twitter:MSimonTV twitterde op woensdag 12-08-2015 om 19:51:32Explaining why you're only seeing amateur video of #Tianjin - entire area sealed by cops and fire. No one - incl media- allowed in reageer retweet
Volgensmij wil je ook niet zien hoe het er daar uit ziet... een compleet slagveld.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:07 schreef maily het volgende:
Er zijn nog geen "officiele" films en foto's want het gebied is helemaal afgesloten.twitter:MSimonTV twitterde op woensdag 12-08-2015 om 19:51:32Explaining why you're only seeing amateur video of #Tianjin - entire area sealed by cops and fire. No one - incl media- allowed in reageer retweet
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Volgensmij wil je ook niet zien hoe het er daar uit ziet... een compleet slagveld.
Hoezo? Hij heeft het filmpje toch gepload lijkt me?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:07 schreef Dreassic het volgende:
http://video.weibo.com/sh(...)625c693a7f761ace170e
Deze is wel erg dichtbij, vrees voor zijn leven te zien aan de laatste seconden van de video. :/
Niet als dit een livestream is.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:09 schreef Dezz het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft het filmpje toch gepload lijkt me?
Dit moet van een webcam of zo zijn geweest.. Hopelijk geen periscope ofzo..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:07 schreef Dreassic het volgende:
Deze is wel erg dichtbij, vrees voor zijn leven te zien aan de laatste seconden van de video. :/
Kan ook een live stream geweest zijn op bijv Periscope denken sommigenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:09 schreef Dezz het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft het filmpje toch gepload lijkt me?
Bij een paar van die filmpjes wordt ineens het beeld afgebroken; ik denk vanwege de grote knallen en/of kapotte ramen? Schok?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:07 schreef Dreassic het volgende:
Door de schok schiet de filmer idd een meter ofzo naar achteren. Kon je ook zien in die Enschede-filmpjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
Bij een paar van die filmpjes wordt ineens het beeld afgebroken; ik denk vanwege de grote knallen en/of kapotte ramen? Schok?
Bij deze werd de camera verpulverd door de schokgolf..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
Bij een paar van die filmpjes wordt ineens het beeld afgebroken; ik denk vanwege de grote knallen en/of kapotte ramen? Schok?
NOSquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:11 schreef Hamlapje het volgende:
En op het journaal een item over Onno Hoes![]()
Snap nu weer waarom ik zelden die tv aan heb staan.
Op de link klikken voor de loop.twitter:Derrick_Snyder twitterde op woensdag 12-08-2015 om 20:09:22Smoke from explosion in #Tianjin showing up as a ring on Himawari-8 visible imagery loop. http://t.co/Dn0IdpA5d3 reageer retweet
Lijkt steeds meer op een atoombom ....quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:14 schreef YazooW het volgende:
Op de link klikken voor de loop.twitter:Derrick_Snyder twitterde op woensdag 12-08-2015 om 20:09:22Smoke from explosion in #Tianjin showing up as a ring on Himawari-8 visible imagery loop. http://t.co/Dn0IdpA5d3 reageer retweet
Staat nu al als NOS-alert op de site...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:13 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
NOS
Man... als een IS lid een scheet laat is het al breaking nieuws. Maar hier hoor je niks van. Achterlijk "propaganda" kanaal
Werd tijd. Vandaag al zeker 3 notificaties ontvangen over 'nieuws' wat totaal niet belangrijk is.quote:
Bij deze zie je op het laatst de explosie vervaarlijk dicht naderen ( luttele meters) voordat de feed wegvalt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
Euhm ik heb hierover al pushberichten gehad van BBC, CNN en de NOS.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:13 schreef Revolution-NL het volgende:
NOS
Man... als een IS lid een scheet laat is het al breaking nieuws. Maar hier hoor je niks van. Achterlijk "propaganda" kanaal
Neuh dat valt wel mee.. Maar een bevinkje zal ie wel maken...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Lijkt steeds meer op een atoombom ....
Als het idee niet zo belachelijk was, zou ik dat ook zeggen..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Het was net op het 8 uur journaal eppo.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:13 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
NOS
Een flinke atoombom is nog veel erger.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Schijnbaar gaat het er bij mensen niet meer in dat factchecken nou eenmaal tijd kost.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Euhm ik heb hierover al pushberichten gehad van BBC, CNN en de NOS.
Veel info zul je niet krijgen uit China...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:13 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
NOS
Ja, het is genoemd. Maar wel na het veel belangrijker nieuws over Onno Hoes natuurlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het was net op het 8 uur journaal eppo.
10 15 jaar geleden niet, maar tegenwoordig is dat allemaal niet zo moeilijk meer..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:18 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Veel info zul je niet krijgen uit China...
Eerder een stuk verplaatst door de klap zo het gat in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |