abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155098923
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Met een nieuwe generatie etende baby's!

[ Bericht 12% gewijzigd door ingee op 10-08-2015 23:20:19 ]
pi_155099350
Met ons eerste eetfilmpje :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155100278
Ooooh O+ ik vind 🌹 leuk!

Hier een drukke dag achter de rug, hele dag bij opa en oma wezen slapen. In totaal amper een uurtje geslapen. Flinke huils toen we op de bus moesten wachten, maar half 10 lag ze eindelijk in bed. Benieuwd wat de nacht ons gaat brengen!

En dad :* ik duim voor toch nog een goede nacht.
pi_155101043
Oh ongee,
Wat een briljante foto van etende R.
En dat filmpje... O+ Dacht dat ze niks binnen kreeg, maar op het einde toch wel.
Knappert

Geen idee of er geluid bij zit.
En let vooral op m'n prachtige kale hoofd. Groeit ooit wel weer aan toch? :'(

Vloerkleden
Ik heb een Perzisch tapijt uit 1820. I love it. Op een veiling gekocht voor een goede prijs, omdat de vorige eigenaar de franjes (die lelijke draadjes) eraf had geknipt. Blijkbaar is zo'n kleed dan niks meer waard, maar mijn katten verharen en kotsen er goed op dus ^O^

Kwak
Verstandig van de PCM!
Komt goed. Morgen zal het wel een stuk minder zijn.

Ik ga morgen een daagje naar Gent. Zonder kinderwagen, maar met draagdoek. Ben benieuwd of het achteraf een goed plan was.
Ik wil namelijk een beetje mobiel zijn, maar zal m'n 'pleur maar onderin/in de mc' attitude wel gaan missen, denk ik.

[ Bericht 24% gewijzigd door faptist op 11-08-2015 00:31:40 ]
pi_155101602
Net voor de derde keer schreeuwende baby in slaap geknuffeld -O- hij had ook ineens koorts en liet veel scheetjes.

Ik gok dus een fijne combi van tandjes/buik/mondpijn.

en ik vind het zoooo moeilijk me nu niet heel erg zorgen te maken :@ ik probeer te rationaliseren, hij heeft nu niet minder gedronken dan normaal om deze tijd, het kan geen erge wond zijn wamt het bloedde maar een beetje, de mondweerstand is goed, dus hij heeft heus geen infectie opgelope ... Meh...
Kwak
pi_155104049
Faptist, het is heel suf, maar als ik veel mee moet slepen terwijl ik kind in de doek heb, gebruik ik daar zo'n boodschappenkarretje voor. Ziet er niet uit natuurlijk :@ maar is wel heel praktisch *)

pi_155104071
Awww Kwak, het zullen vast gewoon de tandjes zijn!
pi_155105264
Arm toastje Kwak! Ik hoop dat jullie nacht beter is gegaan...

Amsel nog gefeliciteerd!

Mademoiselle heeft besloten dat het ein-de-lijk tijd is om te gaan slapen *O* en nu kom ik niet meer in slaap ;(
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_155105376
Ugh, sterkte Geppie...

Hier alles een stuk beter. Zetpil om een uur heeft m de diepe slaap ingeholpen denk ik en hij wil nu weer drinken *O*

Nog wel een beetje humeurig/ pieperig, maar dat zullen de tandjes zijn.
Kwak
pi_155105398
Sterkte voor de slechte nachten en sneue kindjes! :*

Ketel had een paar dagen achter elkaar zijn dag niet. Veel huilen, weinig slapen, onrustig drinken. Meh. Soms echt ontroostbaar, zo sneu om te zien. En hij werd 's nachts ook weer veel wakker. Maar! Gisteren was hij ineens weer veel vrolijker en vannacht deed hij zomaar een 23:15 - 06:15. Tot groot verdriet van mijn tieten, maar je kan niet alles hebben he?
pi_155105634
R met couscous O+ Onze kinders kunnen volgende week uit eten samen!

Ro met haar worteltjes O+ zij is toch ook een lekker ding he...

Wij hebben ook een eet-filmpje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak, slim van de pcm!

Amsel, wij gebruiken ook zo'n karretje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:35:22 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155105732
Ik heb tegenwoordig een bolderkar :) Met grote, zware of veel spullen haak ik die wel achter de kinderwagen :)

of ik zet de maxicosi erin en doe zo boodschappen :
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_155105764
Handig DJMO! Wij hebben er ook eentje maar nog niet gebruikt.

Oh ik ben zo opgelucht, sorry voor al mijn gezeur gisteren :@
Kwak
pi_155105771
Wat leuk al die (soort van) etende baby's!
Ik heb nog niet echt de indruk dat Frits er interesse in heeft. Hij volgt wel bijvoorbeeld mijn lepel naar mijn mond, maar met dezelfde interesse kijkt hij ook naar stuiterende bal, sulletje. O+

Fijn dat je jongetje weer vrolijk is Luna!

Goede slaap voor M. Hopelijk is de het tandenleed ook weer vlot voorbij!

Ik vind een rugzak voor dat soort dagen een uitkomst Fap!

Huilen jullie baby's ook zo hartverscheurend als je ze 's nachts verschoond?
Ik leg Frits op het aankleedkussen en hij gaat van relaxed naar overstuur in 0.2 seconden. Ik maak dan snel de luier los, geef hem een kus op zijn wang dan is hij weer even (3 seconden) vrolijker en dan is het weer huilen. -O-

Offtopic werk frustratie onder spoiler.
SPOILER
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:47:52 #15
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155105821
Is dat verschonen echt nodig cho? Ik verschoon nooit s nachts. advies van mijn tweede kraamzorg: al vanaf dag 2 (toen was het al duidelijk dat ik melk had en Suzuki prima aanhapte/dronk) niet gedaan tenzij sporadische poepluier.

Zij vond het belangrijker dat wij en baby niet meer dan nodig uit de slaap werden gehaald bij de voedingen en ik ben haar vrij dankbaar geweest voor dat advies :+

Is wat anders dan bij doorlekken of twijfel over inname natuurlijk.
pi_155105849
Huh, cholula wat kloten :( en door andermans fout kan het nu niet meer geregeld worden? :?

Kwak, wat fijn dat het beter gaat met melba *O* Opluchting!

Sofie heeft uitgeslapen na gisteravond :@ Net pas wakker O+
pi_155105869
Oh, en wat Spees zegt! Wij zijn vlak na de kraamweek ook gestopt met verschonen 's nachts ^O^
pi_155105903
Mijn kleine man is alweer een half jaar vandaag! *O* O+

SPOILER
Eetfilmpje wilde ik ook uploaden, maar photobucket is een hoerenapp :(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_155105938
Dat geld krijg ik wel, maar dan pas in september en dat vind ik stom! Het schijnt dat we dan ook ¤500 extra krijgen eenmalig (of is dat al weer van tafel, ik weet het even niet) en dan dus twee maanden ¤300. Nu dus nog even de tanden op elkaar.

Uk gaat rond half acht onder de douche en daarna het bed in. Ik denk niet dat zijn luier het houdt tot de volgende ochtend en alles daartussenin is dus Heel Hard Huilen. :{
pi_155105942
Phaidra wat een schatje! O+
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:59:48 #21
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_155105945
kwak, fijn dat de pcm z'n werk gedaan heeft.

Etende SperzieSjaak, Ro en R. O+!

Krijgerrtje lekker doorgeslapen *O* !

DJMO dat ziet er inderdaad handig uit.

Luna, balen van de lektetten maar doorslaaps *O*!

Cho, wat Spees zegt, hier ook geen nachtelijke luierwissels gedaan mits noodzakelijk.
En balen van je rkv }:| . Ik zou daar wel werk van maken als dit andermans fout is.

Geppie :* c_/ .

Phai's duo O+!

Ach, die doorslaaps van vrijdag op zaterdag was eenmalig helaas... :Z :O.
pi_155105968
Cho, L slaapt soms van 19 tot 7 en z'n luier houdt dat over het algemeen prima. 'S nachts doen we meestal (lees: als we er aan denken) een 4+ om ipv een 4, verschonen hebben we alleen de eerste paar weken gedaan.
En beuh van het geld }:|

SPOILER
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155105972
Phaidra wat een taal! :D eens hoor mbt de hoerenapp. Ik doe altijd gewoon in browser. Maar ik moet toegeven dat het een van de redenen is dat ik W niet veel spam. De moeite :').. ik app mensen wel dood met fotos.

Tietverdriet :D die slaapketel!

Hier weer een rustige nacht. Vooralsnog lijkt hij vrolijk aan het spelen nu, ben benieuwd! Straks op verjaardagsversite bij een hoogzwangere vriendin van me. :)

Fijn JM!
Ohja en verschonen deed ik in de nacht in het begin vaak nog wel, later niet meer. Nu doe ik het net als JM. +luiers ftw O+
pi_155106040
Dan ga ik vanaf vandaag kijken of ik Frits ook de hele nacht in dezelfde luier kan laten liggen. Meer slaap! *O*

Fijn van je extra klus JufM!

Jammer dat de doorslaapskills nog niet helemaal ontwikkeld zijn NTS.
pi_155106046
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 07:58 schreef Cholula het volgende:
Dat geld krijg ik wel, maar dan pas in september en dat vind ik stom! Het schijnt dat we dan ook ¤500 extra krijgen eenmalig (of is dat al weer van tafel, ik weet het even niet) en dan dus twee maanden ¤300. Nu dus nog even de tanden op elkaar.

Uk gaat rond half acht onder de douche en daarna het bed in. Ik denk niet dat zijn luier het houdt tot de volgende ochtend en alles daartussenin is dus Heel Hard Huilen. :{
Als je t over het principeakkoord voornoverheidsambtenaren hebt, volgens mij is daar nog geen CAO uitgekomen. In t onderwijs hebben we nu helemaal geen cao want de vorige is opgezegd door de werkgevers, de politie protesteert door, geen idee wat jouw vakorganisatie en bonden geregeld hebben...

-O-
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')