Is nog (veel) goedkoper dan zo'n koopmanspak ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:43 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Koopmans is echt van die overpriced zooi...
Pannenkoekbeslag zelf maken is echt niet zo moeilijk hoor: bloem, melk, eieren en een heel klein beetje zout. Dat is alles wat je nodig hebt.
Dat kan veel lekkerder. Met boekweitmeel erdoor, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:43 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Koopmans is echt van die overpriced zooi...
Pannenkoekbeslag zelf maken is echt niet zo moeilijk hoor: bloem, melk, eieren en een heel klein beetje zout. Dat is alles wat je nodig hebt.
Ik weet niet wat treuriger is, 'de restaurant' of niet weten hoe je een pannekoekenbeslag maakt.quote:
Ik weet ook niet hoe het recept in een pannenkoekenrestaurant is.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat treuriger is, 'de restaurant' of niet weten hoe je een pannekoekenbeslag maakt.
Dat zal dezelfde reden hebben als waarom je thuis 50 liter koffie kunt zetten voor een euro of 5, en je in een restaurant dik 2 euro voor een zuinig kopje met een smerig koekje betaalt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:29 schreef _Newman_ het volgende:
Ik snap alleen niet dat als je 30 of 40 pannekoeken voor 3 euro kan maken dat die pannekoeken dan 10 euro per stuk moeten kosten in pannekoekenrestaurants.
Die koekjes zijn helemaal niet smerigquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:33 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dat zal dezelfde reden hebben als waarom je thuis 50 liter koffie kunt zetten voor een euro of 5, en je in een restaurant dik 2 euro voor een zuinig kopje met een smerig koekje betaalt.
Personeelskosten, overhead, marge. En omdat iedereen 't er blijkbaar gewoon voor over heeft.
Uiteindelijk zal de vraag wel zijn hoe je ze precies zoals in het pannenkoekenrestaurant krijgt. Dus groot, dik (maar wel gaar), en het beleg dat er mooi op blijft zitten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat treuriger is, 'de restaurant' of niet weten hoe je een pannekoekenbeslag maakt.
Dit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:38 schreef silverhill het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de vraag wel zijn hoe je ze precies zoals in het pannenkoekenrestaurant krijgt. Dus groot, dik (maar wel gaar), en het beleg dat er mooi op blijft zitten.
Je hoort er ook een gebakje bij te bestellen á 3 euroquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:33 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dat zal dezelfde reden hebben als waarom je thuis 50 liter koffie kunt zetten voor een euro of 5, en je in een restaurant dik 2 euro voor een zuinig kopje met een smerig koekje betaalt.
Personeelskosten, overhead, marge. En omdat iedereen 't er blijkbaar gewoon voor over heeft.
Je weet dat pannenkoekenbakkers niet gefokt worden?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:41 schreef outcast_within het volgende:
is er niet een fokker pannenkoekenbakker van beroep?
Weet je ongeveer wanneer die uitgezonden was? Kan hem niet vinden op uitzendinggemist.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:41 schreef Postbus100 het volgende:
Je hebt een aflevering van de keuringsdienst van waarde hierover. Daarin wordt alles verteld. Vind het zelf een topaflevering.
http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-waarde/22-11-2007/RVU_102944quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:39 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Weet je ongeveer wanneer die uitgezonden was? Kan hem niet vinden op uitzendinggemist.
Ik ken twee mensen die bij verschillende pannenkoekhuizen in Nederland werken en daarbij wordt in elk geval altijd gebruik gemaakt van een bij de groothandel gekochte eierpannenkoekmix, welke met water wordt aangelengd tot een beslag.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:53 schreef _Newman_ het volgende:
Je kan het ook eens vragen aan iemand die daar werkt, dus gewoon als je daar eens eet gewoon vragen hoe ze het maken. Vraag ik soms ook wel eens bij de chinees ofzo hoe ze die nasi krijgen zo krijgen en die gast vertelde, dat gewoon aan me hoe ze het maken.
Oh, dank! Zo eens kijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-waarde/22-11-2007/RVU_102944
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |