SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:51 schreef Enchanter het volgende:
TREPOzet dan ook info in een topicreport en dan komt het vanzelf goed door een modjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Goede instellingquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:09 schreef Solique het volgende:
Wees blij dat je iets te kiezen krijgt.
De enige oplossing is je PS+ opzeggen en je PS4 verkopen. Dat zal Sony leren!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Goede instelling
Door dit soort grappenmakers kunnen ze dit soort dingen dus doorzetten
Nee, gewoon spellen kopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De enige oplossing is je PS+ opzeggen en je PS4 verkopen. Dat zal Sony leren!
Jij bent net zoveel kwijt voor je plus als wij, alleen hebben wij wel regelmatig plezier van de maandelijkse games die we krijgen. Wie laat zich hier nou voor de gek houden?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon spellen kopen.
Download nauwelijks iets uit plus. Dit soort gratis euroknaller weggeefprul is leuk voor de hipsters hier.
Is alleen vermakelijk om te zien hoe ze de leden voor gek houden
Ah, wat een verrassing.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij bent net zoveel kwijt voor je plus als wij, alleen hebben wij wel regelmatig plezier van de maandelijkse games die we krijgen. Wie laat zich hier nou voor de gek houden?Of beter gezegd, wie houdt zichzelf hier nou voor de gek? Erg vermakelijk om te zien idd
Aannames... zoveel domme aannames. Maar het is al goed hoor, is snap dat je gelijk voor de persoonlijke aanval gaat als je niks fatsoenlijks meer te zeggen hebt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, wat een verrassing.
Jij bent zo'n typische hipster die normale games niks vindt en geforceerd underground troep speelt, lekker tegen de massa in lekker hip.
Ik speel 1v1 juist niet, minst leuk van alle varianten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister weer paar potjes gespeelkd met ROcket League, blijft fantastisch om even half uurtje tussen door te doen. Spelen jullie 1vs1 2vs 2 of juist 3 vs 3?
Ik voornamelijk 1 vs 1 omdat ik dan zelf de meeste controle hou over het spel. Soms zijn anderen maar irritant
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, wat een verrassing.
Jij bent zo'n typische hipster die normale games niks vindt en geforceerd underground troep speelt, lekker tegen de massa in lekker hip.
Ik ook... liefst 2v2 maar ik ben beter in 3v3. Heb meestal gewoon 2v2 en 3v3 ranked aan staan als ik een match zoek.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik speel 1v1 juist niet, minst leuk van alle varianten.
[..]
2v2 en 3v3 inderdaad.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ook... liefst 2v2 maar ik ben beter in 3v3. Heb meestal gewoon 2v2 en 3v3 ranked aan staan als ik een match zoek.
Wat dacht je van online kunnen spelen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Aannames... zoveel domme aannames. Maar het is al goed hoor, is snap dat je gelijk voor de persoonlijke aanval gaat als je niks fatsoenlijks meer te zeggen hebt.
Blijf vooral lekker 50 euro per jaar betalen voor PSN zonder games te downloaden terwijl je mensen uit lacht die de PSN games wel kunnen waarderen en itt tot jijzelf wel waar voor hun geld krijgen. Erg vermakelijk allemaal. Erg logisch vooral ook.
Precies! Plus hebben om online te kunnen gamen en als bonus nog wat games ook elke maand.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van online kunnen spelen?
Dat jij het enkel doet om euroknallers te downloaden wil niet zeggen dat dat de standaard is.
Niks op tegen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies! Plus hebben om online te kunnen gamen en als bonus nog wat games ook elke maand.
Hoe je daar iets tegen kunt hebben snap ik echt niet.
Rofl wat een noobquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon spellen kopen.
Download nauwelijks iets uit plus. Dit soort gratis euroknaller weggeefprul is leuk voor de hipsters hier.
Is alleen vermakelijk om te zien hoe ze de leden voor gek houden
Waar lees jij dat ik enkel een PSN account heb om de plusgames te downloaden? Ga je er nou dingen bij verzinnen als poging om een soort van punt te maken hier ?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van online kunnen spelen?
Dat jij het enkel doet om euroknallers te downloaden wil niet zeggen dat dat de standaard is.
Ik ook, alleen voor de maandelijkse games al haal ik het geld er makkelijk uit. Dat ik er ook mee online kan is mooi meegenomen. Maargoed, dat ik naast de AAA games ook indies kan waarderen maakt mij een hipster en iemand die tegen de stroming in wil gaanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:51 schreef MMaRsu het volgende:
ach ik zou pljs sws houden ookal hoefde je niet te betalen voor online
hoe kom je erbij dat die spellen eerst allemaal gratis waren?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niks op tegen.
Maar ze veranderen online van gratis naar betaald onder het mom van gratis spellen. Spellen die je op je mobiel niet eens zou spelen. Laat mensen liever een keuze maken tussen online zonder indies of betaald online met indies i.p.v. kiezen tussen 3 indies (die voorheen allemaal gratis waren)
Maar ja..discussiëren met ja-knikkers dit
Dus iemand die voornamelijk online multiplayer games speelt moet maar geen psn halen omdat dat zonde is van z'n geld?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik enkel een PSN account heb om de plusgames te downloaden? Ga je er nou dingen bij verzinnen als poging om een soort van punt te maken hier ?![]()
De meerderheid met een PSN account gebruikt dat om zowel online te spelen als om plus games te downloaden en spelen (de rocket league hype gemist toevallig?). Ik denk dat de groep mensen die het alleen gebruikt om online te spelen erg klein is en ik zou dat nogal dom en zonde van mijn geld vinden eerlijk gezegd.
Win 3.1 spellenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus iemand die voornamelijk online multiplayer games speelt moet maar geen psn halen omdat dat zonde is van z'n geld?
Of win3.1 spellen leuk gaan vinden, omdat je dan nog wat psn hebt?
Dat je online kan is mooi meegenomen zee tiequote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ook, alleen voor de maandelijkse games al haal ik het geld er makkelijk uit. Dat ik er ook mee online kan is mooi meegenomen. Maargoed, dat ik naast de AAA games ook indies kan waarderen maakt mij een hipster en iemand die tegen de stroming in wil gaan
2 jaar later en enige noemenswaardige is Rocket League. Dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:58 schreef MMaRsu het volgende:
Spellen die je op je mobiel niet eens zou spelen.
Owja want Rocket League, limbo en injustice speel je op je mobiel
Bron?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar ze veranderen online van gratis naar betaald onder het mom van gratis spellen.
Een persoonlijke mening dus doe niet alsof je voor iedereen spreekt.quote:Spellen die je op je mobiel niet eens zou spelen.
Beohoe, ze zijn het niet met me eens nu ga ik dit maar roepen. Te makkelijk.quote:Maar ja..discussiëren met ja-knikkers dit
Sowieso een rare opmerking want er zijn tegenwoordig zat toffe games voor mobile.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:58 schreef MMaRsu het volgende:
Voor jou noemenswaardig bedoel je. Nogmaals, stop eens jouw meningen neer te zetten als een feit. Er zijn hier een hoop mensen die er anders over denken. Die hebben niet allemaal ongelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
2 jaar later en enige noemenswaardige is Rocket League. Dat zegt al genoeg.
Daarbij is mijn mobiel duurder dan mijn ps4quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sowieso een rare opmerking want er zijn tegenwoordig zat toffe games voor mobile.
Ook dat ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Daarbij is mijn mobiel duurder dan mijn ps4
Nee hoor, is een goed recent voorbeeldquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat verschilt toch per persoon ? De een vindt Rocket League geweldig en de ander niet. Er zullen echt mensen zijn die kicken op indies.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee zo iemand moet niet domme dingen gaan lopen roepen als wanhopige poging om een punt te maken. Zoals hierboven weer het geval is.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus iemand die voornamelijk online multiplayer games speelt moet maar geen psn halen omdat dat zonde is van z'n geld?
Of win3.1 spellen leuk gaan vinden, omdat je dan nog wat psn hebt?
Mensen met een Indie fetisj, die heb je volgens mij echt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:03 schreef Radjan het volgende:
[..]
Dat verschilt toch per persoon ? De een vindt Rocket League geweldig en de ander niet. Er zullen echt mensen zijn die kicken op indies.
zoals ik, vind dat echt een spel dat sowieso gratis moet zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:03 schreef Radjan het volgende:
[..]
Dat verschilt toch per persoon ? De een vindt Rocket League geweldig en de ander niet.
Ja, want mobiel heeft zelfde functie als een ps4?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Daarbij is mijn mobiel duurder dan mijn ps4
Leg eens uit waarom het dom en zonde is als je ps plus haalt om online te kunnen spelen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee zo iemand moet niet domme dingen gaan lopen roepen als wanhopige poging om een punt te maken. Zoals hierboven weer het geval is.
Ja:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:58 schreef MMaRsu het volgende:
Gast, jij bent hier degene die letterlijk zegt dat het 'vermakelijk is om te zien' hoe mensen die maandelijks van hun plus games genieten 'door Sony voor de gek worden gehouden'. Ik ben niet hier degene die gekke dingen zegt die uitleg behoeven.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom het dom en zonde is als je ps plus haalt om online te kunnen spelen?
Zegt nog geen kut... XCOM Enemy unknown speel ik ook op mijn iphone en toen die in de plus kwam, zag je ook niemand met dit argument. Het zegt meer over hoe krachtig telefoons tegenwoordig zijn en dat ze meer en meer geschikt worden als volwaardig platform om op te gamen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja:
https://itunes.apple.com/nl/app/limbo/id656951157?mt=8
Och, ik heb Mario Kart op m'n mobiel gespeeld, het zegt ook geen kut. De reacties zijn alleen wel grappig altijd met dit soort discussies. Ook al komen ze elke drie pagina's terugquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zegt nog geen kut... XCOM Enemy unknown speel ik ook op mijn iphone en daar hoor je ook niemand over. Het zegt meer over hoe krachtig telefoons tegenwoordig zijn en dat ze meer en meer geschikt worden als platform om op te gamen.
ik vind spellen als mousecraft enzo een beter voorbeeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zegt nog geen kut... XCOM Enemy unknown speel ik ook op mijn iphone en daar hoor je ook niemand over. Het zegt meer over hoe krachtig telefoons tegenwoordig zijn en dat ze meer en meer geschikt worden als volwaardig platform om op te gamen.
of die emails met 'Bedankt voor uw aankoop'?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er een manier om de meldingen op je PS4 te selecteren? Ik hoef geen melding te zien als er een update is voltooid bijvoorbeeld.
Echt jonge, waarschijnlijk nog wel 1 van de domste en ongenuanceerde posts die ik voorbij heb zien komen in deze reeksquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Aannames... zoveel domme aannames. Maar het is al goed hoor, is snap dat je gelijk voor de persoonlijke aanval gaat als je niks fatsoenlijks meer te zeggen hebt.
Blijf vooral lekker 50 euro per jaar betalen voor PSN zonder games te downloaden terwijl je mensen uit lacht die de PSN games wel kunnen waarderen en itt tot jijzelf wel waar voor hun geld krijgen. Erg vermakelijk allemaal. Erg logisch vooral ook.
Ok.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt jonge, waarschijnlijk nog wel 1 van de domste en ongenuanceerde posts die ik voorbij heb zien komen in deze reeks
Ok misschien limbo wel dan ffsquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja:
https://itunes.apple.com/nl/app/limbo/id656951157?mt=8
Uhm Miauw ik bedoelde che's posts dudequote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ok.
Weer over tot de orde van de dag?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:52 schreef Che_ het volgende:
Maar ze veranderen online van gratis naar betaald onder het mom van gratis spellen.
Als dit onderbouwd kan worden, heeft Che_ m.i. nog een punt (even los van zijn a-relaxte manier van discussiëren). Alleen gaat dat waarschijnlijk niet lukken.quote:
Nee dat gaat niet lukken want gratis games was nooit het argument:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Als dit onderbouwd kan worden, heeft Che_ m.i. nog een punt (even los van zijn a-relaxte manier van discussiëren). Alleen gaat dat waarschijnlijk niet lukken.
http://www.gamesindustry.(...)ant-growth-says-sonyquote:While most of the PSN functionality remains free to use, one clear difference with PS3 is that you must be a paying PlayStation Plus subscriber to access online multiplayer. While Microsoft has always required a paid Xbox Live Gold account for online multiplayer, millions of PS3 players enjoyed online gaming free of charge. Lempel explained to GamesIndustry International that, quite frankly, Sony needs the revenues to maintain and continue to improve PSN.
"There's a ton of value in the network. We've built up the network over the years and made a significant investment... and it's quite honestly hard to keep everything [free]," he said. "The network's gotten so much better and it's completely redesigned on PS4. And the investment in Plus gives the user a ton of value, so putting multiplayer in there will continue to help us build the network up for our users. It's a massive infrastructure to run this thing, and now with some of these social features there's a lot going on."
Het is jammer, maar wel te begrijpen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet lukken want gratis games was nooit het argument:
[..]
http://www.gamesindustry.(...)ant-growth-says-sony
beetje jammer dat het nog steeds zo kut loopt bij vlagen maar dat even terzijde
Op zich wel maar ook op de PS3 had ik al PS+ voor de maandelijkse games. Die goude oude tijd dat we maandelijks bijna letterlijk verdronken in zeeën van AAA gamesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Was altijd een sterk argument voor PS3 t.o.v. X360 (even los van performance).
dat klinkt gewoon al kut nog voor ik het gegoogled hebquote:
PS4 has no games. Confirmed.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:57 schreef MMaRsu het volgende:
Mensen vergeten te snel dat in het begin van ps+ ee ook geen aaa titels constant werden aangeboden.
Ik zie dat nog wel veranderen voor de ps4, maar tot op heden zijn er ook niet enorm veel aaa titels die ze kunnen weggeven uberhaupt.
ik heb een eigen bedrijf; dus dat probleem heb ik nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mensen zonder werk mogen toch niet stemmen
Black Flag is altijd welkom en basketbal lijkt me ook wel een keer leuk laat maar komen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:24 schreef Jorwol het volgende:
Black Flag en NBA 2K15 gekocht, wedden dat een van de twee nu in PS+ komt?
Ik zeg Graag!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:24 schreef Jorwol het volgende:
Black Flag en NBA 2K15 gekocht, wedden dat een van de twee nu in PS+ komt?
Wapens upgraden/relevante stats zoals DEX of STR levellen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan iemand mij even tips geven wat betreft Bloodborne.
Ik ben na het verslaan van de Shadows of Yanham in een nieuw gebied maar ik merk dat ik opeens veel te weinig damage doe.
Hoe fix ik dit?
quote:Official English changelog for version 3.00 beta:
Main features in version 3.00 beta update
-(Events) has been added to the function items. All events associated with PlayStation are now brought together, enabling you to discover, participate in and watch these events in a centralised area.
-(Communities) has been added to (Friends). (Communities) is a feature that enables you to find players who have similar tastes and interests. You can join an existing community or create your own community. You can also play games, join parties or talk about shared interests with members in the community.
-You can now go to (Now Playing) to see what games or parties members of the community are enjoying right now. You can also easily start a game, join a party or send a request to watch a member's gameplay in (Now Playing). You can access (Now Playing) from What's New, (Friends), (Communities), the message screen in (Messages) or Profile.
-The layout of the message screen in (Messages) has been improved. From the message screen, you can now select (Now Playing) or easily start a party. You can also add your favourite groups to [Favourite Groups] in (Friends).
-You can now broadcast your gameplay on YouTube™.
-You can now upload video clips to Twitter (10-second limitation).
Other features in version 3.00 beta
Share
-The layout of (Live from PlayStation) has been improved. In addition to broadcasts, you can now view video clips and screenshots.
Settings
-You can now change the speed for automatic text scrolling in (Settings) > [Accessibility] > [Auto-Scroll Speed].
-[Community], [Requests to Watch Gameplay], [Events] and [Current Song] have been added to (Settings) > [Notifications] > [Display Pop-Up Notifications].
Other
-You can now post your comments for activity feeds in What's New.
-You can now enjoy fun conversations with your Friends using (Stickers) in (Messages). (PlayStation®Plus) has been added to the function items. You can now see all of your PlayStation®Plus benefits, such as free monthly games, exclusive discounts, news and more, in one place.
-Accessibility features are now available when playing content from Blu-ray Discs™ or DVDs. Application of these features has also been expanded. You can now restrict the use of games while looking at age level information and rating icons.
-You can now create a sub account for a minor by selecting [New User] in the screen for selecting a user.
-You can now adjust settings for Web filtering services from (Settings) > [Parental Controls]. You can use the service to block objectionable websites from being displayed in the Internet Browser. (Additional fees may apply for use of the service.)
Plaatje
Ik speel dan nog liever Bloodborne met die tergend trage gameplayquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:27 schreef Pheno het volgende:
Koop dan Knack, dan is Jimbo ook weer blij
Jij bent mijn vriend.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik speel dan nog liever Bloodborne met die tergend trage gameplay
Dat dacht ik wel maar het is echt extreem van alles in gebied 1 makkelijk kapot kunnen maken tot maar 70 procent en minder schade in het andere gebied.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wapens upgraden/relevante stats zoals DEX of STR levellen?
Neen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:23 schreef Radjan het volgende:
Is Bloodborne eigenlijk een open world game of niet ?
Als je pre order doet voor BO3 krijg je code om vanaf 19 augustus de beta te spelen op ps4. X1 een week later dacht ikquote:
Ahh, dat gaat me iets te verquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je pre order doet voor BO3 krijg je code om vanaf 19 augustus de beta te spelen op ps4. X1 een week later dacht ik
http://www.videogamer.com(...)capcom_confirms.htmlquote:Classic survival horror Resident Evil 2 is officially being remade, Capcom has announced.
While details on the project won't be revealed for some time, VideoGamer.com understands that the title will be a complete remake of the original game built for modern platforms.
The remake is being produced by Yoshiaki Hirabayashi, the producer behind this year's Resident Evil HD Remake.
"We're pleased to confirm that Resident Evil 2 has been approved for development," a Capcom representative said in a statement provided to VideoGamer.com today.
"As the title is only just starting its development cycle we unfortunately don't have any additional information or assets to share at this time. However, for now we want our fans to know that we appreciate all the feedback and support we've received on this title. We're looking forward to delivering this highly anticipated Resident Evil experience that fans have been waiting for."
Formats for the game have yet to be announced, but fans should probably expect it to hit PS4, Xbox One and PC. A release date has not been confirmed.
"It's been great to see so many positive comments from fans that have pushed the project to get approved," added Hirabayashi. "The team here at Capcom Japan really appreciates fans' passion and support and will do our best to bring fans what they really want."
Ik ben Jorwol niet Jiangquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:09 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Pre-order bij bol, ontvang code en annuleer het dan
Nee klopt want dat ben ik.quote:
Oke en nu? Snap niet zo goed wat je hier mee wil bereikenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:32 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Nee klopt want dat ben ik.
Maakt voor mij in principe niet eens uit waar ik haal aangezien ik toch alle games ga halen die nu uitkomen. Dan heb ik het over de goeie games natuurlijk zoals mgs etc.
Nog één dagje wachten hèquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
PES 2016 demo staat al in de store van Australië, ik ga zo maar even een AUS account aanmaken thuis.
Jij begon.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oke en nu? Snap niet zo goed wat je hier mee wil bereiken
Vet onrealistischquote:
Speel je toch gewoon wat anders tussendoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Helaas gaat het downloaden natuurlijk erg traag...
Ok.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:00 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Speel je toch gewoon wat anders tussendoor.
Mensen die gaan wachten totdat de download klaar is_,
Ga Driveclub doen vind je toch zo leuk.
Echt awesome idd.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:11 schreef Jimbo het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)sident-evil-2-remake
dit
Staan er al 2 weken op hoor. Als je SAO ga halen laat dan weten of het wat is.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:18 schreef poker4lifee het volgende:
nice, nieuwe yugioh game heeft een demo, en volle spel ook maar 20eu
sword art online game ook maar 20![]()
ga eerst nog de anime opnieuw kijken voordat ik het haalquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:22 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Staan er al 2 weken op hoor. Als je SAO ga halen laat dan weten of het wat is.
waarom? ik heb rond de 30 man in mijn vriendenlijst, ik zou gek worden van alle meldingen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:15 schreef Rossdale het volgende:
Als ze nou eens de functie toevoegen dat je kunt zien wanneer er een vriend online komt
30 manquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
waarom? ik heb rond de 30 man in mijn vriendenlijst, ik zou gek worden van alle meldingen.
Neen. Alle remakes moeten dood. Lekker snel geld verdienen. Maar helaas zet de trend zich nog steeds voort.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:11 schreef Jimbo het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)sident-evil-2-remake
dit
Voorlopig wil ik graag een remake van Skyrim zienquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Neen. Alle remakes moeten dood. Lekker snel geld verdienen. Maar helaas zet de trend zich nog steeds voort.
Mwah, ligt aan de remake. Een remake van Gears of War vind ik lui en een cashgrab, een remake van een 17 jaar oude game waar fans al jaren (letterlijk) om vragen, dat kan ik begrijpen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Neen. Alle remakes moeten dood. Lekker snel geld verdienen. Maar helaas zet de trend zich nog steeds voort.
De nieuwe Fable is volgens mij geen schim maar van wat het was. Dus ik denk dat je je niet druk hoeft te makenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zie graag fable naar PS4 komen. Zie er tegenop enkel voor die game binnenkort de X1 te kopen
Ik snap je punt op zich maar dit is echt geen voorbeeld van snel even cashen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat soort shit pik ik ook niet meer idd. Helemaal niet als je het over essentiele onderdelen hebt van het spel zoals een compleet fucking hoofdstuk wat gewoon bij de game hoort. Gaat een GOTY budgetbak titel Yi-Long stylo worden dit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, Untill Dawn heeft een extra hoofdstuk als preorder bonus. Fuck dat. No sale.
Extra chapter zit gewoon bij de eerste batch exemplaren, dat pre-order gezeik klopt niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, Untill Dawn heeft een extra hoofdstuk als preorder bonus. Fuck dat. No sale.
Wil het nog gaan kijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:26 schreef poker4lifee het volgende:
zou nu achteraf ook kiezen voor die 4-5eu per maand met indies ipv niks voor alleen online. Toch een hoop leuke spellen ontdekt en de kans gekregen een hoop games te spelen ook al bevielen ze niet allemaal.
[..]
ga eerst nog de anime opnieuw kijken voordat ik het haal
normaal geef ik je gelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:39 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Jij begon.
Ga nou maar gewoon pre-orderen zodat je weer mee kan doen met het SnD team
Je haalt wel veel games niet zeg zo kunnen we natuurlijk nooit co-op doen of wel Joris
Mooi dat ik dat weet, schiet het tenminste een beetje opquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:56 schreef Jungle_Jim het volgende:
Je kan rennen in RaptureR2 7 sec ingedrukt houden.
Saaie updatequote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:11 schreef 2dope het volgende:
Veel nieuwe features in PlayStation 4-update 3.0
Stickers in berichten
Mjah, ik zou niet weten waarom je voor deze nieuwe Fable een XBO zou willen kopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zie graag fable naar PS4 komen. Zie er tegenop enkel voor die game binnenkort de X1 te kopen
Lol fans wachten al jaren op een re2 remake in de stijl van REmake.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
En waarom was die titel zo goed? Omdat hij op dat moment zo retegoed in elkaar stak en iedereen overweldigde. Zoiets flik je niet nog een keer met een HD remake.quote:
Met het snel cashen had ik het niet per se over deze titel, maar het is vaak wel het resultaat van een remake. Laat ze eens met een geheel nieuw iets komen waarmee je dezelfde kwaliteit behaalt, pas dan krijgen ze de aandacht van mij en mijn bankrekening.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol fans wachten al jaren op een re2 remake in de stijl van REmake.
Dit is niet gemakkelijk cashen.
Lol fans die in het verleden levenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol fans wachten al jaren op een re2 remake in de stijl van REmake.
Dit is niet gemakkelijk cashen.
Er zijn genoeg andere mensen die er wél bereid zijn om voor te betalen, dus ze zullen daar echt niet wakker van liggen. Zolang er een markt is voor remakes zullen ze blijven komen en geef ze eens ongelijk om die vraag niet te vervullen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:56 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Met het snel cashen had ik het niet per se over deze titel, maar het is vaak wel het resultaat van een remake. Laat ze eens met een geheel nieuw iets komen waarmee je dezelfde kwaliteit behaalt, pas dan krijgen ze de aandacht van mij en mijn bankrekening.
Jij was toch diegene die een reissue van een 20 jaar oude game een 10 gaf een tijdje terug?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lol fans die in het verleden leven
Dat is de story of your lifequote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
maar persoonlijk verwacht ik er niets van.
Ik geef ze ongelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere mensen die er wél bereid zijn om voor te betalen, dus ze zullen daar echt niet wakker van liggen. Zolang er een markt is voor remakes zullen ze blijven komen en geef ze eens ongelijk om die vraag niet te vervullen.
Dat is weggehaald. Maar je kunt toch via de share knop dingen opnemen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:01 schreef Beursaap het volgende:
Ik speel nu COD AW maar ik mis de vault functie die MW3 wel heeft. Waar kan ik eerder gespeelde games terugkijken?
Er zijn genoeg games waar ik wel iets van verwacht, dus dat is onzin...quote:
Op welk niveau speelde je?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er zijn genoeg games waar ik wel iets van verwacht, dus dat is onzin...
Anyway, de demo voor PES2016 staat in de PS Store. Speelt heerlijk, maar in de 2 potjes die ik speelde weer het oude probleem dat de CPU geen enkele overtreding maakte, en in beide potjes won ik in de laatste minuten, waardoor je het gevoel krijgt dat de CPU je zomaar die overwinning cadeau doet, want ik mocht wel érg makkelijk scoren.
Je bent in de war met FIFA.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:02 schreef Che_ het volgende:
Bij PES heb ik sinds PES2012 het gevoel dat je makkelijker scoort als je achterstaat, maar ook vice versa. CPU die uit zowat onmogelijke situaties toch scoort en verdedigers die dan de raarste bewegingen maken.
Gewoon standaard-niveau. Ben gewoon 2 potjes gaan spelen. Ik moet zo weg, dus vanavond probeer ik wel even hoger niveau, maar zelfs als je dan wél vrije trappen toegwezen krijgtdan blijft het natuurlijk compleet achterlijk dat het op sommige moeilijkheidsgraden dus blijkbaar niet/nauwelijks gebeurt...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op welk niveau speelde je?
[..]
Je bent in de war met FIFA.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op hoger niveau speelt de CPU agressiever en maken ze ook overtredingen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon standaard-niveau. Ben gewoon 2 potjes gaan spelen. Ik moet zo weg, dus vanavond probeer ik wel even hoger niveau, maar zelfs als je dan wél vrije trappen toegwezen krijgtdan blijft het natuurlijk compleet achterlijk dat het op sommige moeilijkheidsgraden dus blijkbaar niet/nauwelijks gebeurt...
wat is dat nou weer voor iets debiels??? wtf ja dan maar via de share knop als er geen andere optie is...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:58 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dat is weggehaald. Maar je kunt toch via de share knop dingen opnemen?
Andere developersquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:32 schreef Beursaap het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor iets debiels??? wtf ja dan maar via de share knop als er geen andere optie is...
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:18 schreef Jiang153 het volgende:
Zo net nog een paar clean slate scrolls 10% verkocht voor 31.5m en wat Cubics blade voor 8
Als je van plan bent om veel games digitaal te kopen dan kan het verstandig zijn ja. Zelf heb ik gewoon de 500 GB en heb nog nooit last gehad dat hij vol zat. Maargoed ik heb dan ook meestal maar 3 full games ofzo geïnstalleerd en een stuk of 6 PS plus games. Als ik de anderen in dit topic mag geloven zit de schijf bij hen wel vrij snel volquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:50 schreef Senderious het volgende:
Wanneer is het aan te raden om een PS4 met 1 TB geheugen te kopen? Is de 500 GB snel vol?
ik vond het gewoon een heel leuk spel, dus zou hem graag nog een keer spelen op de ps4. simpelquote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:56 schreef aeque het volgende:
[..]
En waarom was die titel zo goed? Omdat hij op dat moment zo retegoed in elkaar stak en iedereen overweldigde. Zoiets flik je niet nog een keer met een HD remake.
[..]
Met het snel cashen had ik het niet per se over deze titel, maar het is vaak wel het resultaat van een remake. Laat ze eens met een geheel nieuw iets komen waarmee je dezelfde kwaliteit behaalt, pas dan krijgen ze de aandacht van mij en mijn bankrekening.
Rocket league op mobile?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:09 schreef Radjan het volgende:
Pocket League ontdekt, is echt een verslaven spelletje. Kan er alleen nog niet veel van maar dat maakt niet uit.
je schreef Pocket ipv Rocket, vandaar de mobile ''grap''quote:
Oh haha had ik niet doorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
je schreef Pocket ipv Rocket, vandaar de mobile ''grap''
Het zou wel een mooie naam zijn voor de mobile versie!quote:
GC-controller >>>> Allesquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:30 schreef Beursaap het volgende:
Oja de PS4 controllerKan geen enkele console aan tippen
Nee, want ik speel geen fifaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op welk niveau speelde je?
[..]
Je bent in de war met FIFA.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat spel met die ninja?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Damn wat zijn Galak-Z en N++ vetGa ik me zeker mee bezig houden totdat MGSV uit is. Yi-long jij was toch van de Super meatboy? Dan ga je N++ ook echt vet vinden.
N++ idd ja. Galak-Z is een twinstick spaceshooter roguelike. Echt dikke actie en vette loot.quote:
Beste dollar die ik uitgegeven heb in lange tijd inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:49 schreef Rossdale het volgende:
PS4 controller met Xbone thumbsticks. Best of both worlds
Ik ben zeker van de Super Meat Boy. Beste platfomer ooit. N++ spreekt me op het eerste gezicht niet zo aan, en aangezien SMB binnenkort gratis in de Plus zit, heb ik ook geen directe behoefte aan N++.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Damn wat zijn Galak-Z en N++ vetGa ik me zeker mee bezig houden totdat MGSV uit is. Yi-long jij was toch van de Super meatboy? Dan ga je N++ ook echt vet vinden.
Het ziet er niet uit maar qua gameplay schijnt het de spirituele voorganger van SMB te zijn (N). Het speelt echt fantastisch zo solid, ik zie wel waar SMB zijn inspiratie vandaan heeft gehaald.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben zeker van de Super Meat Boy. Beste platfomer ooit. N++ spreekt me op het eerste gezicht niet zo aan, en aangezien SMB binnenkort gratis in de Plus zit, heb ik ook geen directe behoefte aan N++.
Vandaag wordt de nieuwe gratis auto voor Driveclub bekend gemaakt.
Neequote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:17 schreef Fuszy het volgende:
Het is zeker niet mogelijk om je PS+ aankopen over te zetten naar een ander account?
Ik weet niet meer zeker op welk account mijn PS+ heeft gestaan. Ik zie nergens aankopen, maar dat zal wel zo zijn omdat ik nu geen PS+ geactiveerd heb.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:14 schreef Drankster het volgende:
Walking Dead S01 is altijd in de aanbieding behalve wanneer je hem wil kopen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:15 schreef Rossdale het volgende:
Zie ik SMB, gaat het over die baggergame... Ik dacht Super Mario Bros.
De ervaring is awesome, helaas duurde het voor mij maar 2/3 uurtjes. Voor een tientje zou ik hem wel kopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Zit echt te twijfelen om Brothers te kopen. Lijkt me een mooie game, maar hoor dat deze ook weer heel kort is.
Gelukkig zeg JIJ het.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]![]()
Super Meat Boy is BETER dan Super Mario Bros.![]()
![]()
![]()
Yeah I said it.
ps4 controller met xbone sticksquote:
Hijs fijn, maar ietwat prijzigquote:
Inderdaad, veel te duur eigenlijk. Maar goed dit is weer zo'n hebbedingetje waarvan ik 't toch niet kan laten om er één te kopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hijs fijn, maar ietwat prijzig
Ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:53 schreef Rijst het volgende:
Kan ik Got gewoon spelen zonder het laatste seizoen gezien te hebben? Wil geen spoilers
Ik heb Triss netquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wel fijn dat Ciri tijdens het redden van Triss even volle bak door de muur heen teleporteert om te pletter te vallen. Load game...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus of ik heb daar straks geen last van of ik heb een spoilert gelezen
Please sir. When moon? When Mustang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder problemenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:53 schreef Rijst het volgende:
Kan ik Got gewoon spelen zonder het laatste seizoen gezien te hebben? Wil geen spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:36 schreef StefanW het volgende:
[..]
Zonder problemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Het gaat ze nog niet echt goed af in ieder geval. Aan de andere kant, het is ook iemand gelukt met een Guitar Hero-gitaar en met voice commandsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Twitch is dark souls aan het spelenDat gaat ze nooit lukken.
Ik heb continu een window open staan hier, het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het gaat ze nog niet echt goed af in ieder geval. Aan de andere kant, het is ook iemand gelukt met een Guitar Hero-gitaar en met voice commands
Ik snap trouwens niet waarom dit gamenieuwssites domineert.
Ik ook niet, vind dit ook niet leuk persoonlijk. Twitch plays Pokémon was echt fantastisch, leuk en echt ineens een grote community. Dit vind ik maar mehquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet waarom dit gamenieuwssites domineert.
Damnit, dat net gemist.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb continu een window open staan hier, het ziet er niet uitZe zitten nog te kutten in de tutorial, wel net een vijand verslagen
erg fijn jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wel fijn dat ik een lul ben die spoilert
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:36 schreef StefanW het volgende:
[..]
Zonder problemenThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook verkocht daar, maar omdat ik hem uitgespeeld heb. Als ik em ooit weer een keer weer wil spelen, dan is ie tegen die tijd te krijgen voor 2 tientjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:08 schreef Drankster het volgende:
Batman voor ¤40,- verkocht bij Cex, tegenvaller van het jaar imo.
Ik ben er ook niet helemaal door weggeblazen, alleen grafischquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:08 schreef Drankster het volgende:
Had hier nog nooit van gehoord, maar damn, prima verhoudingen als ik 't zo bekijk.quote:
vond m de eerste paar uur ook erg matig maar vind m nu wel vet, vooral de riddler's revenge missies.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:08 schreef Drankster het volgende:
Mitch von Streets heeft hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:12 schreef Cikx het volgende:
Hier iemand die die Yu Gi Oh game heeft gekocht? Ben nu de demo aan het binnenhalen. Ben bang voor microtransacties voor pakjes digitale kaarten.
Denk ook dat ik Ethan Carter en Everybody's Gone to the Rapture ga kopen als ze in de sale zijn.
Ga es ff naar rotterdam zuidplein wat games verkopen, bijna hetzelfde als ik ze op marktplaats verkoopquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Had hier nog nooit van gehoord, maar damn, prima verhoudingen als ik 't zo bekijk.
Vooral met zo'n tegoedbon, goede deal wel. Beter dan een Gamemania ofzo, daar koop je voor de volle mep een day 1-titel die een week later nog 15 euro ofzo oplevertquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:35 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ga es ff naar rotterdam zuidplein wat games verkopen, bijna hetzelfde als ik ze op marktplaats verkoop
dacht eergisteren van doe eerst die tutorial bij die demo aangezien ik het nooit echt gekeken heb. fucking 10 miljoen stappen, was tot de helft gekomen toen geen zin meer om verder te gaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:12 schreef Cikx het volgende:
Hier iemand die die Yu Gi Oh game heeft gekocht? Ben nu de demo aan het binnenhalen. Ben bang voor microtransacties voor pakjes digitale kaarten.
Denk ook dat ik Ethan Carter en Everybody's Gone to the Rapture ga kopen als ze in de sale zijn.
Ik wordt alleen altijd zo neerslachtig als ik in R'dam Zuidplein ben geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:35 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ga es ff naar rotterdam zuidplein wat games verkopen, bijna hetzelfde als ik ze op marktplaats verkoop
Kan wel overweldigend zijn op het begin inderdaad, maar als je het eenmaal onder de knie hebt valt het mee. Zelf vaak genoeg op het schoolplein gespeeld dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dacht eergisteren van doe eerst die tutorial bij die demo aangezien ik het nooit echt gekeken heb. fucking 10 miljoen stappen, was tot de helft gekomen toen geen zin meer om verder te gaan
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:27 schreef Yi-Long het volgende:
Binnenkort nieuwe tracks voor Driveclub![]()
![]()
Te moeilijk voor je dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dacht eergisteren van doe eerst die tutorial bij die demo aangezien ik het nooit echt gekeken heb. fucking 10 miljoen stappen, was tot de helft gekomen toen geen zin meer om verder te gaan
Eerder te veel.quote:
Twitter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Volgende week komt wel de Ferrari 488 GTB als gratis download voor iedereen.
[ afbeelding ]
Ik kom al genoeg off road als ik driveclub speel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:24 schreef Radjan het volgende:
Overigens zou Driveclub best offroad tracks kunnen gebruiken met verschillende rally auto's.
Daar vragen velen van ons al heel lang om, OF een toffe Rally-expansion, OF een toffe City-expansion, oftewel tracks door steden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:24 schreef Radjan het volgende:
Overigens zou Driveclub best offroad tracks kunnen gebruiken met verschillende rally auto's.
Die gaat er niet komenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
Als ze een splitscreen optie maken dan hoef ik verder niks meer.
nee lijkt me ook niet, bagger. Maar dan iig normale multiplayer opties, dat zou toch niet al te moeilijk moeten zijn.quote:
Ik vind regen juist wel tof, maar uiteraard verschilt het wel een beetje welke je auto je dan gebruikt. Sommigen gaan er goed mee om, en anderen vliegen alle kanten op. Maar goed, die extra uitdaging is soms ook wel weer leuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:56 schreef DKUp het volgende:
Ik mis steden in Driveclub en fuck races in de regen
God of War IV lijkt me een zekerheid.quote:Deep breath: PlayStation Experience is officially a go for 2015! The epic two-day PlayStation community event is back, relocating to sunny/foggy/windy San Francisco this December 5th and 6th.
What can you expect this year? For starters, a ton of hands-on time with 2015 and 2016’s biggest games, plus a front-row seat for major PlayStation announcements. Plus some of those patented PlayStation surprises you’ve come to expect.
Steden zijn wel interessant vanwege de mogelijkheden die je dan hebt qua licht en architectuur enzo, en Driveclub heeft momenteel redelijk originele nieuwe lokaties uitgekozen, dus als ze datzelfde doen bij het kiezen van interessante steden, dan heb ik daar best wel vertrouwen in. Daarnaast zijn er genoeg steden die een mooie mix van natuur en infra-structuur hebben, dus dat je de ene minuut nog op een berg rijdt, en het volgende moment rij je door de stad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
Boeie dat het ten koste gaat van de graphics, dan is er tenminste een fatsoenlijke racegame die je met zn tweeen kunt spelen.
Die races in de regen zijn wel leuk op zn tijd maar die elements tour is best vervelend. Steden mis ik niet echt, meeste tracks zijn heel mooi en er is genoeg diversiteit.
Dus TGS, PGW en PSX. Beloofd een mooi najaar te worden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:06 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
God of War IV lijkt me een zekerheid.
Edit: Zal wel met een nieuwe god zijn.
Gisteren Ethan Carter uitgespeeld. Super sfeervolle game. Vanavond beginnen aan Rapture. Moet ook eerlijk zeggen dat dit soort games ook wel lekker zijn soms. Gewoon even een korte game voor tussendoor die je in 1 of 2 (zelf game ik meestal 2 uurtjes op een avond) avondjes kan uitspelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:12 schreef Cikx het volgende:
Ziet er inderdaad prachtig en sfeervol uit. Lekker rustig de wereld verkennen en je eigen verhaal erbij verzinnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gisteren Ethan Carter uitgespeeld. Super sfeervolle game. Vanavond beginnen aan Rapture. Moet ook eerlijk zeggen dat dit soort games ook wel lekker zijn soms. Gewoon even een korte game voor tussendoor die je in 1 of 2 (zelf game ik meestal 2 uurtjes op een avond) avondjes kan uitspelen.
Ik ga ze ook allebei spelen maar ik wacht echt tot ze ff wat minder duur zijn. Voorlopig heb ik mijn handen vol aan N++ en Galak-Z.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gisteren Ethan Carter uitgespeeld. Super sfeervolle game. Vanavond beginnen aan Rapture. Moet ook eerlijk zeggen dat dit soort games ook wel lekker zijn soms. Gewoon even een korte game voor tussendoor die je in 1 of 2 (zelf game ik meestal 2 uurtjes op een avond) avondjes kan uitspelen.
Lijkt een beetje op Blurquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:28 schreef RRuben het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)uristic-combat-racer
Ach, mini-spoilertje misschien dat Triss en Ciri elkaar ontmoeten. Dat teleporteren was gewoon een glitch o.i.d., dat ging niet helemaal goed.quote:
Mijk ik heel erg naar uit! Dit soort racegames zijn eeht enorm fun en het ziet er ook nog een geweldig uit!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:28 schreef RRuben het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)uristic-combat-racer
that reminds me... ik moet die andere nog uitspelenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:14 schreef StateOfMind het volgende:
Meh, Batman Arkham Knight is niet mijn ding merk ik. Heb het een paar avonden gespeeld, maar heb er niks mee.
Heb sowieso eigenlijk niks met het superhelden genre (films, games en zo).
Nu maar op zoek naar Dying Light
Ja? Is het de moeite? Ben wel van de verhalende games. Ik wil eigenlijk heel graag kopen, maar ben bang dat het spel óf veel te kort is, óf dat ik het na een uurtje wel gezien heb.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow die Rapture is ook echt super hoor qua sfeer. En die muziek man. Wow![]()
Alleen ze mochten eigenlijk dat rennen net als Ethan Carter moeten doen. Want ook al kan je R2 ingedrukt houden toch ga je nog steeds langzaam. Stel dat je even helemaal terug wil om te kijken of je alles hebt gehad, dan duurt het soms echt te lang gewoon
Ik vind het wel leuk, maar ik ben ook niet altijd meer van de shooters en volop actie. Ik vind dit soort games veel leuker om te spelen. Lekker rustig een verhaal volgen. Maar het moet wel echt je ding zijn. Het is lopen, lopen en nog eens lopen en luisteren naar fragmenten om zo meer van het verhaal te weten en wat er is gebeurt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:57 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ja? Is het de moeite? Ben wel van de verhalende games. Ik wil eigenlijk heel graag kopen, maar ben bang dat het spel óf veel te kort is, óf dat ik het na een uurtje wel gezien heb.
Ik bleef ook twijfelen over Batman en laat het voorlopig maar gaan. Ben toch bang dat het uiteindelijk ook niks voor mij is, ondanks dat ik de films wel tof vond.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:58 schreef StateOfMind het volgende:
Fijne winkel, dat Cex![]()
Batman verkocht voor een tegoedbon van 44 euro en een euro bijgelegd voor Dying Light![]()
*insert disc
Everybody's Gone to the Rapture en The Vanishing of Ethan Carter lijken mij ook heel erg tof.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow die Rapture is ook echt super hoor qua sfeer. En die muziek man. Wow![]()
Alleen ze mochten eigenlijk dat rennen net als Ethan Carter moeten doen. Want ook al kan je R2 ingedrukt houden toch ga je nog steeds langzaam. Stel dat je even helemaal terug wil om te kijken of je alles hebt gehad, dan duurt het soms echt te lang gewoon
Digitaal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Everybody's Gone to the Rapture en The Vanishing of Ethan Carter lijken mij ook heel erg tof.
Zijn die ook fysiek te koop of alleen digitaal?
En hoe duur?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
Ze zijn beide toch 'gematigd' ontvangen, oftewel '7' games...?
5 uurtjes is niet veel nee. Dan wacht ik nog wel even. Ik heb in een van de summersales Alien Isolation gekocht voor 19¤ en daar ben ik nu mee bezig. Is wel tof, vooral als je eerst de film kijkt. Dan zie je wel wat overeenkomsten. Leuk gedaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar ik ben ook niet altijd meer van de shooters en volop actie. Ik vind dit soort games veel leuker om te spelen. Lekker rustig een verhaal volgen. Maar het moet wel echt je ding zijn. Het is lopen, lopen en nog eens lopen en luisteren naar fragmenten om zo meer van het verhaal te weten en wat er is gebeurt.
Het is niet een hele lange game. Volgens mij 5 uurtjes ofzo.
Eén van de weinige games die een licentie goed gebruiktquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:03 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
5 uurtjes is niet veel nee. Dan wacht ik nog wel even. Ik heb in een van de summersales Alien Isolation gekocht voor 19¤ en daar ben ik nu mee bezig. Is wel tof, vooral als je eerst de film kijkt. Dan zie je wel wat overeenkomsten. Leuk gedaan.
Ja idd. Is erg goed gedaan. Best spannend ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:25 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Eén van de weinige games die een licentie goed gebruikt
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
ik doe mijn batman vd hand
Wil er 35 incl voor. pm maar als iemand em wil.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:08 schreef Drankster het volgende:
Goed zo, ervaar je het beste de sfeer van het spel. Heb het ook uitgespeeld op die modusquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:41 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ja idd. Is erg goed gedaan. Best spannend ook.
Ben alleen gelijk ingestapt op 'Nightmare Mode'...dus onder andere geen map. En dat met het richtinggevoel van een pak vla
In mijn ogen wel maar ik heb Dead Island en Riptide kapot gespeeld dus dit was meer van hetzelfde maar dan beter maar niet boeiend genoeg om mij te grijpen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
Ze zijn beide toch 'gematigd' ontvangen, oftewel '7' games...?
Is vaak zo ja. Het moet wel een challenge zijn, want ik maak het mezelf graag moeilijk. Soms tegen het frustrerende aan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:34 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Goed zo, ervaar je het beste de sfeer van het spel. Heb het ook uitgespeeld op die modus![]()
Daarna nog even gekeken op "normal mode", maar dat haalt het spel meteen naar beneden aangezien je dan rennend het spel door kan lopen.
Hoeveel maanden PS Plus wil je nemen. Bij 1 maand wil die weleens vaker moeilijk doen ja. Vanaf 3 maanden moet het gewoon via iDeal lukkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
Yow
Ik probeer PS+ aan te schaffen maar dat fuckingteringtyfus sony/PSN zit weer eens dwars![]()
![]()
ik wilde via CC aanschaffen maar krijg constant error E-8200002E dat m'n gegevens kaartnummers onjuist zijn. Nou nee dus, anyways, ik ben niet de enige blijkt.
Vriend van mij zegt dat ideal ook werkt, via de site moet lukken. Nou nee dus, geen ideal optie te zien.
Paypal nog wel, accountje aangemaakt. hartstikke prima allemaal. Nu gaat het lukken dacht ik! Inloggen met Paypal wil Sony dat m'n CC koppel maar ja, die gegevens willen niet gevalideerd worden........![]()
Overigens koppel in m'n CC liever helemaal niet
Echt, ik word zo moe van alles wat met PSN/Sony te maken heeft......
Heb ik ook wel een handje van. Vroegah was het andersom, maar haal er zo veel meer voldoening uit. Daarom vind ik de Souls-games ook zo leuk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:21 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Is vaak zo ja. Het moet wel een challenge zijn, want ik maak het mezelf graag moeilijk. Soms tegen het frustrerende aan.
het is gelukt, 12 maanden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hoeveel maanden PS Plus wil je nemen. Bij 1 maand wil die weleens vaker moeilijk doen ja. Vanaf 3 maanden moet het gewoon via iDeal lukken
Je gaat toch niet je psn per maand verlengen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hoeveel maanden PS Plus wil je nemen. Bij 1 maand wil die weleens vaker moeilijk doen ja. Vanaf 3 maanden moet het gewoon via iDeal lukken
Nee maar met 1 maand kan je alleen maar een cc gebruikenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je psn per maand verlengen?![]()
Mooi zoquote:
2 wekenna de release mainstory uitgespeeld en daarna niet meer aangeraakt. Wel lekker dat de controls zo simpel zijn. Je kan het altijd spelen.quote:
Ik ben bij de Android sagaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
2 wekenna de release mainstory uitgespeeld en daarna niet meer aangeraakt. Wel lekker dat de controls zo simpel zijn. Je kan het altijd spelen.
Trunks is altijd een pussy. Vegeta FTW!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben bij de Android sagaalleen is Trunks een watje
Ja waardeloze timetravelerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben bij de Android sagaalleen is Trunks een watje
Ja, denk dat ik maar capsules ga halen waarbij ik ook zijn health meeneem. Kerel kan niet eens even 1 android afleidenquote:
MGS....kan niet wachtenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:33 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een handje van. Vroegah was het andersom, maar haal er zo veel meer voldoening uit. Daarom vind ik de Souls-games ook zo leuk.
Nu MGS op de hoogste moeilijkheidsgraad uitspelen wanneer deze released (die naar horen zeggen pas na de eerste playthrough unlocked is![]()
)
Moet het spel wel heel erg zijn best doen als ik de beelden zo heb bekekenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:27 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
MGS....kan niet wachten![]()
Hoop niet dat het een teleurstelling wordt. Dat had ik dan weer heel erg met Shadow of Mordor
dan heeft preorderen toch juist geen zin.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:52 schreef Fokker101 het volgende:
Waar halen jullie je FIFA 16? Iemand nog tips (wil hem eigenlijk wel voor de release)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |