Geen normale OP kunnen maken en zelf ook niet lief kunnen spelen. Gooi jezelf even lekker weg joh.quote:
Dat is pas grof vuil.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen normale OP kunnen maken en zelf ook niet lief kunnen spelen. Gooi jezelf even lekker weg joh.![]()
Daar zou ik ook bang voor zijn! Al lang mooi dat ze t zelf ook niet echt zag zitten toch??quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:57 schreef Braddie het volgende:
Afgelopen weekend voor het eerst sinds een tijd ook weer gedate.
Leerde haar kennen via twoo en ze zag er op Foto's leuk uit, en ook op Whatsapp/Skype/Facebook hadden we leuke gesprekken, dus dat was een goed vooruitzicht
Ze kwam hier dus heen afgelopen zondag, en ik zat wat op de computer klaar te zetten (We zouden een film gaan kijken) En ik zie opeens een hoofd over m`n scherm gebogen staanLeuke meid om te zien, toen zag ik de rest... Toegegeven, als er een iemand niet mag oordelen laat staan standaarden hebben ben ik het wel, maar ze was zeg maar erg, fors... (Typisch een geval van, ik neem foto's vanaf héle gunstige hoeken zeg maar...)
Het was hartstikke gezellig, de film was leuk, de klik was er ook in het echt nog, maar ik kon mezelf niet over haar forsheid heen zetten. Ik wil absoluut niet overkomen als een klootzak of iemand met een enorme standaard, maar als je mijn lengte bent en (haar woorden) 75! Kilo overgewicht hebt dan spijt het mij enorm maar dan word het voor mij moeilijk om iets met je op te bouwen... Ik vind een vrouw met wat extra kilo's helemaal niet onaantrekkelijk, en ik snap dat ik met mijn 30 kilo overgewicht ook geen slanke of zelfs chubby meid kan daten of laat staan überhaupt een standaard mag hebben op dat gebied, maar er is wel ergens een grens, en die grens trek ik bij iemand een knuffel geven en je armen er niet omheen kunnen slaan
Goed, later via App nog even gepraat, en toen sloeg ze opeens om tegen mij dat ze het toch niet gezellig vond en ze het idee krijg dat ik haar weg wilde hebben (We hebben hier de hele middag gezeten en gepraat ik vond het echt hartstikke gezellig, dus oke...) En dat ze niet zeker weet of dit wel is wat ze wilt.... Nouja, nog even verder gepraat, toen begon ze opeens over dat ik haar teveel zou pushen richting knuffelen (We hebben 2x geknuffeld, 1x bij binnenkomst en 1x toen ze wegging)
Dus heb haar maar goud eerlijk verteld "Ik vond het hartstikke gezellig, en je bent een hele lieve meid, maar ik denk niet dat dit gaat werken, we klikken ergens heel goed, maar ergens klikken wij ook niet, jij hebt blijkbaar veel moeite met intiem zijn/worden, nou snap ik dat je op een eerste date niet meteen wilt zoenen, en dat wilde ik ook niet, maar een knuffel moet kunnen"
En toen zei ze "En nu?" Dus toen heb ik gemeld dat het misschien beter is als we het gewoon bij vriendschap houden omdat er op dat gebied wel een klik is. Maar dat kon ze niet waarderen en was ik een "volwassen jongen hoor dat je niet met mij wilt daten vanwege wat overgewicht "
Tot zover mijn date escapades... Ik ga over op de potten en pannen en eventueel messen/vorken.
Ze leek in het begin echt heel erg lief en eindelijk eens een beetje normaal. Geen rare vage gesprekken, maar gewoon leuke gesprekken waarin er ook van haar kant interesse werd getoond. En dan mja achteraf dat gedoe... Jammer is datquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:08 schreef SilentChaos het volgende:
Wees blij dat je er vanaf bent. Die heeft een groter geestelijk probleem dan lichamelijk hoor...
Ja, vond ik ook wel! Had het anders nog ongemakkelijker gemaakt denk ik. En ben al niet zo dol op mensen afwijzen en op ongemakkelijke situaties creëren. Dus het viel wel mee dat ze het zelf ook niet heel fijn vond.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:11 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Daar zou ik ook bang voor zijn! Al lang mooi dat ze t zelf ook niet echt zag zitten toch??
Nee klopt, maar om nou te zeggen "Sorry je bent te dik voor mij om mee te daten, je bent op dat gebied echt mijn type niet" Is vrij hypocriet omdat ik zelf ook te dik ben voor m`n lengte (al is dat 30 kilo en geen 75quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
Hoezo, wees gewoon eerlijk. Je hoeft je toch niet in allerlei bochten te wringen.
Ik zei eerlijk, niet een klootzakquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee klopt, maar om nou te zeggen "Sorry je bent te dik voor mij om mee te daten, je bent op dat gebied echt mijn type niet" Is vrij hypocriet omdat ik zelf ook te dik ben voor m`n lengte (al is dat 30 kilo en geen 75) En daarbij komt nog dat als ik DAT zeg dan maak ik haar waarschijnlijk nog onzekerder dan dat ze al is, en als er iets is wat ik niet wil doen dan is het iemand op zo`n manier kwetsen. Dus dan wring ik mezelf liever in een bocht.
Tussen "kwetsen" en "motiveren" zit een dunne lijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee klopt, maar om nou te zeggen "Sorry je bent te dik voor mij om mee te daten, je bent op dat gebied echt mijn type niet" Is vrij hypocriet omdat ik zelf ook te dik ben voor m`n lengte (al is dat 30 kilo en geen 75) En daarbij komt nog dat als ik DAT zeg dan maak ik haar waarschijnlijk nog onzekerder dan dat ze al is, en als er iets is wat ik niet wil doen dan is het iemand op zo`n manier kwetsen. Dus dan wring ik mezelf liever in een bocht.
Naja, ik vind dat eerlijk genoegquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zei eerlijk, niet een klootzak
Je kan dat soort dingen ook op een tactische manier zeggen natuurlijk.
Ook dat herken ik wel hoor, ik zou ook niet eerlijk kunnen zijn en t maar op iets gooien als je bent mn type niet oid, als ze dan nog door blijft vragen dan kan je t wel vertellen, dan wil ze t zelf blijkbaar erg graag horen..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel! Had het anders nog ongemakkelijker gemaakt denk ik. En ben al niet zo dol op mensen afwijzen en op ongemakkelijke situaties creëren. Dus het viel wel mee dat ze het zelf ook niet heel fijn vond.
Er is ook niets mis met het niet totaal afbranden van haar zelfvertrouwen. Maar goed, van die hele gunstige foto's is ook niet echt eerlijk natuurlijk.... wat verwacht ze dan? "Ach, als ze mijn karakter meemaken dan vergeten ze de rest vast". Wees gewoon in alles eerlijk, dus ook je foto's en je profiel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zeg, gaat nou iedereen mijn humblebrag negeren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zomfg, ik heb laatst Tinder geïnstalleerd en ik snap er geen fuck van. Iets van 10 matches en geen een antwoordt als ik een berichtje stuur. Ik hoef geen prachtige epistels of zo. Ik wil gewoon een chick die niet gaat gillen als ik mijn neus tussen haar borsten leg.
Wtf.
"Hoi, ik vond het een leuke date maar ik voel geen fysieke aantrekkingskracht".quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Naja, ik vind dat eerlijk genoegHoe eerlijk moet ik het anders brengen?...
Je hebt dus 10 vrouwen die per ongeluk naar rechts hebben geswiped, maar je niet echt heel boeiend vonden. Mijn advies:quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zeg, gaat nou iedereen mijn humblebrag negeren?
Haters gonna hate.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je hebt dus 10 vrouwen die per ongeluk naar rechts hebben geswiped, maar je niet echt heel boeiend vonden. Mijn advies:
Mocht het dan nog niet lukken, stukje vlees even in de magnetron, dubbel vouwen en je ogen dichtdoen.
Enorm, ik ga even douchen zodat mijn tranen van jaloezie niet opvallen tussen de waterdruppels.quote:
Eentje maar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
En hoeveel van die 10 waren spam? 9?
Neem een lange, warme douche. Kom je meteen van die frustratie af.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Enorm, ik ga even douchen zodat mijn tranen van jaloezie niet opvallen tussen de waterdruppels.
Dat is het ook, die enorme frustratie van..... eh.... hier heb ik even hulp bij nodig.... iemand?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Neem een lange, warme douche. Kom je meteen van die frustratie af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |