SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aspirant bewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Bas ; zijn leven of utopia
het stopt allebij, ik weet niet of het het waard is om te blijven
Gabs ; wanneer heb je voor het laatst post gehad
Bas ; 26 ste
Gabs ; je wd door ächter "op de hoogte gehouden ?
Bas ; ja.. ik beslis ..
Gabs ; zou ik ook doen , nu loop je de hele dag te malen en denken
Bas ; ik had gehoopt dat het iets beter zou zijn weet je
Gabs; ik vnd het wel heftig hoor focking heftig
Bas; ja....
Gabs ; je voelt je machteloos ??
Bas ; en ook egoistisch..
Gabs ; omdat je hier nog bent ?
Bas ; ja...
Gabs ; ik weenie het is een leven een mensen leven![]()
Mooie TT Nijn.
Gabrielle: Ik weet niet in hoeverre ik dingen kan zeggen, maar het is een mensenleven. SLOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Bas weg zou echt een aderlating voor het programma zijn, nouja met name voor de streamers I guess want op tv knippen ze er toch wel wat spannonds van.![]()
Bas: Mijn gevoel zegt naar huis gaan.
En zijn verstand ook.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Morgen heeft ie postquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:39 schreef ndid het volgende:
Bas' gevoel zegt naar huis gaan en zijn verstand ook.![]()
Bas zijn gevoel zegt naar huis gaan. En zijn verstand ook![]()
![]()
Hij kwam niet met een bepaald doel, maar voor gekkigheid.
Wat doet hij hier nog, vraagt hij zich af.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik lees even mee. Arme Bas.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:40 schreef Disana het volgende:
Ik kwam hier voor een beetje gekkigheid, maar moet dat ten koste gaan van iemand van wie je houdt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Gatsie, nooit fijn maar daar al helemaal nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Cir het volgende:
Bas ; zijn leven of utopia
het stopt allebij, ik weet niet of het het waard is om te blijven
Gabs ; wanneer heb je voor het laatst post gehad
Bas ; 26 ste
Gabs ; je wd door ächter "op de hoogte gehouden ?
Bas ; ja.. ik beslis ..
Gabs ; zou ik ook doen , nu loop je de hele dag te malen en denken
Bas ; ik had gehoopt dat het iets beter zou zijn weet je
Gabs; ik vnd het wel heftig hoor focking heftig
Bas; ja....
Gabs ; je voelt je machteloos ??
Bas ; en ook egoistisch..
Gabs ; omdat je hier nog bent ?
Bas ; ja...
Gabs ; ik weenie het is een leven een mensen leven![]()
rolf wil de kippen in de panBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
3 Jaar thuis, spuitjes tegen de pijn, kan verlamd raken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat zei ik vanochtend ook al. Zo sneu.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:40 schreef rowan634 het volgende:
wat erg ik wil zo graag dat ie blijft maar het is natuurlijk ook begrijpelijk“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Naar huis gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:41 schreef Estherdv het volgende:
wat moet basje doen volgens jullie? ik weet het echt nietOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:40 schreef rowan634 het volgende:
wat erg ik wil zo graag dat ie blijft maar het is natuurlijk ook begrijpelijkAls Bas weg gaat is voor mij de lol er af ...
het was voor hem een hoeren bende en dat gaat niet veranderen
Ik hoop voor hem dat hij de juiste keuze maakt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bas jongen, ga lekker naar huis.
Je hebt wel bewezen dat je Utopia aankunt, wat valt er nog te winnen...
Neem je beestjes mee, breng die naar je vriend en ga gewoon
Je kunt met opgeheven hoofd Utopia verlaten.![]()
naar huis cees en ivan ookquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:41 schreef Estherdv het volgende:
wat moet basje doen volgens jullie? ik weet het echt nietBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Bas heeft vandaag bericht gehad en hoopte dat dat dingen zou oplossen.
Hij ging uit van 1 jaar, of 5 jaar, maar dat staat er allemaal niet in.![]()
Ook al zou Bas ze even zien, het zou niet zijn keuze beïnvloeden.
Ik gun hem wat hij wil, maar ik gun die draken hun plezier niet.
Bas loopt al 2 weken met dit gevoel. Hij heeft vandaag gehoord hoe het er precies voor staat. Hij ging uit van 1, 2 5 of 10 jaar (dat de oom nog zou hebben). Maar dat staat er allemaal niet in.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Gabs ; als je antwoord zou hebben 2 jaar 5 jaar dat maakt je keuze makkelijker toch ?
Bas ; ja zeker ...still...![]()
familie en oom willen wel heel graag dat ie blijft, ik hoop op een nieuwe brief met meer info voor hem.TEAM TAFEL![]()
Als ik Bas ging ik weg naar huis , niets is het waard om te blijven . Hoe erg ik het ook zou vinden . Als je niet gaat ga je spijt krijgen ben ik bang .quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:41 schreef Estherdv het volgende:
wat moet basje doen volgens jullie? ik weet het echt niet![]()
Vreselijk. Maar bij die kutziekte weet je gewoon niet hoe lang het duurt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Ook al zou Bas ze even zien, het zou niet zijn keuze beïnvloeden.
Ik gun hem wat hij wil, maar ik gun die draken hun plezier niet.
Bas loopt al 2 weken met dit gevoel. Hij heeft vandaag gehoord hoe het er precies voor staat. Hij ging uit van 1, 2 5 of 10 jaar (dat de oom nog zou hebben). Maar dat staat er allemaal niet in.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Hij moet doen wat goed is voor hemquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:41 schreef Estherdv het volgende:
wat moet basje doen volgens jullie? ik weet het echt niet![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lijkt mij wel als ze hem zo daar kunnen houden, maarja of hij dat zou willen? Weg uit dat gesticht komt wel extra dichtbij als je op schopstoel zit natuurlijkquote:![]()
Naomi is uitgekeken op de koeienBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Als Bas naar huis gaat, hoop ik dat de hel en verdoemenis losbreekt boven die loods![]()
Bas begint 'aan dit' steeds minder waarde te hechten.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
jaa top is egal omdat ze vroeger in Bed wasquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:45 schreef markvanrinsum het volgende:
Naomi is uitgekeken op de koeien![]()
Ik al maanden op haarquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:45 schreef markvanrinsum het volgende:
Naomi is uitgekeken op de koeienAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Bas begint steeds minder waarde te hechten aan alles in de loods
begrijpelijkMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Logisch.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:45 schreef Disana het volgende:
Bas hecht steeds minder waarde aan Utopia.
Wat een contrast. Stream 1 of 2.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Bas: Maar ik ben ook iemand die niet opgeeft...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Gabs ; je verstand en je gevoel zitten nu op 1 lijn
Bas ; ja ik heb er veel over nagedacht en steeds ahc ik kan wel 2 mnden
maar,..ehh is dat het waard ??...
Gabs dat is de vraag die je steeds stelt .wrd je niet gek dat is de vraag waar je steeds terug komt
Bas; ik wrd niet gek maar ik begin aan dit steeds minder waarde te hechten dus het antwrd wrd steeds duidelijker
..stilte...
Bas ; maar jah ik eh ..ben niet iemand die opgeeft
gabs ;lijkt me ook niet
bas ; ik moet het ook zien als niet opgeven![]()
Ik mag hopen dat Nicole dit niet ter ore komt.
Die is zo vals en gaat er dan een slaatje uit slaan bij de 2 nieuwen.![]()
Zei ze dat?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:45 schreef markvanrinsum het volgende:
Naomi is uitgekeken op de koeienMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
met bas gaat dan het enige stukje beschaving weg want je kunt zeggen wat je wil, hij haalt streken uit maar nooit echt stiekem, wel naar de groep maar op camera en ook wel waar je om kunt lachen. Nooit ten koste van andere mensenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Gnoom is overal zo op uitgekeken. Gio hield ze nog het langst vol.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:45 schreef markvanrinsum het volgende:
Naomi is uitgekeken op de koeien![]()
Gabs was naar huis gegaan als ze hier al een jaar zat en haar broer ging trouwen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
+1000quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:46 schreef schizolientje het volgende:
met bas gaat dan het enige stukje beschaving weg want je kunt zeggen wat je wil, hij haalt streken uit maar nooit echt stiekem, wel naar de groep maar op camera en ook wel waar je om kunt lachen. Nooit ten koste van andere mensen“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:46 schreef EverHappy het volgende:
Die is zo vals en gaat er dan een slaatje uit slaan bij de 2 nieuwen.die wordt misschien wel bewust uit de buurt gehouden .
![]()
Dat zou helemaal een naai streek zijn danquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:46 schreef EverHappy het volgende:
Die is zo vals en gaat er dan een slaatje uit slaan bij de 2 nieuwen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
roelie over de koeien daar ben je toch ook wel een keer opuitgekekenquote:
Naomi:jaBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
En hij blijft altijd netjes in conflicten. Is vriendelijk tegen gasten. Maakt wel grapjes tegen hen, maar wel zo dat het kanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:46 schreef schizolientje het volgende:
met bas gaat dan het enige stukje beschaving weg want je kunt zeggen wat je wil, hij haalt streken uit maar nooit echt stiekem, wel naar de groep maar op camera en ook wel waar je om kunt lachen. Nooit ten koste van andere mensen“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Bas goozert ga lekker naar je OOm
geniet! pluk de dag.. mooie dingen doen lachen momenten pakken
samen janken .gierende banden
het is zo kort
Utopia is dat allemaal niet waard deze verdrieten![]()
![]()
![]()
Nee Bas, Ivan ook niet en kijk wat het hem gebracht heeft van held tot ,,,,,,,,quote:
Programma niet waard om door te gaan terwijl alles in je roept ga![]()
![]()
Duidelijk verhaalquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
roelie over de koeien daar ben je toch ook wel een keer opuitgekeken
Naomi:ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:46 schreef Ebinas het volgende:
Wat hij ook kiest hij geeft altijd op.
Zo moet hij niet willen denken in deze situatie![]()
Maar wil hij gelijk gaan of maandag met stemming?![]()
EN de enige die Nicole en Ivan aan durft, heeft ook wederom op Nicole gestemd. (als enige?)quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:46 schreef schizolientje het volgende:
met bas gaat dan het enige stukje beschaving weg want je kunt zeggen wat je wil, hij haalt streken uit maar nooit echt stiekem, wel naar de groep maar op camera en ook wel waar je om kunt lachen. Nooit ten koste van andere mensen
Men zegt wel dat ze bang zijn voor Ivan maar lijkt meer voor Nicole te gelden met haar slawaffel.![]()
Gelukkig is Bas geen Ivan. Bas zou nooit zo ver afglijden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee Bas, Ivan ook niet en kijk wat het hem gebracht heeft van held tot ,,,,,,,,
Programma niet waard om door te gaan terwijl alles in je roept ga![]()
Zo zou ik er ook over denkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef Cir het volgende:
het is zo kort
![]()
![]()
Gabs zou Gaby naar huis sturen als zij degene was die nu moest kiezen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zoals zn tong in de mond proppenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
En hij blijft altijd netjes in conflicten. Is vriendelijk tegen gasten. Maakt wel grapjes tegen hen, maar wel zo dat het kan![]()
![]()
![]()
Ja Cir ik sluit mij bij jou aanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef Cir het volgende:
het is zo kort
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik hem nog niet over gehoord.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef Yeszie het volgende:
[..]![]()
Maar wil hij gelijk gaan of maandag met stemming?
Maar wellicht iemand anders, ik was even weg nl.![]()
Niemand wil weg zegt Bas ,dus dat maakt de keuze wel makkelijkerMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Naomi weet dus dat wij streamers haar fouten zien s'ochtends bij de koeien.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Las ergens dat Ivan Bas trooste, dus,,,,,,,ze zal het allang wetenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:47 schreef Yeszie het volgende:
[..]die wordt misschien wel bewust uit de buurt gehouden .
![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:50 schreef notturna het volgende:
Naomi weet dus dat wij streamers haar fouten zien s'ochtends bij de koeien.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Als de andere partij haar mond gesloten houdt, valt er niets in te proppen hoorquote:
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Ik zit bij Bas en Gabsquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:50 schreef notturna het volgende:
Zegt ze dat ?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik denk nog steeds dat ze geen 24u aan mogen vragen als ze op de schopstoel zitten, hoewel het nu met 5 stuks minder effect zou hebben mssquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef Yeszie het volgende:
[..]![]()
Maar wil hij gelijk gaan of maandag met stemming?![]()
Zo een op een is Gabri best vaak te pruimenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
eindelijk eens een beetje een soort van goed gesprek tussen Gabri en Bas![]()
heel fijn ze heeft Fok gelezenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:50 schreef notturna het volgende:
prima
rot mokkel![]()
Neem nog een snuif. Vreselijke vent.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Uhu dat zei ze.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit bij Bas en Gabs
Zegt ze dat ?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef Urb het volgende:
[..]
EN de enige die Nicole en Ivan aan durft, heeft ook wederom op Nicole gestemd. (als enige?)
Men zegt wel dat ze bang zijn voor Ivan maar lijkt meer voor Nicole te gelden met haar slawaffel.klopt ook Urb zij is veel erger als Ivan , nogmaals zonder haar zou Ivan heel anders zijn .
![]()
Hoe kan dat nu we zien toch alles verkeerd?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:50 schreef notturna het volgende:
Naomi weet dus dat wij streamers haar fouten zien s'ochtends bij de koeien.![]()
![]()
die liet ook een tipje van de sluier waaienquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:52 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Zo een op een is Gabri best vaak te pruimen
thuisfront
ma ziek..
dusz.. resumee
rugzakken met gedoe, we kijken ze tegen de kop niet erin![]()
Dat doet ze regelmatig volgens mij. Ze heeft het vaak over 'dat forum'.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:52 schreef Cir het volgende:
[..]
heel fijn ze heeft Fok gelezen
prima
rot mokkel
Jammer dat het kreng niet genomineerd is.![]()
Rot op Rob, ga Stif douwen of zo![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Weet je niet, opsluiting en orders kunnen rare dingen met je doen, Bas zit daar nog maar kortquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig is Bas geen Ivan. Bas zou nooit zo ver afglijden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: