ik proef echt geen verschil tussen water uit de supermarkt en uit de kraanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet niet waarom maar water uit die flesjes van de AH is lekker
lekkere tosti's*quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kerel eet alleen rare tosti's
#bollepaxquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik toen ik een buikje kreeg
niet dat het weggaat maarja
en stuk beter voor je huid
Ik eet die dingen in de cut ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:27 schreef Adames het volgende:
[..]
je eet geen rijst, geen pasta en geen gekookte aardappelen.
dat is toch wel vrij beperkt
Die lichtblauwe vond ik een beetje raar eruit zienquote:
Italiaans is wel fijn, erg simpel en goedkoop, maar wel smaakvol.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Italiaanse keuken zwaar overschat
En ja ik heb ook dingen gewoon in Italië gegeten, dus ik gebruik niet de macaroni met smac als bewijs
absoluutquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
een fles gekocht om water uit te drinken?
Nou dat kan per gemeente echt heel erg verschillen hoor vind ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik proef echt geen verschil tussen water uit de supermarkt en uit de kraan
Opvallend?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die lichtblauwe vond ik een beetje raar eruit zien
en die groen tja.... wel leuk maarja
beetje opvallend
blokkeer gewoonquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef Fylax het volgende:
LOL AHHAHA WAT EEN GEK ZEG
"ja jij moet mij geld geven omdat je me meisje fixt"![]()
Precies wat ik dacht haha.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opvallend?Het zijn flesjes
Kom op
Eensquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat kan per gemeente echt heel erg verschillen hoor vind ik
Weet je wie dit boeit Fylax?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef Fylax het volgende:
LOL AHHAHA WAT EEN GEK ZEG
"ja jij moet mij geld geven omdat je me meisje fixt"![]()
wel waar jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die heeft zij ook wel. Maar als het nu zo goed ging, dan heb je hopelijk deze week goed nieuws voor ons.quote:
Ja in de gemiddelde Indiase gemeente verschilt het wel jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Duidelijk wel. Maar is nou niet bepaald het geld waard.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben vooral dol op vlees en visquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Italiaans is wel fijn, erg simpel en goedkoop, maar wel smaakvol.
Al heb je ook wel uitzonderingen, rond Florence heb je weer een totaal andere keuken die zich vooral toe legt op mooie stukken (orgaan)vlees.
Is verder niet niveau van Franse of evt Spaanse keuken nee.
jr met zijn 42 kilo hoeft niet in de cutquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet die dingen in de cut ook niet.
wil cachet datquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:31 schreef Tjacka het volgende:
morgen voor het eerst hardlopen
spannend
Je kan gevarieerd genoeg eten zonder rijst,pasta en gekookte aardappelen te moeten eten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan durf ik te stellen dat ik dan gevarieerder eet dan 90% van de west europeanen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |