alles wat een ander doet en niet mark loopt hij af te kraken inplaatst dat hij zelf dan eens iets organiseert kan hij bewijzen hoe goed hij wel niet isquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:58 schreef ndid het volgende:
Rob: ik snap de bedoeling hierachter niet helemaal
Mark: ja ik heb toch al niets met kickboksen
Mark: als je het doet moet je het goed doen
Jemig doe eens positief
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gaby komt even buurten![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze het bij lange na niet gaan halen als het gala van Emil.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Zeiken dat het gala niets is. Mark heeft er niets mee, gaat graag naar een gala maar heeft niets met boksen![]()
[ afbeelding ]
Dat hoort vast bij het verhaaltjequote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Markei gaat niet boksen, jammer.
Mark denkt dat Ivan Bas in 2en gaat schoppen.
Ik heb geen idee, dat zien we vanzelf wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoort vast bij het verhaaltje
natuurlijk gaat Ivan dat niet doen
Onkruid.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Heeft iemand enig idee wat Rob al 'binnengeharkt' heeft aan inkomsten?
Het faillissement van Stef?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Heeft iemand enig idee wat Rob al 'binnengeharkt' heeft aan inkomsten?
Maar dat is dus niet zo en dat zegt dat mark of Ivan niet kent of het spannend probeert te makenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat zien we vanzelf wel.
Markie denkt van wel
Die match zal waarschijnlijk net zo gefixed zijn als die van Emil, tijdens het worstengala.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoort vast bij het verhaaltje
natuurlijk gaat Ivan dat niet doen
Kenzo, bijna goed.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die match zal waarschijnlijk net zo gefixed zijn als die van Emil, tijdens het worstengala.
Waar Emil met die ander nog practisch bovenop hem (Benzo, als ik het goed heb?), plotseling tot winnaar werd uitgeroepen.
Kenzo volgens mijquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die match zal waarschijnlijk net zo gefixed zijn als die van Emil, tijdens het worstengala.
Waar Emil met die ander nog practisch bovenop hem (Benzo, als ik het goed heb?), plotseling tot winnaar werd uitgeroepen.
Zou kunnen. Ik ken Ivan ook niet. Ik wacht wel af. We zien het vanzelf.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet zo en dat zegt dat mark of Ivan niet kent of het spannend probeert te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |