Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:21 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zojuist geprobeerd: charge is weg. Heeft dus geen nut die Icehowl te silencen, helaas.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Is er geen give a minion charge kaart?
Nouja als je het regelmatig speelt kun je qua dust eens in de 2-3 weken wel een legendary kopen. Als je arena speelt nog vaker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:49 schreef lolnoob123 het volgende:
Ik ben sinds een maandje ook Hearthstone aan het spelen, leuk spel en het werkt erg verslavend. Ik speel het zonder geld uit te geven, maar het krijgen van legendary cards is wel lastig op deze manier.
Het sparen van dust is iets wat ik nog moet leren, ik geef het altijd te snel weer uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nouja als je het regelmatig speelt kun je qua dust eens in de 2-3 weken wel een legendary kopen. Als je arena speelt nog vaker.
Maar opzich is de Naxxramas uitbreiding wel goed en niet duur. Heb je meteen wat leuke legendaries.
Persoonlijk vind ik Naxx beter dan BRM als je die nog niet hebt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:58 schreef lolnoob123 het volgende:
[..]
Het sparen van dust is iets wat ik nog moet leren, ik geef het altijd te snel weer uit
Ik heb de eerste twee levels van blackrock mountain al unlocked met muntjes. Naxxramas zal ik binnenkort ook gaan proberen als ik er weer muntjes voor heb.
De arena vind ik ook erg leuk, maar ik vind het jammer dat je alleen maar 1 soort pakje kaarten ervan krijgt. Ik krijg hierdoor niet veel standaard kaarten.
Maar ik wil niet klagen hoor, het spel is geweldig en ik blijf het zeker spelen. Dan komen die legendaries ook wel. Ik heb nu een aantal guides over de arena gelezen en ik ben nu weer aan het sparen voor 150 muntjes zodat ik mijn nieuw geleerde skills kan gaan proberen
Oh dat is fijn van die verandering van de arena.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:05 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Naxx beter dan BRM als je die nog niet hebt.
Arena gaat na de TGT release random pakjes krijgen, dus Vanilla, GvG en TGT.
Verder zou ik 1 of 2 goede legendaries sparen (Ragnaros en Dr. Boom of zo) en dan investeren in leuke kaarten zodat je een goed deck hebt waar je ook wat gold mee kunt grinden
Als het nou op alle minions was, dan kon ie wel eens leuk zijn. Nu is het niet genoeg om in een deck te stoppen denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Sea Plunderer, Warrior epic. 6 mana 6/7: when you draw this, deal 1 damage to all YOUR minions.
[ afbeelding ]
targetted? all?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:12 schreef Noppie2000 het volgende:
Healing wave, 3 mana shaman spell: restore 7 health met joust voor 14 health
quote:
Leuke voor Grim Patron deckquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Sea Plunderer, Warrior epic. 6 mana 6/7: when you draw this, deal 1 damage to all YOUR minions.
[ afbeelding ]
Leuk, misschien dat ik die even ga gebruiken vanmiddag om m'n 5 wins mee te halen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:41 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag en gisteren heb ik dit deck gebruikt om naar rang 6 te klimmen (hoge winrate). Speelde eerst met Combo Druid, maar dat liep niet zo lekker. Met dit deck boek ik prima resultaten tegen zowel aggro als control! Het deck speelt in principe als een Ramp Druid, maar hebt ook toegang tot combo.
Het is een flexibel deck:
- Je kunt een extra Zombie Chow toevoegen (of juist weglaten)
- Kel´Thuzad kun je eruit halen
- Cenarius is een prima optie als je minder aggro tegen komt
- 5 Slot is heel flexibel. Ook Loatheb en zelfs Nourish kunnen prima opties zijn! Harrison is op dit moment een prima tech kaart.
- Druid of the Flame kun je vervangen door Earthern Ring Farseer of Shade of Naxxramas
Try it out!
Ik zie facehunters ook graag verdwijnenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:32 schreef muhahaha het volgende:
Bah heb je die gast bijna kapot bam 14 hp erbij weg facehunter
Paladin class card?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:03 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Battlecry: Silence a demon
Vanavond komen ook de twee legendaries + LifeCoach onthult een kaart om 19:00 uur onze tijd.
Nee, gewoon een neutral rare.quote:
Ja maar speel zelden hunterquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:56 schreef Blistering het volgende:
HighmaneMVP in de meeste Hunter decks.
Wow, dat is eigenlijk de eerste keer dat ik moeite heb om te zien of ze nou goed of slecht zijn eigenlijk. Al had ik rhonin liever gezien met dat als battlecryquote:
HOLY SHIT DIE VARIANquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:05 schreef Noppie2000 het volgende:
Varian Wrynn kan echt insane veel value hebben. Rhonin ook, maar is wellicht wat te langzaam + silence gevoelig.
Wel twee toffe legendaries vind ik
gast in control warrior, wat wordt dat een insane value hoor. ragnaros, ysera, grommash, taunts, echt holy shit sonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Enige nadeel dat ik zie aan Varian Wrynn is als je Battlecry minions moet spelen, die Warrior best veel heeft. Alex, BGH, Nefarian...
Maar dan alsnog heb je gratis een 8/8 8/8 en 4/2 op tafel, dus of het dan alsnog erg is...
Ja, uiteraard! Ik laat alleen maar zien dat het ook vervelende picks kan hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:15 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
gast in control warrior, wat wordt dat een insane value hoor. ragnaros, ysera, grommash, taunts, echt holy shit sonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn_ O_
![]()
En daar ben ik het niet mee eens, ik heb een hekel aan minions met 6/8, juist omdat het zo overduidelijk is om BGH te ontwijken. Doe dan maar 5/7, dat vind ik een mooie statlinequote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen. Rhonin had ik liever als een 6/8 gezien om buiten BGH range te blijven. Teveel BGH voer wat uitkomt op het moment.
Ligt er dus aan. 3 arcane missles met Archmage = 3 fireballs op turn 10 (waar dat er normaal 1, misschien 2 zijn). Met een flamewaker op het veld = 15 random damage, 2 flamewakers = 21 random damage. Het combo gehalte ligt heel hoog in ieder geval, daar ligt de potentiequote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:19 schreef Blistering het volgende:
Huilen als je Shieldmaiden/Boom/Alex eruit krijgt, maar verder wel een hele goeie legendary natuurlijk.
Rhonin valt tegen
Dat wel, maar mweh, ik had gewoon zelf meer ervan verwacht.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:21 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ligt er dus aan. 3 arcane missles met Archmage = 3 fireballs op turn 10 (waar dat er normaal 1, misschien 2 zijn). Met een flamewaker op het veld = 15 random damage, 2 flamewakers = 21 random damage. Het combo gehalte ligt heel hoog in ieder geval, daar ligt de potentie
Wat had je verwacht dan? Draw 3 cards and cast each spell immediately?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat wel, maar mweh, ik had gewoon zelf meer ervan verwacht.
Nee. Ach ja, hij is beter dan Flame Leviathan, dus ik neem hem maar voor lief.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan? Draw 3 cards and cast each spell immediately?![]()
Die hunter kaart is trouwens ook zowaar een redelijke 5-drop voor midrange hunter
Chrommagus heeft dus alleen nut met Varian als je bord al vol is.quote:Fun fact: If your board is full, Varian puts drawn minions into your hand. If Chromaggus is on board, you'd get a copy of the minion.
Rhonin heeft zeker potentiequote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:26 schreef Noppie2000 het volgende:
Ben wel fan van Rhonin, in een iets langzamere meta past hij wel prima in een 'miracle mage' deck of een spell power mageMaar op zichzelf weinig spectaculair.
Zeker voor 10 mana, jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Varian in zijn eentje kan dat inderdaad, net als ervoor zorgen dat er ineens dingen als Twisting Nether gespeeld gaan worden
Lekker toch, zo horen legendaries te zijnEenzelfde impact hebben als boom, sylvanas, emporer en ga maar door
Sluit me er graag bij aan. Voor zowel control als patron kan een warrior het over het algemeen lang genoeg volhouden om varian te spelen. Zelfs als het niet alle 3 minions zijn, heb je wel 3 card draw. Vind het echt een extreme cardquote:
Zie ook wel dat taunt warrior waar Blizzard zo graag een ding van wilt maken opkomen met deze kaartquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:00 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Sluit me er graag bij aan. Voor zowel control als patron kan een warrior het over het algemeen lang genoeg volhouden om varian te spelen. Zelfs als het niet alle 3 minions zijn, heb je wel 3 card draw. Vind het echt een extreme cardwtb
mhm. Wat noppie zegt. Dít is pas echt een legendary kaart die games kan breken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zie ook wel dat taunt warrior waar Blizzard zo graag een ding van wilt maken opkomen met deze kaart
Kondigen ze waarschijnlijk vrijdag aan, ik gok volgende week.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:28 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ff serieus jongens gaan ze die expansion nou aan t einde vd maand releasen
Dit deck precies overgenomen maar 10 keer op rij verloren. 7x tegen een face hunter, 1x tegen een priest en 2x tegen een magequote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:41 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag en gisteren heb ik dit deck gebruikt om naar rang 6 te klimmen (hoge winrate). Speelde eerst met Combo Druid, maar dat liep niet zo lekker. Met dit deck boek ik prima resultaten tegen zowel aggro als control! Het deck speelt in principe als een Ramp Druid, maar hebt ook toegang tot combo.
Het is een flexibel deck:
- Je kunt een extra Zombie Chow toevoegen (of juist weglaten)
- Kel´Thuzad kun je eruit halen
- Cenarius is een prima optie als je minder aggro tegen komt
- 5 Slot is heel flexibel. Ook Loatheb en zelfs Nourish kunnen prima opties zijn! Harrison is op dit moment een prima tech kaart.
- Druid of the Flame kun je vervangen door Earthern Ring Farseer of Shade of Naxxramas
Try it out!
Facehunter, klinkt als je tussen rank 20 en 15 in zit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit deck precies overgenomen maar 10 keer op rij verloren. 7x tegen een face hunter, 1x tegen een priest en 2x tegen een magewel blij dat het voor jou werkt! Zal wel de cards in onjuiste volgorde krijgen
Jupquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Facehunter, klinkt als je tussen rank 20 en 15 in zit.
Kan ook verklaren waarom het minder goed werkt. 2e zombie chow adden tegen rushdeck wil helpen en misschien een 2e senjin shieldmasta.quote:
Ik denk niet dat het aan mijn lijst ligt, om heel eerlijk te zijn. Facehunter en aggropaladin zijn juist decks waar ik graag tegen speel met die Hybridlistquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ook verklaren waarom het minder goed werkt. 2e zombie chow adden tegen rushdeck wil helpen en misschien een 2e senjin shieldmasta.
Afhankelijk van de situatie erg vervelend, maar het heeft me vaker geholpen dan genaaidquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 07:23 schreef Blistering het volgende:
Doomsayer uit een Shredder krijgen
Moest net 2 files downloaden, volgens mij was dat een fix. Heb in ieder geval nergens last vanquote:
Ik kan niet bij de kaarten uit beide expansions, en mijn alternate hunter hero is ook zoek.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Moest net 2 files downloaden, volgens mij was dat een fix. Heb in ieder geval nergens last van
Ook al had de trein wel wifi, dat is gewoon een 3g KPN verbinding. Dus als jij geen 3g meer hebt, heeft de trein dat (vaak) ook niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:40 schreef icemotion het volgende:
Absoluut een leuke; enige nadeel is dat ik voornamelijk mobiel speel in de trein.. en ik vervolgens verlies omdat mn verbinding zoekraakt (geen trein met wifi) xD En ik dus hele beurten 'verspeel' met niks kunnen doen..
Ja, inderdaad Millhouse is goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Millhouse is eigenlijk een geweldige kaart in deze brawl.Als alles 0 kost kunnen ze alleen wisps and target dummy's maken.
Kan ook een aardige backfire opleverenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Millhouse is eigenlijk een geweldige kaart in deze brawl.Als alles 0 kost kunnen ze alleen wisps and target dummy's maken.
quote:Zeriyah says the stream will last around an hour and a half.
We won't be seeing all the cards on stream, "There's too many to show them all, but we'll show a lot".
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de situatie erg vervelend, maar het heeft me vaker geholpen dan genaaid
Edit: vanavond om 19:00 uur is hier http://www.twitch.tv/playhearthstone trouwens de reveal van nieuwe kaarten te zien. Ben Brode & Frodan gaan een paar potjes spelen tegen game designer Ayala. Kan zijn dat hier ook de release date van de expansion wordt aangekondigd.
En ik was er nog wel zo vroeg bijquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lees nu dus pas dat er over 9 mins een livestream is
Ik zag 'm ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:46 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Kan ook een aardige backfire opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |