag. Maar ik ben wel aanstaande zaterdag jarig.
Wel een doordenker hoor, dat kan mijn vrouwenbrein maar nauwelijks aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Njos gaat hier morgen weer van genieten.
Bedenk eens even een leuke (bij)naam voor Kauai dan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel een doordenker hoor, dat kan mijn vrouwenbrein maar nauwelijks aan.
Dan moet ik Kauai eerst wat beter kennen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedenk eens even een leuke (bij)naam voor Kauai dan.
Koeweit eet ook geen varkenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet ik Kauai eerst wat beter kennen.
Het gaat gewoon weer zoals het altijd gaat.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:23 schreef LTVDK het volgende:
Wel een schril contrast dit topic in vergelijk met gisteren overigens.
Meisjes van 16 weten tegenwoordig meer als een volwassene, had je kunnen weten als je gister Jinek had gekeken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
Dus niet weer je hele vunzige moppentrommel opentrekken aub.
Ja das waar, waar dat exces van gisteren vandaan kwam is mij ook een raadsel.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat gewoon weer zoals het altijd gaat.
Kiuau niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Meisjes van 16 weten tegenwoordig meer als een volwassene, had je kunnen weten als je gister Jinek had gekeken.
Njos.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, waar is je tagje?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
wie was er bij jinek?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Meisjes van 16 weten tegenwoordig meer als een volwassene, had je kunnen weten als je gister Jinek had gekeken.
Noem d'r dan gelijk kloacaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kiuau niet.
Die kijkt geen Jinek.
Ja, toen was het leuk en gezellig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:23 schreef LTVDK het volgende:
Wel een schril contrast dit topic in vergelijk met gisteren overigens.
Hoi hoi, alles goed hoor, en met jou? En je vriendin?quote:
Die is toch geen 16?quote:
Eigenlijk best wel jaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, toen was het leuk en gezellig.
Harry was ongesteld.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das waar, waar dat exces van gisteren vandaan kwam is mij ook een raadsel.
Wel al een tijdje hoor.quote:
Ja goed goed.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoi hoi, alles goed hoor, en met jou? En je vriendin?
Jij was supermad, dat weet ik nog goed.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, toen was het leuk en gezellig.
Nee, maar die geeft seksuele voorlichting aan kinderen. Die denken tegenwoordig dat je moet fistfucken omdat ze denken dat alles wat ze in porno zien normaal is.quote:
Ja heel mooi.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja goed goed.
Mooie vakantie gehad?
Is dat niet normaal dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar die geeft seksuele voorlichting aan kinderen. Die denken tegenwoordig dat je moet fistfucken omdat ze denken dat alles wat ze in porno zien normaal is.
Jawel. Maar niet voor een 16-jarige met een hoofddoekje.quote:
Dat doe ik dagelijks. Op de FP.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
Allemaal troep gepost die niemand ging lezen enzo.
Die schijnen vaak erg wild te zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet voor 16-jarige met een hoofddoekje.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cloaca_%28anatomie%29quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een g.............
Soms is er gewoon geen MED topic.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
Tenminste, ik zocht bij MED, en daar zag ik niks staan de afgelopen 3 maanden.
Was geen MED van.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
Tenminste, ik zocht bij MED, en daar zag ik niks staan de afgelopen 3 maanden.
Owquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cloaca_%28anatomie%29
Oh, dacht dat dat altijd zo wasquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Soms is er gewoon geen MED topic.
Jij had toch ook geen MED?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat altijd zo was
Ik was niet belangrijk genoeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat altijd zo was
Nawhquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik was niet belangrijk genoeg.
Hun broer is ook erg wild.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die schijnen vaak erg wild te zijn.
Kan ik wel doen, moet ik wel even uploaden en zit mobiel dus dat is vervelend.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mooi.
Ga je nog een paar mooie pics delen?
Hoeft niet nu uiteraard.
Zal wel zijn omdat je eindeloos bij tim had gezeurd dat je weg wilde.quote:
Schandalig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:36 schreef YokiKater het volgende:
Ik kreeg ook geen MED topic en LTKDV wel.
27 keer maarquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat je eindeloos bij tim had gezeurd dat je weg wilde.
De waarheid - dat je gestopt bent - is gewoon te hard. Door dat niet te melden, denken mensen als timmmmm dat je nog bij de FP bent.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik was niet belangrijk genoeg.
Pics van haar in bikini ofzo?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:38 schreef Specularium het volgende:
Wat hadden ze in die MED voor Njos moeten zetten eigenlijk?
Hartelijk bedankt voor al je artikelen?
Neem de tijd joh, heeft geen haast.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan ik wel doen, moet ik wel even uploaden en zit mobiel dus dat is vervelend.
Stop er even lekker mee joh.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neem de tijd joh, heeft geen haast.
Gezellig dat je er weer bent.
Valt nog mee dan.quote:
Waarmee?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stop er even lekker mee joh.
10000000000x blij zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarmee?
Normaal converseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |