Woohoo!quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pfff, heb het voor elkaar naar 20x proberen.![]()
ik ren altijd, zal nu wel niet meer zoveel damage krijgen als in mop maar ben het gewend, en afk staan in het gat was geen optie met die DOT.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:15 schreef icemotion het volgende:
Ik doe spine altijd zo;
Kill alle behalve 1 tentakel die dicht bij de armor plate staat..
Ga in gat staan.. wacht tot je n shitload aan blobjes hebt..
Ren naar de levende tentakel.. AOE the hell out of alles.. nuke 9 stack beest... boem!
Meestal lukt me dat gewoon voordat ie weer gaat rollen.
Tja ik merk gewoon niks van die DoT eigenlijk.. Zal wel iets te maken hebben met Guardian druid met dikke life pool en Ysera's Gift die me net zo hard weer healed zonder er iets voor te hoeven doen XDquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ren altijd, zal nu wel niet meer zoveel damage krijgen als in mop maar ben het gewend, en afk staan in het gat was geen optie met die DOT.
Ben een DK dus moet shit slaan voor healsquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:17 schreef icemotion het volgende:
[..]
Tja ik merk gewoon niks van die DoT eigenlijk.. Zal wel iets te maken hebben met Guardian druid met dikke life pool en Ysera's Gift die me net zo hard weer healed zonder er iets voor te hoeven doen XD
Dan moet je die puddles verrot meppen. Die moeten uiteindelijk toch dood om de stacks te kunnen leveren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ben een DK dus moet shit slaan voor heals
al heb ik natuurlijk wel gewoon instant heal knoppen, maar die hebben een cd.
Oh dat is met spine ook geen probleem, was in het algemeen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:49 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dan moet je die puddles verrot meppen. Die moeten uiteindelijk toch dood om de stacks te kunnen leveren.
Ik weet dat ik de eerste 2 bosses van Mogushan vaults een flinke tijd terug heb gesolo-d met mijn druid.. ondertussen is mn gear ook alweer n stuk beter geworden dus binnenkort maar eens proberen weer.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn MoP raids eigenlijk te soloen?
Welke had je gedaan 10 man normal?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef icemotion het volgende:
[..]
Ik weet dat ik de eerste 2 bosses van Mogushan vaults een flinke tijd terug heb gesolo-d met mijn druid.. ondertussen is mn gear ook alweer n stuk beter geworden dus binnenkort maar eens proberen weer.
Msv, is te soloen, throne of thunder kom je bij de eerste baas een mechanic probleem tegen dat die een persoon op pakt en dan despawned te boss.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn MoP raids eigenlijk te soloen?
Geen last van; ik werd na die gooi gelijk terug gezet bij de boss.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
throne of thunder kom je bij de eerste baas een mechanic probleem tegen dat die een persoon op pakt en dan despawned te boss
Hopelijk aangepast dan sindskortquote:Op zaterdag 5 september 2015 08:58 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Geen last van; ik werd na die gooi gelijk terug gezet bij de boss.
Als je gnome guards hebt dan hebben die door een bug al wat kerst kleding aan. Zou moeten zijn gehotfixed maar de mijne lopen er nog in rondquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef Bienelientjee het volgende:
HA! Heeft iemand die Event Coordinator in je Garrisson gezienKan je met halloween of kerst decoratie voor je Garrison voor kopen
![]()
Alleen nog maar gelezen; maar ik ga ervoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef Bienelientjee het volgende:
HA! Heeft iemand die Event Coordinator in je Garrisson gezienKan je met halloween of kerst decoratie voor je Garrison voor kopen
![]()
Zegt summons white stallion daar. Wat moet je daar mee, zijn wel mooiere mounts dan een wit paard!quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:42 schreef Cornelis83 het volgende:
Over 12 uur heb ik deze in bezit
http://www.wowhead.com/spell=189364/coalfist-gronnling
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zegt summons white stallion daar. Wat moet je daar mee, zijn wel mooiere mounts dan een wit paard!
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zegt summons white stallion daar. Wat moet je daar mee, zijn wel mooiere mounts dan een wit paard!
Ik snap alleen niet zoveel van wat hiermee wordt bedoeld?quote:
Er staat een fout in de wowhead database (voor veel WoD mounts) waardoor de spell id voor summon white stallion is toegewezen aan alle WoD mounts. Daardoor lijkt het dus alsof alle WoD mounts dezelfde mount summonen.quote:Op zondag 13 september 2015 10:51 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap alleen niet zoveel van wat hiermee wordt bedoeld?
Nice! Daar hoop ik ook nog steeds op.. maar nee...weer geen geluk deze week.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:42 schreef Cornelis83 het volgende:
Over 12 uur heb ik deze in bezit
http://www.wowhead.com/spell=189364/coalfist-gronnling
Ah, oke. Ik was niet op de hoogte van die bug. Dus vandaar dat ik de grap niet snapte. Voor mij werkt die link gewoon naar die gronnlingquote:Op zondag 13 september 2015 11:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Er staat een fout in de wowhead database (voor veel WoD mounts) waardoor de spell id voor summon white stallion is toegewezen aan alle WoD mounts. Daardoor lijkt het dus alsof alle WoD mounts dezelfde mount summonen.
Dat kan je hier goed zien onder summoned by:
http://www.wowhead.com/npc=305/white-stallion
Uiteraard is dat ingame niet zo dus gewoon een onschuldig geintje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |