abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_165812139
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Prachtig. Ik stoor mij ook aan de drie grote godsdiensten. In mijn ogen hebben ze een hoop verpest. Er was helemaal niets mis met het Germaanse paganisme. Why change a winning team?
Bedankt

Ik ga me weer eens verdiepen in de Germaanse mythologie. Heb hier nog een aantal boeken in de kast staan (waaronder de Edda). Het zijn echt prachtige boeken, misschien dat er iets positiefs uit te halen valt.
pi_165869709
2gtdt2a.png

4kfp83.png

Moving into greener pastures.
pi_165877338
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:42 schreef -Hildr- het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Moving into greener pastures.
Zo, dat is een keer wat anders. Wel net zo mooi. :)
A new power is rising!
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:25:08 #154
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165882275
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 15:43 schreef -Hildr- het volgende:
[ afbeelding ]

Christenen proberen mij te bekeren via Youtube. :'( Ze zitten echt overal he. _O- _O-
Kan je niet pm-en, dan maar hier, maar het wordt ws toch gewist.

In welke mate of vorm heb je last van schizofrenie, hallucinaties of psychoses?

niemand kan jou bekeren, geforceerd zoals vroeger helemaal niet, dat kan alleen jijzelf als je het evangelie in het nieuwe testament leest en jijzelf bepaalt dat het waar is. Er wordt vrijheid beloofd van demonen, en naar mijn ervaring is het hele schizofrenie/psychose/hallucinatie gebeuren het werk van hun.

Iedereen die begint te geloven, in Jezus en Zijn woorden in de bijbel, ontvangt vergeving voor al z'n shit (de hoofdreden waarvoor Jezus stierf, Hij koos ervoor om dit lot niet te ontvluchten), en (dus) van de macht van demonen, en je mag dan met een schone lei en met rust in het hoofd opnieuw beginnen.

Het klinkt allemaal minder interessant dan oude europese godsdiensten (edda en dergelijke vind ik ook tof), maar het is veel simpeler en wèl echt, en lang niet zo blij en een opdringerige schijnheilige hippie gebeuren als iedereen denkt.

Rare vraag: heb je je wel eens bezig gehouden met rare drugs of occulte zaken, poging tot geesten oproepen bijvoorbeeld; zo niet, heeft een van je ouders dit ooit, lang geleden gedaan? Ik dus wel uit verveling en ik heb het geweten... Lol
'demons that possess me' in die tekening, denk dat je daarmee dichter bij de waarheid zit dan je denkt.

Ik geloofde eerst ook totaaaal niet in die bullcrap.
Ik kan jou niet bekeren, alleen maar wijzen. Begin hier, als je bereid bent om er een half uurtje in te steken:

http://www.verhoevenmarc.be/johannesevangelie.htm
Of in het Engels
http://www.middletownbiblechurch.org/lifeochr/lifeoc.htm
pi_165883729
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:25 schreef Manke het volgende:

[..]

Kan je niet pm-en, dan maar hier, maar het wordt ws toch gewist.

In welke mate of vorm heb je last van schizofrenie, hallucinaties of psychoses?

niemand kan jou bekeren, geforceerd zoals vroeger helemaal niet, dat kan alleen jijzelf als je het evangelie in het nieuwe testament leest en jijzelf bepaalt dat het waar is. Er wordt vrijheid beloofd van demonen, en naar mijn ervaring is het hele schizofrenie/psychose/hallucinatie gebeuren het werk van hun.

Iedereen die begint te geloven, in Jezus en Zijn woorden in de bijbel, ontvangt vergeving voor al z'n shit (de hoofdreden waarvoor Jezus stierf, Hij koos ervoor om dit lot niet te ontvluchten), en (dus) van de macht van demonen, en je mag dan met een schone lei en met rust in het hoofd opnieuw beginnen.

Het klinkt allemaal minder interessant dan oude europese godsdiensten (edda en dergelijke vind ik ook tof), maar het is veel simpeler en wèl echt, en lang niet zo blij en een opdringerige schijnheilige hippie gebeuren als iedereen denkt.

Rare vraag: heb je je wel eens bezig gehouden met rare drugs of occulte zaken, poging tot geesten oproepen bijvoorbeeld; zo niet, heeft een van je ouders dit ooit, lang geleden gedaan? Ik dus wel uit verveling en ik heb het geweten... Lol
'demons that possess me' in die tekening, denk dat je daarmee dichter bij de waarheid zit dan je denkt.

Ik geloofde eerst ook totaaaal niet in die bullcrap.
Ik kan jou niet bekeren, alleen maar wijzen. Begin hier, als je bereid bent om er een half uurtje in te steken:

http://www.verhoevenmarc.be/johannesevangelie.htm
Of in het Engels
http://www.middletownbiblechurch.org/lifeochr/lifeoc.htm
Ik heb een zware afkeur tegenover religie. Ik kan dat verhaal van Johannes dan ook totaal niet serieus nemen.

De wereld zou een stuk beter af zijn zonder religie. Dat is alles wat ik erover ga zeggen.
  maandag 10 oktober 2016 @ 22:16:20 #156
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165884485
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:01 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

Ik heb een zware afkeur tegenover religie. Ik kan dat verhaal van Johannes dan ook totaal niet serieus nemen.

De wereld zou een stuk beter af zijn zonder religie. Dat is alles wat ik erover ga zeggen.
tegenover de 3 religies, bedoel je

Hedendaagse jodendom is meer gebaseerd op de talmud, de islam is een rehash van jodendom en christendom, maar zonder wat Jezus heeft gedaan, hier vluchtte hij.

Christendom is iets heel anders, en de rkk is niet representatief. Christendom is geen religie, het woord komt niet eens in de bijbel voor.

Ik heb ieg nergens meer last van,en al bijna een jaar medicijn- en behandeling vrij. En ik doe weer dingen.
pi_165889447
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:16 schreef Manke het volgende:

[..]

tegenover de 3 religies, bedoel je

Hedendaagse jodendom is meer gebaseerd op de talmud, de islam is een rehash van jodendom en christendom, maar zonder wat Jezus heeft gedaan, hier vluchtte hij.

Christendom is iets heel anders, en de rkk is niet representatief. Christendom is geen religie, het woord komt niet eens in de bijbel voor.

Ik heb ieg nergens meer last van,en al bijna een jaar medicijn- en behandeling vrij. En ik doe weer dingen.
Sorry voor mijn nogal botte reactie gisteravond. Ik sta open voor alles, ben zelfs bereid gedeeltes uit de Bijbel te lezen maar geloof absoluut niet dat ik er iets uit kan halen.

Om een eerdere vraag van je te beantwoorden: ja, ik heb toen ik jong was geesten opgeroepen. We hadden een kwade geest en ik ben daar op 12-jarige leeftijd behoorlijk van overstuur geraakt. Heb het daarna nooit meer durven doen.

Dat je medicijn- en behandelvrij ben is fantastisch. Voor mij zit het er helaas niet in. Balanceer nog steeds bijna dagelijks op het randje van een psychose.
pi_165889458
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Zo, dat is een keer wat anders. Wel net zo mooi. :)
Bedankt

Dit soort tekeningen geven mij wel een beter gevoel. Die duistere tekeningen begonnen verstikkend te worden.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:01:35 #159
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165892677
nvm

[ Bericht 34% gewijzigd door Villas__Rubin op 11-10-2016 15:48:24 ]
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:48:13 #160
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165895152
nvm
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_165907545
vncrhf.png

Deze net gemaakt.

Ik heb vannacht maar 2 uur geslapen. Ging gisteravond om 10 uur naar bed en werd iets na twaalven wakker. Tot 5 uur 's ochtends naar het plafond liggen staren en had ernstige hallucinaties. Was echt een eindeloze nacht leek wel.
pi_165917059
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:17 schreef -Hildr- het volgende:
[ afbeelding ]

Deze net gemaakt.

Ik heb vannacht maar 2 uur geslapen. Ging gisteravond om 10 uur naar bed en werd iets na twaalven wakker. Tot 5 uur 's ochtends naar het plafond liggen staren en had ernstige hallucinaties. Was echt een eindeloze nacht leek wel.
Vervelend om te lezen dat het weer slechter gaat. Je hoopt toch altijd op het beste. Top tekening btw!
A new power is rising!
pi_165924823
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Vervelend om te lezen dat het weer slechter gaat. Je hoopt toch altijd op het beste. Top tekening btw!
Vannacht heb ik in ieder geval heerlijk geslapen. Om 4 uur wakker geworden, bak koffie erbij. Heb zin in deze dag. Ik ga straks een eind wandelen en bramen halen bij de fruittent.

Eigenlijk leef ik van dag tot dag.
pi_165925811
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 05:09 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

Eigenlijk leef ik van dag tot dag.
Geeft niks, dat doe ik ook. Er is niks ergers dan om iets te plannen en om dan vervolgens die hele planning weer overboord te gooien.
A new power is rising!
pi_165969820
Ik woog vanochtend 87,6 kilo. Nog ongeveer anderhalve kilo verwijderd van een gezond gewicht. Het is wel de grens dus wil er sowieso 5 tot 10 kilo onder gaan zitten.

Moet gewoon effe doorzetten, gezond blijven eten, wandelen/fietsen.
pi_165984230
f0qh4i.png

Oudere tekening bewerkt en aangepast. Heb geen vellen papier meer dus dit zal voorlopig de laatste tekening zijn.
pi_165984746
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 09:01 schreef -Hildr- het volgende:
[ afbeelding ]

Oudere tekening bewerkt en aangepast. Heb geen vellen papier meer dus dit zal voorlopig de laatste tekening zijn.
Ga wat doen met je talent man! Vind hem schitterend!
A new power is rising!
pi_165988404
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 10:13 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ga wat doen met je talent man! Vind hem schitterend!
Bedankt.

Ik krijg vaker te horen dat ik wat met dat tekenen moet gaan doen maar ik zou niet weten wat. Als ik dingen in opdracht zou gaan tekenen gaat de spontaniteit er af.

Ben vorig jaar opgelicht door een meisje op dit forum waar ik enkele tekeningen naartoe had gestuurd en die fout maak ik geen 2x.
pi_165995512
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 13:58 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

Bedankt.

Ik krijg vaker te horen dat ik wat met dat tekenen moet gaan doen maar ik zou niet weten wat. Als ik dingen in opdracht zou gaan tekenen gaat de spontaniteit er af.

Ben vorig jaar opgelicht door een meisje op dit forum waar ik enkele tekeningen naartoe had gestuurd en die fout maak ik geen 2x.
Wat heeft ze dan met die tekeningen gedaan?
A new power is rising!
pi_166001974
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wat heeft ze dan met die tekeningen gedaan?
Ze pakte iets van 15 tekeningen uit een ander topic en bleef schrijven hoe mooi ze ze vond. Ze vroeg of ze die tekeningen mocht hebben, dan zouden ze een mooie plek in haar kamer krijgen. Nadat ik ze had opgestuurd was ze compleet verdwenen. Account inactief en op mails reageerde ze ook niet. Ik had er bewust geen geld voor gevraagd, als ik alleen een kort berichtje had gehad met "ik heb ze ontvangen" was het voor mij genoeg geweest. Dus nu weet ik niet eens of die tekeningen überhaupt zijn aangekomen.

Het is eigenlijk vooral een principekwestie.
pi_166018056
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:13 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

Ze pakte iets van 15 tekeningen uit een ander topic en bleef schrijven hoe mooi ze ze vond. Ze vroeg of ze die tekeningen mocht hebben, dan zouden ze een mooie plek in haar kamer krijgen. Nadat ik ze had opgestuurd was ze compleet verdwenen. Account inactief en op mails reageerde ze ook niet. Ik had er bewust geen geld voor gevraagd, als ik alleen een kort berichtje had gehad met "ik heb ze ontvangen" was het voor mij genoeg geweest. Dus nu weet ik niet eens of die tekeningen überhaupt zijn aangekomen.

Het is eigenlijk vooral een principekwestie.
Dat is niet echt chique nee. Wel balen voor je dat het nu het één of ander niet meer vertrouwd.
A new power is rising!
pi_166041589
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dat is niet echt chique nee. Wel balen voor je dat het nu het één of ander niet meer vertrouwd.
Weet je... sinds ik in mijn nieuwe huis woon heb ik in 2,5 jaar een handjevol mensen op visite gehad. Toen ik op mezelf ging wonen was et altijd van "als je op jezelf woont komen we elke week bij je langs". Daar is niks van terecht gekomen. Ik leef in enorme eenzaamheid. Een van de weinige contacten is mijn dronken buurman die 3x per dag voor de deur staat. Wereldgozer (als hij nuchter is dan)
pi_166041625
Mijn verjaardag vier ik dit jaar dan ook niet. Ja, ik ga met mijn ouders uit eten. Maar nodig niemand uit van familie, kennissen en "vrienden". Ze hebben mij keihard laten vallen.
pi_166052126
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 19:04 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

Weet je... sinds ik in mijn nieuwe huis woon heb ik in 2,5 jaar een handjevol mensen op visite gehad. Toen ik op mezelf ging wonen was et altijd van "als je op jezelf woont komen we elke week bij je langs". Daar is niks van terecht gekomen. Ik leef in enorme eenzaamheid. Een van de weinige contacten is mijn dronken buurman die 3x per dag voor de deur staat. Wereldgozer (als hij nuchter is dan)
Ach ja, het bekende " we komen iedere week langs! ". Wat moet je daar nou mee? Je weet van te voren al dat die lui nooit komen opdagen. De meeste mensen tonen alleen maar interesse als er wat te halen valt. Ik ben lang geleden al gestopt met het maken van vrienden. Je kunt er nooit van op aan.
A new power is rising!
pi_166057702
2efjmo5.png

Betere foto kunnen maken.
pi_166076279
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:48 schreef -Hildr- het volgende:
[ afbeelding ]

Betere foto kunnen maken.
Je zou deze moeten inlijsten.
A new power is rising!
pi_166076285
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ach ja, het bekende " we komen iedere week langs! ". Wat moet je daar nou mee? Je weet van te voren al dat die lui nooit komen opdagen. De meeste mensen tonen alleen maar interesse als er wat te halen valt. Ik ben lang geleden al gestopt met het maken van vrienden. Je kunt er nooit van op aan.
Eens.

Sinds de opkomst van social media zijn mensen eigenlijk juist minder sociaal geworden is mijn idee. Iedereen doet op Facebook alsof ze een perfect leven hebben terwijl ze in feite de hele dag op hun mobiel zitten te klooien.

Ik heb nog een leeg vel papier gevonden in mijn bureaula. Moet straks eerst naar de diëtiste en als ik vanmiddag een idee krijg komt er misschien een nieuwe tekening.
pi_166076428
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Je zou deze moeten inlijsten.
Bij de detoxgroep zeiden ze dat ik al mijn tekeningen in een of ander plakboek moest stoppen. Het is nu een ongeorganiseerde rotzooi, hele bureau en bureaula liggen vol met tekeningen. Moeten er ondertussen een stuk of 500 zijn.
pi_166083392
Tekening1740.pnggratis bilder

Ik heb een IS-strijder getekend.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 16:07:13 #180
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166083464
Je hebt absoluut tekentalent. Ik totaal niet haha.
pi_166087051
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:52 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

Bij de detoxgroep zeiden ze dat ik al mijn tekeningen in een of ander plakboek moest stoppen. Het is nu een ongeorganiseerde rotzooi, hele bureau en bureaula liggen vol met tekeningen. Moeten er ondertussen een stuk of 500 zijn.
500? Dat word me een flinke stapel met plakboeken!
A new power is rising!
pi_166103706
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Je hebt absoluut tekentalent. Ik totaal niet haha.
Danke

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

500? Dat word me een flinke stapel met plakboeken!
Grootste deel is troep vind ik. Ook niet alles wat ik teken zet ik online.

Kwam nog een oude op mijn pc tegen:

4q4co5.png

Heb weer een tekening van IS-strijders gemaakt. Moet effe kijken waar ik hem upload want Tinypic blokkeert dat soort tekeningen.
pi_166103734
16kb1gi.png

Ah Tinypic blokkeerde deze niet. Althans, nog niet. _O- _O-
pi_166110025
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 12:06 schreef -Hildr- het volgende:
[ afbeelding ]

Ah Tinypic blokkeerde deze niet. Althans, nog niet. _O- _O-
Vind ze allebei erg mooi. Die My Little Pony had het symbool van IS moeten worden.
A new power is rising!
pi_166123852
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Vind ze allebei erg mooi. Die My Little Pony had het symbool van IS moeten worden.
Thanks

Die My Little Pony is puur getekend om te trollen.

Die IS-strijders vonden ze op Facebook geloof ik minder leuk.
pi_166123887
Vanuit het niets voel ik me plotseling heel slecht. Stond net helemaal te trillen. Er kwam ook telkens een vreemd geluid uit mijn slaapkamer maar zodra ik dan in de kamer stond verdween het weer. Ik bgegin echt helemaal door te draaien.

Wilde net The Hobbit gaan herlezen maar kan me slecht concentreren.
pi_166142301
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 13:15 schreef -Hildr- het volgende:
Vanuit het niets voel ik me plotseling heel slecht. Stond net helemaal te trillen. Er kwam ook telkens een vreemd geluid uit mijn slaapkamer maar zodra ik dan in de kamer stond verdween het weer. Ik bgegin echt helemaal door te draaien.

Wilde net The Hobbit gaan herlezen maar kan me slecht concentreren.
Klinkt minnetjes, hoe gaat het nu dan?
A new power is rising!
pi_166145537
259ihie.png

Heb een wat oudere tekening bewerkt met houtskool. Dit is een fjord in Noorwegen.
pi_166145582
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 10:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Klinkt minnetjes, hoe gaat het nu dan?
Gek genoeg gaat het nu hartstikke goed. Heb het hele huis schoongemaakt, eind gaan wandelen en frambozen gehaald. Heb ook nog een flink stuk uit The Hobbit kunnen lezen. En straks Feyenoord - Ajax kijken. :D

Moet dat positieve gevoel vast zien te houden.
pi_166153869
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:48 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

Gek genoeg gaat het nu hartstikke goed. Heb het hele huis schoongemaakt, eind gaan wandelen en frambozen gehaald. Heb ook nog een flink stuk uit The Hobbit kunnen lezen. En straks Feyenoord - Ajax kijken. :D

Moet dat positieve gevoel vast zien te houden.
Gave tekening! Hopelijk hou je dat goeie gevoel inderdaad vast. Dat zou mooi zijn. :)
A new power is rising!
pi_166168600
2150pch.png

NORGE
pi_166168644
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Gave tekening! Hopelijk hou je dat goeie gevoel inderdaad vast. Dat zou mooi zijn. :)
Vandaag gaat het weer minder.

Heb vanochtend iemand gesproken die ook bij een detoxgroep heeft gezeten en nadat ik de situatie had uitgelegd wat betreft mijn buren zei hij dat ik zo snel mogelijk moet verhuizen. Ik had dat idee al langer maar tegen niemand durven vertellen.

Hier in de flat wonen vrijwel alleen maar gestoorde mensen. Enorm slechte invloed op mijn leven en gemoedstoestand.
pi_166178756
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 12:02 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

Vandaag gaat het weer minder.

Heb vanochtend iemand gesproken die ook bij een detoxgroep heeft gezeten en nadat ik de situatie had uitgelegd wat betreft mijn buren zei hij dat ik zo snel mogelijk moet verhuizen. Ik had dat idee al langer maar tegen niemand durven vertellen.

Hier in de flat wonen vrijwel alleen maar gestoorde mensen. Enorm slechte invloed op mijn leven en gemoedstoestand.
Klinkt ernstig. Ben je serieus van plan om te gaan verkassen? Ik vind het sowieso maar niks om in een flat te wonen. Alleen het idee dat er mensen boven én onder je wonen... Brrr... Mooie Noorse tekening btw.
A new power is rising!
pi_166191621
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 20:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Klinkt ernstig. Ben je serieus van plan om te gaan verkassen? Ik vind het sowieso maar niks om in een flat te wonen. Alleen het idee dat er mensen boven én onder je wonen... Brrr... Mooie Noorse tekening btw.
Thanks

Ja, ik ben serieus van plan hier zo snel mogelijk weg te gaan. Gaat nog wel een paar jaar duren waarschijnlijk, heb me vanochtend weer ingeschreven voor een sociale huurwoning en er zijn nog steeds lange wachtlijsten. Maar het idee dat er nu elk moment een woning op mijn pad kan komen geeft al een heel rustgevend gevoel.

Het meest hilarische aan al mijn buren is dat de allochtonen die hier wonen nog het meest normaal zijn. Van de Hollanders is letterlijk iedereen zo gek als een deur.
pi_166192905
9iwdhz.png

Alweer (jaja) oude tekening bewerkt. Ik begin zo moe van dat tekenen te worden. Compositie is gebaseerd op een werk van Theodor Kittelsen. Beter goed gejat dan slecht bedacht.
pi_166192930
Ik ga nu Resident Evil 4 spelen. Zombies afknallen heeft een therapeutische werking voor mij.
pi_166199269
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:20 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

Thanks

Ja, ik ben serieus van plan hier zo snel mogelijk weg te gaan. Gaat nog wel een paar jaar duren waarschijnlijk, heb me vanochtend weer ingeschreven voor een sociale huurwoning en er zijn nog steeds lange wachtlijsten. Maar het idee dat er nu elk moment een woning op mijn pad kan komen geeft al een heel rustgevend gevoel.

Het meest hilarische aan al mijn buren is dat de allochtonen die hier wonen nog het meest normaal zijn. Van de Hollanders is letterlijk iedereen zo gek als een deur.
Dat verbaasd mij helemaal niks. De meeste Nederlanders zijn zo maf als stront. En dan noemen ze ons gek! Whehehe.
A new power is rising!
pi_166199305
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:19 schreef -Hildr- het volgende:
[ afbeelding ]

Alweer (jaja) oude tekening bewerkt. Ik begin zo moe van dat tekenen te worden. Compositie is gebaseerd op een werk van Theodor Kittelsen. Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Prachtig, netjes gedaan hoor. :)
A new power is rising!
pi_166236945
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Prachtig, netjes gedaan hoor. :)
Danke O+

Ik kan wel zeggen dat dit voorlopig de laatste tekening is. Totdat ik morgen een leeg vel papier in mijn bureaula tegenkom. _O- Tekenen is ook een soort verslaving.

Heb gister wat buren gesproken en verteld dat ik van plan ben hier te verhuizen. Ze reageerden heel begripvol en zeiden "laat je niet wegjagen door een stel gekken". Dat begrip is wel fijn.

Bij de aankomende jaarwisseling ga ik voor het eerst om 12 uur hier voor de deur oud en nieuw vieren. Zorg dat ik een tas met oliebollen heb voor alle buren. Normaal vierde ik oud en nieuw altijd bij familie en kennissen.
pi_166236955
Dat ik van de week zo boos was over de buren was zuivere paranoia. Zat mezelf helemaal gek te maken, dacht dat ze mij in de gaten hielden.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')