SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak, slim van de pcm!
Amsel, wij gebruiken ook zo'n karretje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eetfilmpje wilde ik ook uploaden, maar photobucket is een hoerenapp.
Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Als je t over het principeakkoord voornoverheidsambtenaren hebt, volgens mij is daar nog geen CAO uitgekomen. In t onderwijs hebben we nu helemaal geen cao want de vorige is opgezegd door de werkgevers, de politie protesteert door, geen idee wat jouw vakorganisatie en bonden geregeld hebben...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:58 schreef Cholula het volgende:
Dat geld krijg ik wel, maar dan pas in september en dat vind ik stom! Het schijnt dat we dan ook ¤500 extra krijgen eenmalig (of is dat al weer van tafel, ik weet het even niet) en dan dus twee maanden ¤300. Nu dus nog even de tanden op elkaar.
Uk gaat rond half acht onder de douche en daarna het bed in. Ik denk niet dat zijn luier het houdt tot de volgende ochtend en alles daartussenin is dus Heel Hard Huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |